Toiveena vauva 2017-2018

Kauhea te jaksatte usein harrastaa seksiä :LOL: Meillä on enemmänkin joka toinen viikko kuin joka toinen päivä :ROFLMAO::ROFLMAO:

@tänttähäärää tarvitsisitkohan jotain vähemmän herkkiä testejä... Mulla sama juttu, pari päivää plussalla. En nyt muista mikä testi näytti haaleampia viivoja, keskenmenopuolella oli vähän aikaa sitten juttua. Rfsu? Ehkä tuo tämän päivän on vähän "enemmän plussa" kuin eilinen.
 
@Fritang Vois kyllä koittaa jotain toistakin. Mulla aina ollut näitä raskauskeijulta tilattuja.
Mut meneehän tässä sekasin kun ei ihan varma oo koska ovis. Ohjeessa kylläkin lukee että kun viivat tasapaksut tai vahvempi niin ovis siitä n. 24h ja siihen pitäs testailu lopettaa.

Oon ite tämmönen hmm seksistä tykkäävä.. Mutta jos se ois mun ukon päätettävissä niin meillä olis seksiä varmaan 2x vuodessa ja mää sikiäisin puolukasta..
Mutta olemme käyneet asiasta keskustelun ja nyt siis sovittu että jokatoinen päivä hommaillaan.
 
No toi on totta että pitäis oikeesti lopettaa testaus siihen ekaan selkeään plussaan. Mut kuka oikeesti voi olla varmistamatta?:ROFLMAO:

Ja jos mies päättäisi, olis meillä sutinaa vain vapaapäivinä, eli max.2krt viikossa tai mahdollisesti 4krt kuussa.:confused:
Mä olisin menkkoja lukuunottamatta aina valmis.:p Mut nyt tosiaan mekin päästiin tähän yhteisymmärrykseen, että enempi on oltava, kun jos tässä nyt vauvaa kerta yritetään, niin kanssa yritetään.:LOL:
 
Heii, mitä veikkatte, että koska mulla on ollut ovulaatio, ja riittääkö mun ja miehen työpanos?
Eli, perjantaina aamulla alko yhtäkkiä runsas limailu. (Hyödynnettiin illalla.) Lauantaina limailu jatkui samanlaisena ja aamupäivästä jomotteli oikeaa munasarjaa. Sunnuntaina aamusta heräsin hirveään repivään alavatsa kipuun, koko päivän oli ihan kuivaa, mutta illalla valui vähän nestemäisempää limaa. Itse ajattelin että ovulaatio olisi ollu lauantaina, mutta en ole varma, kun en tikuta. Mutta riittääkö tuo perjantai iltainen touhuilu, oli se ovulaatio sitten ollut lauantaina tai sunnuntaina? Nyt on lämmöt jo 37 yläpuolella, ja rinnat kipeät eli on se ovulaatio ainakin ollut.
 
@emilien Kyllä ainakin teoriassa pitäisi riittää, eli pääset kyllä piinailemaan (y) Kipujen perusteella minä veikkaisin oviksesi olleen sunnuntaina, ainakin itselläni ovis aiheuttaa kovat kivut.
Kiitos vastauksesta! :) niin mä oon jostain lukenut, että 1-3pv pitäis terveiden simppojen pysyä rööreissä hedelmöityskykyisinä ja joskus jopa kauemmin, mutta noh, mä olen stressaaja :D ja on meillä jo kaksi lasta jotka suht. helposti aluilleen on saatu, ettei ukon siemenissä vikaa pitäisi olla. Ei vaan natsannut puuhailut viikonloppuna useammin. :/
 
Fritangin kanssa samoilla linjoilla oviksen osumisen suhteen ja siinä että pääset kyllä piinailemaan.(y)
Mulla myös se munasolun irtoaminen aiheuttaa tosi kovat kipuilut.
Tai en ehkä kivuksi kutsuisi omiani, todella pahaa painetta, polttavaa tunnetta ja se kuumottava jomotus säteilee alaselkään ja reisiin.
 
