Toiveena vauva 2017-2018

@Alinah92 kaikilla ei välttämättä erotu sitä lämpödippiä, mutta yleensä lämpö nousee kun ovulaatio on tapahtunut.
Oliko sulla miten säännöllinen heräämisrytmi? Ja toki se mistä mittaa voi olla aika merkittävä. Joillain suusta mittaus antaa tosi vaihtelevaa tulosta, kun taas tasaisimman tuloksen saa kun mittaa alakerrasta.:D

Mun käyrä näyttää tämmöseltä nyt. Käyränkin perusteella ovis olis ollu eilisen aikana, mutta varmistan vielä tikuilla. Eli laski 2vrk ajaksi 36,2 ja tänään tuli piikki ylös ja lämmöt oli 36,5.
[url=http://aijaa.com/oh4kPN][/URL]
Tosi tasaista. En tiedä johtuuko siitä, että käytin greippimehua (tuntuis ovelalta) vai siitä että tälläkertaa vuorossa oli vasen munasarja (mahdollista).:)
 
@Tänttähäärä ootko tehny mitään kysymyslistaa? Mulla sellaisien tekeminen helpottaa. Omalla kohdalla varmaan olisi sellainen kääröllinen kysyttävää mihin haluaisin vastauksia kuulla. Tsemppiä käynnin odotteluun.:love:

@emilien joku siinä tosiaan zoomatessa häilyy(n) kauankos olikaan vielä oletettuun kierron loppuun? Oon ihan susihuono muistamaan.:oops:
Siis mul on vasta dpo 9 tai 8. Ja testi 25iu pregcheck.

Tuossa vielä toinen kuva samasta testistä.
 
@tänttähäärää toivotaan että ultraisi ja siinä saisi asioihin selvyyttä edes jonkin verran.

@emilien kun ihan ku ois jotain, mutta en uskalla ton testinerkin kohalla alkaa hypettämään kun itse saanut niitä pirun viivanpaikkoja. Vaan eihän tuosa mikään hätä tule noilla päivillä, uutta testiä vaan joku päivä.(y)

Mä tein o-testin ja ei ollu enään tasavahva. Liki, mutta näkee kyllä päätä raapimatta ettei ole saman vahvuset enään.
Lasken kuitenki huomisen vasta olevan dpo1 koska ovis on tapahtunu tässä vajaan vuorokauden sisään.
Mahtaiskohan mies jaksaa vähän vielä varmistella, kauhee epäluulo joka kerta että onko nyt varmasti tarpeeks tallessa simppoja.:D
 
Onnea @viipulainen piinailuun :)

@tänttähäärää toivottavasti ultraavat, saisit niin moneen juttuun vastauksen! Tsemppiä käynnille.

@emilien Loppuviikosta kun testaat niin saat jo paljon varmemman tuloksen (y) Suurin osa saa tuossa vaiheessa vielä väärän negan, vaikka olisikin raskaana... Varsinkin ei-herkällä testillä. Tässä vähän statistiikkaa:
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php

Täällä olisi kp8, menkat/tiputtelu jatkuu yhä. Olen juonut kiltisti greippimehua, mutta kuivaa on kuin Saharassa ja oviksen pitäisi tulla jo parin päivän päästä :cautious:
 
@Fritang tattista, mä varmaan kaivaudun johki maan alle ja kotiloidun odottamaan testipäiviä.:LOL:
Oothan muistanu juoda reilummin?
Mulla toi greippi teki sen että vilkastutti aineenvaihduntaa entisestään. Heti ku hoksasin juoda vähän enempi mitä tavallisesti, niin losahti kunnolla päälle.:whistle:
Kohtuuden rajoissa silti, mutta sanotaanko ettei tarvinnut paljoa arvuutella tuleeko sitä vai eikö.:D
 
Mää lasken päiviä nyt siitä tasavahvoista ovis viivoista vaikkakin sen jälkeen tuli viä se kun toinen viiva helotti paksumpana.
Toisaalta se on nyt sama koska ovis ollut. Meillä oli seksiä viime viikolla 6päivänä.Et jos joku simpurainen olis halunnut niin mahkuja olis kyllä ollut.

Välillä heitetään läppää just et mies on niiiiiiin rauhallinen. En oo ikinä nähnyt niin rauhallista ihmistä vaik tilanne ois mikä. Ja sit mietitty et jos miehen simpat yhtä rauhallisia ni ihmekkö ei oo raskautunutkaan.

