Toiveena vauva 2017-2018

Jaaha. Tänää on ollu sellasta menkkamaista jomotusta kohdussa. Outoa kun tää kierto on nii erilainen ku viime kierto.. Meil on ainaki kunto jo iha loppu petipuuhien kans, että toivon mukaan se ovulaatio oli ja meni :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:

Ja tässä tää lupaamani iltatesti.:LOL:
Sain otettua kuvan kyllä taas testiajan jälkeen, mutta eipä se kovin paljoa parempaa tarjoillut tuoreenakaan.:ROFLMAO:
Huomenna on pakko pitää välipäivä koska alkuperäinen suunitelma oli tehdä vika herkkä testi perjantaina.:D
Kyllä mä nään tossaki jotai :D Ai vitsi ku jännää. Itelläki sormet syyhyää testien perään. Mul on 12 semmosta ei herkkää liuskaa kaapissa ja 1 digi sit tositilannetta varten.
 
Hei kaikille! Sopiiko liittyä joukkoon mukaan? :) Olen käynyt täällä välillä lueskelemassa ja mukavan aktiivista on ollut keskustelu. :)
Meillä kuumeillaan neljännestä lapsesta, ja nyt on yrityskierto 2 käynnissä. Aiemmat lapset on tärpänneet kierroista 3, 6 ja 2, joten saa nähdä miten käy tällä kertaa. :)
 
Moikka @viipulainen mä nään myös jotain noissa testeissä :)
mä täällä yhä vaan testailen ja kyllä se viiva vahvistuu mut noi apteekkarin testit näyttää paljon haaleempaa viivaa kun pregcheck liuskatesti. Ja siks mua alkoi taas epäilyttää. Tänää pitäs tulla digi testit postissa ja vähä muitakin testejä. Menkkajomotuksia on ja selkä vihottelee ja sisäreiteen sattuu heti kun on enemmän liikkeessä, toivottavasti on ihan normaalia. Tänää päivällä sain iha hillittömän itkukohtauksen eikä meinannut mennä millään ohi, enkä edes tiennyt mistä se johtuu. Samoin aamulla yhtäkkiä alkoi itkettää :ROFLMAO: menee kyllä niin vuoristorataa tää mun mieli. Nälkä on koko ajan ja vatsa on ihan kauheen turvoksissa mut eritavalla kun ennen. Mies sanoi et se on nyt sellanen hyppyrimäinen ku on keskeltä pömppis :LOL: en nyt uskalla ees kurkkaa tonne odotuspuolelle vielä ennen ku oon saanu omasta mielestä tarpeeksi vahvan viivan. Varasin jo ajan varhaisultraan joka kyllä vasta 18.12 toivottavasti päästään sinne.
Hirveesti tsemppiä kaikille ja toivotaan että saisitte pian plussan.:)
 
Aamulämpö vaan laskee. Tänään on tullu vilunväristyksiä ja huimausta. Jos ovis oli sunnuntaina nii nyt olis vasta dpo3 että ei nää ainakaa liity vielä mihkään raskauteen liittyvään. Viime kierrossa ollu nännikipu puuttuu eikä tissitkää oo kipeet. Hiukan naputtaa takaraivossa että jos ovis ei ookaa ollu ja tästä kierrosta tuleeki pidempi..
 
Mä ratkesin tekemään sen vikan herkän testin puolilta päivin. Ihan tyhmää kun oli ihan hailua liruakin niin ei siinä mitään näkyny. Ostin nyt sit kaupasta sekalaisen setin eri liuskoja ja cb:n simppelin digin. Digin teen sunnuntaina. Jos ei siinä näy mitään sillon niin oon aika vakuuttunut ettei mitään ole tuloillaankaan.:whistle:
Tänään on ollut nimittäin TÄYSIN oireeton päivä...tai no vv määrä on runsasta mikä on epätavallista kun eletään jo ihan kierron loppua ja menkkojen olis määrä alkaa viimeistään 5vrk päästä aikaisintaan ehkä 3vrk päästä. Yleensä siis on jo tosi kuiva meininki tuolla alakerrassa.:LOL:
Aamulämpö oli sama ku eilen. 36,8C. Toissapäivänä oli 36,7C. En osaa päättää onko muutos hyvä vai huono juttu.:D
Mut mä palailen taas, enköhän mä huomenna yhden liuskan tekoon retkahda.:LOL:
 
