Toiveena vauva 2017-2018

Hitsi, oon ollut päivissä ihan sekaisin, ja melkein säikähdin kun tajusin, että on jo kiertopäivä 20(/30-34). :O Ei mitään tietoa missä vaiheessa ovulaatio, vai onko se ollut jo! En oo melkein koskaan tunnistanut sitä.
Minä kiertopäivänä teillä on ovulaatio? :)
Mulla vaihtelee. Se on ollut kp13,14,15 ja 16 ja sen mukaan sitten kierto ollut 28,29,30 tai 31. Mun luteaalivaihe on siis 15 päivää.:)
 
Tein tossa päivällä apteekin ultra (10mIU) testin ja testiaikana siinä oli jotain. En saanu siitä kuvaa. Aattelin että se on viivanpaikka. Testiajan jälkeen katsoin huvikseni läpivalaisulla, koska mulla ei viivanpaikat ikinä näy läpivalaisulla. No tuo oikein puskee esille kun laittaa valon eteen.(n)
Hmm..en nyt tiiä sitten. Huomenna kyllä juu testaan aamulla taas, mutta oli kyllä erikoinen. Oon aina ihmetelly miten porukka saa läpivalaisemalla mitään näkyviin, mutta sit mietin että mitenkähän on ollu niissä keisseissä joissa on näkynyt? Onko tullu plussa vai ei. Miksei tästä ole tehty tilastoa?:D:D
 
@vuuti eikä, oon tosi pahoillani :(

Oon yritelly vähän miettiä muita juttuja tän alkukierron ja muutenkin jarrutella hullaantumista. Hyvin onkin ollu menoa ja oon vaan satunnaisesti työmatkoilla käyny lukasemassa muiden kuulumisia. Nyt luin ajan kanssa. Kivoja ei niin kivoja juttuja <3

@viipulainen , sullahan on ihan kunnon oireita vaikka muille jakaa. Ja lupaavia haamukuvia! Mäkin bongasin viivat =) Tsemppejä @Nadine88 llekin loppukiertoon!

Tervetuloa uusille! <3

Pikanen omanapa: Laskureiden mukaan huomenna ovulaatio. Omat tuntemukset: pientä "kipua" alavatsalla, ehkä enemmänkin painetta. Varmaan menee tosiaan huomiseen tai ylihuomiseen. Mies pikkujouluilee ja mä painan töitä tän viikonlopun :D Mahdollisuudet lähellä olematonta
 
  • Tykkää
Reactions: viii ja viipulainen
@Nelliida kiva että on ollu muuta tekemistä, tää on ihan kamalaa kyttäämisen kyttäämistä muuten.:D

Itellä on tosi ristiriitaset fiilikset näistä oireista, enemmän tuntuu että liioittelen nää omassa päässä ja lopputulema on varmaan taas pms oireet.:whistle: Onni ja autuus että kohta tää piina loppuu. Jostain syystä glow sovellus huutaa menkkoja huomiselle, kaikkien näiden kiertojen jälkeen en edes olis yllättyny jos näin tapahtuis. Ollu niin sekavaa.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida
Heippa, taas pitkästä aikaa ehdin minäkin tänne käväsemääm kun pitää tuo esikoinen melko kiireisenä :LOL::cool:

@vuuti : voi ei :( voimia! Onhan keskenmeno iso juttu pienilläkin viikoilla, kyllä sitä jo niin ehtii hullaantua onnesta ja haaveilla nyytistä kun plussa pärähtää, että vaikka miten yrittäisi pitää pään kylmänä niin on se kova isku...

Täällä olen nyt melko hämmennyksissä kiertoni kanssa, eka kierto siis synnytyksen jälkeen ja imetänkin yhä tiheään niin vaikuttaa kai molemmat hormonihommiin aika paljon. Normaaleja ovislimoja en ole bongannut lainkaan, mutta ke-to (kp 14-15) oli oikean munasarjan jomotusta, ja perjantaina (kp 16) sit päänsärky, tajuton väsymys, vatsa ilmapallona ja alkoi rusehtava hyvin niukka vuoto, jota on hieman tullut tänäänkin. Mitään tuollaista ruskeaa tuhrua ei ole ennen ollut kuin menkkojen aikoihin, mutta luulisin, että liittyy nyt ovikseen (n):cautious:
Tänään on sitä tuhruttelua lukuun ottamatta ollutkin aikalailla oireeton päivä. Eli ovis kaiketi oli ja meni... Peitonheilutusta ei harrastettu kuin keskiviikkoiltana tällä viikolla, mutta kai sekin on tyhjää parempi :rolleyes:

Nyt siis kännytään täälläkin piinaviikkojen puolelle!
 