Mulla on ultrattu just tuon loopin takia ja kuulausi sitten ultraaja sano että on terhakat munasarjat. Tää sano että kaikki näytyäs ookoolta. Mutta aikasemmin toinen ultraaja sanonut että vasen munasarja laiska. Että ota nyt selvää onko se laiska vai ei.
Lisäkshän mun kohtu on todella takana. Papaan kun menin ni kohtua ees löydetty. Sekin vois olla yks syy.
 
Greippimehusta oli puhe ja itse sain tässä kierrossa hyvät limat sillä verigreippimehulla aikaisiksi. Onkohan haittaa juoda sitä oviksen jälkeenkin? (n) Jäi jäljelle täysi purkki, kun arvelin tästä tulevan 40 päivän kierto, mutta tulikin ovisplussa la-su. Oli testissä ekaa kertaa Davidin testit niin tulkitsen niin että la oli (lähes) tasavahvat viivat ja ovikseen 24-36h ja sunnuntaina oli kontrollia voimakkaampi viiva niin ovis oli 12h sisään siitä. Viime yönä ainakin oli siihen viittaavia kipuja ja limat kadonneet tänään.

Eli samoissa mennään @viipulainen. Lasken että huomenna on dpo1 :) Ja jos tässä kierrossa pystyisi olla testaamatta ainakin ennen dpo11 tai mieluusti vasta dpo12. Inhottaa tihrustella viivanpaikkoja :(
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Mulla alko eilen semmonen outo rusehtavanpunainen tiputtelu ja ihmettelin, kun yleensä menkat alkaa rytinällä ja heti runsaina. Tänään, kun pääsin töihin niin kyllä ne oli menkoiks muuttunu, ei oo niin kivuliaat eikä runsaat, mutta selkeät kuukautiset on. Eli täällä jännäilen jatkossakin teidän kanssa :) Ajattelin, että olis pettyneempi olo, mut ei tässä nyt niin montaa kiertoa oo vielä menny.
 
@Nelliida pahoittelut menkoista :( Sullakin oli kyllä tosi törkeä viivanpaikka testissä (tai sitten kemiallinen). Mä en yleensä huonolta näytöltäni muiden viivanpaikkoja/haamuja näe, mutta tuon kyllä näki ihan selkeästi. :/

@viipulainen Ai no hups, se on kyllä jäänyt vähän vähille. :oops: Täytyy petrata. Oon kyllä huomannut, että greipin jälkeen on pakko juosta vessaan.
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
@Nelliida voi harmi, oli kyllä taas törkeä viivanpaikka. Vaan rutkasti tsemppiä uuteen kiertoon.(y)

Ja niin toi greippi oviksen jälkeen.
Jostain muistelen bonganneeni että ei olisi haittaa, mutta toisaalta oli mainintaa ettei silti kannattaisi yhtä runsaasti litkiä. En nyt muista mikä siinä oli, liittyiköhän jotenkin kohdun limakalvoon tai kenties keltarauhaseen, ehkä molempiin.
Itse jos juon, juon ehkä lasillisen sillon tällön, mutta vähän tulee nyt greippi korvista niin ehkä jätän varastoon jos sitä tarviski uuteen kiertoon.:ninja:
 
Toi kemiallinen taitaa olla aika yleinen ja sen takia hätähousutestailu on ehkä vähän ikävää. :/
Nyt taas edessä nää tylsät päivät, onneks pääsee kuitenkin myötäelää teidän muiden kiertojen jänniä paikkoja :D
 
@Alinah92 kaikilla ei välttämättä erotu sitä lämpödippiä, mutta yleensä lämpö nousee kun ovulaatio on tapahtunut.
Oliko sulla miten säännöllinen heräämisrytmi? Ja toki se mistä mittaa voi olla aika merkittävä. Joillain suusta mittaus antaa tosi vaihtelevaa tulosta, kun taas tasaisimman tuloksen saa kun mittaa alakerrasta.:D

Mun käyrä näyttää tämmöseltä nyt. Käyränkin perusteella ovis olis ollu eilisen aikana, mutta varmistan vielä tikuilla. Eli laski 2vrk ajaksi 36,2 ja tänään tuli piikki ylös ja lämmöt oli 36,5.

