Tikuttelijoiden turinat

Hola!

heinihannele voi ihana onne pikku sydämensykkeille! Onko ollu raskausoireita? Millon La?

Henja herregyyd ko jännää!!! Plussatuulia puuh puuh!!

LilyAlice Sie oot kyllä ihana kun aina muistat :D Miehen simpat oli priimaa, ja mun jo otetut verikokeet oli ok. Kun meillä näitä alkarauskaden keskenmenoja jo usempi lyheyn aikaa takana, niin meinas et yritystä on ja et vois olla jotain häikkää mun verenhyytymistekijöissä tai jotain, joten laitto vielä lisää verkokeita ja nyt aloitettin Primaspan ja foliver lääkitys. Gyne uskoi kovasti että näillä tärppää eikä isommille hoidoille olisi tarvetta, mutta katsotaan nyt ja toivotaan. Ovista täällä koitan bongailla, mut ei ainakaan vieläole hymynaamaa tullut :D Ukko se jotenko hurahti niistä priima-siittiöistään, että nyt se on enemmän ku tarpeeksi niitä tarjoilemassa :LOL: Alkoi kokea itsesnä kuulemma hyvin hedelmälliseksi ja tarvetta jakaa siementä, joten on kellistämässä jatkuvasti lakanohin mua :D No sehän passaa!
 
Henjalle plussapeukkuja!!!!!!!!!

Itsellä testejä tehtynä hätähousuna jo muutama nega, höh höh :( En nyt oikein tiiä mikä dpo olis, ehkä 12. Joten eiköhän se plussa jo herkällä testillä näkyis. Eikä oo mitään olojakaan, se oli joku vatsatauti sillon vajaa viikko sitten. Menkkojen pitäis alkaa perjantaina tai viikonloppuna sillon olis 2 viikkoo hymiön saamisesta. Annoin luvan itelleni testata taas huomen aamulla!

Oon tässä pohdiskellu tätä yritystä, oon liittyny kuntoklubille ja mulla on kuntotestit tänään, iik!! Ajattelin panostaa liikkumiseen ja kunnon kohotukseeen tän kesän niin joskos se menis sit nopeemmin eikä mielessä olis koko ajan vauvan hankinta! Tavoitteena näkyvät vatsalihakset =)
 
Täällä taas henkiin heränneenä. Aika sumussa menny alkukierto ja tietoisesti olen vältellyt raskautumisstressiä... Hyvin näyttää toimineen, sillä tänään aloitin taas ovistestailut, ja heti pärähtikin hymynaama! Yllätys oli melkoinen, sillä aiemmissa kierroissa hymiöt on tulleet n. Kp 20 ja tänään siis vasta kp 16! :) jospas se enteilis pidentynyttä luteaalivaihetta ja raskaus onnistuisi just tänään! ;)
 
Mä en oo ees jaksanu kirjoitella tänne.. hymynaamoja ei vaan näy ja menkat pitäis alkaa ens viikolla viimeistään :kieh:
Jotenki kai tiesin ettei multa niitä oviksia tuu ollenkaan.. pitää varmaan alkaa soitteleen TYKSiin jos sais aikaa sinne taas.. toivottavasti pääsis suoraan sinne eikä tarttis hakea kunnallisesta lähetettä..
 
Täällä edelleen sama tilanne kuin eilen. Oireet oli poissa päivällä mutta alkuillasta palasivat. Tää on kyllä niin hermoja raastavaa. Ihan itkukin tuli päivällä kun poika oli ihan mahdoton ja nyt tunteet koko ajan pinnassa. Enpä kauaa voinu itkeä nauramatta kun pikkunen kiipesi syliin, alkoi nauraa ihan hillittömästi mun kyynelille ja sormen kanssa niitä maisteli <3.
Digitestin oon tehny viimeksi viime viikon sunnuntaina, minä himo testaaja olen ehtinyt tuhlaamaan jo viisi niistä ja viimeisen käytän vasta sitten jos/kun jossain muussa testissä jotain oikeasti selkeää näkyy.
 
Kuumeilijat
Torstai 18.4

Miss_piggy . . . . . . . . . .kp52/? /yk 9
Henrietta- . . . . . . . . . . kp36/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp34/26-36/yk6
Teisu. . . . . . . . . .. . . . kp23/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp17/32-36/yk 3 (6)
Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp16/29-37/ yk 4
Evangelina. . . . . . . . . ..kp15/ 30-32/yk 19
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp9/25-38/ yk8
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp8/27-30/yk 4
Veera79. . . . . . . . . . . .kp6/27-29/yk 12
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp5/28-42/yk 4

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele
 
Kiitos Henja ja Evelinnea tsempistä! Tänä aamuna täällä hymynaama bongattu!! :) Tänään siis kp 16. Eilen illalla olin salaa mielessäni aika varma, että ovis lähellä, koska vatsassa kiristeli ja valkovuotoa tuli paljon (ja tietenkin kellistin miehen ennen nukkumaanmenoa). Ja niinhän se oli. Ehkä tässä alkaa pikkuhiljaa oppia oman kroppansa merkkejä. Nyt siis peukut ja varpaat pystyyn, että punaviini ja peittojen heiluttelu tuottaa toivottua tulosta! :)

