Toiveissa vauva 2021

Moikka kaikille! Uuden kierron myötä siirryn tämän vuoden haaveilijoista tänne 2021 haaveilijoiden ryhmään.

Helmiii 30v/ya 7/2019 ja ensimmäistä yritämme. Huomiselle tiistaille voi merkitä siis kp2/29-53
Myö ollaanki sit @Helmiii samassa tilanteessa, iän puolesta ja yritysaloituksen puolesta, me alotettiin 6/19. Toivotaan plussia molemmille pian
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Helmiii ja Santso
joo minä en ole kertonut monellekaan juuri sen takia etten halua, että sitten esim. minun vatsaa ruvetaan arvioimaan Kasvaako siellä jo pieni tai muuten arvioimaan.
Myös ne joko kysymykset saattaa pidemmän päälle olla harmittavia ja muistuttavia ettei vieläkään. Siksi sovittiin, että kerron kun haluan puhua aiheesta tai kun on kerrottavaa
@bellaella22050909 mekään ei olla kerrottu kenellekkään, mut osa läheisistä, joita nähdään enemmän, on kyllä joka vierailukerralla arvioimassa vatsaa ja ovat monta kertaa "jääneet kiinni" tarkkailusta ja myöntäneet katselleensa joko maha on kasvanu. Mun mielestä aika kiusallista. Kyllä me sitten kerrotaan, kun tärppää.
 
@Lillanna hehee, täällä taloudessa myös mies, joka ei ihan kaikkea aina kuule xD

@Vindy minulla oli todella selkeät, oppikirjan mukaiset vuodot, kun join edellisessä kierrossa ekaa kertaa greippimehua. Sattumaa, tai sitten johtui oikeasti mehusta limakalvoja pitäisi parantaa, paremmat olosuhteet siittiöille limojen laadun takia jne. Mutta ilmeisesti ei ole tutkittua tietoa greippimehun toimivuudesta hedelmällisyyden/raskauden alkamisen edistämiseksi. Mies kommentoi aina, että taas olen ostanut vauvamehua.

@Rimaleli haluaisitko kertoa, löytyikö teillä syytä lapsettomuudelle? Millaisia hoitoja saitte? Onko mahdollista onnistua spontaanisti, ilman hoitoja?

Kiitos kaikille tsemppaavista viesteistä ja palstan mukavasta hengestä Täällä on nyt aktiivista keskustelua. Odotan jo ensimmäisiä plussia tältä palstalta! Palstalaisten plussista helppo iloita ja ei aiheudu surua itselle, ehkä anonyymeys mahdollistaa tämän. Olen myös 2020 ryhmän kirjoittelijoiden plussista nähnyt unia, katsotaan kauan menee, että alan uneksimaan teistä xD
Eli mulla on pco. Todettiin yksityisellä, kun kävin 10kk yrittämisen jälkeen. Avuksi ensin letrojen tapaiset, en enää muista mikä oli nimi. Puoli vuotta noin ja sitten vaihdettiin letroihin, ensin söin yhtä kp 3-7 ja sitten kolmen kierron jälkeen 2kpl/päivä. Ei tuloksia, kunnes yksityinen sanoi kannattaa jatkaa julkisen puolen lapsettomuusklinikalla. Noh, juuri kun aika olis ollu, niin raskaus oli alkanut letroilla!
Tämä ikävä kyllä päättyi km rv 6.
2 vuoden yrittämisen jälkeen julkiselle puolelle ja letrojen avuksi gonal-f pistoshoito. Raskaus ja km rv 10. Gonalia nostettiin ja mukaan pregnyl ja sit tärppäsi <3 ja pysyi mukana. Tuntui et letrot ja pregnyl olis riittäny, sillä ilman gonalf munarakkuloista kaksi oli aina 22mm. Irrotuspiikki taisi ratkaista kaiken :)

Ja sitten on kuulemma mahdollista tulla luomuna raskaaksi, kun raskaus on pcon yksi hoitokeino, mutta todennäköisyydet on pienet.. Mutta täällä yritetään luomuna, koska vasta 9/20 päästään taas hoitoihin. Vuosi synnytyksestä pitää kerran odottaa :/


Ja tervetuloa kaikki uudet!!
 
Eli mulla on pco. Todettiin yksityisellä, kun kävin 10kk yrittämisen jälkeen. Avuksi ensin letrojen tapaiset, en enää muista mikä oli nimi. Puoli vuotta noin ja sitten vaihdettiin letroihin, ensin söin yhtä kp 3-7 ja sitten kolmen kierron jälkeen 2kpl/päivä. Ei tuloksia, kunnes yksityinen sanoi kannattaa jatkaa julkisen puolen lapsettomuusklinikalla. Noh, juuri kun aika olis ollu, niin raskaus oli alkanut letroilla!
Tämä ikävä kyllä päättyi km rv 6.
2 vuoden yrittämisen jälkeen julkiselle puolelle ja letrojen avuksi gonal-f pistoshoito. Raskaus ja km rv 10. Gonalia nostettiin ja mukaan pregnyl ja sit tärppäsi <3 ja pysyi mukana. Tuntui et letrot ja pregnyl olis riittäny, sillä ilman gonalf munarakkuloista kaksi oli aina 22mm. Irrotuspiikki taisi ratkaista kaiken :)

Ja sitten on kuulemma mahdollista tulla luomuna raskaaksi, kun raskaus on pcon yksi hoitokeino, mutta todennäköisyydet on pienet.. Mutta täällä yritetään luomuna, koska vasta 9/20 päästään taas hoitoihin. Vuosi synnytyksestä pitää kerran odottaa :/


Ja tervetuloa kaikki uudet!!

Toivotaan että nyt onni ja kaikki tähtien asennot suosii ja pieni saisi alkunsa!

Täällä endometrioosia. Endoakin "hoidetaan" raskaudella! Jännittää kyllä onko plussaaminen ylipäätään mahdollista.

Täälläkin myös km-taustaa, viikoilla 8 ja 12. Ja viimeisimpänä tuo pikkupoika joka tuhisee tuolla omassa sängyssään :)

Miten nää päivät matelee näin :D kohtua nipistelee tänään ihan hulluna! Joka toinen hetki mietin että ihan raskaanaoleva olo, ja seuraavaksi taas palaan todellisuuteen ja muistan miten kaukainen haave plussaaminen vielä on.
 
Plääh oli tuskaa olla töissä kun akku meni loppumaan heti vuoron alusta enkä päässyt tänne enää lueskelemaan tauoilla. Tervetuloa kaikki uudet!! Mulla oireet jatkunu ja on raskaanaoleva olo, mutta uskon 99% että en oo raskaana. Aamulla kuitenki testaan taas.. Töissä oli jotenkin tosi rauhallinen olo onneks taas kaikesta, vaikka aamulla olin niin hajalla taas vaihteeks.
 
@bellaella22050909 mekään ei olla kerrottu kenellekkään, mut osa läheisistä, joita nähdään enemmän, on kyllä joka vierailukerralla arvioimassa vatsaa ja ovat monta kertaa "jääneet kiinni" tarkkailusta ja myöntäneet katselleensa joko maha on kasvanu. Mun mielestä aika kiusallista. Kyllä me sitten kerrotaan, kun tärppää.
Äh, on kyllä kiusallista :( minulla yksi kaveri luuli, että olen raskaana. Ja olen siis vain lihonut. Tuntui pahalta. Kaveri oli kyllä häpeissään ja surullinen, en minä kuitenkaan suuttunut. Mutta pahalta tuntuu se, kun kaikkensa tekee onnistumisen eteen. Yritän itse että en töksäyttelisi mitään tai utelisi muiden tilanteista. En kyttäile ihmisten mahoja, alkoholin käyttöä tms. Ehkä johtuu siitä, kun herkkä aihe itselle, niin on erityisen tahdikas sitten.
 
