Niin no, oloja, fiiliksiä.. Juuri tänään ei niin hot olo, koska olen pienessä mielessäni ollut aika vahvasti sitä mieltä, että nyt tärppäsi (alavatsassa ollut jos jonkinmoisia tuntemuksia + TUNNE raskautumisesta, ei mulla sen kummempaa ollut ihan alkuvaiheessa esikoisenkaan kanssa), mutta tänään fiilis muuttui ihan täysin ja odotan vain menkkoja alkavaksi. Johtuu siitä, että viime yönä hikoilin kauheesti ja kalenterista pahin aavistuksin tarkistin aamulla - ja niinhän se oli, sama juttu viime kuussa kaksi yötä peräkkäin ennen menkkoja. Paskapaskapaska. Paha mieli ja ketuttaa.
Mistä se dpo lasketaan? Kun hymynaama bongattu to, niin onko dpo 0 sitten se to vai pe vai la? Laskutavasta riippumatta nyt ollaan kuitenkin jo toisella kymmenellä. Olin jo päättänyt, että perjantaina testaan, jos ei menkkoja näy - silloin kp 32, ovishymiö oli kp 16. Mutta taitaa säästyä sekin testi.
Siipi maassa siis täällä. Toivottavasti muilla valoisampi mieli ja parempia uutisia, kyllä tästä itsekin taas piristyy. Iloista vappua kaikille!