No hyvä! :D itseäni turhautti nii älyttömästi, kun ei päästy kun kerran työstämään,kun oli kerrankin selvät limat! Mulla yleensä ei ole, ja mulla on pco todettu, niin kierrot heittelee ihan mitä sattuu, ja ovulaatiosta ei tietoakaan. Ovuloin kyllä pitkissäkin kierroissa, mutta kun ei ole selviä limoja, eikä selvää säännöllistä kiertoa mitä seurata, niin aikamoista hakuammuntaa. Nyt vaan varpaat ja sormet ristiin, että se kerta ennen ovulaatiota piisaisi! :D
 
Emilien joo piinailu alkakoot. =)

Täällä on ukolle kerrottu tikku episodi ja oli kyllä halukas tänään(kin) hommaileen. Kattoo ny tuleeko mitään jos sillä väsy tulee yks kaks. Tai pippeli ei toimi kun väsynyt.

Mulla tuli eilen tuo todella kova kipukohtaus vasemmalla. Niin kova että piti mennä mahalleen kun sattu niin paljon. Siks mietinkin ey jos ovis jo ollut. Mutta jos ny varmuudeks yrittää.
 
@tänttähäärää kyllä toi tosiaan ihan ovikselta kuulostaa. Se kipuhan, heillä jotka sen oviksen tuntee, johtuu ymmärtääkseni siitä munarakkulan puhkeamisesta ja siitä kun nestettä poksahtaa sen mukana vatsan kudoksiin. Mutta munasoluhan säilyy 12-24h keskimäärin hedelmöittymiskykyisenä.:)

On:
Jahas jahas, täällä nostaa päätään puputusfiilis. Yleensä tää fiilis alkaa 3-4vrk ennen ovulaatiota ja fiilis on yltyvä. :whistle:
Saas nähä onks tää nyt vakio vai vaikuttaako greippeily tähänkin.:LOL:
 
Tossa ku oli aiemmin puhetta siitä, ettei mun kannata tehä testejä ennen iltaa, niin tässä tän päivän ovistestit.
Ylempi klo.13.00 tehty, pidätelty kupla otassa melkein 3h. Alempi klo.19.00 tehty ja ehdin pitää taukoa hätäseen 1h (unohdin ottaa aiemman talteen:D).
Aijaan kuvalaatu upea taas, mutta näkee tossa aika hyvin eroa viivan vahvuudessa mun mielestä.:D
[url=http://aijaa.com/LQyNH3][/URL]
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Tossa ku oli aiemmin puhetta siitä, ettei mun kannata tehä testejä ennen iltaa, niin tässä tän päivän ovistestit.
Ylempi klo.13.00 tehty, pidätelty kupla otassa melkein 3h. Alempi klo.19.00 tehty ja ehdin pitää taukoa hätäseen 1h (unohdin ottaa aiemman talteen:D).
Aijaan kuvalaatu upea taas, mutta näkee tossa aika hyvin eroa viivan vahvuudessa mun mielestä.:D
Mä oon kanssa huomannu että itellä iltaa kohden viivat vahvistuu. Mistähän se johtuu? Oon aika amatööri (tässäkin) asiassa :LOL: Viimeksikin bongasin oviksen niin että tein testin iltapäivällä jossa ei ollut oikein mitään ja sitten illalla tosi vahvat viivat. Seuraavana päivänä olikin jo haalistuneet. Onkohan se sit normaalia et jo 12h aikana ovis on menny ohi, tai ei näy enää testeissä (n)
 
Mä oon kanssa huomannu että itellä iltaa kohden viivat vahvistuu. Mistähän se johtuu? Oon aika amatööri (tässäkin) asiassa :LOL: Viimeksikin bongasin oviksen niin että tein testin iltapäivällä jossa ei ollut oikein mitään ja sitten illalla tosi vahvat viivat. Seuraavana päivänä olikin jo haalistuneet. Onkohan se sit normaalia et jo 12h aikana ovis on menny ohi, tai ei näy enää testeissä (n)
Mä en oikein tiedä tarkalleen mistä johtuu, mutta itsellä mm.hidastuu iltaa kohti aineenvaihdunta aika reilusti. Pissa on siten vähän tujumpaa vaikka joisin ihan normaaliin tahtiin pitkin päivää. Aamulla harvoin on edes yhtä vahvaa lirua mitä iltasella, jos kippoon suhautan.
Tavallisemmin taitaa olla toisinpäin, eli aamipissa vahvinta, jos aattelis r-testejä, mutta mulla se ei päde joten iltatestiin saa aina varmimmat tulokset.
Päivällä ite ainaki oon ku palokunnan hevonen, koko ajan pissattais.:ROFLMAO::ROFLMAO:

