Tikuttelijoiden turinat

No niin, eilen alkoi menkat - vihdoin! Kyllä kiroilu auttaa näköjään. ;D Eli nyt kp 2/29-37. Evangelina, kiitos tsempistä! Ei ole tosiaan näin pitkää kiertoa ollut esikoisen syntymän jälkeen. Ennen ekaa raskautta kierto olikin sitten ihan mitä sattuu, yleensä pitkä, 32-40 päivää. Olin ehtinyt jo iloita, että raskaus tasoitti mun kierrot, mutta pah. Johtuu tod näk tästä PCO:sta, kuka tietää, mutta raivostuttavaa se on joka tapauksessa.

Toisaalta nyt on taas kiva ja toiveikas olo, kunhan menkat on lusittu, päästään taas yrittämään ja fiilistelemään ja toivomaan! :) Kevät on ulkona, aurinko paistaa, luonto herää - paras aika ikinä saattaa uusi elämä alkuun. Kyllä tämä tästä siskot! Yritetään jättää stressaaminen vähemmälle, nautitaan keväästä ja miehistämme, tehdään vauvoja ilon kautta!
 
miss_piggy
Mulla on nyt kp 41, eikä oo menkkoja näkyny vieläkään kkm:n jälkeen, tosin nyt ku tein one stepin ovistestin (liuska) niin tuli sellanen viiva niinku ovis ois tuloillaan ehkä huomenna :O CB:n digi antoi tyhjää ympyrää ja toinen liuska myös aika hailakkaa viivaa, mutta mahassa on vähän jotain nippailuja, joten toivossa on hyvä elää :)
 
Ja mikä jumalan julmuus on, että kun vihdoin saa sen kauan kaivatun selkeän ja selittelemättömän PLUSSAN testiin (eilen) , niin jo seuraavana päivänä ( eli tänään) alkaa kirkas verinen vuoto ja helvetilliset kivut?????

Eli voi päivittää mulle YK 19 KP1/30-32

Pysyn nyt poissa pari pv varmaan ja yritän kerätä sirpaleita mitä sydämestäni on jälellä.
 
Kuumeilijat
Perjantai 5.4

Miss_piggy . . . . . . . . . .kp 41/? /yk 9
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp27/28-42/yk 3
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp27/25-38/ yk7
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp25/27-30/yk 3
Henrietta- . . . . . . . . . . kp23/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp21/26-36/yk6
Veera79. . . . . . . . . . . . kp19/27-30/ yk 11
Teisu. . . . . . . . . .. . . . .kp10/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ...kp4/32-36/yk 3 (6)
Marjatuuli. . . . . . . . . . ..kp3/29-37/ yk 4
Evangelina. . . . . . . . . ...kp2/ 30-32/yk 19

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele
 
Onnea Miss piggy :)
Omaanapaa; minusta on tullut vainoharhainen tai sitten toivon niin paljon, että olisin raskaana. Olen meinaan saanut kaikenmoisia "tuntemuksia". Alavatsa nippailee ihan metkasti, rinnat on arat(ne on kyllä aina ennen menkkoja), kummallista huimausta(tuntuu kuin olisin kännissä) ja olen ollut aivan raivona kokoajan, joudun myös juoksemaan öisin vessassa.yleensä nukun kuin tukki. Oudointa on ehkä sellainen ihme tunne...olen kauan miettinyt tilaavani foolihappoa, mutta olen ajatellut, että en välttämättä sitä tarvitse. Noh, edellispäivänä tilasin sitä koska mulle tuli vain sellainen olo, että mä tarviin sitä! :O ihan pimiätä. Olen testaillut muuten vielä liuskoilla ovista...kovin on vahvoja vielä. Ei oo ennen ollut näin kauan selkeitä. Voipi olla tietysti ja luultavasti, johtuukin mun pco;sta.
Sanokaa nyt joku, että mä vaan kuvittelen!:stick:
jos muuten menkat alkaa niin voin sanoa, että putoan kyllä korkealta ja lujaa....noh, nähtäväksi jää.
 
Kysymys teille jotka ootte saanu digiin hymynaaman niin onko siinä tikussa ollut viivat tasavahvuiset? Niitä ei kai sais tulkita mutta mietin vaan että voiko niiden vahvuudesta päätellä mitään?
Itsellä ei vielläkään oo tullu hymynaamaa ja kolmas paketti jo menossa, oon joinain päivinä testannu jopa neljä kertaa ettei menis ohi mitta eipä oo hymyä näkyny... Mietin vaan kun äsken testissä jonka tein oli melkein tasapaksuset viivat mutta ei hymiöö että olisko nyt vihdoin tulossa?

Peukut pystyssä raskauden puolesta Heilanga!!!
 
Viimeksi muokattu:
Henrietta: Mulla ennen plussaa oli tikku melkein tasvahva ja seuraavana päivänä tuli sit hymy :)Osasinko jo edellisenä päivänä sen perusteella ootella seuraavana päivänä hymyä. Toivotaan et sulla ovis oi ovella :) ( Hymypäivän viivat oli siis tasavahvat)

Peukut täältäki Heilangalle!
 
miss_piggy
Kuten tosta mun liittämästä kuvasta näkee, niin viivat ei tosiaan oo tasavahvat, ja musta näytti eilisessä CB:n digissä niinku testiviiva ois ollu vahvempi mitä nyt tossa, ja silti eilen tuli tyhjä ympyrä...
 
Oi ihanaa Henrietta- nyt vaan peitot heilumaan ;D

Mua ärsytttää vaik tiiän et aika pieni mahis et ois tässä kierrossa raskautunu ni silti mulla on taas maailman pahimmat valeraskaus oireet! Noh onneks ne loppuu lyhyeen kun ens viikolla pitäs alkaa uus kierto........
 
Viimeksi muokattu:
Kuumeilijat
Lauantai 6.4

Miss_piggy . . . . . . . . . .kp 42/? /yk 9
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp28/28-42/yk 3
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp28/25-38/ yk7
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp26/27-30/yk 3
Henrietta- . . . . . . . . . . kp24/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp22/26-36/yk6
Veera79. . . . . . . . . . . . kp20/27-30/ yk 11
Teisu. . . . . . . . . .. . . . .kp11/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ...kp5/32-36/yk 3 (6)
Marjatuuli. . . . . . . . . . ..kp4/29-37/ yk 4
Evangelina. . . . . . . . . ...kp3/ 30-32/yk 19

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele
 
Täällä ei hymynaamaa vaan näy.. Tikussa toinen viiva mun mielestä koko ajan vaan haalistuu, tänään aamulla oli tosi haalea. Varmaan sitten en ovuloi tässä kierrossa ollenkaan tai sit se tuherotesti-hymynaama oli oikea. Jos se oli oikea niin harmittaa kun ei pahemmin päästy mahd. ovista hyödyntään kun oltiin anoppilassa pääsiäinen.
Minä kans oon onnistunut jo kuvittelemaan kaiken maailman oireita mutta ne on kyllä pelkkää kuvitelmaa, niinkuin joka kuukausi :/. Ensimmäinen raskaus oli "ylläri", en osannut yhtään odottaa että oisin raskaana kun vähän niinkuin päätettiin että että lopetetaan lapsihaaveilu ja palataan asiaan joskus parin vuoden päästä. Ainoat oireet oli menkkamaiset kivut ja testin teinkin silloin sen takia että vuoto alkais kun yleensä menkat alko aina heti kun teki raskaustestin. Muistelisin että pahoinvointi alkoi joskus 6+ viikolla ja muita oireita alussa ei tainnu ollakkaan. Voi kun kaiken unohtaa niin pian, kuukauden päästä tulee kaksi vuotta siitä kun pojasta plussasin.
 
Päivitelläänpä nyt tännekkin kuulumiset. Hätähousunu olen testaillut jo jonkin aikaa liuskatesteillä ja eilen sain testiin haamujen isoäidin. Jei! Noh, tänään kaksi negaa testiä takana. Masentaa niin pirusti. Tässäkö se taas oli. Hymynaama tuli kuitenkin bongattua ja hyödynnettyä, jotenkin uskoin ihan täysillä, että nyt tärppäs. Eipä sittenkään. Pah!
 
Täällä kans hätähousujen äiti testas tänään ja ihan odotetusti: inte gravid. Vaikka ovis ois ollu sillon pääsiäisen aikaan niin eihän se vielä ois voinu ees näkyä mutta pakko oli silti "tikkuun kusasta" :).
Täällä kans kaikkia mahdollisia raskausoireita, huomattavimpina väsymys, ärtyisyys (rauhallisesta raivohulluks parissa sekunnissa) ja ajoittainen huono olo. Ja näitä oireita nyt on ollu jo sieltä pääsiäisestä asti joten eivät edes voi olla raskausoireita, luulen että johtuvat ihan pojan todella rikkonaisista öistä, yskä kun herättää tämän tästä :/.
 
Mullakin on ollu oviksesta lähtien kaiken maailman oireita mutta nyt kadonneet juuri sopivasti ennen menkkojen alkua niinkun aina. ( Mä rakastan joka ikinen kuukausi olla valeraskaana) Muistan kun esikkoa aloin odottaa ni mulla ei ollu oireen oiretta ennen plussaa eikä vähään aikaan sen jälkeen ja olin viel ajatellukki et en mä nyt ainakaan raskaana ole. Eli eiköhän nää joka kuukautiset valeraskausoireet mee mulla PMS:sän piikkiin. Oon kirjannu nyt "oireita" dpo 0-dpo 14 pari kuukautta ja samakaava toistuu joka kuukausi. Ja niin ihan vaan varmuuden vuoksi testin tein tossa eilen ja se ilmoitti erittäin kylmästi EI RASKAANA :D No menkkoja ja uutta kiertoa taas ootellessa! ;)
 
Kuumeilijat
Tiistai 9.4

Miss_piggy . . . . . . . . . .kp45/? /yk 9
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp31/28-42/yk 3
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp31/25-38/ yk7
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp29/27-30/yk 3
Henrietta- . . . . . . . . . . kp27/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp25/26-36/yk6
Veera79. . . . . . . . . . . . kp23/27-30/ yk 11
Teisu. . . . . . . . . .. . . . .kp14/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ...kp8/32-36/yk 3 (6)
Marjatuuli. . . . . . . . . . ..kp7/29-37/ yk 4
Evangelina. . . . . . . . . ...kp6/ 30-32/yk 19

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele
 
Ihan kun on muitakin hätähousuja jotka testailee ihan ennen aikojaan, en siis ole yksin :D Kivasti muuten meillä kierrot aika lailla sillai, et aina on joku piinapäivillä, niin saa kokoajan jotakuta jännitellä :D

Mitäs meidän PLUSSANNEILLE kuuluu? Oireita? Paljonkoo viikoja? Lasketut ajat? Onko neuvolaa varattu? Miten miehet on uutiset ottanut? Käykäähän kertoon :D Mitä oireita teillä oli ennen plussaa?

Aika matelee. Ihmeen kauan tuhruttelua tullut? Ja kamala väsy vaivaa. Ensiviikolla poliaika, sit ainakin jotain tapahtuu. Samaan aikaan saa alkaa jo varmaa tikutella ovista, jesh! Mie kärsin jo vierotusoireista kun ei oo saanu moneen päivään mittään tikutella ja testailla :D
 
miss_piggy
Mulla haamu tuli ennen keskenmenoa näkyviin vasta dpo 11, joten älkää masentuko jos se ei heti näy se plussa :D Toisilla saattaa näkyä vielä myöhemminkin.
Täällä olis nyt sitten vissiin dpo 4. Eilen säikähdin että ei kai vaan menkat ala ku tuli vähän sellasta limasta punertavaa vuotoa, mutta sitte se meni ohi....En tiedä voiko kiinnittymisvuotoa olla noin aikaisin, viimeks mulla tuli samanlainen limavuoto joskus dpo 7, ja sitten olinkin raskaana :)
 
Hmm miss_piggy:llähän kuulostaa jännältä paikalta jos se olisikin se kuuluisa kiinnittymisvuoto. ;D Toivotaan ja pidetään peukut pystyssä ! :)

Täällä pitäs menkat alkaa huomenna ja varmasti alkavatkin kun kokoajan tulee pientä menkkajomotusta. Ärsyttää suunnattomasti vaan kun pitäs tuon pojan kanssa lähteä huomenna joensuuhun junalla mummolaan ja kun ne menkat huomenna alkaa ni mä teen kuolemaa siellä junassa. :/

Ja tästä reissusta tuliki mieleen että mä en pysty päivitää to-su välillä tota kiertopäivälistaa eli jos joku jaksaa ni voi niiltä päiviltä päivitellä sitä :)
 
Kuumeilijat
Keskiviikko 10.4

Miss_piggy . . . . . . . . . .kp46/? /yk 9
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp32/28-42/yk 3
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp32/25-38/ yk7
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp30/27-30/yk 3
Henrietta- . . . . . . . . . . kp28/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . ..kp26/26-36/yk6
Veera79. . . . . . . . . . . ..kp24/27-30/ yk 11
Teisu. . . . . . . . . .. . . . . kp15/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ... kp9/32-36/yk 3 (6)
Marjatuuli. . . . . . . . . . ..kp8/29-37/ yk 4
Evangelina. . . . . . . . . ...kp7/ 30-32/yk 19

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele
 
Viimeksi muokattu:
Täällä nyt outoa oireilua! Eilen illalla vointi hyvä, puolen yön maissa heräsin levottomana ja oli pahaa oloa ja mietin että apua iskeekö oksennustauti ( lähipiirissä just ollut). Yön aikana ei tullut kuitenkaan mahatautia mutta nukuin tosi huonosti ja levottomasti. Aamulla olis ollu miehen kanssa tarkoitus lähteä kaupoille heti klo 8 ja mä en pystyny nousee sängystä, oli etovaa oloa, välillä kuuma ja välillä kylmä. Heikotti ja väsytti myös ihan sikana. Lopulta sain itteni ylös sängystä 11.30 ja sellanen heikko olo ja etovuus lievänä jatkuu edelleen. Oikealta alavatsalta ajoittain myös tuntunut sellaisia viiltoja. Jos tää mahatautia olis niin kyllähän sitä oksu olis lentänyt aikoja sitten.
Oon tästä kaikesta ymmälläni koska nyt vasta dpo 5? ja eikös siihen kiinnittymiseenkin mee n. 7 päivää jolloin kaikki fyysiset oireet on vasta mahdollisia?
 

Yhteistyössä