Toiveena vauva 2017-2018

@vuuti Onnea.

Mää oon nyt järkyttyny jos ovis nyt jo huomenna niin tuleeko mun kierrosta super lyhyt =( En todellakaan odotellut ovista vielä. (hommailut kyllä torstai iltana ja tänä aamuna) Et näillä sit pakko mennä.
Testasin piruuttani kun nippailua ollut koko päivän ja aamulla kun sekstailtiin niin todella märkää.

Kp 10/23-29

@vuuti Onnea.

Mää oon nyt järkyttyny jos ovis nyt jo huomenna niin tuleeko mun kierrosta super lyhyt =( En todellakaan odotellut ovista vielä. (hommailut kyllä torstai iltana ja tänä aamuna) Et näillä sit pakko mennä.
Testasin piruuttani kun nippailua ollut koko päivän ja aamulla kun sekstailtiin niin todella märkää.

Kp 10/23-29
Ihan tuon normaalin rajoihin menis. Luteaalivaiheesta jos ei oo tietoa, niin voi laskea sen 14vrk. Eli ovulaatiosta n.14vrk/tai laskemalla dpo14 asti ja menkat tulisi jos ei oo tärpänny. Vaihteluahan tuossa luteaalivaiheessa voi olla, ylös tai alaspäin.:)

Ja mulla iski ahdistus kun ei nyt onnistunutkaan talletus eilen. Miehen kotiintulo viivästyi vaikka olisi halunnut tulla jo aiemmin, vaan ei saaneet autoa takaisin aikaisemmin. Kello oli jo niin paljon että olin itsekkin ihan silmät solmussa.
Ja ahistus tuli siitä että MITÄ JOS se olikin ovis, vaikka ei se viiva ollut tasavahva, mutta silti iski paniikki.:D
Pitää nyt jatkaa vaan tota tikuttelua. Varmaan joudun tilaamaan lisää kun aloitin näin aikaisin. Nyt vaan toivon että se ovisplussa pärähtää ihan normaalin ennusteen mukaan, eli joko ens lauantaina tai ens viikon alussa.:X3:

@tänttähäärää Mulla on useinkin ovis kp10, viime kierrossakin oli. Tä on kyllä tylsä kun tulee menkkojen jälkeen kauhea "kiire", itselläkin menkat kestää yli viikon niin yritän siinä sitten. Sinänsä muuten ei haittaa aikainen ovis, mun raskaudet on alkaneet kp10, kp11 ja kp12 oviksista. :)

Ja @vuuti paljon onnea ja viivalle vahvistumista! :love:

Täällä vihdoin uuteen kiertoon, eli yk5/yk9 nyt :cool: Tai vihdoin ja vihdoin, oli varmaan elämäni lyhin kierto, 23 päivää. Luteaalivaihe on nyt kahdessa viimeisimmässä kierrossa tipahtanut 13 päivään, aiemmin ollut 14-15. Lienee kuitenkin normaalin rajoissa, joten väliäkö sillä.

Vähän jännittää tämä kierto, joulukuussa täytän vuosia, ehkäisyn jättämisestäkin tulee kuluneeksi jo vuosi ja viimeisimmän keskenmenon LA koittaa, olisi kiva plussata ennen näitä. Kovasti nyt kuitenkin yritän ottaa rennosti, saa nähdä miten käy :LOL:

Viimeksi muokattu:
Huuoh. Menkat myöhässä, pientä ruskeeta(?) turhrua silloin tällöin. Siis tosi vähäistä. Testi nega. En tajua.. joku hormoonihäiriö. Ke onkin eka aika lapsettomuusklinikalle. Nyt kp 35 ja dpo 14. Edelleen herättelen toiveita, vaikka tuskin tässä raskaana ollaan (n) vai voiskohan sittenkin :rolleyes::LOL:

@emilyyh pidetään peukkuja vielä(y)

Mies kellisti mut sittenkin aamulla:ROFLMAO::ROFLMAO: sillä on iltavuoroa niin hyvin ehti, mä vähän ihmettelinki miksi se eilen pyysi herättämään paljon aiemmin mitä normaalisti.:whistle:
Mutta saa ny nähä sit. Jos se lauantai illan testi olis ollu viite ovisplussaan, niin ovis ois ollu eilisen ja tän päivän rajamailla, joten pieni mahku vois olla tällä sutinoinnilla. Silti kuitenkin vähän toivoisin että se likeltä piti plussa olis ollu vaan jokin LH nousu joka liittyis siihen että munasarja starttaa kypsyttämään munasolua. En tiedä tapahtuuko oikeasti tollasta, mutta mä nyt elän tässä toivekuplassani ja odotan ovista johki viikon vaihteeseen.:D

• Tykkää
Reactions: emilyyh
Kipsakalle pahoittrlut menkoista.

Emilyyh niin kauan on toivoo kun ei menkkoja näy Vaikka itselle tuhrut tietänyt alkavia menkkoja.

Ja täällä oviksen bongailua

Ylimmäinen eilen kp 10
Alimmainen tänään kp 11

Noista mitää selkoo ny sen enempää saa mut väittäsin et kyl eilinen viiva oli ehkä hitu tummempi.
http://aijaa.com/dc6rRM
Sais olla selkeenpää tää viivojen bongailu.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: emilyyh
Kipsakalle pahoittrlut menkoista.

Emilyyh niin kauan on toivoo kun ei menkkoja näy Vaikka itselle tuhrut tietänyt alkavia menkkoja.

Ja täällä oviksen bongailua

Ylimmäinen eilen kp 10
Alimmainen tänään kp 11

Noista mitää selkoo ny sen enempää saa mut väittäsin et kyl eilinen viiva oli ehkä hitu tummempi.
http://aijaa.com/dc6rRM
Sais olla selkeenpää tää viivojen bongailu.
On joo oikeastaan aika selvästikkin tummempi, mun silmiin ainakin.
Mutta alempikin kyllä näyttäis kontrolliviivan kanssa tasavahvoilta. Jos on testejä ni testaa nyt tänään toinen ja huomenna kans kaks. Mulla ainaki kun ovis napsahti, testiviiva alko vaalenemaan.
Mulla oli siis viime kierrossa niin, että kp12 tuli kahdesti tasavahvat, kp13 eka testi tasavahva, toka testi myöhemmin jo hailakampi, kp14 oli muistaakseni jo niin, että oli hädin tuskin näkyvissä.

Ja kirpsakalle tosiaan pahoittelut menkoista.

• Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Huh, ei mitään hätää että olis ollu ovis. Mun vaan selkeesti kannattaa testata kaikki mun testaukset illalla.:LOL:
Tuli nyt samanlainen melkein plussa ovistestiin minkä lauantaina sain.:D
Liian laihaa lirua päivemmällä. Mulla on siis iltapäivästä tähän alkuiltaan saakka usean tunnin tauko ettei tarvii aatellakkaan rakon tyhjäystä, kun taas herätyksestä reilu puolen päivän saan ravata tuon tuosta vessassa.:LOL:ihan sama juonko vähän tai runsaasti.

• Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Moikka, mulla menossa aika tylsä vaihe kierrossa.
Aloitin kuitenkin tässä kierrossa, viime viikolla mittaa aamulämpöjä. Tänään tuli mun ebaysta tilaamani clearbluen dual hormone ovisdigitestit. Keskiviikkona tulee raskauskeijulta 20 kpl ovisliuskoja, sit mää oon tässä karpannut kohta kuukauden verran ja saanut painoa tippumaan vajaa -5kg.
Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin, ehkä se pco kuihtuu pois tuolta vasemmasta munasarjasta näin.

Nyt menossa kp16 ja tosiaan ei oo oviksesta vielä tietoa, mutta varmaan tapahtuu n. kp28-32 jossain tossa veikkaan, flo ennustaa sen oviksen tapahtuvan kp32.
13.11 meen sinne progesteroni verikokeeseen, sanoin puhelimessa naikkarin tädille että tiedän etten oo siihen mennessä vielä ovuloinut mutta silti hän päätti sen verikokeen tohon laittaa.
Noh, mutta tämmöstä... :)

Odottelen seuraavia menkkoja jo niin, että pääsen sitten soittelee sitä aukkari aikaa. :)

Ähh pahoittelut sekä @kirpsakka että @emilyyh menkoista ja uudesta kierrosta :(

@viipulainen mäkin oon ensimmäiset positiiviset raskaustestini tehny iltapissasta. Oon varmaan just tommonen samanlainen aamupäiväravaaja mitä sä, tai sit meillä vaan iltaa myöten nousee ne arvot. :D

Mun piti ostaa tänään kauppareissulla raskaustesteja valmiiksi kaappiin ( tai ehkä olisin tehny hätähousuna ne jo), mutta unohdin ja seuraava mahdollisuus kauppareissuun ehkä ke iltana tai torstaina. Eli dpo 11 tai 12. Hyvä mahdollisuus, että vois jo näkyä jos olis näkyäkseen. Mitään oireita eeeeei oo. Ei myöskään mitään tunnetta :D

No niin, sieltähän ne ekat luomumenkat sitte 12 vuoteen pärähti. Eli kp1 ja yk2 lähti käyntiin. Kierron pituudeksi tuli just se 28vrk mitä veikkasin, tosin saattaa viel pillerit vaikuttaa. Ei muuta ku greippimehun ostoon ja uuteen nousuun :mad:

@emilyyh ja @Nadine88 harmillista:unsure:
Mutta tosiaan, josko tää porukka pääsis ees elokuisiin sitten.(y)

Kp9 ja tänään olis oikeesti pitäny vasta ovostikut alottaa.:ROFLMAO: Mulla on kuitenkin alavatsalla jo sellanen fiilis, että ehkä se ovis osuu taas tohon viikonloppuun laskureiden ennusteista piittaamatta. :LOL:
Varma en toki ole, greippikuurikin voi tehdä olot vähän toisenlaisiksi tietty.:D Kunhan vaan ylipäätään bongaisin niin kaikki hyvin.(y)
@Nelliida mitäs me lorottelijat.:ROFLMAO: mutta tosiaan mullakin raskaustestitkin saman pv aikana olleet vahvimpia illalla, aamuisin ihan hailua. Silti aina piina jaksolla teen aamuisinkin, vaikka tiedän tämän itestäni, ihan vaan kun eiiiii malta.:LOL:

Kp 12
Tikuttelen taas iltapäivällä ja katson miltä viiva näyttää

Mies vielä sano että jaahas katsotaas millainen on tämän illan ovis tilanne..
Eilen harrasteltiin seksiä ja sen aikana tuli niin kovat kivutsiis todella kovat (vasemmalla alhaalla) tosi kovat.. Mutta kyl sitten suosiolla saatiin loppuun.

Pitäs lopettaa tikuttelu heti kun tulee lähellekkään samanvahvuset viivat..
Tänään kp 12 ja tänään tuo viiva selvästikkin paksumpi kun toinen. Koskas se haaleneen alkaa? 3pv ollut jo tasavahvuset tai vahvempi.
Et jos meen ekan tikuttelun mukaan missä tasavahvat niin tänään dpo 2..
Pitäskö tänään jaksaa viä köyrästä =) ihan varmuudeks.. Toisaalta eilen kyllä oli et jos kuitenkin vasta tulossani on niitä jemmassa.
Mut toisaalta nippailut ja eilinen kova kopu viittaa et ehkä jo ovis mennyt.
Limailu tänään kananmunan valkuais tyylinen.

http://aijaa.com/YtPLvl
Ylin su kp 10
Kesk ma kp 11
Alin ti kp 12

Pitäs lopettaa tikuttelu heti kun tulee lähellekkään samanvahvuset viivat..
Tänään kp 12 ja tänään tuo viiva selvästikkin paksumpi kun toinen. Koskas se haaleneen alkaa? 3pv ollut jo tasavahvuset tai vahvempi.
Et jos meen ekan tikuttelun mukaan missä tasavahvat niin tänään dpo 2..
Pitäskö tänään jaksaa viä köyrästä =) ihan varmuudeks.. Toisaalta eilen kyllä oli et jos kuitenkin vasta tulossani on niitä jemmassa.
Mut toisaalta nippailut ja eilinen kova kopu viittaa et ehkä jo ovis mennyt.
Limailu tänään kananmunan valkuais tyylinen.

http://aijaa.com/YtPLvl
Ylin su kp 10
Kesk ma kp 11
Alin ti kp 12
Oho, siis mä kyllä sanosin et ovis on niinku varmaan nyt tai justmain tapahtunu. Eli hyödyntäkää ihmeessä.
Sellanen ohje on monesti roiskastu silmille, että niin kauan ku nuo viivat on tasavahvat edes ja ennen kaikkea jos se vv on valkuaismaista eli sitä hedelmälliseen aikaan kuuluvaa, kannattaa sutinoida. Eli sutaskaahan menemään.;) Huomenna vaikka välipäivä oli viivat mitä tahansa, niin ehtii simppoja kypsyä reilumpi määrä ja ylihuomenna vielä varmistelua kaikenvaralta.:D
Sillä mekin nyt tässä ennen ovista mennään joka toinen päivä, että joka talletuksessa ois etukäteen mahdollisimman suuri simppamäärä. Sit kun se oviksen tulo näkyy testissä, vedetään ranttaliksi ja yritetään hyödyntää jokainen päivä ja sit sen jälkeen joka toinen taas varmistelua noiden laskureiden antaman hedelmällisen jakson loppuun saakka. Sit on annettu kaikkemme, mies jopa ihan kirjaimellisesti.:ROFLMAO:

Yhteistyössä