Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 kiitos toivottavasti pysyy kyydissä. Nyt kp25, kierto heitellyt pillereiden jälkeen kun elokuussa ne lopetin mutta ke-la odotin menkkojen alkavaks. Toisaalta pari kiertoa oli sillee et kp23 alko menkat ja viime kierrolla alko kp30 niin oletin et kierto tasottuu siihen. @viipulainen mites sun testaus meni kun sanoit että aiot negan testata? Sullahan tosi lupaavat oireetkin. (y)
Siis mä en voi vaan uskoa tätä.. että joku asia voi meiän elämässä mennä muka näin helposti.. tuntuu et kesken se menee kuitenkin. Ja nyt kyllä vessassa käynti on kauheeta ku pelkään niitä menkkoja! Mulla on itellä 3 lasta jotka jo koululaisia ja miehellä 2 lasta 2v ja 3v. Oon ollu viimeks raskaana 7v sitten ja uskomatonta jos saan sen kokea nyt vielä uudelleen. Olin monta vuotta asennoitunut siihen että ei enempää lapsia tule kun mies ei halunnut..mutta sitten vaihtui mies ;). olipa tilitys.
Kuulostaapa kamalan tutulta tuo sinun lopputeksti siitä että olit ajatellut ettei enempää lapsia ja sitten tulikin uusi mies.:giggle:
Mulla oli vähän sama. Oli mennyt jo 6 vuotta edellisestä ja ennestään siis kaksi lasta. Sitten löydettiin toisemme nykyisen kanssa ja tadaa..yk1 tuo kuopus sitten sai alkunsa. En voinut uskoa todeksi. Ehkä siksi tämä yritys "jo" 4kk ajan tuntuu ärsyttävältä vaikka todellisuudessa toki ajattelen että ei hätiä mitiä.
Ja älä pelkää liikaa että kävisi huonosti. On sen verran selvä viivakin noilla kiertopäivillä.:love:

Ja joo siis tein mä sen testin ja olin muka näkevinäni jotain, mutta tuskin oikeesti kuitenkaan niin heitin pois sen enempää miettimättä. Tänään teen toki taas, koska pakkomielle.:LOL:
Oon taas niin skeptinen itteni kanssa.:D
 
Viimeksi muokattu:
Mikä noita uusia miehiä vaivaa =) Voin kans liittyä kerhoon 5 lasta(nuorin nyt 5v) eikä vauvakuumetta kunnes tuli uusi mies ja sai mulle vauvakuumeen ja sillä tiellä ollaan vieläkin.

Ei oo tajunnut aikasemmin kuinka helposti lapset on saanutkaan kaikki yk 1 paitsi toka yk 3..Nyt on sitten saanut odottaa senkin edestä.

Täällä kp 25/23-29 dpo 13.. Mahaan sattunut 2pv eli alkasko huomenna.
 
Viimeksi muokattu:
Taisin löytää mun kohdunnapukan :ROFLMAO: illalla päätin kokeilla ja tosiaan kyykyssä yltyin just ja just eli se olikin paljon ylempänä ku luulin. No siinä sit ronkin ja analysoin ja sain aikaan epämukavat vihlaisut tän seurauksena.. Mietin voiko se olla näin ovulaation aikaan jotenkin ärtynyt? En oikein tiedä oliks se kova vai pehmeä,mut ei ihan nenänpään kovuinen kuitenkaan. Sit siinä tuntui semmonen kovempi kohta ja mietin onko se se itse aukko vai mikä ihme. Tuli vaan enemmän sekavat fiilikset kyl tosta.. (n)

laskurin mukaan tänään on ovulaatio. Kananmunalimaa tuli jo lauantaina ja eilen sänkypuuhissa oli jo todella juoksevaa limaa, että mitäs tästä nyt sit pitäis päätellä :confused:
 
@Nadine88 mikäs limatilanne tänään? Usein se limailu laantuu reilusti kun ovis tapahtuu, mutta ei tietenkään kaikilla, poikkeukset vahvistaa sääntöä.:LOL:
Ja (y) kohdunnapukan löytämiselle. Jos ei aiemmin oo tuntenu/löytäny niin ei se oikein alkuun hahmotu. Vaan kun sitä sitten seurailee päivittäin niin alkaa hahmottua mitä se siellä puuhaa.:D Ja voi se olla myös herkilläkin, tosi yksilöllistä.:)

Oman navan kaivelua:
Dpo9 tänään.
Jotenki kuumottaa edelleen se kp6 ovistesti ja se että JOS se ois ollu plussa niin tänään aukeis hanat.:D Mutta sehän selviää onneksi tän päivän aikana:whistle:
Tein mä testinkin. Kaikista tavoistani poiketen aamulla ja toiste en kyllä ala aamutestailuun. Silmät pyörii päässä enkä pysty tarkentamaan katsetta..ihan fiasko.:ROFLMAO::ROFLMAO:
Mut olin siis taas näkevinäni jotain. Selkeämpänä mitä aiemmin, mutta koska tosiaan aamupöhnä, niin ihan yhtälailla saattoi olla olematta mitään. Eipä tullut siis hullua hurskaammaksi tästä.:D
Huomenna sit uudelleen. Vika herkkä liuska huomenna ja sit on 3 herkkää puikkoa ja 2 normi puikkoa.:whistle: Aattelin noi herkät tehä tällä viikolla ja sit JOS oikeesti jotain alkaa näkyä, teen ne tavalliset.

Oloja? On jotain. Nyt oli hetki sellaista aaltoillen tulevaa etomista, mutta se voi johtua mistä vaan. Alavatsalla jotain välillä, mutta sekin voi olla vaikka pms oiretta. Hajuherkkyys on kanssa pms oire, mutta eilen kun mies tuli suihkusta, niin se hänen käyttämä syihkusaippua oli kyllä ihan liikaa mun nenälle. Onhan se vahvan hajuinen, mutta nyt se tuntui siltä että mun nenään ois suihkutettu sitä hajua jostain pullosta. Mies oli vähän(n) ja jostain syystä mua meinas alkaa itkettämään kun musta tuntui että olin töykeä.:LOL:
Mutta itkuherkkyys on pms oire myös..joskin se iskee yleensä pari päivää ennen menkkoja.
Jotenka..katsotaan nyt mitä tästä kierrosta tulee.
Lämmöt nyt on aivan uskomattoman tasaiset. Aamulämpö ollu dpo3 asti 36,7C ja iltalämpö 37,7. Voisinki laittaa taas näytille kuvan siitä käyrästä (glow) ja verrokiksi viimekierron käyrän (flo).
 
Eli tässä viime kierron aamulämpökäyrä. Ihan siksakkia täynnä.


Ja tämän kierron käyrä


Aikamoinen ero kyllä minusta. Ja ihan samoin mitattu ja samoihin kellonaikoihin.
Ja pakko laittaa lisäys..noi alemman kuvan haalealla näkyvät merkinnät on Glown omia "mainos" juttuja, ei mun merkintöjä.:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
@tänttähäärää tsemppiä. Toivottavasti saisitte selville jotain ratkaisevaa vielä tämän vuoden aikana.♡♡

Mulla on aivan järkyttävät alavatsan kiristykset ja pömpötykset päällä. Ei voi olla yhtään sykkyrällä muunmuassa. Ja hento päänpuristus alkoi taas ja väsymys puskee hitaasti mutta varmasti. Toosaan saakka nipistelee. Huoh!
Koitan pitää jalat vaan maassa. Nää edelliset kolme kiertoa on olleet niin täynnä kaikkea mahdollista oiretta, että en jaksa näitä oireita hirveästi fiilistellä. Mutta listaan tohon mitkä nyt on tällä hetkellä olleet pinnalla:
-hajuherkkyys alkoi aikaisin ja on pahentunut päiväpäivältä
-alavatsan jomotukset/kiristykset/turvotukset
-nenä tukossa räästä aamuisin
-tasainen lämpökäyrä
-mielialojen heittely= itkuherkkyyttä
-sukkapuikkotuikkailut toosassa ja toosan turvotus:whistle:
-korkea leposyke
-ilmavaivat
-pientä iltapäivä etomista ja päiväväsymystä