@vuuti Pahoittelut =(

@viii Mulla ovis kp 9-13 välillä

@viipulainen Jänmän äärellä oot.. Hui.. Lupaavalta kuulostaa.

Täällä kp 6 hassu ajatella että ovis voi olla jo alkuviikosta.
Nyt en ovistani testaa kun ei tikkuja oo.
Katon mitä lääkärit sanoo meille molemmille joulukuussa( mulla jälkitarkastus, miehellä simppatestit) ja sit uudella puhdilla taas sitten.
Mennään kuitenki joka toinen pv taktiikalla.. Tai nyt jo 2päivänä peräkkäin.. Ei ainakaan yrityksen puutteesta kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: viii
Yk 11 alkoi tänään. Tiputteli jo perjantaista lähtien vähän niin oli odotettavissa. Lämmötkin laski silloin illalla. Aloitin Vitex-kuurin jos auttaisi tiputteluun. Pitää keksiä kyllä joku muukin projekti kun vuosi on mennyt keskittyessä vain tähän. Ehkäpä putsata ruokavaliokin jos auttaisi. Vaikea vain unohtaa koko homma ja ajatella että luonto hoitaa ajallaan.

Itselläni ovis tulee keskinmäärin kp 20 tienoilla vasta, joskus pari päivää aiemmin tai myöhemmin. Kierrot tasaantuneet nyt kyllä 30-33 päivään.
 
Vuutille pahoittelut :(

Miltä viipulaisen testit näyttää :geek:

En tiedä enää tästä omasta kierrosta että missä mennään, pari ovistestiä vielä on jäljellä, negaa vaan näyttää. Edelleen jomottaa välillä jommalta kummalta puolelta :cautious: Sitten limailuvaroitus, millaiseksi se muuttuu oviksen aikana/jälkeen? Nyt mietin olenko ovuloinut kaikesta huolimatta, lämmöt on nyt noussut taas 36,8 asteeseen :cautious: tai sitten tää flunssa vaivaa.

On tää raivostuttavaa, järkevintä olisi kai aloittaa terolutit jotta pääsee uuteen kiertoon.
 
Näkyykö tässä jotain muiden mielestä? Mä oletan edelleen että on viivanpaikka, mutta toi kyllä näky tänään ihan selvästi tuossa. Tein eilen päivälirusta ja oli halju eikä kuivuttuaan oikein näkynyt muuten kuin läpivalaisulla, tuota en oo vielä koittanu valotella.:ROFLMAO:
Ja tää on taas apteekin ultra (10mIU). En tiiä, dpo 12 tai 13 tänään niin mietin vaan onko mitään oikeasti kun on nuin halju.:D
[url=http://aijaa.com/04CQz5][/URL]
Ja aijaan kuvanlaatu on kamala, pahoittelut.:X3:

@Aileen pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Varmasti joku uusi juttu voisi tehdä hyvää. Tää on kokonaisuudessaan todella stressaavaa varsinkin kun yritystä ollut pitkään. *halaus*
 
Vuutille pahoittelut :(

Miltä viipulaisen testit näyttää :geek:

En tiedä enää tästä omasta kierrosta että missä mennään, pari ovistestiä vielä on jäljellä, negaa vaan näyttää. Edelleen jomottaa välillä jommalta kummalta puolelta :cautious: Sitten limailuvaroitus, millaiseksi se muuttuu oviksen aikana/jälkeen? Nyt mietin olenko ovuloinut kaikesta huolimatta, lämmöt on nyt noussut taas 36,8 asteeseen :cautious: tai sitten tää flunssa vaivaa.

