Jestas, täällähän on menty sivutolkulla eteenpäin sitten mun viime vierailun. Onnittelut ja osanotot kaikille plussaneille ja pettyneille, tervetuloa myös uudet. Menis koko päivä jos lukisin kaikki lukemattomat läpi, täytyy alkaa useemmin käymää täällä
Meitin tilanne on sama ku aina ennenkin, odotetaan ovista ja sit toivotaan plussaa. Tässä kierrossa en kyllä tikutellu, enkä mittaillu lämpöjä. Heitin ns. rukkaset tiskiin, en jaksa miettiä toivoa ja pohtia (vaikka yk6, kai alkaa ny).. Edelliset kierrot on ollu 25, 24, 26, 17. Tänään kp26/24-26 ja tullu paril veskikäynnil aavistuksen tuhrua, eli huomen varmaan kp1. Testi nega. Mä siis olen kamala pms hirviö aina päivän verran n. viikko ennen menkkoja ja sit päivän ennen ku menkat alkaa. Kp 15 alkaen olen tässä kierrossa ollu kroonisesti pahantuulinen ja äkänen ämmä, kp 17 alkoi menkkakivut ja jatkui kp24 asti, nyt parina päivänä jo suht kivuton olo. On se jännä miten nuo pms oireet on niin erilaiset joka kuukaus. Tässä kuussa en kyl plussaa edes ole osannu odotella, koska seksiä ollu vaan tasan kerran ja seki kp10, epäilen oviksen olleen kp14.
Yks vaan mitä oon nyt alkanu miettii on raskaustestit.. joka kuukaus puhdas nega ennen menkkoja, mut just ennen ku vuoto/tuhru alkaa, tulee roskishaamu/viivanpaikka, vaikka paria päivää aiemmin ei tule niitäkään. Mikä hormooni saa sen aikaan ns. vuotopäivinä. Ovistestitki näyttäny kirkasta plussaa aina myös menkkojen aikana.. Kerkeen aina hiukan innostua, mutta sit alkaaki vuoto. ärghht.. Ja raskaustestit on olleet pc, rfsu, sofin ja apteekin.. kaikkiin tulee, etenkin apteekin herkässä ihan selvä "haamu".