Tikuttelijoiden turinat

Tiistai 26.3


Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp30/29-31 yk 3
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp26/32-36/yk 2 (6)
Evangelina. . . . . . . . . ..kp23/ 26-32/yk 18
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp17/28-42/yk 3
LilyAlicekp. . . . . . . . . ...kp17/25-38/ yk7
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp15/27-30/yk 3
Henrietta- . . . . . . . . . . kp13/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp11/26-36/yk6
Veera79. . . . . . . . . . . . kp9/27-30/ yk 11
 
Viimeksi muokattu:
Heinihannele:pahoittelut negasta :/ Tuo on jännä kun yrityksen aikana nuo ennen säännölliset kuukautiset alkaa kenkkuilemaan. Mulla oli toissakierrossa menkat kanssa 5 päivää myöhässä vaikka ovat yleensä melkein kellontarkat.Mutta se niiden odottelua on maailman piinaavinta ja raivostuttavinta.
 
Heinihannele mulla kans alkanu kierrot venyä yrittämsen myötä, etenkin kun tässä on alkanu jo yritysaikavenymään. Ennen oli yleensä kierrot 26-28, nyt tosi ärsyttävästi venyny niin et on ennemminki 28-32. Oottavan aika on tosiaan pitkä.

Soitin just gyn polille ja net oli laittanu jonku kirjeen tulee jossa näyteohjeet ja poliaika, postia odotellen siis!
 
Mä olen kans huomannut, et kierrot venyy ja paukkuu mitä enemmän jännitän, et alkaaks ne, sitä varmemmin ne on myöhässä. :kieh:
Kivaa, kun kohta pääsee tikutteleen ovista. Näkee, et onko yhtään mennyt oikein koi kroppatuntemukset vai ovuloiko ollenkaan. :whistle:
 
No mullahan on kans venynyt kierrot tooooodella ärsyttävästi, 38-39 päivää viimeiset kierrot, rasittavaa. Menee sitte niin pitkä aika taas seuraavaan yrityskiertoon, aina vaan lisää odottamista :kieh: nyt alkoi tänään valkovuoto oleen runsaampaa, mä taidan huomenna alkaa hymynaaman metsästykseen ja miehen kellistykseen, jiihaa :D
 
Nuristaanpa nyt tännekkin. Omanapa varoitus siis!
Äijä perkules ilmoitti äsken, että on sitten ensviikon keikkahommissa ja tulee perjantaina takaisin. Ei helv! :headwall:
Mullahan on sitten mukavasti näitten laskujen mukaan ovis just ensviikon alussa. Helvatin ketutus! Menee siis tääkin kuukausi siis ihan puhtaasti negana. Hitto, että ottaa päähän! Clearblue olis voinu kehittää sellasen ehdon, et miesten tulee pysyä kotona ovulaation aikaan. Muuten tulis sakkoja tai jotain! :kieh:
Sitten vielä kun satun olemaan arkajalka numero yksi, niin en tykkää yhtään olla kotona yksin. Varsinkin meidän vanhassa talossa, missä narisee kaikki nurkat. Minä ja mielikuvitukseni saadaan paljon aikaiseksi jo yhdessä yössä saati sitten viidessä. :p minä kun vielä uskon noihin henkimaailman menoihin.
Sellaista nyt tälläkertaa. Kiitos ja anteeks. :)
 
No höh, Heilanga Kellistät miehen just ennen ja sit heti ku astuu ovesta sisään :D
Alkukierron päivät vaan matelee täällä, ens viikon alussa ajattelin ruveta tikuttelee vaikka ovis mulla vasta joskus kp 20 paikkeilla.
 