Eli mulla on pco. Todettiin yksityisellä, kun kävin 10kk yrittämisen jälkeen. Avuksi ensin letrojen tapaiset, en enää muista mikä oli nimi. Puoli vuotta noin ja sitten vaihdettiin letroihin, ensin söin yhtä kp 3-7 ja sitten kolmen kierron jälkeen 2kpl/päivä. Ei tuloksia, kunnes yksityinen sanoi kannattaa jatkaa julkisen puolen lapsettomuusklinikalla. Noh, juuri kun aika olis ollu, niin raskaus oli alkanut letroilla!
Tämä ikävä kyllä päättyi km rv 6.
2 vuoden yrittämisen jälkeen julkiselle puolelle ja letrojen avuksi gonal-f pistoshoito. Raskaus ja km rv 10. Gonalia nostettiin ja mukaan pregnyl ja sit tärppäsi <3 ja pysyi mukana. Tuntui et letrot ja pregnyl olis riittäny, sillä ilman gonalf munarakkuloista kaksi oli aina 22mm. Irrotuspiikki taisi ratkaista kaiken

Ja sitten on kuulemma mahdollista tulla luomuna raskaaksi, kun raskaus on pcon yksi hoitokeino, mutta todennäköisyydet on pienet.. Mutta täällä yritetään luomuna, koska vasta 9/20 päästään taas hoitoihin. Vuosi synnytyksestä pitää kerran odottaa :/


Ja tervetuloa kaikki uudet!!
Kiitos kun jaoit tarinasi. Toivon teille onnistumista luomuna tai sitten hoitojen avulla❤ muutenkin toki nyt se tilanne, että hoitoihin ei pääse koronan takia. Toivottavasti syksyllä tilanne olisi "normalisoitunut".
 
Aikasemmin oli puhe siitä, miltä tuntuu kun kuulee jonkun muun raskausuutisesta.. Mulla on parin viikon sisällä tullu vastaan instassa ja facebookissa paaaaljon ultrakuvia ja vaikka on onnellinen heidän puolesta, unelmoi vain niiiiiin paljon siitä että pian olis mun vuoro :'( <3
 
  • Tykkää
Reactions: Millimetrii
Nää jos mietityttää nii pitäisi löytyä omakannasta (toki vähän kunnasta riippuen) jos niitä miettii jo nyt. En mikään lääkäri oo mut nuo paastosokeri ja kilppariarot on kyl hyvät tulokset!
Pohjoisessa näitä ei vielä löydy kannasta tällä alueella, kysytty on..
Kilppariarvot oli hyvät, sen tiedän kun aiemmin otettiin ne työterveydessä 12/19 ja sillon toinen arvo TSH oli hieman viitearvon yli. Kuulemma noissa voi olla vaihtelua.
 
Harmi, että ei ole annettu kaikkia tuloksia. Me ollaan yksityisellä ja siellä on tutkimukset edelleen jatkuneet, vaikka hoidot onkin jäässä. Toki pitää sitten maksaa enemmän kaikesta. Näkyisikö tulokset tosiaan jo omakannassa? Ihan perseestä koko tämä aika. Ymmärtää, että hoitojen seisominen on pieni murhe isoa kokonaisuutta tarkastellessa, mutta silti tuntuu epäreilulta, ärsyttää ja surettaa
@minttuni eli kysyny oon, ei näy täällä alueella ne vielä omakannassa.. Voisihan sitä soitella vielä ja kysyä tulokset kuitenkin itselleen kun ei muutakaan juuri voi.
 
Ompa täällä ollut keskustelua! Kiva että porukka kasvaa!

Tein tänään ekan testin, näytti tietty negaa kun on dpo 8, mut sainpahan paremmalla omalla tunnolla napata saunasiiderin :D seuraava testi varmaan sunnuntaina tai maanantaina!