Noi on siis sellasia mitkä ollu nyt ainakin sen 4vrk päällä joka päivä ja mun mielestä voimistuneet joka päivä. Voivat olla sitä itseään, mutta voi olla myös vaikka pms oiretta. Ei luottoa siis oman kropan viestintään näin loppukierrosta.:ROFLMAO:
 
@viipulainen tänään limatilanne on se, että alushousuihin saakka on tullu hiukan tahmeaa voidemaista vuotoa. Mulla siis harvoin edes valkovuotoa tulee alushousuihin saakka, ei edes ennen menkkoja. Ja nyt kun mietin niin sunnuntaina mulla tuntu pistävä kipu vasemmalla selässä. Mul on selkä leikattu ja se painoi sillo ennen just noihin kohtiin nii laitan herkästi sen piikkiin mut nyt ku tarkemmin mietin nii mul on taaksepäin kallistunut kohtu nii eiks se periaatteessa olis voinu tuntua selän puolella kun munasarjassa jotai tapahtuu o_O toi pistävä kipu kesti ehkä tunnin ja sit lopoupäivän ja illan koko lantion seutu oli sillai pienesti ikäänkuin tulessa. Aamulämmöt ei tosin tue tätä mut ne nyt elää muutenki omaa elämäänsä
 
@viipulainen tänään limatilanne on se, että alushousuihin saakka on tullu hiukan tahmeaa voidemaista vuotoa. Mulla siis harvoin edes valkovuotoa tulee alushousuihin saakka, ei edes ennen menkkoja. Ja nyt kun mietin niin sunnuntaina mulla tuntu pistävä kipu vasemmalla selässä. Mul on selkä leikattu ja se painoi sillo ennen just noihin kohtiin nii laitan herkästi sen piikkiin mut nyt ku tarkemmin mietin nii mul on taaksepäin kallistunut kohtu nii eiks se periaatteessa olis voinu tuntua selän puolella kun munasarjassa jotai tapahtuu o_O toi pistävä kipu kesti ehkä tunnin ja sit lopoupäivän ja illan koko lantion seutu oli sillai pienesti ikäänkuin tulessa. Aamulämmöt ei tosin tue tätä mut ne nyt elää muutenki omaa elämäänsä
Mä sanoisin että ovis on tapahtunut. Mullakin se muuttu tälläkertaa oviksen jälkeisenä päivänä paksuksi ja kermamaiseksi ja sitä tuli kyllä joskaan ei mitenkään lorottamalla. Ja noi kuvaamasi kivut kuulostaa ovulointikivuilta hyvin vahvasti. Eli tsemppiä piinaviikoille nyt.(y):D

Mulla on alavatsa niiiiiiiin pöhöttyny että ahistaa.:oops: Niin pinkeänä ettei farkut jalassa pysty kyykistymään ja nopeat liikkeet saa aikaan repivää tunnetta tossa heti häpyluun yläpuolella.
Harmi vaan että tämmöstä turvotusta on toisinaan ennen menkkoja, joten enpä nyt osaa tätäkään hirveesti fiilistellä.:ROFLMAO:
Tää vika piinaviikko on kamala.:X3:
 
Maanantaina kävin siellä progesteron verikokeessa, tuloksista en tiedä kauanko kestää saada. Vielä ei näkynyt omakannassa, mietin soittelenko aamusta naistenklinikalle.
Flo ennustaa menkkojen alkavan sunnuntaina, mä veikkaan ensi viikkoa ja sitten soitellaankin aikaa aukkariin.
Painoa mulla on pudonnut 8kg yhteensä lokakuun alusta, suunta on vaan alaspäin. :)
7 kiloa matkaa vielä painoon mitä esikoisesta plussatessa painoin.
Niin ja unohdin kokonaan että en usko kyllä oviksen tapahtuneen, koska aamulämmöt selailee miten sattuu ehkä paristi käynyt 36 asteessa pyörähtää mutta muuten sahannut 35,74-35.90.

