Kuulostaapa kamalan tutulta tuo sinun lopputeksti siitä että olit ajatellut ettei enempää lapsia ja sitten tulikin uusi mies.@Nadine88 kiitos toivottavasti pysyy kyydissä. Nyt kp25, kierto heitellyt pillereiden jälkeen kun elokuussa ne lopetin mutta ke-la odotin menkkojen alkavaks. Toisaalta pari kiertoa oli sillee et kp23 alko menkat ja viime kierrolla alko kp30 niin oletin et kierto tasottuu siihen. @viipulainen mites sun testaus meni kun sanoit että aiot negan testata? Sullahan tosi lupaavat oireetkin.
Siis mä en voi vaan uskoa tätä.. että joku asia voi meiän elämässä mennä muka näin helposti.. tuntuu et kesken se menee kuitenkin. Ja nyt kyllä vessassa käynti on kauheeta ku pelkään niitä menkkoja! Mulla on itellä 3 lasta jotka jo koululaisia ja miehellä 2 lasta 2v ja 3v. Oon ollu viimeks raskaana 7v sitten ja uskomatonta jos saan sen kokea nyt vielä uudelleen. Olin monta vuotta asennoitunut siihen että ei enempää lapsia tule kun mies ei halunnut..mutta sitten vaihtui mies . olipa tilitys.
Mulla oli vähän sama. Oli mennyt jo 6 vuotta edellisestä ja ennestään siis kaksi lasta. Sitten löydettiin toisemme nykyisen kanssa ja tadaa..yk1 tuo kuopus sitten sai alkunsa. En voinut uskoa todeksi. Ehkä siksi tämä yritys "jo" 4kk ajan tuntuu ärsyttävältä vaikka todellisuudessa toki ajattelen että ei hätiä mitiä.
Ja älä pelkää liikaa että kävisi huonosti. On sen verran selvä viivakin noilla kiertopäivillä.
Ja joo siis tein mä sen testin ja olin muka näkevinäni jotain, mutta tuskin oikeesti kuitenkaan niin heitin pois sen enempää miettimättä. Tänään teen toki taas, koska pakkomielle.
Oon taas niin skeptinen itteni kanssa.
Viimeksi muokattu: