Toiveena vauva 2017-2018

Hitto näitä aamulämpöjä. Ei oo helppoo vuorotyön kans mittailla kun tekee varmaa heittoja. Nyt on ollu tasaisempaa ku viime kierrossa ja kaaret laajempia :ROFLMAO: kummastuttaa tönän päivän lämmön nousu, mihin saattaa vaikuttaa että mul oli 2 todella aikaista heräämistä ja tänään sain nukkua oikein pitkään. Tai sit ovis oli jo(n) No peittoja on heiluteltu säännöllisesti joten sinällään ei väliä. Oireita ei kyl oo viel kauheesti. Vaik pieniä vihlasuja välillä alavatsassa ja ehkä enemmän vasemmalla. Laskennallinen ovis olis ens ti.

No on kyllä haastava saada luotettavaa käyrää vuorotyössä. Hmm..voihan se tietty olla että olis ollu, mutta ois aika lyhyt kierto tulossa jos ollut jo. Toisaalta sit taas ne kierrot voi vaihdella vuorotellenkin tai joka kolmas kierto pitkän ja lyhyen välillä.
Oliks sulla vielä niitä ovistikkuja käytössä?
Jos ei niin jos nyt ei onnistu, niin ne vois olla sulla hyvät. Helpottais ehkä myös tulkitsemaan noita käyriä ja samalla olis mahdollisuus saada huomattavasti tarkempi aikataulu tietoon ja saisit varmaan selville sun luteaalivaiheenkin (musta on kiva että tiedän sen nyt).
 
No on kyllä haastava saada luotettavaa käyrää vuorotyössä. Hmm..voihan se tietty olla että olis ollu, mutta ois aika lyhyt kierto tulossa jos ollut jo. Toisaalta sit taas ne kierrot voi vaihdella vuorotellenkin tai joka kolmas kierto pitkän ja lyhyen välillä.
Oliks sulla vielä niitä ovistikkuja käytössä?
Jos ei niin jos nyt ei onnistu, niin ne vois olla sulla hyvät. Helpottais ehkä myös tulkitsemaan noita käyriä ja samalla olis mahdollisuus saada huomattavasti tarkempi aikataulu tietoon ja saisit varmaan selville sun luteaalivaiheenkin (musta on kiva että tiedän sen nyt).
Ei oo vielä tikkuja käytössä, mutta oon jo päättänyt tilata ne ens kiertoon jos ei tästä tärppää. Mul on ollu kyl kierto ennen pillereitä säännöllinen ja se noin 28pv. Uskon siis että toi lämmönnousu on myös joku hetkellinen piikki. Pyörin tänään sängyssä ennen ku nousin ja oon tehny niin että kävelen mittarin luo. Senkin muutan ens kiertoon että otan sen sängyn viereen ja mittaan heti ku ekan kerran herään.

Mulla oli viime kierrossa todella paljon ovisoireita eli en senkään puolesta usko että viel olis ollu, vaikka voihan oireetkin varmasti vaihdella.
 
Ei oo vielä tikkuja käytössä, mutta oon jo päättänyt tilata ne ens kiertoon jos ei tästä tärppää. Mul on ollu kyl kierto ennen pillereitä säännöllinen ja se noin 28pv. Uskon siis että toi lämmönnousu on myös joku hetkellinen piikki. Pyörin tänään sängyssä ennen ku nousin ja oon tehny niin että kävelen mittarin luo. Senkin muutan ens kiertoon että otan sen sängyn viereen ja mittaan heti ku ekan kerran herään.

Mulla oli viime kierrossa todella paljon ovisoireita eli en senkään puolesta usko että viel olis ollu, vaikka voihan oireetkin varmasti vaihdella.
Joillain on tosi herkkä kroppa noiden lämpöjen kanssa, niin ihan hyvä jos se mittari on siinä käden ulottuvilla herätessä.(y)
Ja ovisoireista: Mulla oireet on kovat kun ovuloin oikealta, mutta niin kauan kuin muistan, on vasemmalta ovuloidessa ne kipuilut olleet tosi kevyitä. Kuopuksesta kun plussasin, ovuloin vasemmalta ja jouduin luottamaan kropan muihin vihjeisiin ja laskureihin silloin yrittäessäni ovista bongata. Nyt ois tosiaan siis hyvä pysyä kaavassa kun ovis tuli vasemmalta.:ROFLMAO:

Mä päätin testata sunnuntaina vaikka nega se varmasti vielä onkin.:LOL: Ei vaan malta, nytkin polttelis niiiin paljon tehä, mut joku tolkku sentään oltava.:D
 
Dpo 11 kp 22/23-29

Jomottelua vasemmalla alhaalla, nännit kipeet, ja tuo pms!!! Koko aika syön jotein ruokaa, suklaata, ruokaa, suklaata.
Menkat alkaa ylensä siitä seuraavana päivänä kun kivut kovia eli viä ei oo niin kovasti sattunut. Ite epäilen et alkaa maanantaina tai tiistaina menkat.

