Tikuttelijoiden turinat

Sunnuntai 17.3

Veera79. . . . . . . . . . . .kp26/28-30/ yk 10
Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp21/29-31 yk 3
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp17/32-36/yk 2 (6)
Evangelina. . . . . . . . . ..kp14/ 26-32/yk 18
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp8/28-42/yk 3
LilyAlicekp. . . . . . . . . ...kp8/25-38/ yk7
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp6/30/yk 3
Henrietta- . . . . . . . . . . kp4/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp2/26-36/yk6
 
Viimeksi muokattu:
Ööö eli jos me vaihdetaan tähän ketjuun niin mulle KP 10/ 26-32 ja YK 18

Ilmotus oli tullu et paketin voi noutaAaa postista, eli CB:n pakkasenkestävyyttä ei päässy nyt testaan :D Pitää huomenna hakia ja tonkia :D Ihan ku olis joulu! Mitenhän, jos sattuu pamahtaan paksuksi ( dream on...) niin pitääkö loput palauttaa ? Saakohan jottai sanktiota jos tuhlaa kaikki raskaustestit jo ekalla kierroksella ( miten nii himotestaaja :LOL: ) .

Onko kukkaa piinapäivillä? Ai nii, arvatkaa, mie soitin sinne gynelle, jotka sano viime viikolla, et soita ensviikolla, ja ne sano tällä viikolla, et soita ensviikolla.... Olikhan sielä joku vastaaja joka vaan toistelee samaa :D No, ehkä ei kuiten, hoitaja kyllä kuuli et vähän harmitti mua ja koitti tsempata et malta vielä vähän ootella. no, jos leikin vähän taika uskoista niin sehän on vaan selkee merkki siitä että tässä kierrossa tärppää ja me mittää lapsettomuushoitoja ees tartteta ja joku ylempi voima vaan koittaa estäämua saamasta aikaa sinne gynelle ( hahha, tai sit se on se pimeän voima joka viivästyttää piruillessaan tätä rojektia).

tää nyt ei liity mihinkää, mut eiks joku vois tehä semmosen hymiön, joka tekis sillaimiten se putopuksen karim hahmo, pussais niitä sormia ja hymyilis, se olis kiva hymö :D
 
Evangelina Toivotaan että se tosiaan ois joku hyvä merkki ;D

Noille gyneille o kyl ihan mahottomuus saada aikoja. Ite soitin eilen ihan perus tarkastukseen aikaa ni kauheen pitkän kaavan kautta joutuu menee. Ensin terveyskeskus lääkäri joka laittaa lähetteen jollekki hhoitajalle ja se hoitaja gynelle. HUOH! Noh ehkä 3kk sisään pääsee. Yksityiselle vois tietenkin mennä mut viimeks ku menin ni oli ni huono kokemus eikä kyl ollu yhtään sen rahan arvosta joten samapa tuo meneekö sitten julkiselle. Siis se yksityisen gyne kyseli olenko raskaana kun limakalvot sinertää ja kohtu myös aristi aikalailla noh hetken katseltuaan ja tunnusteltuaan väitti kiven kovaa etten ole ja määräsi e-pillerit kaiken lisäkstutkimatta asiaa sen enmpää. Noh kotiinpäin mennessä ostin raskautestin varmistaakseni asian ja kappas kaksiviivaahaan siihen tuli. Nice pointist gynelle onneks varmistin asian enkä alkanut syömään pillereitä.
 
Moikka!

Mullakin on paketin haku varmaan tänään tai huomenna.. :) Itse asiassa en nyt tiiä mun kiertoa, kun tuli 2 menkat 3 viikon sisällä :O ajattelin ens kierrosta alkaa vasta tikutteleen ja laskeskeleen noita päiviä :D toivottavasti mennään normaalin mukaan, niin sitten olisi ens viikolla ekat vuotopäivät :)
 
Heisun keikun! Mulle voi laittaa että, kp 5/28-42 yk 3
Hah, vähäx oon hyvä. Piti äsken käydä toisessa ketjussa tarkistamassa, että missäs yk;ssa nyt mennään. XD Hyvä minä! En mä näköjään sit ihan niin hirveesti asiaa stressaa, kun en moista muistanut. :)

Mä en oo muuten vielä saanut mun pakettia! Perhanan posti! Täällä on kyllä aina hukassa kaikki. En tiedä millasta väkeä ne on tonne meiän postiin on oikein palkannut. Lukutaidottomia luultavasti. :stick: Kuinka vaikeeta voi olla!?

