Tikuttelijoiden turinat

miss_piggy
Dpo 8, mulla on jotenki ällöolo, ja on närästäny monta tuntia. Välillä viluttaa, viime yönä nukuin 11,5h. Mahassa myös jotain tuntemuksia välillä. Todennäköisesti nää on vaan jotain ihan muuta, ja elättelen taas turhia toiveita, mutta toivossa on hyvä elää. Oli kyllä niin massiivinen se mun ovis, että jos siitä ei nyt tärppää niin on kyllä jesuksen ihme :LOL:
 
teisu, jubu ja marjatuuli noh noh, oloja? Fiiliksiä? Te alatte olla lista yläpäässä, plussia kehiin siis!

ON: dp 9, ja ainut oire paleleminen. ja pieni väsy. Testi negaa, mut onko ihmekkään vielä näillä päivillä. Olis kyllä kiva vappuylläri :D
 
Niin no, oloja, fiiliksiä.. Juuri tänään ei niin hot olo, koska olen pienessä mielessäni ollut aika vahvasti sitä mieltä, että nyt tärppäsi (alavatsassa ollut jos jonkinmoisia tuntemuksia + TUNNE raskautumisesta, ei mulla sen kummempaa ollut ihan alkuvaiheessa esikoisenkaan kanssa), mutta tänään fiilis muuttui ihan täysin ja odotan vain menkkoja alkavaksi. Johtuu siitä, että viime yönä hikoilin kauheesti ja kalenterista pahin aavistuksin tarkistin aamulla - ja niinhän se oli, sama juttu viime kuussa kaksi yötä peräkkäin ennen menkkoja. Paskapaskapaska. Paha mieli ja ketuttaa.

Mistä se dpo lasketaan? Kun hymynaama bongattu to, niin onko dpo 0 sitten se to vai pe vai la? Laskutavasta riippumatta nyt ollaan kuitenkin jo toisella kymmenellä. Olin jo päättänyt, että perjantaina testaan, jos ei menkkoja näy - silloin kp 32, ovishymiö oli kp 16. Mutta taitaa säästyä sekin testi. :( Siipi maassa siis täällä. Toivottavasti muilla valoisampi mieli ja parempia uutisia, kyllä tästä itsekin taas piristyy. Iloista vappua kaikille!
 
p3hjie - Image - Aijaa.com siinä olis mun saldoa tälle päivälle. Aamulla cb vielä pelkkä rinkula! Nyt täytyy kyllä sanoa, että oviksesta johtuvia oloja ei ole ollenkaan. Ainut minkä huomasin oli että eilen räyhäsin kaikille ja olin kiukkuinen kaikesta. Sama oli viime kierrossa. Onkohan se mun uus ovisoire? :)
Vappu vietetään siis makkarin puolella. ;)
Hyvää vappua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Marjatuuli:Ite lasken niin, että ovis+ päivä on dpo 0 :)
En tiä miten menee oikeaoppisesti.
Täällä on naistentautien polikäynti takana, gyne kirjotti mulle reseptin clomeihin 6kk :)
Niitä pitäis alkaa syömään ens kierrosta kp 3-7 jos nyt ei sitte tärppää. Nyt on dpo 10.
Lekuri ultras, ja sanoi että sitä nyt on hankala sanoa onko raskaus alkanu mutta limis on sen näkönen että menkat alkais parin viikon sisään, oli myös sitä mieltä, että teroja mun ei enää kannata syödä. Kuten oon ite sanonu jo pidemmän aikaa mutta ees yksityinen ei mua uskonu vaan tyrkytti vaan lisää teroja! :D

Toissa yönä mulla oli kauhee närästys.Heräsin siihen keskellä yötä. Eilen mulla alkoi valumaan veri nenästä yhtäkkiä ilman mitään sen kummempaa syytä. Kaikkia ihmeoireita mulla on, mutta r-testi ainaki vielä negaa ;)
 
Mä oon ymmärtäny et kun saa ovis plussan on -1 päivä ja seuraava on 0 eli ovis päivä ja sit dpo 1 eli päivä ovulaation jälkeen. Mut en ole varma. :) Mulla ittelläni on luultavasti ovis samana päivänä plussan kanssa ni en saa tota hyödyllistä -1 päivää kii :(((((

Heilanga: Musta tulee ainakin kiukkunen päivä enne ovista ja totesin sen myös tässä kierrossa :D

