Toiveissa vauva 2021

Olen tämän päivän hämmästellyt, kuinka en ollut koskaan kuullut näistä:
1.) Sylki ja liukkarit tappaa siittiöitä (myös ne siittiöystävälliset, parempi ilman jos mahdollista)
2.) Naisen orgasmi hommailun päätteeksi auttaa siittiöitä menemään oikeaan paikkaan
3.) Hommailun jälkeen olisi hyvä odottaa puolituntinen, että siittiöt pääsee uimaan pelipaikoille

Kaikki nämä on meillä ainaki aiemmissa kierroissa menny ihan päin honkia, ärsyttää kun vasta viimeyönä epätoivoisena selailin nettiä ja löysin nämä. Kaikki asiaa käsittelevät artikkelit ja foorumikeskustelut ovat aina vain puhuneet että elintavat ja vitamiinitasot kuntoon, älä stressaa, juo greippimehut, ota äljyt, ajoita yhdyntä oikein jne. mutta tollaset vinkit on myös tosi tärkeitä..
Apua?! Siis sylkikin :O me usein käytetään sylkeä ns. liukkarina. Ja oon luullut että 10min jalat kattoon päin riittää :rolleyes: tuon orgasmin oon kuullut aiemmin ja se kyllä hoituu :D mutta tässähän pitää alkaa parantaa tapojaan!
 
Olen tämän päivän hämmästellyt, kuinka en ollut koskaan kuullut näistä:
1.) Sylki ja liukkarit tappaa siittiöitä (myös ne siittiöystävälliset, parempi ilman jos mahdollista)
2.) Naisen orgasmi hommailun päätteeksi auttaa siittiöitä menemään oikeaan paikkaan
3.) Hommailun jälkeen olisi hyvä odottaa puolituntinen, että siittiöt pääsee uimaan pelipaikoille

Kaikki nämä on meillä ainaki aiemmissa kierroissa menny ihan päin honkia, ärsyttää kun vasta viimeyönä epätoivoisena selailin nettiä ja löysin nämä. Kaikki asiaa käsittelevät artikkelit ja foorumikeskustelut ovat aina vain puhuneet että elintavat ja vitamiinitasot kuntoon, älä stressaa, juo greippimehut, ota äljyt, ajoita yhdyntä oikein jne. mutta tollaset vinkit on myös tosi tärkeitä..

Viidesti olen ollut raskaana vaikka
1)liukkaria pakko käyttää,muuten repee paikat
2)orgasmin saan hyvin hyvin harvoin
3)en todellakaa oo puolta tuntia ollu käymättä vessassa/suihkussa,yleensä hyvinkin pian hommailun päätteeksi menny suihkuun.
Jotta,ei ehkä kannata stressata noista:)
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

14.4.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehelle 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Minouche, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4. lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä

Loree.............................kp 29/23-28
Persikka123.........................kp 29/32
Wanti............................kp 29/30-48
Napsunen.......................kp 28/35-45
Matilda!...................................kp 27/?
Vindy..................................kp 26/29-33
Futurmama.....................kp 23/29-34
Kasikuus............................kp 23/27-28
Puolu.................................kp 23/30-32
Hipposka...............................kp 21/32
Uudarimama....................kp 21/29-30
Vesinokkaeläin...................kp 19/28-29
Päärynä5............................kp 19/28
Mirella92............................kp 19/28
Brunet82...........................kp 19/26-28
Minttuni.................................kp 15/26
Kirjoh89.................................kp 14/28
Zennuli...................................kp 13/?
Millimetrii..........................kp 13/27-29
Masunen.........................kp 12/27-28
Piipaa93.............................kp 10/26-28
3milia...............................kp 10/26-28
Mimmi92.......................kp 9/26-30
Eeva650.........................kp 9/28-42
Enerisa3..........................kp 9/28-32
Bellaella2205090.................kp 8/?
Lilje....................................kp 8/37-40
Riama.............................kp 7/27-32
Mariija_............................kp 5/32-43
Haaveilija93...........................kp 5/?
Elviira86.............................kp 4/25
Rimaleli...................................kp 4/30
Helmiii................................kp 2/29-53
Minouche............................kp 2/23