Nuo työt on ollu nyt meilläkin muutamassa kierrossa ollu este kun mies on niin väsynyt työpäivän jälkeen ettei jaksa mitään. (Siihen on kyllä auttanu välillä marttyyri itku) Nyt toivon että ovulaatio ajoittuisi su-ma ni ehkä siinä vaiheessa ei vielä ole väsymystä:D

Heilanga- mä myös uskon henkimaailmaan ja oon monesti ollu varma et meijän afrikkalaiset patsaat o noiduttu! :D:D Täällä sattuu välillä niin mystisiä asioita et oon oppinu olee pelkäämättä enää mut kyl pitää myöntää et välillä jostain narinoisa ja noista tulee kyllä sellaset kylmät väreet :)
 
Heilangan ja Evelinnea Mä oon kans ihan sagtavarma et meillä kummittelee, sillä koira aina vahtaa etenki meidän makkariin ja portaikkoon niinku joku siellä olis. Joskus muriseekin, ja aina tekee sitä vain sillon ko oon yksin kotona. karmivaa ....

Ovis pongattu, mut tuli vain yhden päivän hymynaama ? No, eniveis, "satsasimme" usiamman päivän eestä :D Nyt ei muuta ko ootellaan, ja sehän onki meikän leipälaji ( NOT!) Nyt päästiin käsiksi myös varsinaiseen haasteeseen, sillä ny pitäs olla 2 päivää ( vähintään) selibaatissa, kun pitää viedä siemennesteanalyysiin näyte. Missioninbossible, aargh! Musta kun tuntuu et meillä asuu välillä paremminkin kaksi pupua, ku ihmistä... :p
 
Tänään iltapissasta testiin ilmestyi hymynaama! Jee!!! Ja heti hyödynnettiin. ;)
Aamunäytteestä oli vielä tyhjä renkula.... Huomenna testataan taas! Ja olikohan se niin että vasta se toisen päivän hymiö on niinku se LH-huippu. Ja seuraava päivä sitten ovulaatiopäivä, eli dpo 0?
 
Voikos tytsit olla mahdollista, että mun hormonit on voimakkaammat illalla kuin päivällä? Oon vaan huomannut edellisistä kierroista, että ovistestit ovat olleet selkeämmät iltaisin.:attn: Onko kellään muulla moista?
 
Onnea kaikille oviksen ponganneille ja pidetään peukkuja!

Eiköhän toi iltahormooni voi olla ihan mahollista :) Ittellä lh huippu on kai niin nopea että se näkyi viime kierrossa vain päivällä ja illalla viiva alkoi jo haalenee.( Olen satavarma et oviskin oli samana päivänä kun kamalat kivut alko ovisplussan jälkeen!) :D

omaannapaan: Huomenna alkaa tikutus JES! Alkaa limastelu olee sitä luokkaa et hyvinki pian saattaa tulla hymynaama :)
 
Mun testaukset on nyt edenneet näin: kp 20 aamu tyhjä, kp 20 ilta hymiö, kp 21 aamu ja ilta hymiöt, ja tänään kp 22 ja just tein aamutestin, ja hymiö sieltä vieläkin tuli. :)
Oletettavasti vielä tänään illalla tulee hymiö, ja jatketaan siittiötalletuksia. Sitten on hyödynnetty 20, 21 ja 22 kiertopäivät.
Huomenna pitäs sitten olla jo taas tyhjä renkula. Jos siis tämä LH-huippu kestää sen 2vrk, siis 48h....
Onkohan se tärkeää tietää, koska LH-arvo romahtaa, jotta tietäis sen oletetun ovispäivän (dpo 0)?
 
Jubulla kuulostaa kyllä hyvältä tuo talletusten määrä :D Itse en varmastikkaan saa miestä noin monesti kellistettyä tuon työn takia! :D

Täällä alotettiin tikuttelut ja yllätyin oikeesti miten helppo tuo testi on. Tänään tuli tyhjä rengas ja veikkaan että hymyä saatais la-ma välillä :) Mä oon aatellu myös tota illalla testaamista sitkun alkaa ovulaatio oireet kunnolla tulee mut en tiä miten pystyn pidättelee 4h. Ootteko te pidätelly iltapissasta sen 4h ja ollu juomatta?
 
miss_piggy
Eikös se voi olla niinkin, että hymynaama tulee vain yhtenä päivänä, ja parhaat päivät talletteluun on tää hymynaama-päivä ja sitä seuraava, vaikkei seuraavana enää tuliskaan hymynaamaa? Ainaki ite ymmärsin näin, eli ku hymynaama=LH-huippu, niin se päivä ja seuraava päivä on ne kaks hedelmällisintä päivää.