Tosi tasaista. En tiedä johtuuko siitä, että käytin greippimehua (tuntuis ovelalta) vai siitä että tälläkertaa vuorossa oli vasen munasarja (mahdollista).:)
Mittaan aamuisin n. 7.40-8.00 välillä kun esikoinen herää niin herään itsekin siihen, tyynyn alta kaivan mittarin ja mittaan suusta kielen alta kun joku näin ohjeisti.
Mulla ei lämpöjen suhteen edes vissiin ois ovis tapahtunut.. Että en tiedä mitä hittoa, mutta viikon päähän sain siirrettyä ton progesteron verikokeen niin sieltä sit selviää toivottavasti että onko ovista tapahtunut..
Eilisen aamulämpö oli 36.01 ja tänään 35.72... Aikamoista heittelyä kyllä, mä mietin tänään että jätän koko aamulämpöjen mittaamiset kun alan vaan stressaa tästä..
 
Mittaan aamuisin n. 7.40-8.00 välillä kun esikoinen herää niin herään itsekin siihen, tyynyn alta kaivan mittarin ja mittaan suusta kielen alta kun joku näin ohjeisti.
Mulla ei lämpöjen suhteen edes vissiin ois ovis tapahtunut.. Että en tiedä mitä hittoa, mutta viikon päähän sain siirrettyä ton progesteron verikokeen niin sieltä sit selviää toivottavasti että onko ovista tapahtunut..
Eilisen aamulämpö oli 36.01 ja tänään 35.72... Aikamoista heittelyä kyllä, mä mietin tänään että jätän koko aamulämpöjen mittaamiset kun alan vaan stressaa tästä..
Joo onhan tossa kovaa heittelyä. Varmaan itsekkin pistäisin mittailun jäähylle, jos alkaisi yhtään nousta stressilevelit sen vuoksi. Josko niistä hormoniarvoista saisi sitten valaisevampaa tietoa. (y)

Muoks**
Piti lisätä, että jos haluat vielä koettaa, mikäli ei tärppi osu tähän kiertoon, niin kannattaa mitata alakerrasta. Siellä ei pahemmin vaikuta mitkään huoneiston olosuhteet tuloksiin, kuten vaikka se että huoneen lämpötila muuttuu ja nukkuu suu auki just ennen kuin herää tms.pientä. :D

Itsehän mittaan ihan silkasta tilastoinnin ilosta.:D

ON:
Mun kohtu on ihan "väsynyt".:ROFLMAO: Tuntuu alavatsa oikeasti siltä että olis ollu jotain lantionpohjatreeniä 12h putki.:LOL:
Ja aamulämpö oli noussut hieman lisää kuten odotettua, eilen 36,5 ja tänään 36,6.
Ja dpo1 tänään, enempi tuntui ikuisuudelta odottaa että pääsee näihin päiviin, mutta ehdin murtua vielä monta kertaa odotuksen edessä ennen ku on edes dpo5.:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
@kettuperhe moromoikka:)

Täällä muuten meinaa kai taas alkaa flunssa.:devil: Yöllä vetäs nenän aivan tukkoon ja oli pakko nousta ylös että aukeis. Sentään loput yöstä onnistu nukkumaan ihan ok:sti. Flunssaa mä kaipasinkin sotkemaan mun kiertoa.:cautious:
Mut jospa jäis vaan nenän tukkoisuudeksi.

Taaperokin kun vetelee päikkäreitä, niin selasin noi hänen alkuraskauden kaikki oireet ylös, että mitä on missäkin kohti tullut. Dpo6 on iskenyt aamunälkäisyys ja dpo7 eteenpäin aamupahoinvointi ja rintojen kipu alkanut.
Ei kannattais verrata, mutta teen niin silti.:ROFLMAO:
 
Mulla tuntuu ovis tulevan huomenna tai ylihuomenna. Testejä en ole tässä kierrossa tehnyt ollenkaan, mutta kivut alkaa olla sitä luokkaa että tunnistaa kyllä.

Ja taaaaaas väärältä puolelta olisi ovis tulossa :cry: Toki toivon että olisivat vain jotain kasvukipuja ja ovis kuitenkin vielä tulisi kohdun puolelta... Mutta ei nyt kovin lupaavalta vaikuta.

Kevyet romahdusitkut vedin miehen kainalossa ja puhuttiin alustavasti IVF:stä, kun en tiennyt yhtään mitä mieltä mies edes olisi hoitoihin lähtemisestä. Ei se onneksi vastustanut, joten nyt on vähän helpottuneempi olo. Ei ole siis mitenkään ajankohtaista vielä, mutta loppukeväästä jos ei mitään ole tapahtunut niin voi varmaan jo lähetettä pyytää...
 

Yhteistyössä