Tikuttelijoiden turinat

henrietta Mulla kans jostain syystä tässä kierrossa taas sellanen olo, et saattas tärpätäkkin :D

Heilanga Mä oon kans niiiiiiin testiriipppuvainen et hohoijaa.... En ees kehtaa laskee paljoko menee rahaa per kuukausi testeihin... :x Välillä miettiny, et pitäskö pirhana alkaa yrittäjjäksi ja alkaa myymään kuule ovis ja raskaustestejä, VARMA tie rikkauksiin!

ON: voi voi voi voi voiiiiii,,,, ku aika juoksee nii hittaasti. Miten tää kierto on taas nii hidas et aivan mahoton! Pieniä kuvitteellisia oireita tietenkin jo havaittu, tosi tämmöstä ei oo koskaan ollu, nimittäin nännit on kipeenä ( tai toinen, oikeestaan enemmän). Tai ne oli jotenki arat, ja tietty niitä on nyt sitte nii " tutkinu" että en ihmettelis vaikka olis mustelmilla.... :p khihi... Voi kun jännää taas, en kestä!
 
miss_piggy
Itse sain raskaustestiin plussan ennen keskenmenoa just sellasesta oviksesta, minkä sain liuskatestillä. Se testiviiva oli silloin huomattavasti kontrolliviivaa tummempi, eli mulla nuo ainakin toimi. Loppujen lopuksi, onko nuo digitkään täysin luotettavia..jotenkin epäilyttää? Ja liuskatestillä sain siis oviksen tikutettua kp 26, kannattaa siis jatkaa tikutettua yli sen oletetun ovispäivänkin, jos vaan on tikkuja millä tikutella :D Tuossa kierrossa kun olin bongaavinani jonkunlaisen oviksen myös kp 15, mutta jatkoin silti tikuttelua kun tikkuja oli kaapissa :)

(.) Täällä odotellaan edelleen menkkoja. Sain ajan lapsettomuuslääkärille 30.4, ellen sitten sitä ennen plussaa :p
 
Siis minähän en tietenkään testannut ovista kuin sen yhden kerran ja kun hymynaama pärähti näytölle, ajattelin että se on siinä. Mutta nyt kun luen teidän juttuja, niin mietin että miksi ihmeessä en testannut myös seuraavana aamuna??!!?? Olisi ollut todellakin kiva tietää oliko tuo hymynaama ensimmäisen päivän vai toisen. Ja kun ne oireetkin sitten ilmaantuivat heti seuraavana päivänä. Hölmö minä :mad: No, ensi kierrossa sitten...Jos siis sellainen tulee, saatiin kuin saatiinkin nimittäin hyödynnettyä tuo ovis! :) Nyt olen vaan yrittänyt olla tosi cool asian suhteen, vaikka täytyy myöntää että kyllä muakin nuo testit tuolla polttelisi. En vaan jaksaisi taas kuvitella kaikkia mahdollisia raskausoireita ja sitten pettyä ties monettako kertaa. Onneksi töissä on kiire ja tuo esikoinen pitää liikkeessä iltaisin, joten asia ei ihan koko ajan mielessä ole. Ehkä jos loppuviikosta testailisi. Voi olla että testailen turhaan, mutta tulispahan kokeiltua...

Toivottavasti muutkin pääsisi pian testailemaan raskaustestejä, teillä muilla oviksen bonganneilla on ainakin huolella hyödynnetty hymynaamat! :D
 
Mimmus kannattaa kyllä varmistaa se hymiö Useampaankin otteeseen. Itse kun sain väärän hymiön. :(
Ohjeissa kyllä sanotaan että niistä viivoista ei kannata tulkita, mutta oliko ne sillon sulla yhtä vahvat viivat kun sait hymiön? Ihan vaan kysyn mielenkiinnosta.
 
Tuo väärä hymiö on kyllä outo juttu :( En tajua miten se on edes mahdollista! Olisi mielenkiintoista tietää, mitä Clearbluella on tuohon sanottavaa...? Niitä viivoja en sen kummemmin tutkinut mutta muistan ajatelleeni, että niistä ei olisi voinut erehtyä, sen verran vahvat ja selkeät ne oli. Ehkä en testaillut senkään takia tuon enempää, kun luulin ettei ovista voida hyödyntää. Lähinnä vaan mielenkiinnosta testasin ja ajattelin että seuraavassa kierrossa sitten kunnolla.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kuumeilijat
Keskiviikko 27.3


Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp31/29-31 yk 3
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp27/32-36/yk 2 (6)
Evangelina. . . . . . . . . ..kp24/ 26-32/yk 18
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp18/28-42/yk 3
LilyAlicekp. . . . . . . . . ...kp18/25-38/ yk7
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp16/27-30/yk 3
Henrietta- . . . . . . . . . . kp14/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp12/26-36/yk6
Veera79. . . . . . . . . . . . kp10/27-30/ yk 11
Teisu. . . . . . . . . .. . . . .kp1/25-32/yk 1
 
Viimeksi muokattu:
Heilangalle Vissiin sattunu joku viallinen testipuikko :( Inhottavaa:/

Täällä testit toiminu luultavasti ihan hyvin vaikka en ole vielä ovista pongannutkaan mutta (vaikka viivoja ei pitäisi tulkita) testiviiva on lähteny tummumaan eli totautuisko toive sittenkin ja ovis osuis huomiselle/ylihuomiselle ! :)

Miss_piggy: Toivotaan että se plussa pärähtää ennen sitä ;D
 
Miss piggy jee! Kerrankin menkat on odotettu vieras. :)

ON; Mulla on vissiin jalassa joku pintalaskimon tulehdus tai tulppa en nyt muista tarkkaan. Lääkäri totesi, että tarttis olla jalat ylhäällä. Juup! Onnistuu! Totesin miehelle, et nyt se on sitten lääkärin määräämää. Kontit kattoon ja hommiin. :LOL:
Miestäkin on alkanut kiinnostaa nää testailut, kun tuli teknisempää tikkua touhuun mukaan. Availi sen yhden digin ja tutkiskeli sen sisältöä ihan innoissaan. Kuulemma ensimmäisis tietokoneissakaan ei ollu noin paljon mekaniikkaa. :D
Itse oottelen nyt sitä oikeaa hymynaamaa. Saas nähdä tuleeko ollenkaan....
 
miss_piggy
Mää kyllä hakkaan päätäni seinään jos ne mekat ei alakkaan..:headwall: En tiä oonko sitte tietämättäni hakannu jo, mulla on joku kauhea patti ohtassa, eikä mitään tietoa että mistä se on tullu :LOL: Mua ärsyttää, meidän taloyhtiön roskapöntöt on välillä ihan täynnä, ja tässä yhestikki jotku hemmetin harakat oli repiny niitä roskapusseja sitte ulos roskista ja levittäneet sisältöä maahan. No siellä komeili sitte mun käytettyjä ovistestejäki papereineen meijän takapihalla! Voi hitto soikoot, keräsin äkkiä pois ja tungin syvemmälle roskiin :D En halua että koko talo saa kuitenkaan tietää mun kusitikuistani :vampire:
 
Haha nuo linnut on kyllä inhottavia kun levittelevät roskia :D

Täällä pongattiin aamulla hymynaama eli mun toive toteutu. Tänään esikko lähtee yökylään klo 15 jlk ja sit mies joutuu hommiin :D
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan Miss Piggy että hanat aukeis oikein kunnolla ja uuteen yritykseen =)
Hienoa Evelinnea, nyt peitot heilumaan!!

Tänään tein ekan digitestin ja helppoahan se oli :) Ei vielä tullu hymiötä , mutta Preckcheckin liuskatestin viiva oli vahvistunut jnk verran että oikeaan suuntaan onpi meno!!!
 
Kuumeilijat
Torstai 28.3


Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp32/29-31 yk 3
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp28/32-36/yk 2 (6)
Evangelina. . . . . . . . . ..kp25/ 26-32/yk 18
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp19/28-42/yk 3
LilyAlicekp. . . . . . . . . ...kp19/25-38/ yk7
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp17/27-30/yk 3
Henrietta- . . . . . . . . . . kp15/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp13/26-36/yk6
Veera79. . . . . . . . . . . . kp11/27-30/ yk 11
Teisu. . . . . . . . . .. . . . .kp2/25-32/yk 1
 
Ihania uutisia! Menkat olis pitäny alkaa maanantaina, mutta eivät alkaneetkaan... Tein raskaustestin keskiviikkona aamulla ja tulos: Raskaana, 1-2 viikkoa! :) Testi oli ihanan helppo tehdä ja tulkita. Ei meinaa uskoa tulosta. Nyt sitten odottelua 12. raskausviikkoon. Yritetään ottaa vielä rauhassa kun keskenmenot tuntuu olevan sen verran yleisiä. Jännät viikot edessä!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: teisu ja Veera79
miss_piggy
Yh, ei täällä oo hanat auennu vieläkään :(

Annamaija: Onnea plussasta! Omastakin mielestäni ton digitestin tekeminen on tosi helppoa ja saa ainakin varmuuden raskauteen. Itselläni tosin tuli se keskenmeno, mutta sen mitä kerkesin plussata, niin tyytyväinen olin tuohon testiin..
 
Vautsi, onnea Annamaija! Lisää vaan plussia meidän remmiin! :)

En ole oikein ehtiny kirjoittelemaan, viime viikko oltiin pojan kanssa reissussa ja kotiuduttua yöt meni pojan kanssa valvomiseksi niin ei ole oikein energiaa riittänyt kuin juuri pakollisiin hommiin.
Minä aloin tikutteleen maanantaina ja rinkulaa on tullu. Keskiarvon mukaan ma ois ovis, toivottavasti ei ainakaan ennen sitä ole kun huomenna lähdetään yökylään anoppilaan ;). Todennäköisesti tässä kierrossa ei siis yksi paketillinen testejä riitä joten tosi kiva että testejä tuli reilusti.
 
Onnea Annamaija! Toivotaan, että pienellä on tarrasukat matkassa. :heart:
Itsellä tulee pelkkää rinkulaa testeihin. Aika masentavaa. Aikakin tuntuu matelevan, kun jotain odottaa. Ei ole miehen kanssa hirveesti tullut harrasteltua, kun sillä on ollu raskas viikko töissä. Ei sentään joutunut olemaan öitä työmaalla, mutta 14 tunnin työpäivän jälkeen ei paljon jaksa. En siis usko yhtään, että tässä kierrossa tärppäis. :ashamed: Noh, jos sitten ens kierrossa.
 
Paljon onnea Annamaija, ihana uutinen!! :) Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Itse korkkasin myös raskaustestin, mutta tulos oli negatiivinen :( Tulos oli kyllä odotettu, joten ei siinä mitään. Testi oli äärimmäisen helppo käyttää, vieläkin helpompi kuin ovulaatiotesti kun tuossa ei ollut kaiken maailman liuskoja asennettavana :D Korkki pois vaan ja pissaten! Ja eipähän tarvinnut arpoa tuloksen kanssa ja olla näkevinään haamuviivoja, se ei olisi voinut olla selkeämpi: ei raskaana - inte gravid.

Ainut asia mikä jäi mietityttämään, on tuotteen ekologisuus. Muut puhuittekin siitä jo aiemmin ovulaatiotestien yhteydessä, mutta itse jotenkin havahduin asiaan vasta nyt. Testin ohjeessa lukee, että testilaitteessa oleva akku tulee poistaa ja hävittää erikseen asianmukaisesti. Siis testiä käytetään vain sen yhden ainoan kerran ja sitten akku hävitetään!! Mitä luonnonvarojen tuhlausta! Olisi todella mielenkiintoista tietää, minkä kokoiset hiilijalanjäljet näillä Clearbluen tuotteilla on. Ovulaatiotestissä on kuitenkin ne 7 liuskaa, mihin käytetään sitä samaa testilaitetta (vaikka ei sekään nyt suuri määrä käyttökertoja ole). Eikö raskaustestiinkin voisi saada jotain samanlaista systeemiä, että yksi testilaite ja sitten useampia liuskoja? Kun varmaan suurin osa tekee useamman kuin yhden raskaustestin joka tapauksessa ;) Itse en ainakaan uskonut tulosta todeksi ensimmäisessä raskaudessa kuin vasta kolmannen tai neljännen testi kohdalla :D Hehkutin aiemmin Clearbluen testien puolesta, mutta sen verran jäi nyt tämä asia kaivelemaan, että voi olla etten omia rahojani heidän digitaalisiin tuotteisiin sijoittaisi.
 
Mulle tuli nyt eka hymynaama mutta tikkussa oli just tollasta värikertymää mitä tuossa linkissä jonka Heilanga laittoi, toinen viiva vain oli kyllä näkyvissä kans mutta ei todellakaan yhtä tummana kun toinen viiva. Nyt sit olen vähän hämilläni että onko mulla ovis vai ei?? Pissit heitin jo pois etten voi toisella tikulla testata, täytyy aamulla katsoa tuleeko vielä hymynaama.
Mitäs sanoo clearblue, onko värikertymää tikussa normaalia ja onko tulos nyt oikein?
 
Henja Tosi ikävä juttu. Clearblue ei ole vieläkään vastannut mitään, että kuinka yleistä nuo värikertymät oikein on. pitäiskö perustaa ketju jossa kysytään clearbluelta asioita? vastaiskohan ne paremmin, kun ei tartte lukea koko ketjua läpi.
 
Kirjoittelin tuossa jokin aika sitten kun testi näytti negaa ja menkat oli myöhässä. Nooh,
näinhän se silloin oli ja kun odotti parisen päivää niin... Nyt tilanne on se, että LA on 25.11.2013. Olen niin onnellinen.
Ensimmäinen äitiysneuvola on kahden viikon päästä. Varhaisultrassa jouduin jo käymään
vuodon takia, silloin näkyi että kohtu on kasvanut oikein ja raskaus oli oikeassa paikassa.

Nyt sitten jännitämme ekaa neuvolaa ja josko silloin jo saisi sydänäänet kuulumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: teisu ja Veera79

Yhteistyössä