Henja, pitelen sulle täällä kovasti peukkuja, että vanhat oireet pitävät kutinsa tälläkin kertaa! Tsemppiä tsemppiä. Yritä harhauttaa itseäsi muilla asioilla, keksi tekemistä kodin ulkopuolella. Et sitten koko ajan roiku sen kaapin kahvassa, missä ne testit on. ;D
 
Tänä aamuna vielä eilisten hymiöiden jatkeena hymynaama ja illalla tyhjä renkula... Joten tänään kaiketi dpo 0 ja eilen ja tänään siemennetty... ;) ehkä vielä huomenna, ja sit jännäilemään toiselle mantereelle... Ja testit jää kotiin! Palaamme sopivasti sitten dpo 13. Ei tule hätäiltyä sitten raskaustestiin kanssa.... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Jubu Onnea hymynaaman bongaamisesta!

Henja mikä tilanne?

ON: ovulaatio hukassa :ashamed: Koko seitsemän tikun paketin nyt tikuttanut alkaen kp 10. kp 12 oli se gynekäynti ja se sano et oikeella johtofolli tulossa ollen sillon 10mm. No KUINKA isoksi se kasvaa ennenko irtoo? Parisenntiseksi? Hä? Pari pv sitten tunsin kyll erittäin kovia hetkellisiä viiltoja vatsalla, olisko räjähtäny sillon :( Vai mitä hiivattia. Omia ovisoireita eli liukkautta ja himoja ei kummoisemmin ole kyl näkynyt, ihan normi panetusta vain, voisko nää yövuorot jotenki nyt vaikuttaa tähän. Tai sit mä oon missannu hymynaaman ku vaan kerran päivässä tikutan, voihan se olla näinkin. Noh, eipä sen isommin siitä ressiä kannata ottaa, eikän kukkaan nainenn joka ikisessä kierrossa ovuloi. Ja ainakin yritetty on, sillä kunnon orgasmihan saattaa laukaista ovulaation, niin et taidan varmuudenvuoski illalla tikuttaa vielä, kun aamusella ollaan tätä kikkaa miehenkanssa kokeiltu :D
 
miss_piggy
Täällä ei ne menkat tullu vieläkään, nyt olis sitte dpo 13 kaiketi jos se lasketaan niin, että ovisplussa-päivä on dpo 0 ja sitä seuraava dpo -1... No joka tapauksessa dpo 13-14. R-testi näyttää negaa, ja se tuhrutteluki loppui. Siteeseen asti ei oo tullu kertaakaan mitään. Silti mulla on niin jotain kuviteltuja raskausoloja, närästää (mikä ei oo kuviteltua), muniksia juilii ja nippailee ja viiltelee ja valkovuotoa tulee. Mitähän tää nyt sitte on :D Tai sit se raskaus näkyiski vasta myöhemmillä dpo:illa.
Eikö yleensä menkat pitäis niinku alkaa noin 14 päivää ovulaatiosta? Eli sillon se ajankohta ois huomenna...

Ite tikutan ovista sillon ku tuntuu että vois olla noin kaks kertaa päivässä, aamulla ja illalla. Mulla on liuskatestejä iso kasa, joilla ekku tikuttelen ja jos viivat näyttää siltä että mahdollisesti se ovis olis niin sitten tuhlaan tollasen kallisarvoisen hymynaaman.
 
Täällä ihan samoja oireita kun miss_piggyllä, närästys alko eilen ja vatsakivut ja runsas valkkari on ollu jo viikon. Mulla siis nyt dpo 20 jo jos luottaa siihen ainokaiseen hymynaamaan. Menkat ei vaan ala mutta edelleen tulee vaan negaa testiin :/. Mä vähän luulen että mulla on vaan joku tosi pitkä kierto nyt, kyllähän se raskaus jo varmasti näkyisi testeissä jos raskaana olisin.
Nyt vaan siis odotellaan että vuoto alkais että pääsis seuraavaan kiertoon.

Viikon päästä ois lapsimessut, onko moni menossa? Me ollaan menossa kahdestaan hotelliin yöksi juhlistamaan 9-vuotista yhteistaivalta miehen kanssa ja poika jää kotiin mumman kanssa. Ajateltiin mennä käymään samalla reissulla messuilla. Ekaa kertaa kun lapsimessuilla käytiin näyttikin raskaustesti plussaa pari viikkoa myöhemmin ;)
 
Voikun täällä o piinaavia hetkiä monilla toivotaan siis niitä plussia testeihin ! :)

Mä haluisin lapsimessuille mut eipä taida onnistua kyytien suhteen.. Ehkä ens vuonna sitten :) ( Mietin näin viimevuonnakin :D )

