Tikuttelijoiden turinat

miss_piggy
Onko kellään kokemusta, että kuinka monena päivänä putkeen nuo digitestit voi näyttää hymynaamaa? Mulla tuli tänäänki hymiö, ja nippailujakin on kyllä edelleen, joten joku super-ovis nyt on varmaan päällänsä :D
 
Henja Älä vielä luovuta! Se mihin sait haamun voi olla herkempi testi entä digi. Mikä dp sulla menosa ? Testasitko samasta vai eri pissasta, toinen pisu saatto olla laimeempaa. Oireita? Mikä kp menossa? Voi hurjasti sinne toivotan plussatuulia ja tarrasukkia.

MissPiggy joo ihan samaa katoin et samoilla kärvistelypäivillä mennään :D

ON: massua nipistelee vieläki vähän väliä ja välillä tuntuu semmonen raskas tunne alavatsalla. Viimeyönä nokkatukossa ja hikivaluen valvottu koko yö. L 37,1, mut mullon aina jotain tota luokkaa, et ei vielä mikään ihme. Ah ku on hyvä mielikuvitus :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
No se epävarma hymiö tuli 23 päivää sitten. Toki on mahollista että se oli virheellinen ja ovis ois ollu myöhemmin.
Tänään aamulla taas pregcheckiin viivanpaikka/haamu, yritin ottaa siitä kuvaa mutta niin haaleasta viivasta on tosi vaikea ottaa kuvaa, ei siis näy niinkun paljaalla silmällä. Tässä tän aamusesta siis kuva, väriasetuksia vähän muutin mutta enpä tiedä huomaatteko viivaa tuossa kuitenkaan.
Alkaa mennä usko noihin pregcheckin testeihin, niihin ei pitäis tulla yhtään mitään jos ei ole raskaana mutta mä olen saanu jo useamman tihrustellessa näkyvän hailukan mutta silti viiva ei lähde vahvistuun.
xm3e6S - Image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Henja viivan tapaisen tuossa kyllä näen, väriä en kauheasti. Luonnossa voi ollakkin. Ootko kokeillu muita testejä? Verikoe? Toivotaan että sulla olis matkustaja, joka on vaan hieman ujo. :)
Miss piggy onpas outoa. Pitäiskö sunkin käydä verikokeessa? Tosin voihan se olla, et on vielä jotain keskenmenon jälkimaininkeja....:confused:

omanapa mulla on ihan outoja särkyjä tuolla alamahassa. Sellainen ihme raskas fiilis ja se särkeilee oudosti. Ovista en oo vielä alkanut tikuttaan, kun nyt on kp9 vasta menossa ja viimeksi se tuli myöhään. Mun teki tänään myös mieli punajuurisalaattia josta en normisti tykkää yhtään. Tuskin kyllä oon raskaana, kun menkatkin oli. Tää on varmaan taas joku ihmeellisyys kierto. :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Heilanga: ajattelin että loppuviikosta soitan pojalle 1,5v. neuvola aikaa kesälle ja samalla kysäsen että voisko sieltä laittaa lähetteen verikokeeseen jos ei tähän tilanteeseen oo tullu mitään muutosta.
Ja tosiaan eilen cb:n digi oli negatiivinen.
 
henja: noilla pc:illä ei. kantsi ikinä testata antavat tosi selkeen viivapaikan ainakin mulla ja vielä testiajalla. ne myös antaa punasen haamun oviksesta. MUTTA mä katöoin kännykällä sun kuvaas ni mun mielestä siinä on kyllä vaaleenpunasya väriä. mitä kauemmaks kuvaa tsuumaili sitä selvemmin näky.:)
 
miss_piggy
Jännä, liuskatestit näytti vielä tänäänkin ovisplussaa, mutta koska digi näytti eilen ja tänään tyhjää ympyrää, niin uskaltauduin aloittamaan terolutit näin oviksen jälkeen dpo 3.
 