On tää raivostuttavaa, järkevintä olisi kai aloittaa terolutit jotta pääsee uuteen kiertoon.
Tuossa ois alla analysoitavaa:LOL:

Limat muuttuu mulla niin että ennen sitä parhainta hedelmällistä aikaa vv muuttuu ensin tosi vetiseksi ja parissa päivässä siitä alkaa tulla kananmunanvalkuaista muistuttavaa limaa. Ensin vähän ja päivää paria ennen ovista sitä tulee ja tulee, ihan kuin olisi pursotettu kananmunanvalkuaista toosaan.:ROFLMAO: Kun ovis on tapahtunut, se muuttuu mulla vuorokaudessa, viimeistään kahdessa ensin vähäiseksi, kunnes se muistuttaa taas koostumukseltaan enemmän jotain luirua kosteusemulsiota.:D

*edit*
Nyt kun toi testi on kuivunut ja läpivalaisin sen, niin siinä näkyy leveähkö viivanpaikka valkoisena ja n.keskellä sitä tummahko viiva.(n)
Jep, tulen hulluksi.:D
 
Näkyykö tässä jotain muiden mielestä? Mä oletan edelleen että on viivanpaikka, mutta toi kyllä näky tänään ihan selvästi tuossa. Tein eilen päivälirusta ja oli halju eikä kuivuttuaan oikein näkynyt muuten kuin läpivalaisulla, tuota en oo vielä koittanu valotella.:ROFLMAO:
Ja tää on taas apteekin ultra (10mIU). En tiiä, dpo 12 tai 13 tänään niin mietin vaan onko mitään oikeasti kun on nuin halju.:D

Ja aijaan kuvanlaatu on kamala, pahoittelut.:X3:

@Aileen pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Varmasti joku uusi juttu voisi tehdä hyvää. Tää on kokonaisuudessaan todella stressaavaa varsinkin kun yritystä ollut pitkään. *halaus*
Haa onnistuin ehkä saamaan läpivalaisukuvankin jos se kenenkään sielua lämmittää.:ROFLMAO:
[url=http://aijaa.com/iqFLoz][/URL]
 
Nonih, varmistusta saatu mun epäilylle. Ainakin yksi saanut tolla räikeetä viivanpaikkaa. Eli voinen alkaa ootella oikeesti niitä menkkoja, ei hitustakaan luottoa mihinkään plussaan.
Aamulämpökin alkanu sahailla 36,7 ja 36,8 välillä ja joo nyt viikonloppuna oon nukkunu eri tavalla joka voi vaikuttaa, mutta tää sahailu kierron vikoina päivinä on niin toistuva kaava negakierroissa.
Satunnaista mahan kurlutustakin on ja se on yksi selkeimpiä oireita ennen menkkoja. Kuuluu sellaista kumeaa kurlutusta alavatsalla. Nyt jos tulee vielä elohiiret alavatsalle, niin se on yksi päivä ja alkaa. Pah. Vaikuttikin turhan hyvältä.:D
 
@viipulainen sulla oli kyl nii lupaavat oireet että kummaa kyl ettei plussaa näy :unsure:

Mulla vihdoin aamulämpö edes hieman nousi. Eilen olin rennoissa ja join 3 juomaa. Olisin voinu olla tietty juomattaki mut päätin sit kuitenkin noi muutaman juoda. Eilen myös alamaha oli viel hieman kipee mut tänään ollu taas ainaki toistaseks ok. Tein myös huvikseen eilen testin laimeasta lirusta ja testiki vielä semmone 25mUl  ei siis niin mitään järkeä mut pakko oli ja puhdas nega tietty :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@Fritang no juurikin tuo fakta että aina on vähintään ollut tosi selvää haamua tässä kohti. Vahvistaa mun omaa fiilistä että ei oo mitään tulossakaan. En siten jaksa vaivata päätäni turhaan millään, koska näin se on mennyt edellisissäkin kierroissa.
Menkkojen pitäis alkaa viimeistään keskiviikkona. Itse liputtaisin tiistain puolesta ja toivoisinki että alkais viimistään sillon ni pääsis uuteen kiertoon asap.:D
Viikkonäytöllinen digi jääkin näillä näkymin oottelemaan kaappiin. En raaski käyttää huvikseni.:LOL:
 
@viipulainen sulla oli kyl nii lupaavat oireet että kummaa kyl ettei plussaa näy :unsure:

