Toiveena vauva 2017-2018

Viipulainen toivotaan, että ne menkat ei sieltä ala!:)

Täällä elellään kp 21/33-34. Ovis ilmeisesti oli tiistaina tai keskiviikkona ja talleteltiin kyllä koko alkuviikko urakalla. Nyt ihan loppu :ROFLMAO::ROFLMAO: menkkajuilintaa ollu tänään kokopäivän kohdun tietämillä ja sellanen paineentunne(tämä ollut jokaisessa raskaudessa). Lämpöjä en oo mittaillut, kohdunnapukkaa muutamasti kokeillu tässä kierrossa, mutta en pääse sen sielunmaailmaan yhtään :D pitääköhön sen aina olla kova jos on tärpännyt?

Luotto on vahva tästä kierrosta, mutta saa nähä miten korkeelta sitä sit taas tippuu..(n):poop:

Koskahan sitä vois alkaa testailemaan ja millä testillä tällä kertaa:rolleyes::LOL::LOL: vinkkejä?
 
@emilyyh toi kn on vähän kinkkinen siitä että sen joo pitäisi pysyä kiinteänä ja kiinni jos on tärpännyt, mutta monilla se pehmenee vasta lähellä menkkojen alkua, tyyliin muutamia tunteja ennen jopa. Oviksen bongaukseen sen seurailu on hyvä, jos ei ole oikein muuten mitään oireita joita bongaamalla sen saisi kiinni.:)

*edit*
Niin ja siis testaamisesta...miltä kuulostais kp26?:giggle:
Mutta millä? Suuria kysymyksiä.:D osta vähän kaikenlaista.:LOL:
 
Jos täällä on jo synnytäneitä, niin kovin kiinnostaisi kuulla millaisia teillä on ollut ensimmäiset kierrot kuukautisten palattua, erityisesti jos imetitte?

Mulla oli siis kp14-16 jomottelua munasarjalla ja vatsa sekaisin, kp16-19 (19. tänään) tullut hieman rusehtavaa tuhruvuotoa. Luulin ensin oviksen olleen kp16 tienoilla, mutta jos nyt otan ne ruusunpunaiset lasit pois päästä niin on todettava että eipä tässä aamulämmötkään ole kunnolla noussu missään vaiheessa, joten turha toivo kai. Aloin nyt epäillä, että imetyksen takia keltarauhanen ei vielä toimis kunnolla ja siitä tuhrut ja matalana pysyvä lämpö (n)

Hurjat oireet sulla kyllä @viipulainen ollut, vaikka täytyy sanoa että minä en kuvissa kovin haamuakaan erottanut, ellei sitten viimeisessä ihan hailakkana.? Mutta voihan ne hormonitasot nousta hitaamminkin, itsekin sain esikoisesta alkuun tosi hailun plussan, vaikka kuukautiset oli siinä vaiheessa jo päivän-pari myöhässä :rolleyes:

Ja @neitperhoinen, hyvältä kuulostaa! Peukut pystyssä!
 
@teetintti joo aijaa raiskaa kuvanlaadun ja en oo mestari muutenkaan kuvien ottamisen kanssa. Joten en yhtään ihmettele jos ei näy oikein mitään.:ROFLMAO::ROFLMAO:
Tällain omilla silmillä livenä siinä toissapäiväisessä ei näy mitään ja läpivalaisulla hento viiva, eilen tehdyssä näkyy vieläkin, joskin enää hyvin heikosti haalea viiva ja läpivalaisu näyttää viivan toissapäiväiseen verrattuna paljon vahvempana. Että jos ne menkat alkaa niin ehdoton "en suosittele" merkintä tuolle testille.:LOL:

Mulla on epäilys että kierrot synnytyksen jälkeen on olleet todellisuudessa aika heikkoja, vaikka kierto oli säntillinen. Juurikin että keltarauhanen ei ole toiminut parhaalla mahdollisella tavalla. Meillä loppui kuopuksen imetys syyskuussa hänen omasta päätöksestään, imetystaival kesti 2vk vajaa 2 vuotta.:) Kun sen jälkeen starttasi uusi kierto, oli ovisoireet jotain uskomatonta ja suoraan sanottuna se panetusfiilis meinas tehdä mut hulluksi.:ROFLMAO: Sen takia oon miettiny että imettäessä ei ehkä kroppa toiminut ihan normaalisti, koska oireet oviksen aikaan oli paljon vaimeampia.

