Toiveena vauva 2017-2018

Harmittaa etten mä oo yhtä valmistautunu ja kaapissa ei oo kasaa testejä. Tein pari 25miU testiä mitä oli jääny edelliskierrosta, mutta ne oli kyllä molemmat ihan puhtaita negoja. Nyt jo dpo11, eli voishan ne positiivista tai edes haamua näyttää jos olis raskaana. Huomenna haen apteekista tai jostain herkän. Ei oo malttamattoman juttuja tämmöset epätietoisuudet :D hitsi
 
Hitto mä inhoon tätä piinailua! Ärsyttävää odottelua. Toistaseks ei oloissa oo mitään poikkeavaa pms oireista, paitsi se, etten mä oo alkanut vieläkään palelemaan. Yleensä oviksen jälkeen mä en pysty edes elämään kun on niin vilu. Nyt ei palella sitten ollenkaan! Ja lämmöt on kuitenkin siellä 37 asteen kieppeillä niinkun mulla aina oviksen jälkeen. Sit jos oikein tarkkaan olooni mietin, niin närästys iskee vasta illalla, ja normaalisti mua närästää ennen menkkoja 24h/pv, ja iltasin iskee hirvee nälkä, mut nää ny voi olla mitä vaan ja jätän kokonaan huomioimatta :D Toi palelun puuttuminen on niinkun ihan oikea outous tässä kierrossa. Nimimerkillä 30 asteen helteellä toppatakki päällä värjöttelijä :D
 
Odottelu on kyl tyhmää. Mul on vasta kp 4 ja oon ihan tylsistynyt. No huomenna pääsee ainaki taas vuotopäivien jälkeen tositoimiin mut silti en jaksais yhtään odottaa sitä mahdollista plussaushetkeä :ROFLMAO: mä oon just semmonen että heti pitäis tapahtua ja sen takia toivoinkin raskautuvani heti ekasta kierrosta, mut ei se nii helppoo ookaa
 
Joo piinaviikot on aivan syvältä. Kovalla vauhilla sinne itse matkalla, kunhan vaan bongais oviksenki ni tietäis miten pitkä kierto tulossa.

Ainakin greippeily on selkeästi parantanu tuota ovislimaa. On ihan kohtuuden rajoissa määrältään, mutta on paljon juoksevampaa. Vois siis aatella, että ehkä mulla on ollu liian sitkeetä tavaraa aiemmin. :D
Ja mun tän kuun lämpökäyrä on ihan super tasainen, suorastaan joka mittailijan unelma.:eek: Nyt on ollu kahtena aamuna lämpö 36,3 (eilen ja tänään), muuten 36,4.
Saa nähdä mitä ovistesti näyttää tänään.
Tein eilen vain yhden ja päivällä. Ajattelin että ihan sama koska plussa kyllä näkyi viimeksikin kellon ajasta riippumatta.
Oli yhtä vahva mitä edellisten päivien iltatestit ja illallahan sitten posahti päälle ovislimat. Että kyllä se ovis ainakin lähestyy.
Tänään on kp12 ja viimeks plussa posahti kp12.
Ekaa kertaa on jännää bongata ovista.:ROFLMAO:
Mut ehkei silti vielä tänään tuu, mutta tuun bailaa tänne jos tulee.:D
 
Eka käynti lapsettomuusklinikalla takana ja kaikki onneks hyvin. Mulla lievä pco ja mahdollisesti hyvin lievää endoa, kun toinen munasarja on hieman "kiinni" kohdussa tjn se lääkäri selitti kun ultrasi. Muttasiis kuulemma ei näe estettä luomuraskautumiselle ollenkaan. Sain nyt kuitenkin kierron/oviksen tukemiseksi Metformiinit. Onko muilla kokemusta näistä? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang
@viipulainen lähteekö sulla menkkojen jälkeen lämpö nousuun vai pysyykö se alhaalla? Mulla tippu eka vuotopäivänä 35,9 ja sen jälkeen ollu 36,2-36,3 ja mietin nouseeko se yleensä ennen ovulaatioo vai pysyykö tuossa. Viimeks aloin vasta laskurin hedelmällisenä aikana mittaamaan nii ei oo vertailupohjaa alkukiertoon.
 
