Tikuttelijoiden turinat

Annamaija ja Heinihannele ONNEAA ONNEA ONNEA! Täähän alko ryminällä tää testivuosi, oikein satelee plussia!

Mimmus itse ainakin testailen monta kertaa :D

Aamulla testi nega, mut oli kyl daavidin paska, et se nyt ei oikeen kerro mitään. Aikaisemin oli raskausoireita, ja pregchek anto kunnon plussan pari pv sitten, sitä jo ehdittiin iloita hetki, kunnes seuraavana aamuna CB digi veti maton alta ja kertoi, ei raskaana. Varmaan taas se kemiallinen. Tai sit se positiivinen oli väärä positiivinen.

Unia nähnyt melekein joka yö, joko pienestä poikavauvastani, tai sit vain siitä, että teen monta plussatestiä peräjälkeen ja mietin, että voi, ihan oikeasti, tälläkertaa mä oon oikeesti raskaana! --- unia vain, tiedä sitte kääntääkö ne vain veistä haavassa----

Tää kierto on menny ihan sika hitaasti! Alkas nyt ne menkat sit nii pääsis seuraavaa ovista metsästään, ja tietenkin, päivä päivältä meidän poliaika lähenee, niin sais vähän selvyyttää miksi ei meille haikara tuo nyyttiä.
 
Oi ihania uutisia täällä <3 Onnea plussanneille :)( ja toivotaan että plussa tahti jatkuisi samana :))

Täällä on aika epätoivonen olo ton tärppäämisen kannalta. Meille nyt sattu tulee mutkii matkaan
just ku olis ollu maailman paras hetki hyödyntää tuo ovis.! Pieni toivon kipinä on (1 vuorokausi
ennen ovisplussa heilutettu peittoja ja ovisplussan aikaan kylläkin ilman laukeamista ((vihaan kum miehen pitää ottaa muutama olut ja sit menee koko homma mönkään)) ja jos siitä tärppäis
niin sais olla kyllä aika itteppäinen kaveri:D:D:D:D:D

Päivittelen tuota kiertopäivälistaa huomenna kun olen nyt miniläppärillä enkä
saa tällä sitä tehtyä :)
 
Viimeksi muokattu:
Jee, tänään pissattu eka hymynaama (kp 14) :p Ei muuta kuin isännän viekkuun takasin peittoa heiluttelemaan, muksutkin mummolassa :D

OIKEIN PALJON ONNEA TEILLE RASKAUTUNEILLE :heart: Me muut tullaan sitten perässä!!
 
Hei tännekin. :)
Ihan käsittämättömän pitkältä tuntuva kierto jatkuu ilman hymynaaman naamaa. Kp21 liuskat viikon jo ollut lähes tasavahvat viivat, mutta clearblue ei hymyile mulle lainkaan. Mä heitän ne kaikki kohta roskiin! Oon niin täynnä tätä touhua! Mies yrittää kannustaa, mutta mä oon jo sitä mieltä, että unohdettais koko vauvahässäkkä. Itku ei ole kovin kaukana. :(
Ollaan itseasiassa puhuttu, että otettaisiin kissa. Siinähän mulla on sitten paijattava hetkeks. :)
 
Heilanga onko sulla mihin aikaan yleensä tullu ovis niinku niillä liuskoilla ( jos nyt leikitään et uskotaan niitä?) Voisko olla et oli jo aikaisemmin ovis? Ja joka kuukausihan ei ovuloi ja se on ihan normaalia. Tai sit voi ovuloida x 2, esim voimakas orgasmi voi mun tietääkseni aiheuttaa oviksen, testaappa sitä :D

ON: apua, jännäkakkahousussa melekeen ko niin jännittää. Tissit on kipee, silleesti! Ja kärtyttää. ja massua nippailee. Ja nyt on alkanu nukuttaan. ja välillä vähän etookin. oi joi . ja ihan niinku varovaisesti olisin aivan aavistuksen nähnyt harhoja, olisiko se voinut olla haamunpoikanen tänään testissä....? Ihan pikkiriikkinen sellainen. APUA miten tässä malttaa pysyä housuissaan! Jännäää!
 
Moikkelis kaikille murmeliineille ja IHANAA PÄÄSIÄISTÄ! ja superisti ONNEA MEIDÄN EKOILLE PLUSSILLEOnpas hienoa :heart::heart::heart:

Mä oon lomaillut viikon pohjoisessa, ja kävin nyt vasta selailemassa teidän ihania kuulumisia! Oon ite testaillut lomallakin menemään ja kp 20 sain hymynaaman (aamulla+illalla) ja pakko oli kiskasta vielä PC kehiin vertailun vuoks - en oo siihen saanut koskaan näin vahvaa plussaa, ou jeah:

Kp 20 - Aijaa.com

Heilanga tosi harmi toi testisekoilu, mä tein just varmistuksen vuoks kaks CB-testiä samana päivänä, seuraavana aamuna ei tullu kuin rinkula vuan. Meilläkin jäi ovispupuilut yhteen kertaan, kun seuraavana päivänä koko hiton mökki täynnä pakkailevaa porukkaa, ois pitänyt pyytää että anteeks voitteko poistua kun olis tässä vauvantekohommia :LOL:
 