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Persikka123.............................dpo 9
Vindy.........................................dpo 9
Päärynä5...............................dpo 5
Uudarimama......................dpo 5
Brunet82.................................dpo 3
Minttuni...................................dpo 2
Matilda!...................................dpo 2
Vesinokkaeläin......................dpo 1
Zennuli....................................dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Apua?! Siis sylkikin :O me usein käytetään sylkeä ns. liukkarina. Ja oon luullut että 10min jalat kattoon päin riittää tuon orgasmin oon kuullut aiemmin ja se kyllä hoituu mutta tässähän pitää alkaa parantaa tapojaan!
Minäkin vähän järkytyin, että sylkikin?! Meilläkin ollut myös liukkarina sylki ja taidetaan silti jatkaa sillä linjalla :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Millimetrii
Kerroin aluksi yhdelle kaverille ja hän kysyi joka kerta ja laittoi viestiä, että mikä tilanne, joko olen raskaana. Kun kerroin lapsettomuustutkimuksista, kyseli sitten niistä, mutta nyt kun kaikki tauolla koronan takia, ei ole kysellyt. Olen kyllä sanonut, että kerron kun on kerrottavaa, se on hillinnyt vähän kyselyjä. Toisaalta mukavaa, että kysytään, mutta aina vaan muistuttaa siitä, että ei onnistu. Mukavaa olisi, jos ei aina tarvitsisi muistaa tätä asiaa, mutta toisaalta se asia kulkee minulla matkassa aina joka tapauksessa. Ristiriitaista siis :/
joo minä en ole kertonut monellekaan juuri sen takia etten halua, että sitten esim. minun vatsaa ruvetaan arvioimaan Kasvaako siellä jo pieni tai muuten arvioimaan.
Myös ne joko kysymykset saattaa pidemmän päälle olla harmittavia ja muistuttavia ettei vieläkään. Siksi sovittiin, että kerron kun haluan puhua aiheesta tai kun on kerrottavaa ❤
 
Mä voisin kans hypätä jo tänne tuolta 2020 ryhmästä, koska negan tein ja kierto venynyt taas jo 41, en tiedä kuinka saisin kierrot taas tasaantumaan kun on nyt heitellyt 27-42 välillä. Meillä siis lapset 07/11 ja 04/13, nyt kolmas ja viimeinen ollut haaveissa jo pidempää, yrityskierroissa en oo ees kärryillä tällähetkellä.

@Fiinaliinauusi meillä ekaa yritettiin yrittämällä vain pari kuukautta kunnes tärppäs ja toinen heti ekasta kierrosta kun oli lupa sektion jälkeen taas yrittää. Molemmissa oli pillerit ennen yritystä nyt kierukka poistettu jo joskus 12/18 ja hetki sen jälkeen pilleri käytössä ja nyt jo pidempään ilman mitään mutta siltikään kolmosta ei, vaan kuulu.
 
Onpas meitä jo pitkä lista täällä, tervetuloa uusille :)

Meillä oli kakkosta yrittäessä käytössä se Pre-seed liukkari, joka pitäisi olla siittiöturvallinen :) enpä tiedä oliko oikeasti apua, mutta nopeasti raskauduin silloin.

Mä en ole nyt puhunut kenellekään vauvatoiveista, katotaan pystynkö olla hiljaa kun aktiivinen yritys alkaa. Aiemmista yrityksistä ja heti plussasta olen puhunut äidilleni ja parhaalle ystävälleni.

Me asumme Pohjanmaalla.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Helmiii
On kyllä oudot tuntemukset. Molemmilla puolilla alavatsaa ovulaation jälkeisiksi sopivaa jomotusta ja aristusta. Sanokaa nyt, että johtuu vain viime kierron kemiallisesta eikä oikeesti oo voinut ovulaatio tapahtua molemmilta puolilta. Suvussa ei kaksosia, greippimehua join mut ei kai sekään pitäis tämmöstä aiheuttaa. Lisäksi aamulla parkkipaikalta töihin kävellessä meinasin yrjöä. Vahvasti menee siis. Ja ei, en usko heti raskausoireeksi, kun mulla on pahoinvointia ihan muutenkin.

Niin joo, uudella maalla asutaan.
 
Viidesti olen ollut raskaana vaikka
1)liukkaria pakko käyttää,muuten repee paikat
2)orgasmin saan hyvin hyvin harvoin
3)en todellakaa oo puolta tuntia ollu käymättä vessassa/suihkussa,yleensä hyvinkin pian hommailun päätteeksi menny suihkuun.
Jotta,ei ehkä kannata stressata noista
Jep, tuskin on noista tai muistakaan yksittäisistä kiinni. Toisilla tärppää nopeasti ja toisilla ei luomuna ollenkaan, vaikka kuinka toimisi "oikein". Ei kannata siis stressata ja voihan sitä aina kokeilla uusia juttuja seuraavassa kierrossa :)
 
