Tikuttelijoiden turinat

henrietta tiesithän, että vatsan toiminnan vilkastuminen ja lämpöily voivat olla myös raskausoireita :D Khihhi!

ON: no niin ei oooooo todellista! Mie oon taas kippee! Ei tsiisus ko ottaa nuppiin! Maanantaina oli se lapsettomuuspoliaka, toivottavasti mikkään ei tän takia nyt mee pieleen. pah. Kohta saa taas alkaa tikuttaan ovista, jesh!
 
Täällä on yritetty kovasti bongata ovista, mutta ei ole vielä tullut tulosta. Toivottavati bongaan oviksen nyt viikonlopun aikana... ainakin laskujen mukaan pitäisi olla. Odotukset on korkealla ainakin :D Kovasti mietin, että voiko ovishuippu mennä niin nopasti ja en vain ehdi bongaamaan sitä ajoissa.
 
Mulla lh huippu on aika nopea eli kun saan plussan testiin niin ovulaatio on ollut siitä korkeintAn 12 tunnin kuluttua.kerran oviskivut alkoivat 2 h plussan jälkeen ja siitä 8h päästä tikku ei näyttäny enää mitään eli voihan se huippu mennä ohikin mutta eiköhän se sulle oo tulossa :)
 
miss_piggy
Mulla on nyt dpo 8. Eilen oli olevinaan närästystä, ja ihan niinku välillä pissattais enemmän ku ennen. Sitte eilen ja tänään on one stepin ovistestit näyttäneet ovisplussaa?? :O Kuitenki cb:n digi ollu tyhjä ympyrä. Tänään tuli myös sellanen limanen vuoto, joka oli vähän punertava mikä myös sopis kiinnittymiseen. Mahajuilintoja on ruvennu olemaan ja kuplivaa tunnetta mahassa. Näitä samoja mulla oli ekassa raskaudessa ennenku olin plussannu.
Jännäks menee :) Huomenna en taida testailla ku meen tänään yövuoroon niin nukun huomenna päivään asti, mutta maanantaina vois taas :D Onhan tässä hätähousuna tullu jo tikuteltuaki.
 
Täällä tänään melko varmasti kp 1. Pari päivää ajoittain ollu menkkakipuja, just ole lasta nukuttamassa päikkäreille ja olen ihan varma että kun menen vessaan niin vuoto on alkanu. Noh, pääseepä piinailemasta ja seuraavaan kiertoon, josko se ois sitten SE kierto, la ainakin ens kierrosta taitais olla tammikuulla, esikoinen on syntyny 20.1 ja olis hauska jos synttärit ois samoihin aikoihin :)
 
Heilanga ja henja pahoittelut tädistä, mut hei siskot, jokainen kierto voi olla THE kierto, eiks oo sika jänskää! Aatelkaa, tässä kuussa voi elämämme muuttua pysyvästi! Hurjaa!

Ovista alkanut tikutteleen :D Viimekirrossa ovisplussa tuli kp 16. Mut jotenki tuntuu et tässä kierrossa tulis ehkä aikaisemin. Mut saa nähdä. Huomenna on poliaika, et jos se gyne vilasee ultrallaki vähän et miltä näyttää, onkohan ovulaatio tulossa :D Tänään kp muistaakseni 11.
 
Kuumeilijat
Maanatai 15.4

Miss_piggy . . . . . . . . . .kp51/? /yk 9
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp37/25-38/ yk7
Henrietta- . . . . . . . . . . kp33/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp31/26-36/yk6
Teisu. . . . . . . . . .. . . . kp20/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp14/32-36/yk 3 (6)
Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp13/29-37/ yk 4
Evangelina. . . . . . . . . ..kp12/ 30-32/yk 19
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp5/27-30/yk 4
Veera79. . . . . . . . . . . .kp3/27-29/yk 12
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp2/28-42/yk 4

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut kaikille kp1 kohdanneille :( ((Täällä myös alkoi menkat torstaina :s))

Tää alku kierto menee kyllä näköjään sutjakkaasti ens viikolla pääsee tikuttelee ja nyt paremman mahollisuudet myös hyödyntää oikeen olan takaa kun mies on lomalla.