Miss_piggy : toivotaan että se plussa sieltä pärähtäis ;D

MUOKS: Päivitin kp listan vahingossa 1 päivän edelle. Noh olkoon
 
Viimeksi muokattu:
Kuumeilijat
Torstai 2.5

Miss_piggy . . . . . . . . . .kp66/? /yk 9
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp48/26-36/yk6
Teisu. . . . . . . . . .. . . . kp37/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp31/32-36/yk 3 (6)
Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp30/29-37/ yk 4
Evangelina. . . . . . . . . ..kp29/ 30-32/yk 19
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp23/25-38/ yk8
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp22/27-30/yk 4
Veera79. . . . . . . . . . . .kp20/27-29/yk 12
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp19/28-42/yk 4
Henrietta- . . . . . . . . . .kp13/34-37/yk 7

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele LA 25.11
 
Viimeksi muokattu:
Joo mä kans aika varmassa uskossa et ovis plus pv on -1.

DP 10 menossa. Aamulla hetken ällötys, meni itsekseen ohi. Palelua. ei muuta. Aamulla Pregchek haalea plussa, KAIKKI muut testit NEGAA NEGAA NEGAA samasta pissasta. Joten eiköhän se nega oo millä mennään. :stick: Voi kärty ärsytys.
 
miss_piggy
Hmm...tuolla vauvakuumeilu-puolella se dpo lasketaan useimmin silleen että se ovis+ on 0 ja sitte siitä seuraava 1 jne...en tiä sitte...Mutta ite oon nyt tässä kierrossa laskenut niin. Jos se oiskaan noin, niin nyt mulla olis vasta dpo 10. No päivä sinne tai tänne, negaa kuitenki.
 
Tänään taas hymynaama ja paljon tummemmat viivat liuskassakin. Eka kertaa kun mun ovis olis kaks päivää. Uu.... Täytyy siis miestä "rasittaa" tänäänkin. ;) Toivottavasti olis hyvä merkki ja nyt tärppäis. Jollei niin kuukausi ja sitten vauvatouhuissa kesäloma.
Itsellä on kyllä nyt morkkis, kun eilen tuli juhlittua tuota vappua ja tänäänkin nautittua viiniä ruuan kanssa. Toivottavasti ei vaikuttais kauhiasta tohon ovulointiin.....
 
miss_piggy
Heilanga: Ovulointiin ei vaikuta jos juhlii, jos ovulaatio tulee niin kyllä se tulee sama mitä tekis :)

Täällä taas negaa testattu, närästää. Vaikka mulla on ollu kaikkia ihmeoireita, niin oon aika varma että tärppi ei oo käyny. Taidan lopetella tikuttelun tältä kierrolta ja oottelen että alkaa menkat. Tänään viimenen tero nassuun eli vuodon pitäis toivon mukaan alkaa parin päivän sisällä..
 
Heippa taas! Täällä on menossa nyt kp8/25-32/yk 2 eli menkat meni tuossa juuri... nyt sitten terot taas syöntiin ja tikutteleen ovista, JOS se vaikka tulisi tässä kierrossa.. jos ei niin sitten alan soitteleen Tyksiin aikaa.. missä muualla Turusta vois hakea Clomit kuin Tyksistä? :) Tyksiin on kummiski se jonotusaika inhottavan pitkä...
 
Heissan. Täällä oli vielä aamulla ovistesti plussaa. Kuuden aikoihin testasin uudelleen, niin eipä ollut enää. Huomenna on sit vissii dpo1? Piina alkakoon. En tiiä kuinka saan pidettyä itseni testaanatta ennen kun on dpo10? Turhaan edes yritän itselleni lupailla etten testaa ennen, kun testaan kuitenkin. :D
 
Hahaa, täällä metsästys toi FINALLY toivotun tuloksen, hymynaama aamulla sekä illalla, nyt siis kp 23! Evangelina, oli hyvä käydä räyhäämässä täällä - ja tais olla taas aika hyvä setti tuo tiistain vyöhyketerapia, kun heti näytti seuraavana aamuna vahvoja viivoja, siihen saakka oli ollu ihan hailuraa! Mä niin tykkään kun se käsittelee noi jalat, kaivaa sieltä kivut ja stressit ja oon ihan out ja totaalirentolötköpötkö sen jälkeen, seuraavan yönkin nukkuu aina kun tukki - suosittelen! :)

Jee, mä pääsen piinaileen teitin piinanaisten kanssa! Heilangan kanssa mennään peräkanaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Evangelina
Well... Aikaeroa tasoitellaan, eilen aamulla palattiin jenkeistä... :)
Täällä kuvitellaan kaikenlaisia oireita, dpo jo tod näk 14-15, mutta aamulla testattu nega. Menkat ei vielä ole varsinaisesti myöhässä, mutta ovis oli tässä kierrossa testien mukaan ajoissa... Kai se jo näkyis jos tärppi olis käynyt... Menkkoja odotellessa.
 
Jubu: niin akauan on toivoa kun tätiä ei näy.
miss_piggy: toivitaan että nuo clomit tois toivotun tuloksen nyt sit tässä kierrossa:)
Lilyalice ja heilangalle onnea oviksen pongauksesta ja tsemppejä piina päiviin.

On: täällä dpo 6 tai 7. Ei oireen oiretra ei ees pms mitä yleensä on jo täs vaihees. Mulla yleensä myös jomottelee delkää välillä aika kovaatikkin oviksesta menkkoihin asti ja nyt en oo tuntenut ees pientä nippasuao_O? Outoa.oon jopa miettinny et oliko koko ovista mutta kivut oli sillon melkoset ja lämmöt on koko ajan 37.1 et niitten perusteella kyllä.

Muoks. Kamalasti kirjotus virheitä ku kirjortaa puhelimella koittakaa saada selvää
 
Viimeksi muokattu:
kp 2 YK 20. Ei oikeen jaksa sen kummemmin avautuu, paska maailma.

LilyAlice vihdoin! Onnea hymynaamasta :D

MissPiggy Vaikka itellä nyt Vit*** aakin rankasti menkat, niin ymmärrän kyllä et joskus ne on vain helpotus, joten onnea ! Sit clomikiertoon kovasti plussa tuulia.
 
miss_piggy
Evangelina: Me mennäänki nyt tähän kiertoon sitte samoilla kiertopäivillä :) Kyllähän sitä mielummin sen plussan ois ottanu, muttaku tilanne oli mikä oli niin oon helpottunu tästä vuodosta. Nyt voi sitte laskeskella helpommin rv:t, ovikset ym kun tulee tää vuoto niinku normaalilla ihmisellä :D
 
Haha! Täällä ollaan nyt totaalisen sekaisin kropasta! Tein huvikseen tänään ovistestin, kun raskaustestit olleet negoja! Ja kas, hymiö! Eli kp 33, dpo 16 mulla on OVULAATIO ja mahtavat ovisoireet! Niiden takia tein testinkin.... Limaa todella runsaasti ja armoton kipu vasemmassa munasarjassa, seisomaannousu pitää tehdä hitaasti, ettei alavatsa repee! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Jaahas, huvikseen tein ovistestin kun "limasuus" liisäänty entisestään muutama päivä sitten ja hymynaamahan se sieltä pärähti :O. Nyt tikun viivatkin oli melkein ihan saman vahvuiset joten on se kai uskottava että kp51 mulla on ovis :D. Just ajattelin että ens viikolla soitan lääkäriin mutta enpä nyt sitten ainakaan pariin viikkoon vielä soitakkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Jubu ja miss_piggy
Kp 34 ja toinen tuotantokausi... Tänään veikkaan olevan toisen osan dpo 1... Sillä aamulla oli hymiö, mutta illalla tyhjää. Eilisten kipujen perusteella saatan olettaa myös eilen irronneen jotain, toivottavasti vain munasolu... Ettei esim. koko munasarja.... Sen verran kovat krampit oli... ;) heko. Toivottavasti tässä nyt riittää vielä boostia, että pariin viikkoon ei menkat ala... Tai toisaalta, parin viikon päästä kierto olis jo 48.... Voi tsiis... Pitäsköhän kävästä joskus tohtori G. Y. Neko Log'n vastaanotolla? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Jubu: Mullakin oli nyt viime kierrossa kaks kertaa ovis, ainaki testien perusteella :D Eka ovis siis antoi hymynaaman ja vahvat tikut testiin, mutta sitte siitä laskettuna dpo 14 tuli THE ovis, eli limat, kivut ja KUNNON VIIVAT jotka meinas räjähtää silmille. Tosin eipä tuottanut kumpikaan tulosta :D Nyt siis menossa kp 4 ja clomipäivä nro 2 :)

Henja:Onnea oviksesta! Mullakin se tuli kp 55 tässä vikassa kierrossa se oikea ovis :D En siitä toisaalta raskautunut joten en tiedä että onko nuo myöhäiset ovikset oikein "terveitä" ovulaatioita. Se ovis mistä plussasin ennen keskenmenoa oli kp 26.. Mutta ite en enää näitä hemmetin pitkiä kiertoja jaksa enkä halua, menee kyllä koko kroppa ja elämä ihan sekasin joten toivon että nää clomit auttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Jubu

Yhteistyössä