@Nadine88 siis kyllä, aivan yhtä tyhjän kanssa alkaa uskottelemaan että pitäis jotain välipäiviä:LOL: :p
Taidan sutasta aamusta jo ellei tarvii aamuyöstä käydä vessassa. :D Huomenna pitäis käydä äidillä kylässä ja matkan varrella olis apteekki, pohdin et pitäiskö hakee vielä viikkonäytöllinen digi?:whistle::ROFLMAO: Joo oon aivan toivoton. Mut sit sen tekisin vasta jos ei menkkoja keskiviikonkaan aikana kuulu ja jos ei tuu tarvetta, niin olis sellanen sit jo kaapissa uutta kiertoa varten.:X3:

Ja nyt iltaa kohti alko nää alavatsan kiristykset taas ja kohdunnapukka on kova ku kivi ja siis yleistuntuma tuolla on..mites sen nyt kuvailis...tuntoherkkä ja ööö..mehevä??:ROFLMAO::ROFLMAO: Sellanen sama fiilis ku oviksen aikaan.
Selasin jo kaikki viimekuun kirjaukset läpi kierron lopulta ja ei, ei oo ollu tämmöstä, ei ees aiemmissa. Saas nähä mitä tapahtuu. Kieltämättä jännittää ihan pirusti, mutta oon kyllä tosi varuillani.:whistle:

Ja hei jee, kiva että joku muukin messissä tän kohdunnapukan kanssa. Se kyllä elää omaa elämää ja reagoi aika räväkästi kierron vaiheisiin..lähinnä siihen ovikseen selkeimmin. Sen sit huomaa kun on saanu sitä tuntumaa. Tosin monesti tuppaa käymään niinkin, että kartoitus jää vaiheeseen kun sattuu kivasti ja tuleekin raskaaksi.:giggle:
 
Rfsu:n liuska (25mIU) antoi tosi hailuran jonkun.:LOL:Toistaiseksi lasken sen kyllä vaan viivanpaikaksi.:rolleyes:
Nyt on taas pientä ellotusta, mutta en oikein tiedä enään kuvittelenko itelleni tän, kun eilen oli ihan ok päivä ja tosi oireetonta.:D
Josko sitä sit koklais illalla uudelleen.:giggle:
 
Rfsu:n liuska (25mIU) antoi tosi hailuran jonkun.:LOL:Toistaiseksi lasken sen kyllä vaan viivanpaikaksi.:rolleyes:
Nyt on taas pientä ellotusta, mutta en oikein tiedä enään kuvittelenko itelleni tän, kun eilen oli ihan ok päivä ja tosi oireetonta.:D
Josko sitä sit koklais illalla uudelleen.:giggle:
Mikäs dpo sulla ny on? Ja oliks se dpo6 ku testasit ekan kerran?

Ja toi kohdunnapukka on hauska seurattava nyt ku löysin sen. Harmi etten alkukierrosta tajunnu että se on nii ylhäällä ja että toi kyykkyyn meneminen auttaa tuntemaan sen :D
 
@Nadine88 dpo11 tai 12. Toi voi olla hieman häilyvä kun mun mielestä ovis tapahtu iltasella jolloinka se dpo ois enempi ehkä 11 kuin 12 vaikka vuorokausi ei ehtinytkään vaihtua ennen sitä.:giggle: Luteaalivaihe on tähän asti ollu 15 päivää. Ja kp26, 3-4pv siis jäljellä. :D
Ja joo tais se olla dpo6 kun ekan tein, oon niin menetetty tapaus. :ROFLMAO:
En oikein tiiä mitä tosta aamutestistä ajattelis. Tein yhden saman merkin testin eilen myöhään illalla ja ei siinä ollu mitään, mutta viivanpaikatkin voi olla aika petollisia millon niitä tulee ja millon ei.:LOL:

Ja jatka vaan seuraamista. Toki peukut pystyssä ettei seuraavaa kiertoa tule, mutta se kyllä auttaa mun mielestä todella paljon oviksen bongauksessa. Itse oon tikuttanu, seurannu lämpöä, seurannu vv:a sekä kohdunnapukkaa ja toki yleistä fiilistä/tuntemuksia ja noiden kaikkien summalla ovispäivä on kyllä ainakin 99% varmuudella tarkasti tiedossa.:D
 
Mun mielestä noi testit on sen verran halpa huvi että jos mulla olis herkkiä jemmassa nii aloittaisin varmaan iteki jo huomenna testailun :ROFLMAO:

Vitsi tota mun lämpötilakäyrää. Nyt oon pitäny mittaria sängyn vieressä ja silti heittoa on. Poikkeaa kuitenkin viime kierrosta ku ei oo vielä noussu. Pidän poikkeamia hyvänä koska viime kierrosta en kerta raskautunu :whistle:



Muoks. Tässä vertailuna viime kierron käyrä [url=http://aijaa.com/ivardG][/URL]
 