Heips! Täällä on nyt ovista tikuteltu ekaa kertaa ja on tää jännää :LOL: eilen tuli aamupäivällä vissiin sit plussa kp 13 ja eilen alkoi illal menkkamaiset kivut ja juilii nyttenki. Mieskin innostui tästä tikuttelu hommasta ja oviksen kyttäämisestä :ROFLMAO:Mä oon taas ihan satavarma että tässä kierrossa kyllä tärppää ja nään jo mielessäni positiivisen r-testin, itseni ensi kesänä viimeisillään raskaana ja vaunujakin on jo kuolattu netistä :rolleyes:Mulla on tuolla valmiina 2 clearbluen herkkää testiä ja 2 jotain tavallista jotka tuli ovistestien mukana :) katsotaan kuinka korkeelta taas pudotaan.
 
@viipulainen lähteekö sulla menkkojen jälkeen lämpö nousuun vai pysyykö se alhaalla? Mulla tippu eka vuotopäivänä 35,9 ja sen jälkeen ollu 36,2-36,3 ja mietin nouseeko se yleensä ennen ovulaatioo vai pysyykö tuossa. Viimeks aloin vasta laskurin hedelmällisenä aikana mittaamaan nii ei oo vertailupohjaa alkukiertoon.
Mulla dippaa lämpö kun menkat alkaa. Vaihdellen ollut niin että joko pysyy alhaalla päivästä muutamaan ja nousee sitten vähän, tai vaihtoehtoisesti dippaa ja sahailee muutaman päivän kunnes lämpö vakiintuu.
Kun se lämpö menkkojen aikana löytää paikkansa, niin yleensä pysyy siinä. Joitain ihan satunnaisia heittoja voi olla joskus, mutta keskimääräisesti on aina tietty lämpö. Just ennen oviksen saapumista lämpö on noiden käyrien perusteella 2vrk keskimäärin alempana ja sitten oviksen tapahduttua, tuleekin tosi iso nousupiikki.

Tässä kierrossa siis kun menkat alkoi tippui lämmöt 36,7:tä 36,3:een. Sitten nousi 36,4 ja oli siinä 7vrk ja nyt kahtena päivänä ollut 36,3.
Oletan/odotan lämmön nousevan oviksen jälkeen about 36,6 ja jatkavan nousua parina päivänä ja sit pitäis pysyä siellä. Jos en tule raskaaksi, alkaa 4vrk ennen kuukautisia sahaaminen viimeistään lämmöissä, jos olen raskaana, niin kaikissa kolmessa raskaudessa mun lämpö on ollut aina 37,3.

Saikohan tosta nyt yhtään tolkkua?:eek::LOL:
 
Mulla dippaa lämpö kun menkat alkaa. Vaihdellen ollut niin että joko pysyy alhaalla päivästä muutamaan ja nousee sitten vähän, tai vaihtoehtoisesti dippaa ja sahailee muutaman päivän kunnes lämpö vakiintuu.
Kun se lämpö menkkojen aikana löytää paikkansa, niin yleensä pysyy siinä. Joitain ihan satunnaisia heittoja voi olla joskus, mutta keskimääräisesti on aina tietty lämpö. Just ennen oviksen saapumista lämpö on noiden käyrien perusteella 2vrk keskimäärin alempana ja sitten oviksen tapahduttua, tuleekin tosi iso nousupiikki.