No just!!! Eilen aamulla hehkutin kun tuli eka hymynaama. No siihen se sitten jäikin, illalla tuli pelkkä rinkula ja samoin tänä aamuna!!
Voiko mulla tosiaan olla NOIN LYHYT LH huippu??!! Olen siis tikutellut koko viikon, joten ovis ei ole ollut aiemminkaan.
Viivat oli eilen aamulla ja illalla saman vahvuiset molemmilla kerroilla, tänä aamulla hieman haaleampi.
Ehdittiin kyllä hyödyntämään eilis aamuinen naama... Oikeestaan ei kyllä harmitakkaan vaikka tää kierto menis ohikin, koska LA olis joulukuun lopulla.
Joo, voitte pitää mua itsekkäänä mutta en halua lapselle synttäreitä loppuvuodelle, yksi joulukuinen löytyy jo!!
 
LilyAlice minä sinnuu jo kaipailinkin. :) näköjään mennään kyllä kiertojemme kanssa ihan lähekkäin. :)
Mä tein sitten tänään vielä cb digin. Ja arvatkees?! Hymynaama! Liuskakin huuteli siinä punasenaan. Kannattaa näköjään käydä täällä ruikuttamassa ja uhoamassa roskiksilla, niin johan alkaa hymyilyttää. :) onneks tuli eilen jo pupuiltua, täytyy tänään sitten vielä varmistaa. :D mites sitä sitten malttaa olla testailematta...piina alkakoon. :)
 
Heilanga mahtia, tulihan se hymis sieltä :heart:=) tiedän miten ärsyttävä sitä on odottaa ja tikutella, mulla meinas mennä viime kierrossa ihan hermo :attn: nyt sitten piinaillaan käsikynkkää saakutti =) ai kauhee, pitäis reilu viikko olla tikuttelemati...
 
Mä en oikein tiedä et pitäiskö mun nyt vaan jatkaa tikuttelua vai ei. Mulla tuli siis ilmeisesti se virheellinen yksi hymynaama perjantaina. Ärsyttää vaan kun sillon hymynaaman jälkeen tein kaks testiä parina päivänä niin nyt mulla on toisesta paketista enää 2 tikkua jäljellä enkä kyl haluis avata kolmatta pakettia :/. Ehkä nyt teen vielä noi kaks ja sitten annan olla tältä kierrolta.

Evangelina: joko olet testaillut uudestaan? Peukut pystyssä että plussa pärähtäis! Aika huisia ois jos meistä 15 jo kolme raskautuis heti ekana testikiertona :)
 
Annamaija ja HeiniHannele!! Tuhannesti onnea molemmille! Ihanaa kuulla, että ryhmäläisillä tärppää ja toiveet toteutuu.

Mulla menossa tällä hetkellä jo kp 37/29-31. Tein cb raskaustestin kp 32 ja liuskatestin (kun en viitsinyt tuhlata cb:itä) kp 35, molemmat negoja. CB:n testi oli tosiaan helpoista helpoin käyttää, mietti kauan, mutta tulos yksiselitteinen - ei raskaana.

Suorastaan raivostuttavaa, että kierto venyy näin tolkuttomasti.. Jokainen päivä, kun menkat ei ala, lykkää pidemmälle seuraavaa mahdollisuutta yrittää raskautta. Ja en jaksa uskoa, että olisin kuitenkin raskaana, koska molemmat testit tehty vasta, kun menkkojen olisi jo pitänyt alkaa, joten hcg:t olisivat jo olleet koholla. Ärsyttävää odottelua.
 
Kuumeilijat
Tiistai 2.4


Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp37/29-31 yk 3
Jubu . . . . . . . . . . .. . ..kp33/32-36/yk 2 (6)
Evangelina. . . . . . . . . ..kp30/ 26-32/yk 18
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp24/28-42/yk 3
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp24/25-38/ yk7
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp22/27-30/yk 3
Henrietta- . . . . . . . . . . kp20/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp18/26-36/yk6
Veera79. . . . . . . . . . . . kp16/27-30/ yk 11
Teisu. . . . . . . . . .. . . . .kp7/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ...kp1/32-36/yk 3 (6)

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele
 
Viimeksi muokattu:
Marjatuuli oho, onko sulla koskaa ollu nuin pitkää kiertoa? Ou nou toi on aivan raivostuttavaa kun kierto venyy! Ja sillonhan se tahtoo aina venyä kun odottelee että no alkais nyt tai olis raskaana tai JOTAIN! Jotku muuten plussaa tosi myöhään, jos haluut ittee kiustata niin käy lue kuumeilioiden foorumissa myöhään plussanneiden ketjua :D

Henja onko sulla mitään ovis tuntemuksia? Ja tiiätkö yhtää millon oot aikaisemmissa kierroissa ovuloinut?