Vielä pari päivää sitten oli sellanen fiilis, että ois vaikka voinu onnistaa, mut nyt tänään oon ollut aika varma että ei, jotenkin se negatiivinen testi vaikuttaa, vaikka tietäisi, että sen pitikin näyttää negaa

Nyt turvotus vähän helpottanut, mut närästystä tullut tilalle. Se oli ekassa raskaudessa tosi paha oire, mut ei ihan alusta alkaen.

Ja synnytystarina esikoisen osalta lyhyesti:
-korkea vesienmeno, saga+ ja osastolle ab-tippaan odotteleen synnytystä (rv 38)
-käynnistelyjä 2 vuorokautta
-synnytystä toista vuorokautta
-avosuinen tarjonta -> pidentynyt synnytyksen kesto -> tunnin ponnistusvaihe neljän epäduraalin ja ilokaasun jälkeen niin, että lääkkeiden teho loppui ponnistusvaiheen loppuvaiheessa ja extrakätilö työnsi mahan päältä vauvaa ulos

Luulin oikeesti että kuolen, mut ei, mitä vielä! :D Haluan kokea kaiken uudelleen :D ollaan me naiset hulluja! :p

Plussatuulia ja mukavaa viikonloppua naiset! :)
 
Viimeksi muokattu:
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

18.4.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi



Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi/1.yhteinen
Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehelle 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Minouche, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4. lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä

Loree.............................kp 33/23-28
Persikka123.........................kp 33/32
Wanti............................kp 33/30-48
Napsunen.......................kp 32/35-45
Matilda!...................................kp 31/?
Vindy..................................kp 30/29-33
Futurmama.....................kp 27/29-34
Puolu.................................kp 27/30-32
Hipposka...............................kp 25/32
Uudarimama....................kp 25/29-30
Vesinokkaeläin...................kp 23/28-29
Päärynä5............................kp 23/28
Mirella92............................kp 23/28
Brunet82...........................kp 23/26-28
Ilona Eloisa.......................kp 21/28
Minttuni.................................kp 19/26
Kirjoh89.................................kp 18/28
Zennuli...................................kp 17/?
Millimetrii..........................kp 17/27-29
Masunen.........................kp 16/27-28
Piipaa93.............................kp 14/26-28
3milia...............................kp 14/26-28
Mimmi92.......................kp 13/26-30
Eeva650.........................kp 13/28-42
Enerisa3..........................kp 13/28-32
Bellaella2205090.................kp 12/?
Lilje....................................kp 12/37-40
Riama.............................kp 11/27-32
Mariija_............................kp 9/32-43
Haaveilija93...........................kp 9/?
Elviira86.............................kp 8/25
Rimaleli...................................kp 8/30
Helmiii................................kp 6/29-53
Minouche............................kp 6/23
Mans115...................................kp 5/27
Töppönen_.........................kp 3/26
Alinna86..................................kp 2/28
Kasikuus............................kp 1/27-28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Persikka123.............................dpo 13
Vindy.........................................dpo 13
Päärynä5...............................dpo 9
Uudarimama......................dpo 9
Brunet82.................................dpo 7
Minttuni...................................dpo 6
Matilda!...................................dpo 6
Vesinokkaeläin......................dpo 5
Zennuli....................................dpo 4
Masunen................................dpo 3
Kirjoh89...................................dpo 3
Millimetrii..............................dpo 2
3milia.......................................dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@minttuni eli kysyny oon, ei näy täällä alueella ne vielä omakannassa.. Voisihan sitä soitella vielä ja kysyä tulokset kuitenkin itselleen kun ei muutakaan juuri voi.
Kokeile soittaa, jos ne kuitenkin antaisi ne lukemat. Vaikka toki ei voi ite tehdä nyt asialle paljoakaan, mutta ainakin saisi tietoa. Toivottavasti lähteisi asiat selviämään nopeasti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91
Huomenta jokaiselle haaveilijalle:)
Mun piti kertoa omista greippimehu kokemuksesta eli en huomannu itse mitään eroa missään mutta toivotaan että se olisi auttanut. On ollut ihanaa lukea teidän synnytystarinoita ym. Mulla itsellä kaksi keisarinleikkausta takana ahtaan lantion vuoksi...niitä hyvä kokemus paitsi se kohdun painelu mitä en muistanut edes ennen kun joku siitä täällä mainitsi..... se oli kyllä sellaista että melkein joka kerta teki mieli tirvasta painajaa :D
Dpo 7 eikä tunnu yhtään mitään. Ei kertaakaan ole vihkaissut vatsasta muuta kuin ovispäivänä pari minuuttia....
JOtenkin liian neutraali olo sillain että tässä raskaana olisi....jotain metallinmakua suuhun sais pikkuhiljaa alkaa tulla tai jotain :D
Itse tuossa kyselin että mistä päin olette enkä kertonut itse ollenkaan :D eli olen KAarinasta.
Piinailijoilla onko tuntemuksia?
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Ei mies eilen innostunut mun lämmittelyistä, tai oli niin väsynyt pitkien työvuorojen takia, ettei jaksanut :( mutta tavallaan onneks ovistesti ei näyttänyt nyt aamulla ainakaan eilistä tummemmalta, limat kyllä lisääntyneet huomattavasti. Et ehkä se sieltä on alkuviikolla tulossa ja tänään illan ainoana tavoitteena on kellistää mies :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Huh olipas tullut viestejä, kun en ole muutamaan päivään joutanut käymään palstalla.