Katsokaa muuten että toi kp lista on oikeessa kun olin siellä reissussa ja vasta nyt päivittelin ni siellä voi olla virheitä :)
 
Pidän sulle Henja peukkuja, että haalea haamu vahvistuu :) Täälläkään ei meinaisi millään jaksaa odottaa, että saisi tietoa, että tärppäsikö tällä kierrolla vai ei... Vajaa kaksi viikkoa pitäisi vielä jaksaa odotella.
 
Mullehan tuli se vähän epäselvä/epävarma hymynaama mutta jos se piti paikkansa niin ois dpo 15. Tein vielä cb:n ei digitaalisen ja siihenkin tuli haamu, pakko oli sit tehdä vielä pregcheckin testikin ja se oli sit ihan puhdas nega. Eipä tässä auta kun odotella.
 
Viimeksi muokattu:
Täälllä meneillään jännänsekaisia ja toiveikkaita keskikierron päiviä. Eilen (oli siis kp 13) aloitin ovistestit ja kaksi rinkulaa saanut tähän mennessä. Kaksi ed. kiertoa ovistestit plussanneet kp 16 ja kp 19, joten ei vielä suuria odotuksia. Olen ajatellut testailla ovista aina vain aamupissasta, eli 1 testi/päivä. Toivottavasti lh-huippu löytyy.

Tämän kierron kotkotuksiksi on valikoitunut jtp-menetelmä (ettei mene ovis vahingossakaan ohi + se on kivaa :) ) ja pienenpieni lasi punaviiniä iltaisin oviksen tienoilla. Jtp käynnissä jo, punaviiniä säästelen vielä loppuviikon iltoihin, kun se ovulaatiokin on todennäköisempi.
 
Täällä ei vielä tänäänkään sit alkanu vuoto. Aamulla testiin tuli taas nega tai korkeintaan viivan paikka. Ärsyttävää kun yrittää olla ajattelematta koko asiaa mutta ajoittaiset vatsakivut ja kauheat ilmavaivat vaan muistuttaa tästä koko ajan. Edellisessä raskaudessa juuri nuo oireet oli ensimmäiset ja sen takia koko ajan ajattelee että entä jos mutta sit taas noi negatestit kertoo ihan muuta kuin oireet. Plaah, ratkeaisi nyt johonkin suuntaan tää tilanne.
 
Kuumeilijat
Tiistai 16.4

Miss_piggy . . . . . . . . . .kp52/? /yk 9
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp38/25-38/ yk7
Henrietta- . . . . . . . . . . kp34/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp32/26-36/yk6
Teisu. . . . . . . . . .. . . . kp21/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp15/32-36/yk 3 (6)
Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp14/29-37/ yk 4
Evangelina. . . . . . . . . ..kp13/ 30-32/yk 19
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp6/27-30/yk 4
Veera79. . . . . . . . . . . .kp4/27-29/yk 12
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp3/28-42/yk 4

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele
 
Miss_piggy: Peukut pystyyn että menkat ei ala Ja vuoto oisi harmitonta tuhruttelua vain.!
Henja:Tuo tilanne on ärsyttävä. Mulla oli parikuukautta taaksepäin aika samanlainen piinailu. Ootko tehny digitestiä?

Marjatuuli: jtp taktiikka on ihan hyvä ja erityisesti tuo punaviini osio ;D

Heinihannele
: Mukava kuulla teistä raskautuneistakin. Ihana että pikkuisella oli kaikki hyvin :)
 
Mulle voipi päivitellä kp 7/ yk 8

Sain kanssa haamuja testeihin, mutta sitten menkat hyökkäsi puskista! Huoh ja puuh ja kikkelis kokkelis. Kierto oli onneksi nyt järkevämpi, 31 päivää, ja kohta pääsee jo tikutteleen ovista! Mitäs Evangelina lääkärissä selvisi?
 

Yhteistyössä