No ainakaan tosta kolmoskohdasta ei ole mitään tieteellistä näyttöä; siittiöstähän huomattava enemmistö tulee lastin kärjessä ja siinä kohtaa kun mies on kokonaan tullut niin siittiöt ovat menneet jo menojaan. Loput mitä yleensä valuu ulos on vain siemennestettä.
Sitä vaan haluaisi löytää syitä miksi ei raskaudu ja saada uutta toivoa uusien kokeiltavien asioiden muodossa:rolleyes:
 
Mun oli nyt pakko keskeyttää ovistestit, koska niitä ei enää ole juurikaan jälkellä :D. Heh. Laitoin kyllä jo uusia tilaukseen seuraavia kiertoja ajatellen.
En ainakaan toistaiseksi ole ovuloimassa, koska paikat ei limaile eikä mitään pistelyitä munasarjoissa tunnu. Pläääh!
Toivottavasti normaalin kuukautiskierron alkamiseen ei mene tuhottomasti aikaa :|

Olipas taas koskettavia jaksoja noi lapsi tuntemattoman kanssa. Kaksi viimeisintä katsoin, moninaisia tunteita kaikkineen.
 
Mulle sais päivittää dpo0 tulossa ilmeisesti vähän lyhyempi kierto koska yleensä mulla ovis vasta kp14-15. Mutta pääsepähän sit nopeammin uuteen kiertoon jos tarvetta ☺ Meillä osu kyl kivasti tallettelut -4-2-1 että toivoa on ☺☺

Meillä tärppäsi kyllä tuo tuulimuna joulukuussa syljen käytöstä ja väärästä (Ky jellyn tms) liukkarista huolimatta että jotenkin en usko että ne hedelmöittymisen niin vaikuttavat. Nyt vaihdoin kyllä liukkarin siittiöystävällisempään joku baby start tms jos olisi vaikutusta ettei seuraavakin oo tuulimuna.

Ovis testejen kohdalla päätin tässä kierrossa ottaa säästö asenteet ja testata vaan mahd vähän. Ja 3 normia riittii ☺ huomaan kyllä että nyt ton km jälkeen tää toinenkin ovis kipuilli kyl selkeesti et aika helposti kyl tunnistaisi ilmankin testejä, oon siis muutenki tuntenut aina kovan krampin kun irtoo. Oon myös limoista huomannut että mulla tulee selkeämmät limat paripäivää ennen ovista NS. Limatulppa ja sen jälkeen on enempi vetistä. Myös lämmöt dippaa päivää/2 päivää ennen ovista tosi alas. Jotenkin kiva kun oppii tunnistamaan näitä omasta kropastaan.
 
Mulle sais päivittää dpo0 tulossa ilmeisesti vähän lyhyempi kierto koska yleensä mulla ovis vasta kp14-15. Mutta pääsepähän sit nopeammin uuteen kiertoon jos tarvetta Meillä osu kyl kivasti tallettelut -4-2-1 että toivoa on

Meillä tärppäsi kyllä tuo tuulimuna joulukuussa syljen käytöstä ja väärästä (Ky jellyn tms) liukkarista huolimatta että jotenkin en usko että ne hedelmöittymisen niin vaikuttavat. Nyt vaihdoin kyllä liukkarin siittiöystävällisempään joku baby start tms jos olisi vaikutusta ettei seuraavakin oo tuulimuna.

Ovis testejen kohdalla päätin tässä kierrossa ottaa säästö asenteet ja testata vaan mahd vähän. Ja 3 normia riittii huomaan kyllä että nyt ton km jälkeen tää toinenkin ovis kipuilli kyl selkeesti et aika helposti kyl tunnistaisi ilmankin testejä, oon siis muutenki tuntenut aina kovan krampin kun irtoo. Oon myös limoista huomannut että mulla tulee selkeämmät limat paripäivää ennen ovista NS. Limatulppa ja sen jälkeen on enempi vetistä. Myös lämmöt dippaa päivää/2 päivää ennen ovista tosi alas. Jotenkin kiva kun oppii tunnistamaan näitä omasta kropastaan.
meilläkin siis poika syljen käytöstä huolimatta, mutta silti oli uutta tietoa, että sekin voi vaikuttaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Millimetrii
@Kasikuus lohduttavaa tietää! Mulla vaan tyhjennysvuodon alusta jo taitaa olla 16 päivää, eli kyllä nyt viimeistään jotain ilmailua pitäis kai olla.

Hitsit kun en totisesti muista yhtään esikoisen ajalta että miten mun kierto lähti silloin alussa luistamaan, että miten pitkiä kierrot oli ja milloin oli eka ovulaatio. Jotain olis voinu kirjata ylös silloin...

Mites muuten teidän miehet ottaa paineita yrityksestä? Meillä miehellä ei ole koskaan ollut mitään suorituspaineita (päinvastoin) ja nyt se on yhtäkkiä ottanu ihan hirveesti suorituspaineita tästä että ehkäisy jätettiin ja annettiin vauvalle lupa tulla. (Hän siis toivoo todella kovasti vauvaa)
 
@Kasikuus lohduttavaa tietää! Mulla vaan tyhjennysvuodon alusta jo taitaa olla 16 päivää, eli kyllä nyt viimeistään jotain ilmailua pitäis kai olla.

Hitsit kun en totisesti muista yhtään esikoisen ajalta että miten mun kierto lähti silloin alussa luistamaan, että miten pitkiä kierrot oli ja milloin oli eka ovulaatio. Jotain olis voinu kirjata ylös silloin...

Mites muuten teidän miehet ottaa paineita yrityksestä? Meillä miehellä ei ole koskaan ollut mitään suorituspaineita (päinvastoin) ja nyt se on yhtäkkiä ottanu ihan hirveesti suorituspaineita tästä että ehkäisy jätettiin ja annettiin vauvalle lupa tulla. (Hän siis toivoo todella kovasti vauvaa)
minun mies ei ole ottanut paineita. Eniten hän pelkää, että minä alan maaniseksi tämän yrityksen kanssa. Mutta hän tukee sillä tavalla, että tuo ovistestejä kaupasta sekä haluaa kuulla mikä tilanne on ovista testatessa.

ja siis miehelläni tuli ensin vauvakuume tai ns. Toisen lapsen kuume eli hän todella toivoo jo toista lasta, mutta hän on sellanen päiväkerrallaantyyppinen ihminen ettei hän stressaa alkaako minulla kuukautiset vai tuleeko plussa tai että meneekö tässä kuukausi vai vuosi. Hän näkee kaikissa tilanteissa positiivisuutta.

minä taas olen kaikkihetinyt tyyppinen ja elän kaikki tunteet laidasta laitaan. Siksi varmasti miehenikin rauhoittelee Minua tämän vauvan yrityksen kanssa ❤ Koska tuntee minut.
 
Meillä toista lasta yrittäessä oli miehellä suorituspaineita välillä jos kerroin ovisplussasta. Nyt ei ole sellaista oloa ollut, toki vasta yk 6 menossa. Juuri eilen kyseli milloin on ovulaatio ja totesi että olisi mahtavaa olla 4 lapsen isä ennen kuin täyttää 30v, tämä viimeinen mahdollinen kierto siihen tavoitteeseen.
 
Mun mies on vielä vähän jännittänyt tota ehkäisyn poisjättöä, vaikka tietääkin että ollaan tähän valmiita ja ihan innoissaan kyllä on aloittanut "yrittämisen" ❤ Rennolla mielellä ollaan molemmat vielä tässä vaiheessa. Mies on jo pidemmän aikaa kysellyt aina välillä että ovuloinko, kun kuulemma vaikutan siltä ja usein osuu oikeaan :D
 
Olen tämän päivän hämmästellyt, kuinka en ollut koskaan kuullut näistä:
1.) Sylki ja liukkarit tappaa siittiöitä (myös ne siittiöystävälliset, parempi ilman jos mahdollista)
2.) Naisen orgasmi hommailun päätteeksi auttaa siittiöitä menemään oikeaan paikkaan
3.) Hommailun jälkeen olisi hyvä odottaa puolituntinen, että siittiöt pääsee uimaan pelipaikoille

Kaikki nämä on meillä ainaki aiemmissa kierroissa menny ihan päin honkia, ärsyttää kun vasta viimeyönä epätoivoisena selailin nettiä ja löysin nämä. Kaikki asiaa käsittelevät artikkelit ja foorumikeskustelut ovat aina vain puhuneet että elintavat ja vitamiinitasot kuntoon, älä stressaa, juo greippimehut, ota äljyt, ajoita yhdyntä oikein jne. mutta tollaset vinkit on myös tosi tärkeitä..

Eipä mullakaan ollu tästä tietoa näistä, joten kiitti vinkeistä :D Tuntuu että melkeempä kaikki vinkit on tarpeen ja kokeilemisen arvosia, hehe :-D Mullaki käytössä flo. Vaihdoin siihen muutama kuukausi sitten ja se vaikuttaa mukavan selkeältä.

Me ollaan Pohjois-pohjanmaalta.
 

Yhteistyössä