Ja siis joillainhan on tosi nopea se LH piikki, jonka vuoksi ei välttämättä tahdo useassakaan kierrossa löytyä sitä ovista. Silloinhan suositellaan kahdesti testaamista per päivä tai sitten niitä kaksoishormooni testejä jos ei kahdesti testaus päivässäkään tahdo tuottaa tulosta.
Mulla se piikki oli viime kierrossa 24h aika tarkkaan.:)
 
  • Tykkää
Reactions: emilyyh
Tervehdys taas! Onpas täällä oltu ahkeria kirjoittelijoita. Kiva lukea kuulumisia.

Ja @Fritang kanssa samaa mieltä, hirveen ahkeria petipuuhissa olette! Hah, en tiedä oonko niin kroonisen väsynyt ja ressaantunut etten vaan jaksa mutta en kyllä teidän lukuihin pääse! :whistle: Nyt kun en aatellut tikutella tässä kuussa niin tosin on vähän pakko jaksaa...

Varasin myös gynelle nyt kuitenkin ajan tuon tiputtelevan vuodon ja lyhyen luteaalivaiheen takia. Nämä menkat oli kyllä niin oudot viikkoa ennen alkaneine tiputteluineen ja runsaine vuotoineen että jotain jännää tässä on. Ikinä ennen ole myöskään viideksi päiväksi vuotoa riittänyt :unsure:Saa nähdä nauraako minut pihalle, mutta minusta on myös kummallista että tämä raskaus ei ota alkaakseen, kun kaksi ekaa raskausta alkoivat ihan kertalaakista niin sanotusti.
 
Eilinen sekstailu onnistui, nyt tänään huomasin että on jo kuivempaa piruuttaan vois ovistella ja katsoo että joko se toinen viiva haalistunut.

Ja kuten tännä laittanut mulla tuhrutti koko alkuvuoden ihmettelin kun ei ikinä oo ollut.
Huhtikuussa papassa ja kesäkuussa leikattiin pahat solumuutokset pois. Sen jälkeen ei oo tuhrutellut.
Tietty miettii kovastikkin että missä vika kun ei lasta kuulu. Väkisinkin mietin omaa ikää 35v,tai että vaikuttaako tuo leikkaus.. Mutta toisaalta voi olla miehessäkin kun sillä ei lapsia vielä ole.

Miten @viipulainen sait aijaan kuvat noin näkyviin tuohon? Mää en osaa ku vaan laittaa sen linkin mistä painamalla näkee kuvan. Se ei tuu tollai heti näkyviin.
 
[url=http://aijaa.com/WxXlP6][/URL]

Eli eka lataat kuvan ja avaat kuvakoodi listan. Siellä on kohda iso ja pieni kuva, valkkaat kumman haluat ja kopioit.
Sitten tulet tänne ja valkkaat tuon pienen ketjun kuvan kirjoituspaneelista. Avautuvaan kirjoituskenttään liität kopioimasi kuvakoodin ja painat lähetä.
Kuva ei näy vielä kirjoitusvaiheessa muuta kuin linkkinä, mutta kun lähetät vastauksen, kuva näkyy.:)

Ja pidetään peukkuja että talletukset tois nyt tulosta. Ootte kyllä kaikkenne antaneet ainakin.:love:
 
Jos käy ultrassa katsomassa onko kaikki ok niin kannattaakohan mennä ennen ovista vai sen jälkeen? Limakalvon paksuus kiinnostaisi :unsure: Menkat on kaavinnan jälkeen kestänyt ehkä päivän, sen jälkeen tiputtelua on ovikseen saakka...
 
@tänttähäärää no nyt se olis niinku "haalistunu" siitä edellisestä kun vaan tasavahva.:D

Mä joudun kyllä tilaa varmaan lisää noita ovistestejä:LOL: miks mä ees menin tilaamaan pientä määrää lähtöjään?:rolleyes:
Ärsyttävää kun ei selvästi mee mulla niin että tasaseen alkais vahvistua viiva. Viime kierrossakin se oli haalea ja sit yhtäkkiä seuraavana päivänä posahti tasavahva.
Mun kärsimätön mieli kestä tämmöstä ja silti pakko tikutella.:D
Tänään ois kp10 ja viime kierrossa ovis plussa tuli kp12. Kauheesti toivois että nytkin, mutta sit taas kun on niitä 31pv kiertojakin. Voi siis olla ettei ovis tuu ennen ens viikkoa.
Ja jotenki ei oo mitään luottoa siihen että tässäkään kierrossa onnistuis. Tää epäluottamus varmaan karisee sit taas jos/kun sen oviksen bongaa ja pystyttelen henkisiä A-tikkaitani pilvilinnoihin:whistle:.
 
Jestas, täällähän on menty sivutolkulla eteenpäin sitten mun viime vierailun. Onnittelut ja osanotot kaikille plussaneille ja pettyneille, tervetuloa myös uudet. Menis koko päivä jos lukisin kaikki lukemattomat läpi, täytyy alkaa useemmin käymää täällä :D

Meitin tilanne on sama ku aina ennenkin, odotetaan ovista ja sit toivotaan plussaa. Tässä kierrossa en kyllä tikutellu, enkä mittaillu lämpöjä. Heitin ns. rukkaset tiskiin, en jaksa miettiä toivoa ja pohtia (vaikka yk6, kai alkaa ny).. Edelliset kierrot on ollu 25, 24, 26, 17. Tänään kp26/24-26 ja tullu paril veskikäynnil aavistuksen tuhrua, eli huomen varmaan kp1. Testi nega. Mä siis olen kamala pms hirviö aina päivän verran n. viikko ennen menkkoja ja sit päivän ennen ku menkat alkaa. Kp 15 alkaen olen tässä kierrossa ollu kroonisesti pahantuulinen ja äkänen ämmä, kp 17 alkoi menkkakivut ja jatkui kp24 asti, nyt parina päivänä jo suht kivuton olo. On se jännä miten nuo pms oireet on niin erilaiset joka kuukaus. Tässä kuussa en kyl plussaa edes ole osannu odotella, koska seksiä ollu vaan tasan kerran ja seki kp10, epäilen oviksen olleen kp14.

Yks vaan mitä oon nyt alkanu miettii on raskaustestit.. joka kuukaus puhdas nega ennen menkkoja, mut just ennen ku vuoto/tuhru alkaa, tulee roskishaamu/viivanpaikka, vaikka paria päivää aiemmin ei tule niitäkään. Mikä hormooni saa sen aikaan ns. vuotopäivinä. Ovistestitki näyttäny kirkasta plussaa aina myös menkkojen aikana.. Kerkeen aina hiukan innostua, mutta sit alkaaki vuoto. ärghht.. Ja raskaustestit on olleet pc, rfsu, sofin ja apteekin.. kaikkiin tulee, etenkin apteekin herkässä ihan selvä "haamu".
 
Jee, onnistu talletus eilen. Mies oli kyllä ihan väsynyt ja meinannu mitään saada aikaan kun heitti vitsejä ja kikatteli kuin joku pikku lapsi.:ROFLMAO:
Tässä aamusta saakka tuntunut toi vasemman puolen jomottelu tosi ärsyttävästi ja tänään kyllä selkeesti napsahti aivoissa pupudraivi päälle.:LOL:
Saas nähä puhuuko ovistesti mitään vieläkään, jos ois ees vähän vahvempi ku eilen...miten niin malttamaton.:whistle::D

Ja laitoin eilen uuden tilauksen vetämään. Lisää ovistestejä kaiken varalta jos ovis nyt ei osukkaan viikonlopulle ja lisäksi pari puikkoraskaustestiä.
Kaapissahan on siis jo 7 herkkää liuskaa, 4 herkkää puikkoa ja tän uuden lähetyksen mukana tulee ovistestien kylkiäisenä 2 herkkää r-testiä plus toki ne perus puikkotestit.
Et josko mä pärjäisin näillä?:ROFLMAO::ROFLMAO:

*muoks*
Aamulämpö laski muuten asteen kymmenyksellä. Viime kierrossa kävi sama päivää ennen ovista ja pysyi samassa ovispäivän ajan, dpo1 oli jo kohonnut. Mut katotaan nyt.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä