Toiveena vauva 2017-2018

Mä en tiedä muista, mutta mulle toi lmpöjen mittailu olis kyllä tosi epävarma menetelmä. Aamuyöllä mittailin ”huvikseni” töissä ja sain korvamittarilla useita lukemia molemmista korvista . Siis kaikkea väliltä 36,5-37,0. :D
Joo ei se yksittäisenä keinona oikein mitään anna ja tosiaan jotta mitään kaavaa näkee, pitää olla dataa useammalta kuulta. Lisäksi kun pitäisi olla tosi säntillinen sen mittauksen kanssa. Elimistö muuntaa lämpöä todella nopeasti. Ihan pelkkä ylös nousu pedistä voi aiheuttaa joillain aika merkittävää lämmön heittioa, itselläni se pysyy stabiilina n.5min kunnes nousee jopa neljä kymmenystä siitä oikeasta aamulämmöstä. Liikkuminen vaikuttaa, liikkumattomuus vaikuttaa verrattuna liikkumisen jälkeen mitattuun, syöminen ja juominen vaikuttaa ja lisäksi syömättömyys liian pitkään päivän aikana vaikuttaa, väsymys vaikuttaa päivän mittaan (lämpö nousee ja romahtaa) ja sitten tunteet (kiihottavat, suuttumus, iloisuus, suru) vaikuttaa.
Siksi se aamulämpö kannattaa mitata heti kun herää, ennen kuin ehtii nousta saati ajatella yhtään mitään.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::whistle:

• Tykkää
Reactions: Nelliida
Mulle toi lämpöjen mittailu on vaa yks vouhotuksen keino :ROFLMAO: ja saahan siitä ehkä tukea muihin oireisiin ja aatoksiin.

Tänään kp26 ja oireita ei niin minkäänlaisia tänään. Oikeastaan niinku kummallisen hyvä olo. Tiedä sitten onko hyvä vai huono asia o_O

@Iiduliinu musta toi näyttää juuri sellaiselta viivanpaikalta, ainakin omalla näytöllä on harmaa :unsure:

Pahoittelut täältäkin kaikille, joilla menkat alkoivat. :( Täällä dpo12 eli ihan perässä tullaan. Menkat saisi kyllä alkaa asap, niin ovis osuisi lähemmäs miehen vapaapäiviä. :) Greipit on jääkaapissa ja lisäravinteita on viittä eri purkkia, joten kaikki aseet on nyt käytössä :D Ovistestit tosin loppuivat tässä kierrossa enkä niitä nyt taida enempää ostellakaan. Saatan myöhemmin katua, mutta mennään nyt näillä.

@Iiduliinu varmahan ei voi olla, mutta on sen verran selkeä mutta väritön (ts.harmaa) että itse omalla kohdalla sanoisin viivanpaikaksi. Itsehän sain eritasoisia viivanpaikkoja viime kierrossa jokaiseen pc:n testiin enkä niiden johdosta aio niitä vastaisuudessa tehdäkkään.:confused:
Mitkä sun kp:t/dpo:t on nyt?

@Iiduliinu varmahan ei voi olla, mutta on sen verran selkeä mutta väritön (ts.harmaa) että itse omalla kohdalla sanoisin viivanpaikaksi. Itsehän sain eritasoisia viivanpaikkoja viime kierrossa jokaiseen pc:n testiin enkä niiden johdosta aio niitä vastaisuudessa tehdäkkään.:confused:
Mitkä sun kp:t/dpo:t on nyt?
Kp 16/25 ja ovis ei sata varma, mutta se oli kp 7-9. Eli nyt vois olla dpo 7. Ovistesti näytti myös tänään plussaa.

Attachments

Oorrait, no ainakin lupaavalta vaikuttais.:)
Uutta testiä maanantaina samalla merkillä ja tueks vaikka joku muu merkki (jollasen vois tietty tehä myös huomenna jos niitä on paketissa kaksi:D). Luulis ilmestyvän vähintään samana tai paremmalla värillä.(y)

[url=http://aijaa.com/lTCGfA][/URL]

Ihan silkkaa uteliaisuuttani tein ovistestin.
Miten se jo nyt on noin vahvana?:eek:
Toi vastaa viivaa jonka tein viime kierrossa kp10 ja 11 ja ovisplussa tuli ko12 ja 13.
Pakko se on näköjään väsätä huomenna taas. Onneks mies tulee huomenna JOS sattuis että on ovisplussa tulossa ihan luvattoman aikaisin suhteessa mun normaaleihin kiertoihin.