Alinah92 kp31.
 
Tein kuitenki aamusta herkän puikkotestin.:D
Ei tää tulos mua vakuuta kyllä vielä. Testiajalla näkyi selkeästi jotain selvempää, mutta en päässyt ottamaan kuvaa kun piti paimentaa isommat kouluun. Mutta oli siihen jäänyt jotain josta jopa kuvan kai sai kun oli jo kuivunut. Voi aivan yhtä hyvin olla vaikka vaan viivanpaikka. En tiedä mutta kyllähän tuo selviää tässä.:LOL: Dpo10 ja kp24/29. Aiemmin ei antanut mitään viivaa tai viivanpaikkaakaan tämmönen mut aina se on kerta ensimmäinenkin saada johonki testiin viivanpaikkakin.:D

Eli siinä kuivasta testistä kuva ja negatiiviksi muokattu.
[url=http://aijaa.com/Oqyhy1][/URL]

[url=http://aijaa.com/X0bnQc][/URL]

Ja mulla on ollu jo tunnin aivan kamalan huono olo.:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: emilyyh
Viipulainen nään kyllä jotain! :love:

Mulla on tilanne se, että nyt pitäis olla ovis ja en saa millään mitään leffaviivoja ovistestiin, eilen tuli kuitenkin tosi selkeät viivat mut ei ihan yhtä vahvat. Voikohan olla silti ovis? Testinä rfsu..

Sitten toinen: mitenhän tuon alkoholin kanssa? Oon ollut nyt juomatta tän yritysajan, mut vkl olis yhdet juhlat ja mietityttää et pitääkö mun keksiä joku tekosyy ja olla juomatta vai uskaltaiskohan ottaa viiniä vähän. :ROFLMAO:
 
Viipulainen nään kyllä jotain! :love:

Mulla on tilanne se, että nyt pitäis olla ovis ja en saa millään mitään leffaviivoja ovistestiin, eilen tuli kuitenkin tosi selkeät viivat mut ei ihan yhtä vahvat. Voikohan olla silti ovis? Testinä rfsu..

Sitten toinen: mitenhän tuon alkoholin kanssa? Oon ollut nyt juomatta tän yritysajan, mut vkl olis yhdet juhlat ja mietityttää et pitääkö mun keksiä joku tekosyy ja olla juomatta vai uskaltaiskohan ottaa viiniä vähän. :ROFLMAO:
Jottain vaan mitä, seleviääpi ensi jaksossa...:D

Mitkäs sun kp:t nyt olikaan? Ja minkä mittainen kierto on nyt ollu?
Toisinaan saattaa ovis olla vähän myöhemminkin ja sit tulee vähän pidempi kierto.
Tosin mulla ei oo tosta merkistä kokemusta niin en tiä miten ne käyttäytyy.:D Mutta varmaan olis tuloillaan.
Ja mun mielestä ihan voi elää normaalia elämää ja ottaa sen hintsun viiniäkin. Toki kannattaa välttää humaltumista, mutta juohan monet oviksen jälkeen lasin punkkua päivässä jonkun ajanjakson parantamaan mahiksia.:)
 
  • Tykkää
Reactions: emilyyh
@emilyyh nyt huomasin ton kuvan. Voishan se toki olla plussaan viittaava, mut jatka vielä testaamista vaikka ainakin perjantaihin saakka. Jos se viiva vaan haalenee ja haalenee, niin sit toi on ehkä ollu plussa.
Tosiaan hankala sanoa varmasti kun en oo tota merkkiä käyttäny että miten käyttäytyy. Joillekkin osa testeistä ei suostu antamaan plussa ja samaan aikaan tedyt muun merkkiset antaa sen täysin selkeästi. Mutta talletelkaa ihmeessä varalta.:)
 
@viipulainen jotain selkeästi testissä näkyy! Minkä merkin testi?

