Koska tulee ensimmäinen päivä, kun asia ei ole ollenkaan mielessä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tapahtumasta tulee huomenna huomenna 2kk eikä päivääkään ole mennyt etteikö se olisi ollut mielessä. Aluksi se tuntui olevan mielessä koko ajan ja olo oli todella epätodellinen. Pikkuhiljaa sen ajatteleminen on vähentynyt, mutta silti sitä tulee jossakin vaiheessa päivää ajateltua.

En tiedä asiaa, mikä sinulla on mielessä mutta aikahan se on mikä kaikkeen auttaa. Toiset asiat vie enemmän aikaa kuin toiset. Vakavammat asiat voi viedä jopa vuosia, tosin niin ettei asia ehkä yhtä raastavana enää päivittäin mielessä ole vaan sitä pystyy analysoimaan ja käymään siten läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:
En tiedä asiaa, mikä sinulla on mielessä mutta aikahan se on mikä kaikkeen auttaa. Toiset asiat vie enemmän aikaa kuin toiset. Vakavammat asiat voi viedä jopa vuosia, tosin niin ettei asia ehkä yhtä raastavana enää päivittäin mielessä ole vaan sitä pystyy analysoimaan ja käymään siten läpi.

Kauhajojesta puhunee.

Kyllähän tuo asia pyörii meidänkin mielessä, jotka ei sitä niin läheltä koettu. Aikaa se vie varmasti. Mutta kaikki asiat muuttuvat jollain tapaa siedettäviksi ajatella ajan myötä.

Mä olen vaan läheltä ja silti ajattelen asiaa usein.
Eilen joulunavauksessa tuli yhtäkkiä kamala olo: mitä jos joku keksii hyökätä suureen ihmisjoukkoon jossain tapahtumassa. =/

Alkuperäinen kirjoittaja inho:
päivän tärkein avaus taas :headwall:

Sullei taida olla paljoa elämää takanapäin? Tukka takana ja elämä edessä? Järki ja tukka ei mahu samaan päähän, joten järki ei voi olla alapäässä, jos siellä on tukkaa.

:hug: Kyllä se tulee vielä. Mullakin se kun lastani lyötiin metrossa keskellä kirkasta päivää, pyörii mielessä. Samoin se mitä kaikkea ex teki meille. Mutta kaikesta selviää!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Miksi juuri tuo tapaus on mielessàsi? oletko paikkakunnalta?

Asun naapurikunnassa ja olen tuon koulun oppilas. Olin koulussa silloin, mutta en kuullut enkä nähnyt mitään.

Tsunamin kokeneena sanoisin, että enpä tiedä...

Joskus tulee mieleen, mutta haihtuu nopeasti. Normaalilla ihmisellä ei asia unohdu hetkessä, mutta sen kanssa oppii elämään.

varmasti on vaikeaa ja mielessä asia, koska se oli todella traaginen tapahtuma kauhajoella, itse kun ajan ohi,tulee aina mieleen se mitä siellä tapahtui :'(
koska itse olen kyseisessä koulussa opiskellut 2v. niin väkisinkin tulee ne tilat mieleen :'(

Yhteistyössä