Vitsi mul alko semmonen alamahakipu joku tunti sitten että yrjö meinaa lentää. Semmonen menkkajomotuksen tyylinen mut hiuka erilainen kuitenkin. Oli otettava särkylääke että pystyy töissä olemaan. Mieti että olisko kiinnittymisestä :whistle:(dpo6 ehkä tänään) vai onko mahdollisesti ovis vasta nyt (n)
 
@Nadine en usko ovikseen, ennemmin kiinnittymiseen tai sitten esim.keltarauhasen toimintaan, sekin kun elelee siellä vilkasta elämää myös. Jännää:love:

Mulla iski taas sellanen masis fiilis että ei tästä varmaan taaskaan mitään tule. (n) Menee ihan ylös ja alas pitkin päivää ja meinasin alkaa jo vollottaakkin tän turhautumisen takia. Itkemisen sijaan päätin painua piiiitkään kuumaan suihkuun. Toimi.:D
Mulla on nyt tossa 2kpl perus digejä, jotka näyttää simppelisti vaan + tai -. Totesin etten jaksa enään analysoida viivoja, mutta veikkaan et varmaan maanantaihin mennessä murrun ja haen jotain mistä voi tiirata niitä olemattomia viivoja.:LOL:
 
Heipparallaa :)

Täällä muiden piinailuja seurailen, itse en taida päästä jännäilemään ollenkaan :cautious:

Kp19 menossa, eikä ovisplussaa kuulu. Maanantaina ultrassa isoin folli oli n. 15mm, nyt pitäis olla jo hyvänkokoinen. Limoja on tullut muutaman päivän ja nippailuja on. En tiedä voiko sitä ovisplussaa enää toivoa kun näin pitkälle venyy. Ärsyttää kun testit ei edes vahvene, viivat on niin hailuja kun olla ja voi.
 
Heipparallaa :)

Täällä muiden piinailuja seurailen, itse en taida päästä jännäilemään ollenkaan :cautious:

Kp19 menossa, eikä ovisplussaa kuulu. Maanantaina ultrassa isoin folli oli n. 15mm, nyt pitäis olla jo hyvänkokoinen. Limoja on tullut muutaman päivän ja nippailuja on. En tiedä voiko sitä ovisplussaa enää toivoa kun näin pitkälle venyy. Ärsyttää kun testit ei edes vahvene, viivat on niin hailuja kun olla ja voi.
No voi pöh. Mä silti sain sellasen fiiliksen tosta mitä sanoit, että kyllä se olis vielä tulossa. Talletuksia vaan parhaanne mukaan vaikka ei löytyiskään ovista testeillä. Ja jos käy kurjasti ja joutuu uuteen kiertoon, vois ehkä koklata jotain muuta merkkiä ja tueks vaikka cb digitaaliset ovistestit. Jos jollain toisella merkillä sen sais kiinni niin että alkais ihan selkeästi portaittain tummeta, niin sit varmistelis digillä.:)
Tsemppiä, mä varmaan itse repisin hiuksia päästäni.
 
Heipparallaa, täällä taas!
Ehdittiinhän me melkein 3 viikkoa iloita raskaudesta ja heinäkuun vauvasta, mutta ei ollu vielä kolmannen murun aika. Loputkin oireet häipyi pari päivää sitten ja eilen (6+5) alkoi vuoto ja se jatkuu edelleen. Ainakin yhtä paljon tulee kun kunnon menkkapäivinä ja mukana tullut myös hyytymiä. En siis jaksa uskoa enää ihmeisiin vaan siirryn takaisin haaveilemaan syksyvauvasta. Olo oli eilen surullinen ja tänään kun soitin neuvolaan ja peruin sovittuja aikoja, mutta nyt jo ihan jees. Ystävä sai tän vuoden puolella keskenmenon törkeän isoilla viikoilla, joten siihen verrattuna tuntuu että ei tätä toinna surra, kun en edes ehtinyt mitään elävää näkemään. Kai se vaan tämäkin piti kertaalleen kokea, mutta oli kyllä paskin synttärilahja ikinä! Ja tuo varmasti eritavalla jännitystä seuraavaan raskauteen..
Tsemppiä meille kaikille yritykseen!
-Vuuti
 
Hitsi, oon ollut päivissä ihan sekaisin, ja melkein säikähdin kun tajusin, että on jo kiertopäivä 20(/30-34). :O Ei mitään tietoa missä vaiheessa ovulaatio, vai onko se ollut jo! En oo melkein koskaan tunnistanut sitä.
Minä kiertopäivänä teillä on ovulaatio? :)
 

Yhteistyössä