Tässä kierrossa siis kun menkat alkoi tippui lämmöt 36,7:tä 36,3:een. Sitten nousi 36,4 ja oli siinä 7vrk ja nyt kahtena päivänä ollut 36,3.
Oletan/odotan lämmön nousevan oviksen jälkeen about 36,6 ja jatkavan nousua parina päivänä ja sit pitäis pysyä siellä. Jos en tule raskaaksi, alkaa 4vrk ennen kuukautisia sahaaminen viimeistään lämmöissä, jos olen raskaana, niin kaikissa kolmessa raskaudessa mun lämpö on ollut aina 37,3.

Saikohan tosta nyt yhtään tolkkua?:eek::LOL:
Kiitos! Joo jotai tommosta voisin kuvitella itselläni olevan. Eli todennäköisesti mullaki pysyy nyt sit tässä asteen sisällä ja notkahtaa sit oviksen aikaan. Mulla tuli viimeks selkee nousu oletetun oviksen jälkeen. On tää jännää :D
 
Kiitos! Joo jotai tommosta voisin kuvitella itselläni olevan. Eli todennäköisesti mullaki pysyy nyt sit tässä asteen sisällä ja notkahtaa sit oviksen aikaan. Mulla tuli viimeks selkee nousu oletetun oviksen jälkeen. On tää jännää :D
No on jännää!:ROFLMAO:
Mulla se nousu oli myös tosi selvä. Harmi kun ei nää tulevaisuuteen ees sen verran et näkis lämpökäyrän ennalta.:D Aina jälkeenpäin pystyy analysoimaan vasta mitä on tai ei ole tapahtunut.:X3:
 
Kiva kuulla @viipulainen että greippi on auttanut! Täällä viides greippipäivä menossa, tuloksia odotellessa :D

@emilien tsemppiä piinailuun!

@Nelliida ainakin mulle tuo olisi liian aikaisin testata tuolla herkkyydellä, 10mIU/ml olen saanut dpo11 ensimmäisen hyvin haalean haamun. Vähemmän herkällä sitten vasta dpo14 paikkeilla :)

Täällä on tehty kalenterilaskelmia ensi viikon varalle. Kiitos edellisten lyhyiden kiertojen, ovikset alkaa osua paremmin yhteen miehen työvuorojen kanssa :) Ovistestit jäivät nyt ostamatta, katsotaan miten elämä sujuu ilman niitä.
 
Kävin hakemassa kaks apteekin omaa testiä, eli niitä herkempiä :D Purin sen, kun ei siitä näytöstä saanu mitään tihrustettua ja sitkun hetken päästä palasin kattomaan. Niin pienin pieni haamu siellä on !! Ajattelin, et mulla on vahvat haamulasit päässä, mutta mieskin näki sen. Tosin tokas tosi "kiinnostuneeseen" sävyyn, että "On se kyllä hailakka " . Mutta hailakka on parempi kuin ei mitään. Mitään oireita/tuntemuksia ei kyllä oo.

Ja siis siks mä oon hätähousuillu, kun muistan aikasemmin testanneeni plussan tooooosi aikasin. Siis tyyliin joskus 3+3.
 
Kävin hakemassa kaks apteekin omaa testiä, eli niitä herkempiä :D Purin sen, kun ei siitä näytöstä saanu mitään tihrustettua ja sitkun hetken päästä palasin kattomaan. Niin pienin pieni haamu siellä on !! Ajattelin, et mulla on vahvat haamulasit päässä, mutta mieskin näki sen. Tosin tokas tosi "kiinnostuneeseen" sävyyn, että "On se kyllä hailakka " . Mutta hailakka on parempi kuin ei mitään. Mitään oireita/tuntemuksia ei kyllä oo.

Ja siis siks mä oon hätähousuillu, kun muistan aikasemmin testanneeni plussan tooooosi aikasin. Siis tyyliin joskus 3+3.
Uuuu...ei muuta ku uusintaa tässä kun maltti taas pettää ja kuvaa meille.:love:
Ja mähän tein kuopuksesta ekan haamun herkällä testillä jo dpo6 ja selvemmän haamun jonka mieskin jo näki niin tais olla dpo8 tai 9.:D
Siks mä hätäilen nytkin, vaikka tossa kuopuksen raskaudessa saattoi olla ihan alkujaan kaksikin mutta sitä ei koskaan varmaksi voitu sanoa. Eli siis saattoi olla aikanen viivojen näkyminen kahden alkion ansiota.:) Saa nähä kun tässä joskus ikänä tärppää että millon se näkyy sitten ekan kerran testissä.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida
Oho @viipulainen tosi aikasin oot saanu testattua. Kattelin joskus jotain semmosta taulukkoja johon olin listattu miten se hcg nousee ja se näytti vaihtelevan kyllä ihan tosi paljon eri ihmisillä :) ja osalla varmaan just ton vuoks, että jos alussa onkin kaks mukana

Eikö se arvo tuplaannu joka toinen päivä, joten ehkä mä testaan vasta ma, jos menkkoja ei kuulu. :D
 
Tunnin päästä pitäis tehä ovistesti. Kieltämättä toiveet ovisplussasta aika korkealla, koska koko alakerta suorastaan huutaa oviksen tuloa.:ROFLMAO:
Aamulämpökin oli laskenut taas asteen kymmenyksellä, oli siis 36,2. Vv on nyt TODELLA runsasta ja juoksevaa ja kohdunnapukka todella ylhäällä ja ihan löllö sekä auki.
Ja toi ovislima todella on nyt tosi mallikasta. Aiemmissa kierroissa se on ollut tosi "sitkeää" verrattuna tähän greippikiertoon. Jos ei tässä tavarassa simpat pääse maaliin niin ei varmaan missään.:D
Mutta katotaan sanooko se ovistesti mitään vielä. Palailen astialle.:D:whistle:
 
Tänään on ollu koko päivän aaltoilevaa etovaa oloa sekä sit semmosta huimaavaa oloa ainakun seisoo vähänkin kauemmin paikoillaan ( tää on tuttu vaiva aikasemmilta alkuraskauksilta niin niistä joista on tullu keskenmeno, kuin tytönkin ajalta). Ehkä en pysty kuvittelemaan näin vahvoja oireita tai eihän sitä tiiä :D:D(n)


Ja siis @viipulainen mä en vaan ymmärrä noita ovulaatiotestejä. Ymmärtäisin jos ne vaan olis haaleita ja sit ovulaation tullesssa tummenis. Muttakun ne näyttää olevan ihan miten sattuu tummasta vaaleaan ja vaaleasta tummaan ja kaikkea siltä väliltä lyhyen ajan sisällä. (n)
 
Tänään on ollu koko päivän aaltoilevaa etovaa oloa sekä sit semmosta huimaavaa oloa ainakun seisoo vähänkin kauemmin paikoillaan ( tää on tuttu vaiva aikasemmilta alkuraskauksilta niin niistä joista on tullu keskenmeno, kuin tytönkin ajalta). Ehkä en pysty kuvittelemaan näin vahvoja oireita tai eihän sitä tiiä :D:D(n)


Ja siis @viipulainen mä en vaan ymmärrä noita ovulaatiotestejä. Ymmärtäisin jos ne vaan olis haaleita ja sit ovulaation tullesssa tummenis. Muttakun ne näyttää olevan ihan miten sattuu tummasta vaaleaan ja vaaleasta tummaan ja kaikkea siltä väliltä lyhyen ajan sisällä. (n)
Oo jännää, millos aattelit testailla?:D:love:

Ja siis joo, sitä hormoonia erittyy läpi kierron ja eri määriä, mutta oviksen lähestyessä ja sen aikana se määrä on "pilvissä" jollonka se sit näkyy ovisplussana. Toki osalla sit taas on se, että jossain kohti on niin niin liki se että onko plussa vai ei.
Jos mulla olis toistuvasti niin, tekisin mieluumin varmaan niitä digejä ettei tarvis ite yrittää arpoa viivojen tummuudesta.:LOL:
 

Yhteistyössä