A
addikti
Vieras
Ja ihan kaamea olo. Kädet uivat kylmässä hiessä, jalat tärisee alla, epätodellinen olo, huimaa, koko ajan mielessä on se tupakka.
Tämä on kamalaa
Apua.
Tämä on kamalaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla auttoi ajattelutapa että olen vain pari viikkoa lakossa. Silloin ero tupakasta ei tuntunut lopulliselta, vaikka olinkin sisimmässäni päättänyt etten enää koskaan polta.
Onneksi olkoon!! Oletko ollut kauan polttamatta? Käytitkö nikotiinivalmisteita?
Mulla on myös tuo, että vältän sitä lopetussanan ajatteluakin. Minulla on koko ajan tupakka-aski mukana, koska jos aski on mukana, ei tule sitä pakokauhuista ajatusta että olen lopettanut tupakanpolton, vaan aski on siinä ja minä saan polttaa silloin kun en halua enää olla polttamatta.
Nyt minä haluan olla polttamatta, enkä ota sitä tupakkaa. Onkohan logiikkani ihan outoa?
En käytä nikotiinivalmisteita, koska viimeksi kun koetin olla polttamatta, eivät ne auttaneet oikeastaan paljoa mitään. Ja kun eräänä päivänä laastarit olivat loppu ja päivä oli ollut ihan kamala, sorruin. Olin ollut silloin neljä kuukautta polttamatta..
Alkuperäinen kirjoittaja kolmas pvä;26770192:Tsemppiä, mulla kolmas päivä ja voin sanoo että pahempi kuin eilinen. Kilahdin äsken lapsellekin ihan turhastaMut parempi äiti mä varmasti olen kun en polta. Nyt jauhan niksapurkkaa, jotain apua on. Mies on lupaillut mulle myös pikkukakkosen yrittämistä loppusyksystä jolloin tietty taas lopettaminen on automaattista. Nyt nikotiinituotteiden kanssa lopettaminen tekee täyslopetuksesta ehkä helpomman jos ja kun raskaudun <3