@emilyyh en ole minäkään noilla testannut (n) Joissain kierroissa mitä itse olen testannut on ovis viivästynyt ja luteaalivaiheetkin on olleet 9-14 päivän välillä. Eikä kaikki tosiaan saa tasavahvoja viivoja, mutta silti on ovis. Useamman kierron kun tikuttaa samalla merkillä niin oppii tulkitsemaan paremmin.

Täällä dpo9 ja onhan tässä jo testaaminen aloitettu :whistle: Sofi ja Baby plan liuskat käytössä. Molempiin viivanpaikat ja vaikea sanoa onko väriä vai ei. Noihin oon aiemminkin saanut viivanpaikkoja. Ei ole mitään oireita jos vertaa aiempiin kiertoihin. Kaikki normaalit pms-oireet puuttuu o_O
 
  • Tykkää
Reactions: emilyyh
@Aileen noi on mammaksista tilattuja 10mIU puikkotestejä. Nyt en just tarkempaa nimeä muistakkaan.:whistle:
En oo mitään noihin ikinä onnistunu saamaan ellei oo ollu tosi kyseessä, mutta kun tosiaan kerta se olisi ensimmäinenkin saada viivanpaikkaa esille.
Eilinen oli aivan täysin tyylipuhdas nega ja sama testi, ei näkynyt mitään missään valossa tai vaikka miten käänteli.:LOL:
Nyt koitan arpoa että tekiskö illalla toisen. Sit ois yks herkkä jäljellä enään mutta aattelin muutenki tehdä tarvittaessa sit viikonloppuna digin jos tässä viivat alkaa oikeesti näkyä kunnolla.:D
Ja jos oot lukenu tota ketjua piinalijoiden oireet ovulaation jälkeen, niin siellä on jokunenkin plussa tullut ihan oirepulaisille piinailijoille.;)

Ja mulla on vieläki palan tunne kurkussa. Se paha olo meni onneksi. Alavatsaa kiristää ja toosassa repii. Vähän sellanen fiilis kuin ois menkat just alkanu mutta ei ihan kuitenkaan sama fiilis. Ja valkovuotoa tulee ja se on ihan vetistä.:ninja:
 
Kyllähän tossa jotain @viipulainen näkyy :)

Mulla kans viikonloppuna tulossa yhdet kemut ja ajattelin feikata eli mukamas juoda mut oikeasti juon ehkä ravintolassa lasin viiniä ja muuten alkoholittomia. Eihän siitä välttämättä vaaraa olis mut ku ovulaatio niin lähellä niin oon ymmärtänyt että just kiinnittymisen aika olis semmonen ettei hirveesti kannata juoda joten en viitti ottaa turhaan riskiä.

Ärsyttää ku aamulämmöt ei lähde nousuun. Tosin viime kierrossaki ne nous vasta ku ovulaatio-oireet oli jo mennyt reilusti. Eli toisinsanoen huomenna pitäs nousta jos menee samalla kaavalla
 
Jottain vaan mitä, seleviääpi ensi jaksossa...:D

Mitkäs sun kp:t nyt olikaan? Ja minkä mittainen kierto on nyt ollu?
Toisinaan saattaa ovis olla vähän myöhemminkin ja sit tulee vähän pidempi kierto.
Tosin mulla ei oo tosta merkistä kokemusta niin en tiä miten ne käyttäytyy.:D Mutta varmaan olis tuloillaan.
Ja mun mielestä ihan voi elää normaalia elämää ja ottaa sen hintsun viiniäkin. Toki kannattaa välttää humaltumista, mutta juohan monet oviksen jälkeen lasin punkkua päivässä jonkun ajanjakson parantamaan mahiksia.:)
Mulla on nyt kp17 ja kierto 33-34 päivää yleensä (viimeks ovis oli kp16). oviskivut on ainakin jäätävät et uskon oviksen joko just olleen tai sit on ihan näillä näppäimillä. Ollaan kyllä onneks talleteltu nyt jokapöivä ja pe asti ainakin piyäis miehen vielä jaksaa:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Kyllähän tossa jotain @viipulainen näkyy :)

Mulla kans viikonloppuna tulossa yhdet kemut ja ajattelin feikata eli mukamas juoda mut oikeasti juon ehkä ravintolassa lasin viiniä ja muuten alkoholittomia. Eihän siitä välttämättä vaaraa olis mut ku ovulaatio niin lähellä niin oon ymmärtänyt että just kiinnittymisen aika olis semmonen ettei hirveesti kannata juoda joten en viitti ottaa turhaan riskiä.