Kuumeilijat
Keskiviikko 24.04

Miss_piggy . . . . . . . . . .kp58/? /yk 9
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp40/26-36/yk6
Teisu. . . . . . . . . .. . . . kp29/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp23/32-36/yk 3 (6)
Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp22/29-37/ yk 4
Evangelina. . . . . . . . . ..kp21/ 30-32/yk 19
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp15/25-38/ yk8
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp14/27-30/yk 4
Veera79. . . . . . . . . . . .kp12/27-29/yk 12
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp11/28-42/yk 4
Henrietta- . . . . . . . . . .kp5/34-37/yk 7

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele
 
Päivittelin ton keksiviikon jo valmiiks ku siihen ei oo montaa tuntia enää :)

Mikäs Henjan tilanne?

Nonih miss_piggykin pääsee kunnolla piinailemaan eli peukut pystyyn vaan! ;D

ON: Täällä ovis toivottavasti on huomenna tai ylihuomenna. Mulla on vaan yks ongelma tossa tikuttamisessa. Mulla tulee ovulaatio samana päivänä plussan kanssa eli en pysty oikein hyödyntämään -1 päivää ellei ole hyvä säkä . Eli ollaan nyt menty joka toinen päivä taktiikalla ja toivoisin et ovis olis ylihuomenna ni huomenna vois hyödyntää sen edellispäivän jo myös.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kävin tänään lääkärissä tän asian tiimoilta, ei siis menkkoja vieläkään mutta ajoittaisia mahakipuja on. Hcg-verikoe otettiin, pe tai ma saan tietää vastauksen. Jos veressä on raskaushormoonia jäin siihen käsitykseen että sit mun kohtu ultrataan jotta nähdään että onko raskaus oikeassa paikassa. Toisin sanoen siis lääkäri vähän epäili kohdun ulkoista, tai lähinnä haluaa sulkea sen vaihtoehdon pois. Kivut kuitenkin on koko alavatsan alueella kun kohdun ulkoisessa kipu on toispuoleista.
 
henja:pidetään peukut että sulla ois salamatkustaja ihan oikeassa paikassa kyydissä:)

Täällä ovis on kateissa. Mua vähän epäilyttää että se on menny ohi tai jotain vastaavaa. Limoja on ollu ja sit ne on hävinnyt ja sit taas tullu yms. ovistestit näyttää tyhjää ympyrää koko ajan ja viivatkin niissä tikuissa on aika laimeet, Rupesin vaan miettimään että kp 9 yöllä en meinannu saada nukuttua kun oli niin kovat menkka jomotukset mutta olin myös samanapäivänän papa testissä ja sehänvoi olla myös siitä. kp 11 tikussa oli aika tumma viiva mutta menin möhlimään kp 12 testaukset saamalla virheen tikkuun ja pissanhan olin jo kaatanut pois. Plaah... (Enkä pysty pidättää 4h päivällä pissaa) Kai mä vielä paripäivää testailen ja jos ei tuu tulosta ni meen eteenpäin jtp taktiikalla ja toivon parasta. ( Ei meinaa kauheesti innosta käyttää noita ovistestejä turhaan paketti tolkulla jos ovis onki menny tai ylipäätänsä jos sitä ees tulee tässä kierrossa )
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Kuumeilijat
Torstai 25.04

Miss_piggy . . . . . . . . . .kp59/? /yk 9
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp41/26-36/yk6
Teisu. . . . . . . . . .. . . . kp30/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp24/32-36/yk 3 (6)
Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp23/29-37/ yk 4
Evangelina. . . . . . . . . ..kp22/ 30-32/yk 19
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp16/25-38/ yk8
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp15/27-30/yk 4
Veera79. . . . . . . . . . . .kp13/27-29/yk 12
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp12/28-42/yk 4
Henrietta- . . . . . . . . . .kp6/34-37/yk 7

Plussanneet:

Annamaija
Heinihannele
 
Ei ollu raskaushormoni koholla veressä. Nyt sit vaan jatketaan menkkojen odottelua, ärsyttää vähän kun menee aikaa "hukkaan", toisaalta jotenkin tuntuu että tarviin nyt hetken tauon totisesta yrittämisestä eli rennompaa asennetta kehiin :)
 
Onpas täällä ollut jänniä hetkiä! Tsempit kaikille piinapäiviin :heart: mulla on Evelinnean kanssa sama tilanne, ovis hukassa big time. Aloin testata kp 12, kun mullahan on ollu ovikset aina kp20 tai myöhemmin, ja olin jo innoissani että ehkä ovis tuleekin aikaisemmin kun oli jo hyviä viivoja liuskatestissä. No nyt ne on vaan haalentunu...höh. Nyt kp18 eikä näy eikä kuulu. Jos tää on sitte taas megakierto, tai sitten en ovuloi. Mä en kestä töissä, NELJÄ mun tiimiläistä on raskautunu tässä puolen vuoden aikana! Saakeli soikoon. :)
 
LilyAlice onpas harmillista, että kierrot venyy. Se ei oo kivaa. :(
Mulle kerto just yks nuori, et kui heidän kakskymppisistä ystävistä 10 on raskaana. Yhdeksälle se on ollut vaan vahinko. VAAN VAHINKO! What!? Missä se mun vahinko viipyy? Olenko tosiaan hedelmällisimmän aikani elämästä viettänyt sinkkuna irtosuhteilessa? Kysyinkin mieheltäni, miksei aikasemmin oo tullut pyytää mua tanssimaan? Vois olla pullat jo uunissa ja pari jo koulussakin. :LOL: perkules, et otti pattiin moinen vahinkoilu.
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Heilanga:Tuntuu että näin keväällä kaikki ihmiset lisääntyy mahdotonta kyytiä :O Munkin tuttavista tosi moni on tällä hetkellä raskaana ja he itseasiassa ovat parikymppisiä :D
Lilyalice: Toivotaan et sunki ovis löytäis pian tiensä perille :)


ON:Täälllä vihdoin ja viimein ovis pongattu ja hyödynnetty. Eli ei muutakun oireita sitten kehittelemään pariks viikoks. :D
 
Kuumeilijat
Perjantai 27.04

Miss_piggy . . . . . . . . . .kp61/? /yk 9
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp43/26-36/yk6
Teisu. . . . . . . . . .. . . . kp32/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp26/32-36/yk 3 (6)
Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp25/29-37/ yk 4
Evangelina. . . . . . . . . ..kp24/ 30-32/yk 19
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp18/25-38/ yk8
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp17/27-30/yk 4
Veera79. . . . . . . . . . . .kp15/27-29/yk 12
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp14/28-42/yk 4
Henrietta- . . . . . . . . . .kp8/34-37/yk 7

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele LA 25.11
 
Henja Voi että, no toivotaan että ne hemmetin menkat sit alkas nii pääsisit uuteen kiertoon.

lilyAlice Yleensä auttaa, kun käy täällä räyhään ovikselle, että missä viivyt! Sit se yleensä tulee pari pv sisällä. mulla ainakin on käyny niin, et ne viivat siinä digi ovis testissä ensin haalenee, ja sit uudelleen tummuu, ja sit tulee hymynaama.

Veera79 Luvassa siis parasta ajanvietettä mitä voi olla :D Intohimoista viikonloppua sulle!

ON: DP taitaa olla 7. Aamulla heärsin siihen kun tuli kova kuukautiskipua muistuttava kramppi. Mut ei tullu ku kerran. Väsyttäny on. ja tietenki kainelaisia muitakin muka raskausoireita mitä on joka ikinen kierto. ei auta ku odotella, kyllä aika vaan menee hitaasti, huokaus. Mut nyt aion sujahtaa netin ihmeelliseen maailmaan tilaamaan muutaman ( kymmentä) liuska r-testiä, tästä se hauskuus taas alkaa!
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice

Yhteistyössä