Vai voiko greippimehu vaikuttaa sit siihen LH:n tasoon kun jos se ei pilkkoudu maksassa niinku yleensä.(n)
Apua, eilen vasta menkatki loppu ja ny jo pitäis vai alkaa alottaa heti tää jännäily uudestaan, aattelin et sais kerätä itteensä ainaki keskiviikolle saakka.:D no, pitää tsekata huomenna taas miltä näyttää. Voihan se olla että joku satunnainen pieni piikki siinä hormoonissa kun ei tuo kuitenkaan plussa ole vielä.:whistle:

Kp 29. Ärsyttävän hitaasti kuluu päivät. Tänään on monta kertaa liikkuessa ja välillä maatessakin tuntunu, että menkat alkaa, että jotain valuu, mutta toistaiseksi ovat vielä pystyneet poissa. Tulis jo, että vois aloittaa asennoitumisen uuteen kiertoon. Vieläkään ei oo kyllä vituttanu, että ehkä ne ei pariin päivään tule. Ilmaa on ollu mahassa kyllä kiitettävät määrät viime päivinä, nyt onneks se vähän helpottanu.

Iltapäivästä saakka hiukan jääny alushousuihin vaaleanrusehtavaa tahmaista vuotoa. Muuten ei mitään menkkaoloja oo. Eikä mulla koskaa ennen menkkoja tuu tuhrua vaan korkeintaan aluksi rusehtavaa tahmeaa, mutta selkeää vuotoa ja sit alkaa kunnon vuoto. Huomenna ajattelin tosiaan aamulla testailla mut saa nähdä alkaako yöllä nyt sit menkat kuitenkin ja muuttaa suunnitelmia..

Ei ainakaa viel ollu menkoista kyse. Tein testin ja aluks näytti negaa mut sit loppuajasta ihan ku jotain mut en tiiä ku silmätkin oli jo täynnä viivoja kaikesta tihrustamisesta. Nyt ehkä dpo11 tai 12. Liuska on raskauskeijun mut merkkiä en mistään löytänyt. 25mlU kuitenkin ja menkkoja odottelen ti-to välille eli voi olla liian aikaista. Tässä ny kuitenkin linkki http://aijaa.com/W1TFx5

Ei ainakaa viel ollu menkoista kyse. Tein testin ja aluks näytti negaa mut sit loppuajasta ihan ku jotain mut en tiiä ku silmätkin oli jo täynnä viivoja kaikesta tihrustamisesta. Nyt ehkä dpo11 tai 12. Liuska on raskauskeijun mut merkkiä en mistään löytänyt. 25mlU kuitenkin ja menkkoja odottelen ti-to välille eli voi olla liian aikaista. Tässä ny kuitenkin linkki http://aijaa.com/W1TFx5
Kyl siin jottai näkyy. Millos aattelit testata uuden?:love:

Nyt on kyl semmonen menkkapäänsärky ettei tosikaa. Pyyhittäessä edelleen jotain todella vaaleanruskeaa minkä näkee vaan ku oikein tihrustaa. Alavatsassa myös tuntemuksia. Plääh, eiköhän sieltä kohta kunnon vuoto ala. Ellei nääki oo raskausoireita :ROFLMAO: hullukshan tässä tulee ja mä koen tätä vasta ekaa kertaa :confused:

Hei kaikille. Olen uusi täällä keskustelu palstalla :) kaksi lasta on jo edellisestä avioliitosta. Kierukka oli yli kolme vuotta ja poistatin sen 18.10. Menkat jäi kierukan aikana kokonaan pois, niin kuukautisista ei mitään tietoa milloin pitäisi alkaa, no hätäsenä ihmisenä tein jo eilen raskaustestin mutta negaahan se näytti. Jos nyt malttaisi odottaa ainakin viikon ennenkuin testaan uudestaan jollei menkat ala jo siihen mennessä.

Himotestaajat hei, mulla polttelee rfsu-testi laatikossa. Torstaina, kp 27/27-32, tuli nega. Nyt siis kp 30, eikä menkat oo vielä alkanu. Nyt parina päivänä närästänyt ja tosiaan tuntuu kuin jotain vuotais, mutta on ilmeisesti vaan valkkaria, ei ainakaan verta. Oisko kp 27 jo näkyny tuossa samassa testissä, jos oisin raskaana? Tein testin kyllä illalla, n.4h pissitauon jälkeen. Onko turha testata tänään illalla uudelleen vai järkevämpi odottaa aamuun? Vai vielä parempi odottaa keskiviikkoa ja kp 33:a?