Ärsyttää ku aamulämmöt ei lähde nousuun. Tosin viime kierrossaki ne nous vasta ku ovulaatio-oireet oli jo mennyt reilusti. Eli toisinsanoen huomenna pitäs nousta jos menee samalla kaavalla
Luulen kans että meen autolla, ettei nyt menis mikään pieleen alkoholin takia.. (n)
 
@emilyyh no eiköhän se sit ala olemaan oviksen aika kun olotkin sellaset. Jos mies nurisee niin sanot että sullehan se 9kk raskas duuni napsahtaa, että hys hys valitusten kanssa vaan.:ROFLMAO:

Tää oloilu on alavatsalla ollu tosi ilkee. Ei satu mutta..sellanen ärsyttävä. Ihan ku venyis paikat tuolta sisuksista. Ja pahoinvointi tulee ja menee ja saatan kuolla väsymykseen taas. o_O
Taidan tehdä toisen testin kyllä illalla vaikka onkin epätodennäköistä että siinä mitään olisi tai ainakaan en usko mitään selvempää tulevan. Mut pakko!:LOL:
 
@emilyyh no eiköhän se sit ala olemaan oviksen aika kun olotkin sellaset. Jos mies nurisee niin sanot että sullehan se 9kk raskas duuni napsahtaa, että hys hys valitusten kanssa vaan.:ROFLMAO:

Tää oloilu on alavatsalla ollu tosi ilkee. Ei satu mutta..sellanen ärsyttävä. Ihan ku venyis paikat tuolta sisuksista. Ja pahoinvointi tulee ja menee ja saatan kuolla väsymykseen taas. o_O
Taidan tehdä toisen testin kyllä illalla vaikka onkin epätodennäköistä että siinä mitään olisi tai ainakaan en usko mitään selvempää tulevan. Mut pakko!:LOL:
Joo luulen et tässä joutuu muutamana iltana vähän suostuttelemaan :LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

Mulla on niiiin semmonen olo et sulle pärähtåä viivat testiin! Ainakin kaikki oireet kuulostaa lupaavalta! Laita kuvaa sit(y)
 
Joo luulen et tässä joutuu muutamana iltana vähän suostuttelemaan :LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

Mulla on niiiin semmonen olo et sulle pärähtåä viivat testiin! Ainakin kaikki oireet kuulostaa lupaavalta! Laita kuvaa sit(y)
Joo miehet ei tajuu, mut kyl ne sit viimistään synnärillä tajuaa että kyllä kannatti huhkia.:giggle::love:

Ja kyllä, mä laitan kuvan vaikka ois täysin blancko.:LOL:
Mä kanssa todella toivon että nää oireet ei oo turhaan kärsittyjä.:D Nää posahti nyt kirjaimellisesti yhessä yössä tämmösiin mittasuhteisiin päälle. En myöskään nyt yhtään sietäny miehen typerää kiukuttelua kun oli lähdössä kiireellä iltavuoroon. Joo on tehny nyt putkeen taas 10 päivää töitä ja 2 jäljellä tän päivän jälkeen, mutta kun se itse luo itselleen sen kiireen lähdön kanssa ja kiukuttelee siitä mulle, niin kyllä meni tunteisiin prkl.:LOL: Varmaan se mököttää kun kotiin taas tulee koska tiuskin kerranki takas, mut ihan sama.:p
Yleensä en jaksa provosoitua kun eihän se ketään hyödytä ja ei mies tarkoita olla ärsyttävä, mut nyt ei pinna kestä yhtään aikuisen ihmisen idiotismia, sietokyky täydellisen pyöreä nolla.:LOL:
 

Yhteistyössä