Rahasta; meillä oli säästetty tulevaa vauvaa varten, mutta suuri osa on jo tuhlattu hoitoihin ja kaiken lisäksi mies jäi pitkälle sairaslomalle viime vuonna, niin myös siihen säästöt tuhlautui. Kumpikin ollaan kuitenkin töissä miehellä nyt vakkaripaikka, itsellä ei, mutta en ole huolissani työtilanteesta.

Tänään on jo 33/32 eikä vielä tätiä näy, paitsi oon melkeen sata varma, että kun viestin lähetän niin hän saapuu :'D. Ainahan se odotuksia nostaa kun kierto venyy, mutta vuosien aikana on tullut opittua maltillisuutta ja sitä että ei odota liikoja. Testiä en oo vielä tehnyt.
 
Miten teillä noi ovislimat esiintyy? Huomaatteko te ne pyyhkiessä vai tuleeko ihan pikkuhousuihin asti?
Mulla ei kovin usein päädy alushousuihin saakka, yleensä vessakäynnin pyyhkimisen yhteydessä hoksaa minkälainen koostumus on :D Mutta jos on oikein runsasta niin sillon kyllä päätyy housuihin. Tässä nyt kp12 menossa, eikä limoja ainakaan vielä näy, todennäköisesti lähipäivinä :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Äh, on kyllä kiusallista minulla yksi kaveri luuli, että olen raskaana. Ja olen siis vain lihonut. Tuntui pahalta. Kaveri oli kyllä häpeissään ja surullinen, en minä kuitenkaan suuttunut. Mutta pahalta tuntuu se, kun kaikkensa tekee onnistumisen eteen. Yritän itse että en töksäyttelisi mitään tai utelisi muiden tilanteista. En kyttäile ihmisten mahoja, alkoholin käyttöä tms. Ehkä johtuu siitä, kun herkkä aihe itselle, niin on erityisen tahdikas sitten.
Mä en koskaan kysyis tollasia vaikka kuinka ois näennäisesti syytä epäilyille. Se on kummallekin osapuolelle häpeällistä jos on luullukin väärin... Eikä oo minusta muiden asia arvuutella toisten asioita. Kaveriskaan ei taida enää kysyä keltään toiste:D
 
Huh olipas tullut viestejä, kun en ole muutamaan päivään joutanut käymään palstalla.

