No on kyllä haastava saada luotettavaa käyrää vuorotyössä. Hmm..voihan se tietty olla että olis ollu, mutta ois aika lyhyt kierto tulossa jos ollut jo. Toisaalta sit taas ne kierrot voi vaihdella vuorotellenkin tai joka kolmas kierto pitkän ja lyhyen välillä.Hitto näitä aamulämpöjä. Ei oo helppoo vuorotyön kans mittailla kun tekee varmaa heittoja. Nyt on ollu tasaisempaa ku viime kierrossa ja kaaret laajempia kummastuttaa tönän päivän lämmön nousu, mihin saattaa vaikuttaa että mul oli 2 todella aikaista heräämistä ja tänään sain nukkua oikein pitkään. Tai sit ovis oli jo No peittoja on heiluteltu säännöllisesti joten sinällään ei väliä. Oireita ei kyl oo viel kauheesti. Vaik pieniä vihlasuja välillä alavatsassa ja ehkä enemmän vasemmalla. Laskennallinen ovis olis ens ti.
Ei oo vielä tikkuja käytössä, mutta oon jo päättänyt tilata ne ens kiertoon jos ei tästä tärppää. Mul on ollu kyl kierto ennen pillereitä säännöllinen ja se noin 28pv. Uskon siis että toi lämmönnousu on myös joku hetkellinen piikki. Pyörin tänään sängyssä ennen ku nousin ja oon tehny niin että kävelen mittarin luo. Senkin muutan ens kiertoon että otan sen sängyn viereen ja mittaan heti ku ekan kerran herään.No on kyllä haastava saada luotettavaa käyrää vuorotyössä. Hmm..voihan se tietty olla että olis ollu, mutta ois aika lyhyt kierto tulossa jos ollut jo. Toisaalta sit taas ne kierrot voi vaihdella vuorotellenkin tai joka kolmas kierto pitkän ja lyhyen välillä.
Oliks sulla vielä niitä ovistikkuja käytössä?
Jos ei niin jos nyt ei onnistu, niin ne vois olla sulla hyvät. Helpottais ehkä myös tulkitsemaan noita käyriä ja samalla olis mahdollisuus saada huomattavasti tarkempi aikataulu tietoon ja saisit varmaan selville sun luteaalivaiheenkin (musta on kiva että tiedän sen nyt).
Joillain on tosi herkkä kroppa noiden lämpöjen kanssa, niin ihan hyvä jos se mittari on siinä käden ulottuvilla herätessä.Ei oo vielä tikkuja käytössä, mutta oon jo päättänyt tilata ne ens kiertoon jos ei tästä tärppää. Mul on ollu kyl kierto ennen pillereitä säännöllinen ja se noin 28pv. Uskon siis että toi lämmönnousu on myös joku hetkellinen piikki. Pyörin tänään sängyssä ennen ku nousin ja oon tehny niin että kävelen mittarin luo. Senkin muutan ens kiertoon että otan sen sängyn viereen ja mittaan heti ku ekan kerran herään.
Mulla oli viime kierrossa todella paljon ovisoireita eli en senkään puolesta usko että viel olis ollu, vaikka voihan oireetkin varmasti vaihdella.
Sulla olisi siis ainakin dpo9 meneillään tänään joten haamuilu olis ihan täysin mahdollista.Heiii ja apua! Eilen mulla ihan yhtäkkiä tuli tunne että nyt on pakko tehdä r-testi ja sain haalean viivan clearbluen Earl detection testiin siis plussan! Tein päiväpissasta ja olin juonu vettä yms. vaikka siinä suositellaanki tekemään aamupissasta...että mitähän??? Nyt aamulla oli pakko viel testaa ku löyty toinen samanlainen testi kaapista ja edelleen tulee haalea mutta selkeä viiva. Nyt siis kp 24 vasta ja ovis oli kp14. Viime kierrossa menkat alko kp30 vasta mutta mulla ei ole vielä säännöllinen kierto pillereiden jälkeen. Oon nyt ihan sekasin ja pelottaa että se menee nyt kesken ku testasin turhan aikasin..miks mun piti mennä testaamaan! Mitään oireita ei oo muuta ku vatsa turpoo päivän aikana ihan hirveeksi ja pieniä juilimisia ja naamaan tullu jotain kipeitä patteja/finnejä ja jäätymiskohtaukset jatkuu. Miten mä nyt pystyn odottamaan monta päivää et jos ne menkat alkaakin ja miten pystyn olemaan ees yhtään normaalisti!
Näkyy kyllä ja selkeä viiva onkin Tsemppiä odotteluun Etkös oo jo aika lähellä niitä päiviä ku menkat pitäis alkaa eli hyvinkin tää voi pysyä kyydissä@viipulainen jep tilasin kasan testejä ne tulee varmaan huomenna. Kaapista löysin 2 pregchek testiä ja oli pakko tehdä eilen yksi illalla ja yksi nyt äsken kun heräsin ja molemmissa niissäkin haalea plussa viiva. Koitin laittaa kuvan mut näkyyköhän se? Tuo on siis aamupissasta tehty ja samanvahvuinen ku eilen päivällä tehty. Olin siis varma ettei ne näytä vielä mitään. Täytyy koittaa nyt malttaa mielensä voipi olla että pudotaan kovaa ja korkeelta vielä.. kun noita pilvilinnoja on mahdoton olla rakentamatta
Tuohan on jo aivan plussa! Onnea!@viipulainen jep tilasin kasan testejä ne tulee varmaan huomenna. Kaapista löysin 2 pregchek testiä ja oli pakko tehdä eilen yksi illalla ja yksi nyt äsken kun heräsin ja molemmissa niissäkin haalea plussa viiva. Koitin laittaa kuvan mut näkyyköhän se? Tuo on siis aamupissasta tehty ja samanvahvuinen ku eilen päivällä tehty. Olin siis varma ettei ne näytä vielä mitään. Täytyy koittaa nyt malttaa mielensä voipi olla että pudotaan kovaa ja korkeelta vielä.. kun noita pilvilinnoja on mahdoton olla rakentamatta