Sai Klacid merkkistä lääkettä poskiontelotulehsukseen. Tää on ihan kamala lääke

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hui"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hui"

Vieras
1x päivässä otettava lääke ja pää on ihan pyörällä ja huimaa.
Soitin lääkärii ja se kerto,että se kuuluu asiaan. Mut ihan tosi, tutnuu ku en olisi tässä maailmassa ollenkaan, ihan koko ajan sellainen epätodellinen olo.

Kellää muulla kokemusta tästä lääkkeestä

Psyykkiset häiriöt mainitaan PF:ssa : Unettomuus. Ahdistuneisuus, hermostuneisuus, kirkuminen. Psykoottiset häiriöt, depersonalisaatio, masennus, ajan ja paikan tajun heikkeneminen, aistiharhat, poikkeavat unet.

Niin ja myös tuo huimaus on lääkkeen sivuvaikutuksia.

Viimeksi muokattu:
Vedin erään toimenpiteen jälkeen erittäin vahvoja kipulääkkeitä. Oireita olivat, harhanäyt, vapina, ripuli, puheen hidastuminen, valonarkuus, yliaktiivisuus, liikkeiden hidastuminen, tasapainoaistin menetys.

Moni tuttu sanoi, että näytän ihan joltain hidastetun elokuvan hahmolta tai robotilta.

Ei ollut samoja lääkkeitä kuin sinulla, mutta tiedän tunteesi.

Olen tuota lääkettä monesti saanut. Ei mitään haittavaikutuksia korkeintaan vähän löysä p*ska :D

tavanic niminen antibiootti sen sijaan aiheutti mulle kuvailemasi oireita, inhottavaa kyllä.

Mulla tätä ei ole ikinä ollu ja mikään antibiootti ei ole tehmyt tällaista oloa. kerran on ollut leikkauksen jälkeen jonkun suonensisäisen mömmön jälkeen,mut se oli kyl 100x pahempi

Yhteistyössä