Rahasta; meillä oli säästetty tulevaa vauvaa varten, mutta suuri osa on jo tuhlattu hoitoihin ja kaiken lisäksi mies jäi pitkälle sairaslomalle viime vuonna, niin myös siihen säästöt tuhlautui. Kumpikin ollaan kuitenkin töissä miehellä nyt vakkaripaikka, itsellä ei, mutta en ole huolissani työtilanteesta.

Tänään on jo 33/32 eikä vielä tätiä näy, paitsi oon melkeen sata varma, että kun viestin lähetän niin hän saapuu :'D. Ainahan se odotuksia nostaa kun kierto venyy, mutta vuosien aikana on tullut opittua maltillisuutta ja sitä että ei odota liikoja. Testiä en oo vielä tehnyt.
No nyt jännittää!! Osaisinpa olla yhtä maltillinen:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Persikka123
Huh olipas tullut viestejä, kun en ole muutamaan päivään joutanut käymään palstalla.

Rahasta; meillä oli säästetty tulevaa vauvaa varten, mutta suuri osa on jo tuhlattu hoitoihin ja kaiken lisäksi mies jäi pitkälle sairaslomalle viime vuonna, niin myös siihen säästöt tuhlautui. Kumpikin ollaan kuitenkin töissä miehellä nyt vakkaripaikka, itsellä ei, mutta en ole huolissani työtilanteesta.

Tänään on jo 33/32 eikä vielä tätiä näy, paitsi oon melkeen sata varma, että kun viestin lähetän niin hän saapuu :'D. Ainahan se odotuksia nostaa kun kierto venyy, mutta vuosien aikana on tullut opittua maltillisuutta ja sitä että ei odota liikoja. Testiä en oo vielä tehnyt.
Jännittävää! :love:
 
Missä vaiheessa hakeuduitte tutkimuksiin? Oletteko julkisella vai yksityisellä käyneet? Pitkä on teillä taival, mutta toivotaan, että metformin toisi nyt avun Minulla ei ole vielä mistään kokemuksia. Ovuloimattomiakin kiertoja on, mutta vielä ei mihinkään hoitoihin päästy, kun tämä korana tuli. Meillä selkeä syy löytyi miehen puolelta. Minulle pitäisi vielä tehdä munanjohtimien aukiolotutkimus ja jos siinä kaikki ok, niin kohti ekaa inssiä. Ja en tiedä, tartteeko mulle siihen jotain tueksi.
Ollaan käyty ekaa kertaa lääkärillä pari vuotta sitten, silloin ei tehty mitään asialle. Terolutit sain kierron päättämiseksi ja that's it. ‍Mun kierrot siis ollu pisimmillään yli 90 päivää. Tokan kerran käytiin 1,5vuotta sitten, silloin myös terolutit kierron päättämiseksi ja verikokeita seuraavasta kierrosta, et ovuloinko, ja enhän mä ovuloinut ainakaan siinä kierrossa. Viime syksynä mentiin sit taas lääkäriin ja sieltä sain letrot ja taas labroja. Ja ohjeen, et jos ei puoleen vuoteen noilla tapahdu mitään, niin sit uus yhteydenotto, mikä oli nyt kun saatiin nää metut. Hitaastihan tää on edennyt, kumpa sillon ekan vuoden jälkeen ois saanut parempaa hoitoa niin vois se nyytti jo sylissä tuhista. Mut kun lääkärin mielestä oltiin yritetty liian vähön aikaa. ja julkisella ollaan käyty.
 
Onko kenelläkään mitään vippaskosteja kohdun limakalvon vahvistamiseksi? Käytiin tosiaan nyt kp14 lääkärissö ja mun kohdun limakalvon paksuus oli vain 4mm, lääkäri sanoi et pitäis olla tässä vaiheessa ainakin sen 8mm, mut mitään ohjeistusta tai neuvoja ei saatu enkä hoksannut kysyäkään.
 

Yhteistyössä