Muuten täällä super runsaiden menkkojen kanssa koitetaan pärjäillä. Viime kertaiset kun olivat vaan sellaista ihme tuhruttelua 12 päivää niin täytyyhän sen padon joskus aueta, pirulainen! Saas nähdä kauanko nyt kestää.
Evangelina Oon samaa mieltä! Sellainen hymiö olis iha paras. :D Sopis kyllä hyvin välillä näihin juttuihin.
 
Voi kun nyt vaan odottaa että pääsisi seuraavaan kiertoon ja testaamaan näitä cb:n ovistestejä. Se on kyl kiva että niitä tuli noin paljon kun mulla kierrot heittelee paljon ja saattaa hyvinkin olla että joudun käyttään kaks pakettia per kierto.

Oletteko muuten kokeilleet minkälaisia "vippaskonsteja" raskautumiseen? Mä ajattelin ens kierrossa testata ekaa kertaa greippimehua. Poika sai alkunsa tietoisesta ja toivotusta vahingosta, oltiin jo asennoiduttu niin että saatetaan viettää loppu elämä miehen kanssa kaksin ja lopetettu raskautumisen yrittäminen joten mitään vippaskonsteja ei ollut käytössä. Sitä ennen kyllä kokeiltiin vaikka mitä mutta kun aikaa on menny niin on unohtanut että mitä:).
 
Kiitokset Evelinnea että viitsit tilastoida! :) Minulla menossa 18/29-31 yk 3. Päivitän muut jorinat tuonne "varsinaiseen" ketjuun. Ps. Henja, laitan sinne myös meillä käytössä olleita vippas- ja muita konsteja. ;D
 
Jee, testit haettu postista =) Ja oikein kiva määrä niitä tosiaan tulikin!! Mulla vaan menee vielä muutama vko ennen kuin pääsee tikuttelemaan ovista kun menkat alkaa ens viikolla jos alkaa... :p
Nyt siis menossa kp 23/28-30 ja yk 10
 
Jee. Minäkin sain testit postista. Ei täällä sit vissii ihan niin uunoja tuolla postissa ookkaan töissä. :LOL:
Henja Mä kokeilin viime kierrossa tota greippimehua ja lisäks otin vehnäalkioöljyä. Tän kierron ajattelin jättää välistä, koska viime kierto oli niiiiiin outo. En keksinyt oikein muuta syytä kuin nuo greipit ja vehnäset. Ne oli ainoa asia, mitä tein toisin kuin yleensä. Kuulemma monilla toimii...ehkä uskallan taas seuraavalla kierrolla itsekin kokeilla.
Veera79 Oon kans asiasta miehelle ihan hissukseen. :x ei oo mun juttu. :)

Katoin muuten eilen akuuttia ja siinä puhuttiin kilpirauhasen häiriöistä. Vaikuttaa kuulemma kans hedelmällisyyteen. Itse kärsin vajaatoiminnasta. Täytyykin käydä noi arvot tsekkaamassa. Onko muita kohtalontovereita?
 
Täällähän on jo turinoita :) mulle voipi päivittää kp 5/25-38 yk7 Laitetaaks me muuten tänne minkä ikäisiä ollaan? Mitä laittetaaaaaan? :D

Just ku puhuitte vuolaista menkoista, ni mun piti kysyä, että onko kellään tosi niukkoja menkkoja? Kun mulla on kolmet viimiset menkat ollu aika vähäistä vuotoa, eikös se oo taas vähän huono merkki? Että limakalvot ei oo sitten kovin paksut, ja kiinnittyminen voi olla vaikeaa? Vai kertokaas nyt koti-gynet tietonne :LOL:
 
veera 79 hyvä huomio! Onkohan tää kansallinen suihinottopäivä niinku vastaveto naistenpäivälle joka oli vasta? Hitto, ihan epistä, miksei oo naisia varten kans kansallista pimpin lipittely päivää ( tai VIIKKOA) ? Mut kyllä, itse miehelleni aivan päivää mainostin, mukavasti riittäny koko päivän pilkettä silmäkulmassa :D

Huomen aamusta pääsee testaan uusia testejä, jee!
 
Siirrän tän myöstänne ku menin sekasin äsken et mis toi kikka kysymys oli: :D
Näin taaksepäin kun muistelen ni esikoisen tärppi kierrossa join greippimehua ja mies oli edelliskuussa syönyt kp2000:sia jossa on hedelmällisyyttä lisäävää jotain ainetta/rohtoa mutta nyt ei muistu mieleen mikä se oli?

Nyt 2 kiertoa sitten otin käyttöön greippimehun ja kuinka ollakkaan kp1 lähtien kp14:sta oli ihan jäätävä päänsärky ja pari tosi pahaa migreeni kohtausta mitä ikinä ei ole ollut ja se tuli aina greippimehu lasin jälkeen. Eli lieneekö syyllinen siis greippimehu. Kaiken lisäksi kierto piteni siinä kuussa 35/30 ja menkatki olivat tosi niukat. En sitten tiedä oisko greippimehu ollu syyllinen vai oliko ovuloimaton kierto vai mikä mun kroppaa vaivas. Ihmettelin kun sillon aikasemmin ei mitään siitä ole tullut.

Nyt käytössä on ollut jalatylös kikka, vitamiinit ja kahvin juonnin vähentäminen. Tässä kierrossa ajattelin myös ottaa punaviinin ovulaation jälkeen mukaan ihan testi mielessä ja jos ei nämäkään toimi niin sitten kokeillaan vielä vehnänalkioöljyä!
 
Täällä onkin vissiin melkoisia foorumikonkareita. Ainakin kaikki termit on niin jo vakiosanastoa ja tällaiset listat ym jutut. Itse olen vielä melko ummikko käyttämään näitä palstoja, ollut aiemmin ahkera lukija vain. Ehkä tässä vaan tekemällä oppii... Eli perässä koetetaan pysyä... ;)
Mäkin olen saanut testit jo pari päivää sitten ja oli kyllä todella positiivinen yllätys! Mahtava paketti! :)
Kohta päästäänkin jo korkkaamaan eka testipaketti. Tänään avasin jo ovistestipaketin ja tutustuin ohjeisiin. En oo siis ennen noita Clearbluen ovistestejä ennen tehnyt. Selkeät ohjeet oli, joten varmaan aamuisin unenpöpperössä luulisin menevän oikeassa järjestyksessä testintekovaiheet ja testin kokoaminen... ;)
Täällä siis menossa nyt kp 15/32-36 ja yk 2 (km jälkeen) (kaikkiaan siis kai sit kuudes, kun kesäkuusta alkaen yritetty)
 
Mä myös eilen avasin testipaketin ihan vaan lukeakseni ohjeita. (oli kyl selkeimmät ja parhaimmat ohjeet ikinä) ;) Olin kyl niin ilonen kun ton voi tehä aamulla ni ei mee koko päivä siihen pissan pidättelyyn ja kellon toljottamiseen. :D
 
Täällä alko menkat niinkuin odottelinkin eli mulle vois laittaa kp1. En saa nyt punattua tekstiä kun kännykän kans naputtelen. Menis nyt pian pari viikkoa niin pääsis clearbluet tosi toimiin :). Kukahan bongaa tästä remmistä ekana hymynaaman? ;)

Ihana ilma ulkona, käytiin reilu tunti ratastelemassa poitsun kanssa, ihana oli päästä ulos kun ollaan oltu neljän seinän sisällä koko viikko sairastelun takia.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Omanapa varoitus. Hemmetin puntari, pari viikkoa nyt laihiksella ja olen lähinnä lihonnut. Pirulainen. Naama kukkii, paino nousee, menkat sekoilee. Hemmetin hemmetti. Menee hermot!! :headwall:
Eilen kaveri ilmoitti äitinsä menehtyneen. Silloin kyllä nää omat ongelmat tuntu äärinmäisen pieniltä. Itkuhan siinä sitten tuli. En ole ollut missään yhteydessä häneen aikoihin. Tuntui tosi pahalta.
Yritetään tytöt pitää myös ystävistä huolta, vaikka tämä vauvatohina tuntuu vievän kaiken ajan. :heart: ne on kuitenkin niitä elämän tärkeimpiä ihmisiä.
 
Heilanga, mä niin komppaan sua tässä hermoilussa, mullakin naama ollut ku teini-ikäsellä, todella raivostuttavaa, ei oo koskaan aiemmin menkkojen aikaan ollut tällästä. Päivät matelee, ja töissä on todella hankalaa. Itse oon onneks tajunnu nyt olla paljon ystäviin yhteyksissä, kun muuten mulla kyllä häviäis mielenterveys :D myös harrastukset antaa paljon, ja saa ajatuksia muualle. Oot kyllä niin oikeassa, että ystäviä tulis muistaa, helposti kiireessä kaikkein tärkeimmät jäävät liian vähäiselle huomiolle :heart:

Siellä taisi tulla jo testiryhmään eka hymynaama jee, kohta tässä pääsee itekin tikuttelemaan :)
 
Täälläkin yksi finni-ninni. Mun naama on ihan kamlan näkönen ja varmasti tullut tästä stressaamisesta. (Osaan ottaa tosi rennosti tän homman joo) :D

Jee hymynaamoja lisää! Mä pääsen 6 päivän päästä testailee ja ootan niin innolla.

Ystävät on kyllä se asia tosiaan jotka pitävät järjissä pahan hetken tullen ja myös hyvän:)
 

Yhteistyössä