Mulla vihdoin aamulämpö edes hieman nousi. Eilen olin rennoissa ja join 3 juomaa. Olisin voinu olla tietty juomattaki mut päätin sit kuitenkin noi muutaman juoda. Eilen myös alamaha oli viel hieman kipee mut tänään ollu taas ainaki toistaseks ok. Tein myös huvikseen eilen testin laimeasta lirusta ja testiki vielä semmone 25mUl  ei siis niin mitään järkeä mut pakko oli ja puhdas nega tietty :ROFLMAO::ROFLMAO:
Joo oon mä rehellisesti sanottuna yllättynyt kyllä itsekkin. Pahoinvointia mä en kyllä pysty ainakaan kuvittelemaan, koska kammoan oksentamista. Ja eilen lemmenhetken jälkeen alavatsa oli ihan sairaan kipeä tunnin verran. Olin ihan varma että tulis testiin selvää haamua, mutta minkäs teet.
Ja siis periaatteessa ei sais verrata raskauksia keskenään, mutta kyllä ne edelliset kuitenkin antaa osviittaa aika paljon siitä missä tahdissa homma etenee itsellä keskimäärin.
En tiiä mitähän kummaa sitä pitäis ens kiertoon keksiä, varmaan pitää saakeli panna joka päivä niin että hiuksetki halkee siitä painamisen määrästä.:D:D
 
Tommosiin apteekin herkkiin mäkin ne viivanpaikat(?)/kemialliset? pissin.

Mutta ei mulla ollu todellakaan noin selkeitä oireita enkä edes kokeillu mitään läpivalaisua, tuskin olis tolla tavalla näkyny.

Älä vielä heitä hanskoja nurkkaan :)
 
Huh, minä tulisin kyllä hulluksi, jos olis jokaisessa kierrossa tuollaset oireet kun viipulaisella! On kyllä ihme, jos ei oo taaskaan tärpänny ja noin vahvat oireet on.

Jee, tänään ei oo enää aamun jälkeen kohtu vuotanut! Toivotaan, että olis nyt tyhjä. Nyt peukut pystyssä, että menkat alkais taas pian. Netistä mitä lueskelin, niin joillain menny 6 viikkoa. Siis sehän tarkoittais että olis n. 8 viikkoa ovikseen, en kestä! (tai kai se ovis voi tulla ennen ekoja menkkojakin kun jotkut oli raskautunu km:n jälkeen heti, ilman yhtiäkään menkkoja, mutta ehkä parempi että ne ehtis tulla). Huomenna mun pitäis mennä käymään verikokeessa ja tiistaina soittaa tulokset neuvolasta. Sanoi, että tsekkaavat ne hcg-arvot ja mahdollisesti joudun vielä parin viikon päästä uudelleen käymään verikokeessa.
 
Kiitos kaunis tsempeistä kaikille.:love: Vaikka omat fiilikset on jo uudessa kierrossa, niin tottakai tässä pitää nää päivät vielä odottaa että menkat alkaisi. Oon miettiny kyllä että onko näissä kaikissa ollut kiinnittyminen kovana yrityksenä, mutta ei vaan onnistu sitten, ihan siis näiden oireiden takia mietin. Tai sit mulla vaan potkii hormoonit ylle ihan urakalla. Tiiäppä tätä.:D mutta se on ainaki saletti, että uudessa kierrossa kaikki oireet on yhtä kuin PMS ellei testi toisin todista.:LOL:
Mutta tosiaan, katotaan nyt loppuun, keskiviikkoon mennessä tai keskiviikon aikana pitäis viimeistään alkaa että ei tässä kauaa tarvitse enää "kitua" kävi miten kävi.:rolleyes:

Ja @vuuti en tiedä miten paljon km:n tuhjennysvuoto ja synnytyksen jälkivuoto menee samaan, mutta mulla synnytyksien jälkeen on kierto startannut näin:
Esikoinen: jälkivuotoa 4vk-> ekat kuukautiset 9vk synnytyksestä

Toinen: jälkivuotoa 3vk-> ekat kuukautiset 8vk synnytyksestä

Kuopus-> jälkivuotoa 2vk, tuhruvuotoa 2vk-> ekat kuukautiset 6vk synnytyksestä

Eli voi tosiaan tulla jo piankin. Voin sanoa että tuo kuopuksen kierron startti noin pian oli aika shokki. Luulin että mulla on joku vialla mutta menkathan ne sit vaan oli.:giggle:

@neitperhoinen tervetuloa:)
 

Yhteistyössä