Mä liityn tänne tuolta haaveilijoista 20, lämpökäyrä nousussa mikä toi toiveita jo jouluvauvasta, mutta niin se vuoto alkoi hiukan myöhässä vaan...mukava huomata että täällä on tosi aktiivista porukkaa ja hyvänoloinen meininki päällä
Meillä vuosi täynnä ehkäisyn pois jätöstä, tosissamme aloitimme kesällä 2019.
Yrityksestä tietää läheiset, ja jotkut ei niin läheisetkin, mm. Töissä oli pakko kertoa (raskauspahoinvointi) koska raskauksia on tähän vuoteen mahtunut ja yksi etenikin jo ns. Turvallisille vesille, vk 12 saakka, mutta todettiin keskeytynyt km. Jotenkin ärsyttää kun nyt sitten tämmöiset puolitutut jne. On kyselly sen jälkeen no jokos teillä on uutta tulollaan ja tiirailee mun mahaa jatkuvasti. Oon kyl tokassu et jos tää homma oliskin mun käsissä niin olisin mieluusti jo raskaana
Läheisten kyselyt ei tunnu sinänsä pahalta mutta ne ei kyl niin useesti kyselekään ja ne kyl tietää et kerrotaan sitten jos on kerrottavaa. Muutama kaveri on sellaisia jotka tuputtaa neuvoja tyyliin et lopetat vaa stressaamisen ni kyl se siitä. Sanoo henkilö joka jäi vahingossa raskaaksi eikä edes halunut lapsia. Tämmöiset kommentit ärsyttää kyllä myös.
Nyt lähtee yk5 ton kkm jälkeen ja tämä onkin vasta toinen ns. Normikierto. Yksi kemiallinen oli helmikuussa.
Käytössä on ovistestit, vehnänalkioöljy, greippimehu, foolihappo, nämä olleet 10kk, viime kiertoon lisäsin macan ja aion ottaa sitä nytkin.
Nyt tilaan myös hymynaama ovistestin, näitä ilmeisesti on kahta eriä? Oon siis tikutellut vaan, niin täytyy tutkia asiaa enempi. Harkinnassa on myös se hedelmällisyysmonitori mutta aattelin että kuullaan ensin mitä lääkäri sanoo kun soittaa ensi viikolla. Keskenmenojen vuoksi otettiin kokeita joista nyt kuulemme tuloksia, vähän jännittää mutta toisaalta hyvä tietää jos jotain vikaa on.
Minulla siis on ennestään 2lasta, lähentelee jo teinejä..toiveissa yhteinen lapsi, miehelle esikoinen. On niin sydäntä riipaisevaa kun tiedän mikä onni oma lapsi voi olla, ja jos mies ei saa sitä ikinä kokea olisi se niin sääli, täytyy vaan toivoa parasta
Aiemmat lapset tuli heti kuin tilauksesta, nyt tietysti ikää +10v mikä heikentää mahdollisuuksia. En kyllä ajatellut tämmöistä matkaa tästä tulevan, mutta uskon että meillekin vielä se onni suodaan
Onnea matkaan kaikille ja toivotaan pikaista plussaamista tänne ryhmään
Tulipas pitkä stoori, sori
mulle voi päivittää listalle Alinna86/ya 6/2019/3.lapsi/1.yhteinen
ja kp2/28