Himotestaajat hei, mulla polttelee rfsu-testi laatikossa. Torstaina, kp 27/27-32, tuli nega. Nyt siis kp 30, eikä menkat oo vielä alkanu. Nyt parina päivänä närästänyt ja tosiaan tuntuu kuin jotain vuotais, mutta on ilmeisesti vaan valkkaria, ei ainakaan verta. Oisko kp 27 jo näkyny tuossa samassa testissä, jos oisin raskaana? Tein testin kyllä illalla, n.4h pissitauon jälkeen. Onko turha testata tänään illalla uudelleen vai järkevämpi odottaa aamuun? Vai vielä parempi odottaa keskiviikkoa ja kp 33:a?
No siis kaikista paras olis tuo kp33 ja moni sanois että aamulla.
Vaan mä sanoisin, että ei ole välttämättä kellonajalla väliä (mulla vahvimmat tulokset aina illalla). Hyvin voit tehdä vaikka tänään.
Ja normaali vahvuisissa (25mlU) testeissä ei välttämättä näy mitään kovin aikaisin, tosi yksilöllistä. :) Eli tee uusintaa ihan oman fiiliksen mukaan vaan.:giggle:

Mie tein nyt uusinta ovistestit tänään kahdesti eri kellon aikoihin. Onhan se vahvempi kuin viime kierrossa tähän aikaan, mutta se eilinen taisi olla joku munasarjan herätyspiikki.:LOL: Hienoa keittiö-analyysia.:D
Mutta silti kun en satavarmana luota kroppaani vielä, niin tänään pakko talletella. Miehellä kivasti kerääntynyt kuulema ikävöintitaakkaa omien sanojensa mukaan, niin ei varmaan tarvii edes maanitella.
Puhui se eilen sitäkin että pitäiskö tulla jo kotiin, kun oli niin ikävä, mutta todettiin että ottaa nyt reissusta ilon irti. Kuulema saan kaiken huomion mitä vaan haluan seuraavat viikot.:X3::LOL::love:

Malttamattomana testasin. Viiden minuutin jälkeen testissä näkyi hyvinhyvin haalea viiva, mutta se oli vaaleanpunainen! Näkyyköhän teille? Kävelin testi kädessä miehen luo sanomatta mitään ja hänen kommenttinsa oli heti, siinähän näkyy jotain punaista! Eli en nähnyt harhoja. Se kyllä reilun puolen tunnin päästä häipyi vielä haaleammaksi, että saapa nyt nähdä, mutta toiveita herättävä testaus oli.
Ja äsken pyyhittäessä tuli paksua, selvästi nähtävää valkovuotoa. Tulisko, jos olis menkat alkamassa?

Attachments

Toihan on @vuuti ihan selkee viiva!:love:Vuodosta en osaa sanoa ku aika yksilöllistä taitaa olla.

ON: mun vuoto katosi ennen kuin alkoikaan. Tai en nyt edes vuodoksi kutsuisi. Ota tästä nyt sit selvää. Mies ei nähny mun testikuvassa mitään, mut lieneekö tuo yllätys :LOL: katsellaan siis päivä kerrallaan

@tänttähäärää ovista pukkaa.(y) Testaa vielä huomenna niin saat tarkennusta että jatkuuko tasavahvana vai alkaako haalistua. Jos alkaa haaleta, on niin noista tän päiväsistä sopii laskea oviksen tulevan siinä n.vuorokauden aikana.:)
Ja mulla menee nuo ovislimat niin, että muutama päivä ennen ovista alkaa valkuaismainen vuoto ja se runsastuu mitä lähemmäs ovis tulee. Kun ovulaatio on tapahtunut, tulee valkuaismaista vuotoa enää vuorokauden verran ja sitten tulee päivän paussi ettei oikein ole mitään mainittavaa. Sitten muuttuu vaaleaksi ja juoksevaksi ja muutamia päiviä ennen menkkoja, jos tulevat, muuttuu paksuksi ja tahmaavaksi eikä sitä juurikaan lorottamalla tule.
Sen sijaan kun olen raskaaksi tullut, on oviksen jälkeen ollut se perus vuorokauden "kuiva" paussi ja toi vaalean ja juoksevan vuodon vaihe, mutta sitten yhtäkkiä n.viikko oviksesta alkaa se vv runsastua ihan riesaksi asti.:LOL:

Malttamattomana testasin. Viiden minuutin jälkeen testissä näkyi hyvinhyvin haalea viiva, mutta se oli vaaleanpunainen! Näkyyköhän teille? Kävelin testi kädessä miehen luo sanomatta mitään ja hänen kommenttinsa oli heti, siinähän näkyy jotain punaista! Eli en nähnyt harhoja. Se kyllä reilun puolen tunnin päästä häipyi vielä haaleammaksi, että saapa nyt nähdä, mutta toiveita herättävä testaus oli.
Ja äsken pyyhittäessä tuli paksua, selvästi nähtävää valkovuotoa. Tulisko, jos olis menkat alkamassa?
Se on VIIVA:love::love::love:

En tiedä mitä hittoa nyt taas. Mulla on ollu päivälleen säännölliset menkat, eilen piti alkaa mut ei tuu mitään muutakun hieman välillä jotain pinkkiä limaa pyyhkiessä? Koskaan ei oo tämmöstä ollu. Ehkä mielenrauhan vuoksi sitten teen vielä huomen aamulla yhdrn testin ellei hanat aukee yöllä. Tänään kp 34 o_O

Yhteistyössä