K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jeren vieressä on Jessen gf ja Kristan toisella puolella the gf. Tyypillistä laittaa pariskunnat istumaan vastakkain.
Juu on erittäin tyypillistä laittaa pariskunnat/avecit istumaan toisiaan vastapäätä.

Mutta...Jessen vieressä on Krista. Jesseä vastaapäätä on hänen oma gf. Jessen gf:n vieressä on K. Nyt kun lasket, niin K:ta vastapäätä on kylläkin Krista.
 
vierailija
Tuo on vaan sun oma ajatuksesi mitä yrität tuoda tänne tasaisin väliajoin. Sitä paitsi kukaan ei tosissaan edes shipannut Jania ja Bojania. Onhan niillä ihanat kemiat keskenään, ei se shippaamista ole.
Mun mielestäni täällä sitäpaitsi saa tehdä mitä vaan. Shipata tai olla shippaamatta ja ketä vaan kenen kanssa vaan voimassa olevan Suomen lain puitteissa. Pääasiallisesti täällä kai on väkeä, joka pettyi K & B juttuun.
-eri
 
vierailija
K gf on kaunis ihminen. Luulen myös, että on sisäisesti kaunis ja luonteva.
Jaksanut tuota rumbaa. Arvostan
Olisiko siinä ideaa, että gf tuotaisiin vähän esiin, siis hänen persoonaansa. Todennäköisesti hän on ihan mukava, hänet olisi ehkä ihmisten helpompi hyväksyä. Vaikka eihän toisaalta ole K lla ja gf llä ole mitään velvollisuutta hyväksyttää yhtään mitään. Tuli vaan mieleen.
 
vierailija
Ei ole K:n ig:ssä hän ei ole tuonut esiin, eikä ole näissäkään kuvissa niin miksi pitää valehdella, että olisi
Valehtelu on ruma syytös. Erehtyä voi. Ajattelin niitäkin vilahduksia joita K n stooreissa on nähty. Eikä K ja gf muutenkaan toimi niin että yrittäisivät estää gf n näkymisen. Kyllä hän niin usein on paikalla tilanteissa, joista K ja gf varmasti tietävät matskua tulevan julkisuuteen. Tuo on ehkä vähän asian väistämistä perustella sillä, että ei K n omassa somessa näy.
 
vierailija
Olisiko siinä ideaa, että gf tuotaisiin vähän esiin, siis hänen persoonaansa. Todennäköisesti hän on ihan mukava, hänet olisi ehkä ihmisten helpompi hyväksyä. Vaikka eihän toisaalta ole K lla ja gf llä ole mitään velvollisuutta hyväksyttää yhtään mitään. Tuli vaan mieleen.
Riittää kun K hyväksyy ja tykkää. Muille se ei kuulu pätkän vertaa.
 
vierailija
Jeren vieressä on Jessen gf ja Kristan toisella puolella the gf. Tyypillistä laittaa pariskunnat istumaan vastakkain.
Näin veikkaan minäkin. Tyypillistä myös K että vilahtaa mutta ei varsinaisesti näy joten kukapa muukaan. Kristan kolmannen stoorin henkilöllä on jo ihan väärän väriset hiuksetkin. Jessen tyttistä en olisi tunnistanut varmaksi, näyttää jotenkin erilaiselta kuin instan kuvissa.
 
vierailija
Mä oon kotiäiti (ei asuta Suomessa) ja rasittaa hitosti noi kommentit, että gf:n pitäis tehdä jotain ollakseen saamapuolella. Se on ihan heidän oma asiansa, miten järjestävät elämänsä kunhan ovat molemmat tyytyväisiä ratkaisuun.
 
vierailija
Tämän minäkin haluaisin tietää. Varsinkin kun hän nyt vissiin on se, joka on jättänyt omat työnsä kiertääkseen puolisonsa mukana. En tiedä onko K uhrannut yhtään mitään kumppaninsa takia, jos sellainen nyt ylipäänsä on edes tarpeen.
Mä kyllä luulen, että pienipalkkaisen työn jättäminen ei välttämättä ole uhraus, kun pääsee viettämään elämää, joka ainakin aluksi on varsin kiinnostavaa. Ainakin minusta olisi.
 
vierailija
Riittää kun K hyväksyy ja tykkää. Muille se ei kuulu pätkän vertaa.
Joo ei kuulu ei, mutta näinhän tässä on käynyt, että paljon ilkeämielistä kommentointia häntä kohtaan esiintyy. Ihan syyttä, koska hänestä ei juuri mitään tiedetä. Varmaan on hyvinkin mukava ihminen, eihän K hänestä muuten tykkäisi. Jos tosiaan olisi ollut reilusti tiedossa ja ehkä normaalisti esillä, niin se olisi tullut ulkopuolisillekin paremmin ilmi ja tätä ilkeilyä ei esiintyisi.
Ja ei tarvitse kommentoida, että ei kuulu muille. Ei tietenkään kuulu, mutta tällä toimintavalla valitettavasti hänestä on tullut joku mystinen taustahenkilö, josta kyllä juorutaan, mutta ei oikeasti kauheasti tiedetä. Eihän se oikein ole, mutta fanien käytös nyt vaan on usein p...estä.
 
vierailija
Tämän minäkin haluaisin tietää. Varsinkin kun hän nyt vissiin on se, joka on jättänyt omat työnsä kiertääkseen puolisonsa mukana. En tiedä onko K uhrannut yhtään mitään kumppaninsa takia, jos sellainen nyt ylipäänsä on edes tarpeen.
Ihan sellainen tulee mieleen, että miten hänen toimeentulonsa ja tulevaisuutensa on järjestetty? Onko hän jollain tavalla töissä tuolla firmalla? Vai onko vaan yhteinen talous ja yhteiset rahat? Entä tulevaisuus, tässä jää monta työssäolovuotta pois, se näkyy ensinnäkin cv:ssä ja toisaalta sitten myöhemmin eläkkeessä. Monesti nuoret rakastuneet eivät näitä asioita ajattele, mutta kyllä pitäisi. Eihän siinä mitään, jos rakkaus kestää ja yhdessä vanhetaan, mutta aina ei käy niin.
 
vierailija
Mä kyllä luulen, että pienipalkkaisen työn jättäminen ei välttämättä ole uhraus, kun pääsee viettämään elämää, joka ainakin aluksi on varsin kiinnostavaa. Ainakin minusta olisi.
Ei se kyllä varmaan mitään huippupalkkaa nytkään tienaa, mutta varmasti on kiinnostavaa työtä ja elämää ylipäänsä. Mutta ei tässä nyt voi oikein väittää, että K olisi tehnyt jotenkin enemmän uhrauksia suhteessa. Se ei tosin mielestäni ole relevantti kysymys ollenkaan, että kumpi uhraa minkäkin verran, mutta en kyllä näe että hän on uhrannut yhtään mitään.
 
vierailija
Ihan sellainen tulee mieleen, että miten hänen toimeentulonsa ja tulevaisuutensa on järjestetty? Onko hän jollain tavalla töissä tuolla firmalla? Vai onko vaan yhteinen talous ja yhteiset rahat? Entä tulevaisuus, tässä jää monta työssäolovuotta pois, se näkyy ensinnäkin cv:ssä ja toisaalta sitten myöhemmin eläkkeessä. Monesti nuoret rakastuneet eivät näitä asioita ajattele, mutta kyllä pitäisi. Eihän siinä mitään, jos rakkaus kestää ja yhdessä vanhetaan, mutta aina ei käy niin.
Onhan se vissiin ihan aikuinen ihminen, osaa varmasti hoitaa asiansa.
 

Yhteistyössä