Mulle tuli postista mun huuto.netistä tilaamat digiovikset, menkkoja tässä odottelen saapuvaksi..Mietin vaan että olisko liian härskiä jos liityn tohon teidän listaan, vaikka mua ei ees oo valittu clearblue-ryhmään :ashamed: Ajatuksena vaan se ku kuitenki samoja testejä käytän... No ehkä odottelen ne menkat ja voin sitten vaikka liittyä..
 
Eipä tullutkaan eilen illalla enää hymiöö, vaan tyhjä renkula. Ovis luultavasti sitten eilen tai tänään. Kivasti on myös tänään vihlonut... Kaikki hymiölliset päivät on nyt hyödynnetty. ;) Hymiötä tuli siis kp 20 ilta, 21 aamu, ilta ja 22 aamu.
 
Viimeksi muokattu:
Jubu sullahan tuli paljon hymynaamoja :D Luulen tosin kyllä et jos oisin testannu myös illasta itsekkin, niin olis enemmän hymyjä irronnu mulleki, hinot ja limat oli nimittäin sitä luokkaa kyllä.

khihhihii, miehen kanssa laatuaikaa tänään oikein pitkän kaavan kautta <3 LOL
 
Testaako muuten kuin moni aamuin illoin? Mä oon nyt testannu aamuin mutta äsken alko sellaset nipistelyt et kyl se ovis on tulossa ni mietiskelin just et pitäisköhän tässä alkaa myös iltaisin testaa :whistle:

Päivitin tuon kiertolistan muuten etukäteen huomiselle kun en sitä huomenna pääse tekee. ( ettette ihmette.) :)
 
Minä oon niin totaalisen "pee on a stick addict" että oon ovistakin tässä pari päivää testannut aamulla ja illalla. :D
Jos yhtään itseäni tunnen,huomenna pitäis hymynaama pärähtää. Pidetään peukkuja.
 
Tulipa taas todistettua, että nuo liuskatestit ovulaation suhteen ei ole ehkä maailman luotettavampia. Koskaan en ole vielä tuon tummempaa tulosta saanut ja olenkin laskenut, että se olis ovis. Noh, digi on näemmä toista mieltä. Nyt vähän ahdistaa ja pelottaa. Tässäkö syy, kun ei raskaudu? Enkö minä ovuloi? :'(
 
Täälläkin oviksen bongailut aloitettu (liian) hyvissä ajoin: tänään siis kp 12 ja ovis suunnilleen loppuviikosta tai ensi viikon alussa :) En raaskinu vielä Clearbluen digiä käyttää niin tikuilla mentiin ja melkein näkymätön kontrolliviiva tuli näkyviin. Tosta ku se toivottavasti lähtee muutaman päivän kuluttua vahvistumaan niin digit käyttöön ja toivottavasti hymiö tulee ruutuun!

Mä ooon Heilanga miettiny samaa että enkö ovuloi, liuskatesteillä ei oo ikinä tullu yhtä vahvaa viivaa ku kontrolliviiva.. pitää myös muistaa että vaikka hymiö tulis se tarkoittaa vaan LH-hormonin huippua itse munasolu ei siltikään kaikilla irtoa eli ovuloi :|

Oon jotenkin positiivisella mielellä, musta tuntuu että tää kierto on meijän kierto ja raskaaks tuun :heart:
 
Pidetään peukkuja että tunne pitää paikkansa :)

Täällä ei vielä mitään muuta kun pyöreää ympyrää. Toisaalta ihan hyvä jos ovis tuliski loppuviikosta koska esikko menee torstaina yö kylään ja sillon olisi niin mainio tilanne heilutella peittoja useampaankin otteeseen ;D
Huomenna on aika terveyskeskus lääkärille ja mä niin toivon et saisin sen lähetteen gynelle et se katsastais onko tuolla niitä polyyppeja yms vai ei :)
 

Yhteistyössä