Ja totta joo että se hcg voi nousta joskus hitaastikkin, sehän riippuu miten kiinnittyminen etenee alkuun. Ja mä just selvisin infernaalisesta etomiskohtauksesta, olin jo ihan varma että saan taas norjan puhumisen taidon, mutta sitkeästi nieleskellen ja aloillaan sohvalla röhnöttäen meni ohi. Tosi kivaa tämmönen hei.(y)
Mut ens kiertoon mä PAKOTAN miehen syömään vitaminit päivittäin. Ihan sama mitä sanoo, minähän en yksinäni tätä yrittämisen "tuskaa" kanna.:D:D
Kattelin jo ennakkoon miten ovis mahdollisesti tulis ja osuis taas oikein mallikkaaseen kohtaan. Että ei tarvii sitäkään stressata onneksi.:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: teetintti
@viipulainen Kiitos kokemusten jaosta! Itsekin epäilen, että voi olla turha vielä liikoja kuumotella oviksia sun muita oireita... Ottais ihan rauhassa nyt vaan! Mutta minkäs teet kun haave toisesta pikkumurusta vaan valtaa kaikki ajatukset :rolleyes: Ja sulla kun kerta kuitenkin plussa livenä näkyy paremmin testissä, niin oikein lupaavalta kuulostaa mun mielestä :love::love:
 
Mä tuun hulluksi tän odottamisen kanssa.. Äääää. Tuntuu että kaikki on raskaana ja viel pitäis ainaki viikko odottaa ennen ku testissä vois jotai näkyä. Tein kyl huvin vuoksi tänäänkin testi mutku ne on noita 25mlU nii kyllähän sen järkikin sanoo ettei siinä voi mitää näkyä. Harmi kun en tilannu noita herkkiä testejä.

Lämmöt on nyt tosiaan nousussa. Kohdunnapukka kova ja kiinni ja jotenki isompi. Nännit alkoi myös eilen aristaa niinku viime kierrossaki,tosin paljon myöhemmin ku viimeks. Ärsyttää ku ei tiedä tarkkaan ovulaation ajankohtaa:mad::ROFLMAO:
 
Ois kyllä niin paljon helpompaa jos sais aivot jotenkin kiinni piinaviikkojen ajaksi.:ROFLMAO:

Mieskin yritti eilen lohduttaa, että älä nyt vielä vaivu alakuloon kun jos vasta keskiviikkoon mennessä pitäis alkaa. Joopa, hirveen helppoa sanoa, kun nää fiilikset menee maasta atmosfääriin sen 60 kertaa päivässä, miehellä ei oo mitään käsitystä mitä tässä tulee käytyä läpi ja oon kade siitä että on ihan pihalla edelleen vaikka oon luullut hänen tajunneen jo, kun sen sata kertaa selittänytkin asiat.:LOL:

Näin muuten unta, että oli kesä ja mulla oli maha pystyssä ja sisko tuli kertomaan että he saa viimein vauvan. Olin ihan :cry::love::cry::love:
Se olis kyllä ihan parhain uutinen ikinä.:love:
 
Mä näin unta että tein testin ja siihen tuli ihan tasavahva viiva kontrolliviivan kanssa, mut sit hetken päästä keskelle viivoja tuli harmaa viiva ja olin ihan paniikissa että testi onkin viallinen ja ehdin jo turhaan iloita. Selkeät unethan on yks raskausoire joidenkin mukaan. Mun unet on aina muutenki selkeitä joten vaikea nähdä eroa, paitsi nyt muistan kyl jokaisen yön unen kun herään:D

Mut joo kumpa vois tilata jonku lääkkeen mikä poistais vauvakuumeen piinapäiviksi:ROFLMAO: kuinka monta kertaa päivässä ehdin tota kalenterisovellustaki selata :D:D:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida
Mä näin unta että tein testin ja siihen tuli ihan tasavahva viiva kontrolliviivan kanssa, mut sit hetken päästä keskelle viivoja tuli harmaa viiva ja olin ihan paniikissa että testi onkin viallinen ja ehdin jo turhaan iloita. Selkeät unethan on yks raskausoire joidenkin mukaan. Mun unet on aina muutenki selkeitä joten vaikea nähdä eroa, paitsi nyt muistan kyl jokaisen yön unen kun herään:D

Mut joo kumpa vois tilata jonku lääkkeen mikä poistais vauvakuumeen piinapäiviksi:ROFLMAO: kuinka monta kertaa päivässä ehdin tota kalenterisovellustaki selata :D:D:whistle:
Ai vitsi just näin. Mä katon varmaan valehtelematta sen 100 kertaa päivän aikana noita sovelluksia ja kertaan kirjattuja oireita jne. Sairasta:LOL::LOL:

Ja joo oon kans kuullu että selkeät unet ois oire, mutta kuten sulla, niin mullakin on aina todella selkeitä ja toden tuntuisia unia. En oo siksi niitä minään pitäny vaikka niitä on riittäny kyllä reilusti viime aikoina.:LOL:
 
Seuraillut taas viime aikoina paljon näitä keskusteluita ja nyt ajattelin kans kirjotella. Ennestään meillä lapset 5 ja 6 vee eli nyt kolmas haaveissa. Tää kolmas ajatus lämpes aika yllättäen, ku mies oli aluksi varma, että kaks riittäisi meille. Nyt kuitenkin yhtä kovaa kuumeilemassa, kun mäkin.

Viime kierrossa ei vielä mitään yritetty, mutta tein muutamat testit, kun ei voinut aivan satavarma olla. Testeinä käytin kans noita Apteekin ULTRA testejä ja sain testiajalla viivanpaikan, joka myöhemmin muuttui haaleaksi viivaksi. Ja ihan normaalisti tuli lopulta menkat. Joten seuraavasta kierrosta en kyllä taida samaa testiä tehdä, kun helposti tulee tulkintaongelmaa (n)

Nyt menossa kp 3 ja odottaa vaan päivien kuluvan, että pääsee itse asiaan;)
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Enpä tullut ajatelleeksi tai tiennyt ollenkaan, että näin voisi olla. Kuulostaa kuitenkin järkevältä. Mulla myös pcos ja oon ymmärtänyt, että se antais ovistestiin ainakin virheellisiä. Pitää yrittää malttaa ilmeisesti noitten testien kanssa sitten, kun on aika testailla:) Ei vaan tuu olemaan helppoa:D
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Voit hyvin olla oikeessa @viipulainen !

Ajattelin etten tässä kierrossa testaa yhtään aikasemmin ellei tuu jotain tosi selkeitä raskausoireita. Valitsen kuitenkin ehkä mielummin piinaavan odottelen, kuin kemiallisten/viivan paikkojen aiheuttamat turhat toiveet :) Täytyy yrittää muistaa tää järjen ääni sit vielä loppukierrossakin :DD
 
Mä oon niin heikko että menin ja tilasin noita herkkiä testejä raskauskeijulta :whistle: just tunti sitten päätin että en testaa muuta ku noilla ei herkillä ja aikaisintaan viikon päästä :eek: en kestä itteeni :ROFLMAO::ROFLMAO:
Tää on suoraan ku mun toimintaa kuvais.:ROFLMAO:
Mähän päätin mm.etten tilaa muuta ku ovistestit ku kierto alkaa ja r-testejä tilaan vasta aikaisintaan dpo6, sen ku näkis.:D
Ei mulla ole minkään näköstä mielen lujuutta tässä testi hommassa.:LOL:
 
Raskaustestien ei pitäisi reagoida lutenisoivaan hormoniin. Sitähän voi toki kokeilla oviksen aikana, silloinhan pitoisuudet on korkeimmillaan. Noni, kellä on ovis lähimpänä :LOL:
Joo ei pitäis munkaan mielestä, mutta tosi moni sanoo siitä cb:n digistä johon tulee viivat aina oli raskaana tai ei, että se nappaa myös lutenisoivan mukaan syystä X. En itse alkanut tätä selvittämään kylläkään, että onko tämä nyt taas oikea fakta.:LOL:
Ja siis joo, periaatteessa digejä tai muitakaan ei kuuluis laittaa osiin, paitsi että digin ohjeessa pyydetään poistamaan laitteesta paristo ja kierrättämään se asiaan kuuluvalla tavalla...eliiii, avaamaan testi.;):ROFLMAO::ROFLMAO:
Mut joku jolla ovis lähellä vois kyllä testata jos vaan raaskii.:giggle:
 
Iltalämpö 36,9 :whistle: en muista että hetkeen olis ollu noin korkea. Jännää taas :ROFLMAO:
Mulla paukkuu edelleen päivälämpö 37,3 ja iltalämpö vähän reilumpi. Aamulämpö ei oo vielä ottanu laskusuuntaa, mutta oletettavasti huomenna vois jo olla kymmenyksen alempi jos menkat on alkamassa. Kunnon romahdus tuleekin sit vasta kp2 aina. Mulla siis aamulämpö 36,7 lähes koko ajan oviksesta saakka, parina aamuna oli 36,8.
Ja viikon ajan oviksen jälkeen iltalämmöt paukku 37,7. Mä kyllä aattelin jos ostais uuden mittarinki. Ei tuo mitenkään kauhean vanha ole, mutta en sit taas osaa enää tohonkaan luottaa, jos siinä vaikka olis patterit lopussa ja siks näyttäis noin tasasta käyrää.:LOL:
 
Haha voi jestas oikeesti toi apteekin ultra on mun testihistorian hirvein testi.:ROFLMAO:
Älkää pliis ostako, saatte nimittäin aika varmasti näin törkeitä viivanpaikkoja.:D
Ostin siis piruuttani vielä yhden ja joo ei taas ihan välity kuvista se miten törkeä viivanpaikka todellisuudessa on, mutta kattokaa nyt. Tsiisus.:ROFLMAO:

Tässä muokkaamaton
[url=http://aijaa.com/n7Lux0][/URL]

Ja kaksi muokattua
[url=http://aijaa.com/luLAOe][/URL]

[url=http://aijaa.com/WwT1sD][/URL]

Oon liki sanaton tämmösestä. :ninja::ROFLMAO:
 

Yhteistyössä