Siis mul on vasta dpo 9 tai 8. Ja testi 25iu pregcheck.@Tänttähäärä ootko tehny mitään kysymyslistaa? Mulla sellaisien tekeminen helpottaa. Omalla kohdalla varmaan olisi sellainen kääröllinen kysyttävää mihin haluaisin vastauksia kuulla. Tsemppiä käynnin odotteluun.
@emilien joku siinä tosiaan zoomatessa häilyy kauankos olikaan vielä oletettuun kierron loppuun? Oon ihan susihuono muistamaan.
Mittaan aamuisin n. 7.40-8.00 välillä kun esikoinen herää niin herään itsekin siihen, tyynyn alta kaivan mittarin ja mittaan suusta kielen alta kun joku näin ohjeisti.@Alinah92 kaikilla ei välttämättä erotu sitä lämpödippiä, mutta yleensä lämpö nousee kun ovulaatio on tapahtunut.
Oliko sulla miten säännöllinen heräämisrytmi? Ja toki se mistä mittaa voi olla aika merkittävä. Joillain suusta mittaus antaa tosi vaihtelevaa tulosta, kun taas tasaisimman tuloksen saa kun mittaa alakerrasta.
Mun käyrä näyttää tämmöseltä nyt. Käyränkin perusteella ovis olis ollu eilisen aikana, mutta varmistan vielä tikuilla. Eli laski 2vrk ajaksi 36,2 ja tänään tuli piikki ylös ja lämmöt oli 36,5.
Tosi tasaista. En tiedä johtuuko siitä, että käytin greippimehua (tuntuis ovelalta) vai siitä että tälläkertaa vuorossa oli vasen munasarja (mahdollista).
Joo onhan tossa kovaa heittelyä. Varmaan itsekkin pistäisin mittailun jäähylle, jos alkaisi yhtään nousta stressilevelit sen vuoksi. Josko niistä hormoniarvoista saisi sitten valaisevampaa tietoa.Mittaan aamuisin n. 7.40-8.00 välillä kun esikoinen herää niin herään itsekin siihen, tyynyn alta kaivan mittarin ja mittaan suusta kielen alta kun joku näin ohjeisti.
Mulla ei lämpöjen suhteen edes vissiin ois ovis tapahtunut.. Että en tiedä mitä hittoa, mutta viikon päähän sain siirrettyä ton progesteron verikokeen niin sieltä sit selviää toivottavasti että onko ovista tapahtunut..
Eilisen aamulämpö oli 36.01 ja tänään 35.72... Aikamoista heittelyä kyllä, mä mietin tänään että jätän koko aamulämpöjen mittaamiset kun alan vaan stressaa tästä..