Omaanapaan: Mä oon nyt pähkäilly että alotan kyllä tikuttelun jo ylihuomenna. Jotenki on sellanen kutina tai sanotaanko vihlonta että ovis ois tulossa aikasemmin. Perus oviksen lähenemis oireita on jo (palelu,väsymys,) ainut että päänsärky puuttuu mutta se taitaaki tulla yleensä päivä ennen ovista . Pientä nippailua on alaselässä ja vähän kosteaakin mutta nekin saattavat olla tän päiväsen papakokeen jälkeisiä oloja. :D
 
Kuumeilijat
Perjantai 19.4

Miss_piggy . . . . . . . . . .kp53/? /yk 9
Henrietta- . . . . . . . . . . kp37/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp35/26-36/yk6
Teisu. . . . . . . . . .. . . . kp24/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp18/32-36/yk 3 (6)
Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp17/29-37/ yk 4
Evangelina. . . . . . . . . ..kp16/ 30-32/yk 19
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp10/25-38/ yk8
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp9/27-30/yk 4
Veera79. . . . . . . . . . . .kp7/27-29/yk 12
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp6/28-42/yk 4

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele
 
Onpa tänne tullut paljon tekstiä! Onnittelut hymynaaman bonganneille, toivottavasti tärppää! Ja toivottavasti raskautuneilla on kaikki hyvin :) Itselläni on mennyt tämä kierto ihan ohi, kun on ollut muita murheita mietittävänä :( En edes muistanut koko oviksen testaamista ennen kuin oireet ilmenivät. Ja silloin olin reissussa ja testit tietenkin kotona, pöh. No eipä sillä, tässä tilanteessa jäi oviskin kokonaan hyödyntämättä. Toivon mukaan ensi kierrossa jaksaisi taas keskittyä tähänkin asiaan.
 
miss_piggy
Mulla taitaa olla NYT vasta ovis! :D
Aamulla vessassa tuli kauheet kananmunalimat, eilen oli nippailuja ja viiltokipua mahassa. Eilinen ovistesti nega, tänään kun tein, niin meinas testiviiva liuskasta hypätä silmille, ja cb:n digi hymyili nätisti, ja siinä viivatkin oli tosi paksut :) En tiä mikä muka-ovis se mun ovis oli josta on nyt aikaa 14 päivää..
Täytyy nyt tää koittaa hyödyntää, kunhan mies tulee kotiin sopivasti tänään joskus kuuden aikaan illalla reissusta :p
 
Kaikille teille, joiden menkat myöhässä mutta tikku näyttää negaa, niin tiedoksi, että samaa näytti mullakin. Kärsivällisesti joka päivä testasin ja sitten tulikin se yksi päivä kun hormoonia oli riittävästi ja sain tietää että olen oikeasti raskaana.

Mun LA on 25.11. mutta se saattanee aikaistua vielä jahka käyn uudelleen kunno ultrassa. Raskausoireita ei juuri ole ollut, siksi olikin hienoa kun sai käydä pikaultrassa. Joskus aamuisin on etova olo, mutta sekin vain joskus. Alussa tosin olin todella väsynyt, siis ihan jossain rv 4 kohdalla ja silloin saatoin nukahtaa ihan kesken lauseenkin.

Toukokuun puoli välissä olisi ultra, vielä vähän yli kolme viikkoa siihen.
 
Hei kaikille! En ookaan vähään aikaan kirjoitellut, kun eipä tänne ihmeempiä kuulu. Menkat kesti tasan viisi päivää ja kiertokin oli vain 34 päivää, että kai kierto on taas suht normaali.
Sullahan miss piggy onkin jännät paikat, kun nyt saat piinailla uudestaan. Jospa se nyt palkittaisiin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Evangelina: Meillähän on sitte nyt samat piinapäivät :D Itelläki oli eilen aivan älyttömiä nippailuja ja tänäänki vielä tuntuu, nyt en oo enää ovistestiä tänään tehny, mutta voishan tuota vielä jossain välissä kokeilla :) Hyvä että tää oikea ovis nyt tuli joka tapauksessa, vaikkakin sitte kp 55 :LOL:
Mietin vaan tässä että aloittaisko ens viikolla terolutit, jos se jotenki tukis vähän mahdollista kiinnittymistä ja sitte ainaki tietäis että toivonmukaan menkat alkais terojen jälkeen ellei raskaus oo alkanu.. Mulla ois just sitte dpo 10 sillon ku ois aika lapsettomuuslääkärille, joten täytynee sillekin mainita mahdollisesta "salamatkustajasta", jos vaikuttaa jotenki tutkimuksien tekemiseen :popcorn:
 
Tänään aamulla pregcheckiin haamu ja tein sit cb:n digin kans äsken: ei raskaana. Eli en mä kyllä ole raskaana. Nyt vaan toivois että ne hitsin menkat alkais että pääsis seuraavaan kiertoon. Tää on kaikista tylsin vaihe tässä kuumeilussa.
Onnea hymynaamailijoille ja toivottavasti hymiöt vaihtuu positiivisiin raskaustesteihin parin viikon päästä ;)
 

Yhteistyössä