Eilen tuli seksin jälkeen verta ja katsoin että tasan samalla kp:llä oli viimekskin tullu verta viime kuussa. Ja siitä 4pv oli alkanut menkat. Kattoo meneekö samalla kaavalla.
 
@tänttähäärää mites siellä tänään voidaan?

ON:
Kp20/28-31 dpo6. Odotan kyllä 29pv kiertoa oviksen perusteella.
Aamulämpö pysyy sitkeästi 36,7C.
Illalla oli tosi kireä alavatsa, mutta saattoi johtua mistä vaan, itse veikkaan pizza päivää ja lasillista limua syypääksi. Mulla tulee limusta usein pahat ilmavaivat joten en pahemmin sitäkään juo.:ROFLMAO:
Alkupuolisko yöstä oli karsea. Mulla oli suu niin kuiva ja tuntui että mikään määrä vettä ei vaan riittänyt. Alaselkää pakotti yms.
Aamulla oli olevinaan etovaa oloa, mutta pistän sen mappiin Ö. Noissa edellisissäkin kierroissa ollut yhtä sun toista, niin en oikein luota mihinkään oireeseen enään.:rolleyes:
Vv on tosi voidemaista ja muutenki sellanen fiilis että olis rasvannu koko rännin.:whistle:
Ja toosa turpea tuolta sisältä, järkyttävää.:eek:
Ja mun tekis niin niin paljon mieli tehä testi, ihan vaan huvikseen. Tiedän ettei siinä mitään näkyisi, mutta ehkä jos se laannuttais hetkeksi himot testailuun.:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Se oon minä täällä taas. Bare me:ROFLMAO::barefoot:

Tein huumorimielessä tonne hätähousuja varten herkän testin kun alko harmittaa kun niin moni saa pc:llä kaikenlaista turhaa viivaa kuten itsekkin saanut. Ihan odotetusti näillä päivillä nega, mutta siis pointtina että on herkkä ja se nega oli niin täysin puhdas nega kuten kuuluukin olla.:LOL:

Mutta siis miksi tulin taas hukuttamaan teitä tekstiryöpyllä niin oireiden tiimoilta.

Mulla on alavatsan kiristystä ollut koko päivän ja nyt tuntu jo toosassa saakka ilkeeltä. Menin tsekkaamaan onko kohdunnapukka pehmenemässä kun sillain tuntu ikävältä.
Mitä vielä, nyt se oli kovempi kuin ikinä. Tuntui samalta kuin jos puristais peukaloa etusormen ja keskisormen välissä. Siis oikeasti kivikova.:eek: En tiiä onko mihinkään viittaavaa silti.

Vaan siinä käsiä pestessä näytin itselleni kieltä ( :p ) ja kas..mulla oli ilmaantunu KARTTAKIELI. Se on yleensä oireillut vain raskaana.:eek::eek: Kerran ollut muuna aikana, kun keskimmäisen jälkeen kierto starttasi. Kuopuksesta oli koko raskauden ajan.
Ja toi on siis ihan vaaraton, mutta eipä tee mieli näyttää kieltä muille ainakaan.:LOL::LOL:
Että saas nähä onks tässä yhteys oikeesti vai ei.:D
Päivä ja iltalämpö 37,6 kuten nyt muutamana päivänä ollut. Ei sen kummempaa.:)
 
Viimeksi muokattu:
@viipulainen sulla kuulostaa kyllä tosi lupaavalta. Jännän äärellä siis.

Täällä dpo 12 kp 23/23-29
Eikä yhtään mitään olossa uutta vaikka kuinka tulkitsen kropoaani.
Mies reppana ollut kovilla kun oon ollut tällänen mielensä pahoittaja. Toi pms kyllä tosi paha.. (taitaa vaan vuosi vuodelta pahentua) Pahoitin mieleni kun ei menty viihteelle, mökötin aamun mutta kun mies siinä halittaa ja pusuttaa ja vei ravintolaan syömään ni olihan se lepyttävä.. Taas vähäksi aikaa.. Nyt ilta herkkuja ja leffaa yhdessä.
 
Joo kyllähän tuo on tuollainen itse rauhallisuus ja ihanuus on. ja osaa ottaa huomioon. Sellasta päivää ei ookkaan ettei halittas ja pusuteltas. Aamulla antaa ennen töihin lähtöä pusun ja töistä tullessaan heti.

Eksään verrartuna ni ovat kuin yö ja päivä.
Eksältä en saanut kukkia 15vuoteen nyt niitä tulee tasasesti ilman merkkipäiviä.
Eksä oli myös sellanen jörö ei puhu eikä pussaa. Nyksä tekee molempia.
 
On aina tosi ihanaa kun joku löytää herttaisen kumppanin joka osoittaa tunteitaan.:love:
Omakon mies on aivan ihana. Toki välillä stressipäissään kiukuttelee, mutta mieluumin kiukuttelu kuin totaalinen sulkeutuminen ja törttöily.
Tuntee olevansa joka päivä arvostettu ja rakastettu nykyään.:love:
 
@viipulainen Onko sulla jotain opastusta mistä kohdunnapukan löytää? Kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta en ole koskaan omaani saanut koskettua. :LOL: Olisi mielenkiintoista sitäkin seurata.

Ovis tuli ilmeisesti nyt ja väärältä puolelta taas. :unsure: Olin niin toiveikas kun pari päivää oikeaa puolta särki. Hullulta tuntuvat nämä oviskipuni kyllä, särky alkoi tiistaina ja nyt vasta ovuloin. Eipä muuta kuin kohti seuraavaa kiertoa :cry:
 
@Fritang kohdunnapukka on korkeimmillaan yleensä jokaisen pisimmän sormen mitalla, että just ja just se sormi hipasee sinne. Siihen samaan "töyssyyn" myös miehen penis törmää ja syvemmälle ei pääse.:D
Kannattaa alkaa testata aina heti kuukautisten loputtua ja usein illalla se on likimain kaikilla alimmillaan. Aamulla ja päivällä ylimmillään.
Ovulaation lähellä se pehmenee (muistuttaa pusulle laitettuja huulia jos vertaan sormilla samaan aikaan) ja normaalisti kovimmillaan noin nenänpään napakkuutta. Ovulaation jälkeen kiinteytyy hissuksiin.
Ja kannattaa koklata erilaisia asentoja ja eri aikoja päivästä. Joillain ulottuvuus on paras pöntöllä istuessa, toisella jalka pöntön kannen päälle nostettuna ja joidenkin on pakko mennä jopa kyykkyyn.
Ja avonaisena sinne saattaa vahingossa mennä sormenpääkin (kuten mulla tässä kierrossa:eek:) joten kynnet kandee leikata.:LOL:
Ja yleensä jos on kiinteä ja alhaalla, sen saa ihan etu-ja keskisormen väliin. :whistle:

Mutta ääh tuota ovistasi. Ei ole reilua, mikä sillä väärän puolen muniksella nyt on ku koko ajan tarvii kypsytellä.:confused::notworthy:
 
Mä luulen että bongasin ton kohdunnapukan viime kierrossa joskus ennen menkkoja. Se oli tosiaan kova ja kiinteä ja oikein säikähdin että mikä kasvain se on. Se oli vähän niinku sivussa ns seinämässä ja googletinkin että ei se tosiaan ookaa suoraan ylhäällä vaan usein sivussa ja emätin ikäänkuin jatkuu sen jälkeen hieman. Nyt mä en oo löytäny muuta ku semmosen tosi pehmeen alueen. Ehkä se onkin se kun nyt ovis lähestyy.

ON: aamulämpö oli pudonnut normilukemiin ja tänään kiihottuessa bongattu runsaasti egg whiten tyylistä limaa :ROFLMAO: mies on taas aivan loppu sänkypuuhista mut sainpas kellistettyä tänäänkin  :whistle::LOL:

Nyt siis kp12 ja viime kierrossa saman liman bongasin kp11 eteenpäin. Oviskivut kuitenkin puuttuu mut ehkäpä johtuu siitä jos ovis tulee nyt eri puolelta ja kivut sen takia vähäisempiä. Tai sit greippimehu on auttanut ja kipu tulee vasta varsinaisena ovispäivänä viime kertaisen koko viikon sijaan
 
Joo välillä saa kyllä ihan reilusti pyöritellä sormia siellä, että löytyy se mitä etsitään.
Tuo oma tämänpäivän bongauskin..kn oli tosiaan ensin kääntyneenä kohti häntäluuta, mutta tunsin jo siinä että on kivikova. Hetken pyöritin siinä ja sain paremmin esille ja olin kyllä ensin todella :eek: siitä miten kova tosiaan oli. Onhan se kiinteä ollut aina tähän mennessä ja loppukierrossakin vielä, mutta tää tuntuma oli nyt ihan omaa luokkaansa. :LOL::LOL:
 
Moi kaikille! En tiedä onko täällä enää ketään kuka muistaisi, mutta hengissä ollaan siis! Lopetin päivitykset kokonaan, ei voimat riittäneet ei niin mihinkään ylimääräiseen. En edelleenkään aio päivitellä mitään, yritän pitää huolta ensisijaisesti itsestäni. Jos joku muistaa niin kerron sit enemmän kuulumisia! :) plussatuulia kaikille! <3
 
Heiii ja apua! Eilen mulla ihan yhtäkkiä tuli tunne että nyt on pakko tehdä r-testi ja sain haalean viivan clearbluen Earl detection testiin siis plussan! Tein päiväpissasta ja olin juonu vettä yms. vaikka siinä suositellaanki tekemään aamupissasta...että mitähän??? Nyt aamulla oli pakko viel testaa ku löyty toinen samanlainen testi kaapista ja edelleen tulee haalea mutta selkeä viiva. Nyt siis kp 24 vasta ja ovis oli kp14. Viime kierrossa menkat alko kp30 vasta mutta mulla ei ole vielä säännöllinen kierto pillereiden jälkeen. Oon nyt ihan sekasin ja pelottaa että se menee nyt kesken ku testasin turhan aikasin..miks mun piti mennä testaamaan! Mitään oireita ei oo muuta ku vatsa turpoo päivän aikana ihan hirveeksi ja pieniä juilimisia ja naamaan tullu jotain kipeitä patteja/finnejä ja jäätymiskohtaukset jatkuu. Miten mä nyt pystyn odottamaan monta päivää et jos ne menkat alkaakin ja miten pystyn olemaan ees yhtään normaalisti!
 
Heiii ja apua! Eilen mulla ihan yhtäkkiä tuli tunne että nyt on pakko tehdä r-testi ja sain haalean viivan clearbluen Earl detection testiin siis plussan! Tein päiväpissasta ja olin juonu vettä yms. vaikka siinä suositellaanki tekemään aamupissasta...että mitähän??? Nyt aamulla oli pakko viel testaa ku löyty toinen samanlainen testi kaapista ja edelleen tulee haalea mutta selkeä viiva. Nyt siis kp 24 vasta ja ovis oli kp14. Viime kierrossa menkat alko kp30 vasta mutta mulla ei ole vielä säännöllinen kierto pillereiden jälkeen. Oon nyt ihan sekasin ja pelottaa että se menee nyt kesken ku testasin turhan aikasin..miks mun piti mennä testaamaan! Mitään oireita ei oo muuta ku vatsa turpoo päivän aikana ihan hirveeksi ja pieniä juilimisia ja naamaan tullu jotain kipeitä patteja/finnejä ja jäätymiskohtaukset jatkuu. Miten mä nyt pystyn odottamaan monta päivää et jos ne menkat alkaakin ja miten pystyn olemaan ees yhtään normaalisti!
Sulla olisi siis ainakin dpo9 meneillään tänään joten haamuilu olis ihan täysin mahdollista.
Stressiähän tuosta aina tulee, mutta koeta pitää mieli korkealla. Jos pääset kaupoille niin käy ostamassa apteekista lisää testejä ja osta yksi digi myös. Digi sillä viikkonäytöllä.:)
Teet perustestin/testit vaikka 2pv välein kunnes sulla olis dpo14 ja sitten digi.
Laita meille kuvaa jos onnistuu.:love:
 
@viipulainen onpa tosiaan lupaavan kuulosta!(y)

@Fritang äh, todella inhottavaa sulla vielä tuommoinen "ylimääräisten kiertojen" odottelu :unsure:

Mä päätin tässä kierrossa jättää tikuttelut ja luottaa omiin fiiliksiini ja limojen tarkkailuun. Mikä oli virhe koska nyt kävi niin, että kp 16-17 oli ihan oikeenlaista käsirasvamaista limaa ja oottelen ovista kp 22 tienoille. Nyt kp 19 ja valkovuoto loppunut kokonaan(n) Flo sovellus näyttää ovista huomiselle mutta stressin tms takia se on kahdessa viime kierrossa ollut turhan myöhään tosiaan kp22/31-32 tienoilla. Tylsää. Koitetaan nyt jaksaa heilutella peittoja perusaikataulussa puuttuvista limoista huolimatta. Greippimehu käytössä tässä kierrossa, eli mulle vaikutus ei ollut ihan toivotunlainen :(
 
Siis tiiättekö kun kierron loppuvaiheessa iskee se ahistus ja epäilee sit ihan kaikkia oloja jne.
No mulla tuli se nyt, kun muistin sen kp6 vahvahkon viivan ovistestissä.(y) Laskin tietty sit et jos se ois ollu ovisplussa, kierto loppuis ylihuomenna.
Toisaalta sit taas MIKÄÄN muu ei viittaa silloin olleen ovis ja lisäksi bongasin oviksen oikeaan aikaan oireineen ja kaikkineen. Että ihan hölmöä panikoida, mutta joka kerta se fiilis iskee että on menny kaikki pieleen.:D
Mut joo, aattelin tehä taas kohta yhen nega testin.:p
 
@viipulainen jep tilasin kasan testejä ne tulee varmaan huomenna. Kaapista löysin 2 pregchek testiä ja oli pakko tehdä eilen yksi illalla ja yksi nyt äsken kun heräsin ja molemmissa niissäkin haalea plussa viiva. Koitin laittaa kuvan mut näkyyköhän se? Tuo on siis aamupissasta tehty ja samanvahvuinen ku eilen päivällä tehty. Olin siis varma ettei ne näytä vielä mitään. Täytyy koittaa nyt malttaa mielensä voipi olla että pudotaan kovaa ja korkeelta vielä.. kun noita pilvilinnoja on mahdoton olla rakentamatta;)
 

Attachments

@viipulainen jep tilasin kasan testejä ne tulee varmaan huomenna. Kaapista löysin 2 pregchek testiä ja oli pakko tehdä eilen yksi illalla ja yksi nyt äsken kun heräsin ja molemmissa niissäkin haalea plussa viiva. Koitin laittaa kuvan mut näkyyköhän se? Tuo on siis aamupissasta tehty ja samanvahvuinen ku eilen päivällä tehty. Olin siis varma ettei ne näytä vielä mitään. Täytyy koittaa nyt malttaa mielensä voipi olla että pudotaan kovaa ja korkeelta vielä.. kun noita pilvilinnoja on mahdoton olla rakentamatta;)
Näkyy kyllä ja selkeä viiva onkin Tsemppiä odotteluun (y) Etkös oo jo aika lähellä niitä päiviä ku menkat pitäis alkaa eli hyvinkin tää voi pysyä kyydissä
 
@viipulainen jep tilasin kasan testejä ne tulee varmaan huomenna. Kaapista löysin 2 pregchek testiä ja oli pakko tehdä eilen yksi illalla ja yksi nyt äsken kun heräsin ja molemmissa niissäkin haalea plussa viiva. Koitin laittaa kuvan mut näkyyköhän se? Tuo on siis aamupissasta tehty ja samanvahvuinen ku eilen päivällä tehty. Olin siis varma ettei ne näytä vielä mitään. Täytyy koittaa nyt malttaa mielensä voipi olla että pudotaan kovaa ja korkeelta vielä.. kun noita pilvilinnoja on mahdoton olla rakentamatta;)
Tuohan on jo aivan plussa! Onnea!:love:
Ja koska aikaa ei ole kulunut noiden testien välillä paljoa niin siksi ei vahvempi varmaan olekkaan. Ylihuomenna pitäisi viimeistään olla selkeämpi, mutta mä varmaan tekisin tohkeissani joka päivä ja MONTA!:LOL:
Ihanaa!:love:
 
@Nadine88 kiitos toivottavasti pysyy kyydissä. Nyt kp25, kierto heitellyt pillereiden jälkeen kun elokuussa ne lopetin mutta ke-la odotin menkkojen alkavaks. Toisaalta pari kiertoa oli sillee et kp23 alko menkat ja viime kierrolla alko kp30 niin oletin et kierto tasottuu siihen. @viipulainen mites sun testaus meni kun sanoit että aiot negan testata? Sullahan tosi lupaavat oireetkin. (y)
Siis mä en voi vaan uskoa tätä.. että joku asia voi meiän elämässä mennä muka näin helposti.. tuntuu et kesken se menee kuitenkin. Ja nyt kyllä vessassa käynti on kauheeta ku pelkään niitä menkkoja! Mulla on itellä 3 lasta jotka jo koululaisia ja miehellä 2 lasta 2v ja 3v. Oon ollu viimeks raskaana 7v sitten ja uskomatonta jos saan sen kokea nyt vielä uudelleen. Olin monta vuotta asennoitunut siihen että ei enempää lapsia tule kun mies ei halunnut..mutta sitten vaihtui mies ;). olipa tilitys.
 

Yhteistyössä