ON: tuun hulluksi. Ihan vaan ilmotusluontonen asia. Et jos ei mun kirjotuksia näy niin valkotakit on vieny pyöreään pehmeään huoneeseen. Ollakko vaiko eikö olla, SIINÄPÄ vasta PULMA. Voi AAAARGGGGHHHH! RAskausoireita on niinku koko kylännaisten verran, testejä oon tehny myös yhtä paljon :ashamed: Ja ei tuu selkeetä vastausta, aina kun oon heittämässä pyyhettä kehään ja noukkiamassa sen järjen sieltä narikasta niin PAM, tulee haamu tai plussa testiin! Sit seuraavalla testikerralla NEGA. Ja tämä rata se toistuu piiripyörii jippijaijeee... Perjantaina viimeistään pitäisi alkaa menkat, että sittenhän sen viimestään näkee. Jos siis en oo siellä pyöreessä pehmeessää hotellissa ennen sitä. Ukkoriepu taitaa jo olla hättää kärsimässä tän mun tuuliviirimielialan kanssa.
 
Täällähän on jännät paikat monella :I

Evangelina: Millä merkillä testaat? Mä kun enne testasin Pregcheck:illä ni sain melkein joka kerta tosi vahvan viivapaikan jonka olisin tulkinnut monesti plussaksi ellen olisi tästä tiennyt ja haaveet aina romuttu menkkojen alkaessa. Nää kyseiset testit on muuten antanu ovulaation aikaan myös punaisen viivan! Eli ihan susia. Testaappa digillä sehän saattais jo jotain näyttää ;P
 
Evangelina: Muita oireita ei ole koskaan oviksen aikaan muuta kun n. 5 päivää limaisuutta, oon siis tulkinnut aina et siihen aikoihin ois ovis. Nyt limasuus alkoi tänään eli oisko se ovis sit kuitenkin tuloillaan, pakko varmaa tää lima-aika viel tikuttaa, kiva kun oon sit käyttäny jo melkein puolet saaduista ovis testeistä..
Silloin sen ehkä virheellisen hymynaaman aikaan mulla oli ihan olo että lämpö nousee, vilutti siis kamalasti ja olin ihan kuin p'rseeseen ammuttu karhu ja alaselkää jomotti, siks sinä päivänä tein illalla aamuisen rinkulatestin lisäksi toisen testin jossa se tosiaan oli sitä värikertymää.. Plaah..
Tässä vielä kuva siitä hymynaaman tikusta:
7TiORJ - Aijaa.com

Jubulle pahoittelut :/
 
miss_piggy
Huomenna soittoaikaa lääkärille, menkat ei oo alkanu ja tänään jo terolutiton päivä nro 9.
Viime viikolla testasin yhden digioviksen, oli kyllä helppo käyttää, vaikka tyhjä ympyrä tulikin odotetusti. Täällä on siis nyt menossa jo kp 39 lääkkeellisestä tyhjennyksestä kkm:n jälkeen.
Voin liittyä sitte tohon listaan ku mulle tulee edes ne yhet menkat, ja vaikken päässykkä clearblue-ryhmään..silti ku samoja testejä kerran käyttelen ni why not :D

Tilasin muuten ebaysta 50kpl liuskaraskaustestejä hintaan 6€ postareiden kanssa, ovistestejäki on varmaan saman verran jemmassa ja vielä 19 kpl noita CB:n digioviksiaki, ku pääsis vaan tikutteleen.
 
Voi Henja . Mä niin ymmärrän sua. :hug: Mullakin meni reilu kaks pakettia testejä. Lohdutin itseäni sillä, että ens kuussa en ala liian aikaisin testaileen niin en tarvii kun pari testiä ja toivottavasti en edes niitä. ;) Mulla se hymynaama tosiaan tuli vasta kp23. Tein liuskatestin tänään ja se oli vielä yhtä vahva kun eilenkin. Tänään ei kyllä tuu pupuiltua, mutta eikös se riitä kun pupuiltiin eilen ja edellispäivänä? Täytyy sitten katsoa huomenna.
 
Tänään kp 21 eikä hymynaamaa näkyvissä... Edellisen kierron mukaan (34pv) tänään pitäis olla ovis mutta ei oo mitään tuntemuksia. Kai se sieltä voi vielä tulla.. Ainakin sulla Heilanga, mä tähtään samaan!!
 
Kuumeilijat
Keskiviikko 3.4


Marjatuuli. . . . . . . . . . .kp38/29-31 yk 3
Evangelina. . . . . . . . . ..kp31/ 26-32/yk 18
Heilanga. . . . . . . . . . . .kp25/28-42/yk 3
LilyAlice. . .. . . . . . . . . .kp25/25-38/ yk7
Evelinnea. . . . . . . . . . ..kp23/27-30/yk 3
Henrietta- . . . . . . . . . . kp21/34/yk 6
Henja . . . . . . . . . . .. . .kp19/26-36/yk6
Veera79. . . . . . . . . . . . kp17/27-30/ yk 11
Teisu. . . . . . . . . .. . . . .kp8/25-32/yk 1
Jubu . . . . . . . . . . .. . ...kp2/32-36/yk 3 (6)

Plussanneet:
Annamaija
Heinihannele
 

Yhteistyössä