Tiistai tiimi

Olen taas palannut kaidalle tielle. :) Pari päivää on mennyt ilman mitään ylimääräistä herkuttelua. Kahvia juon aika paljon päivän mittaan, se nyt ei liene kovin terveellistä, mutta täyttää mukavasti vatsaa... Ja muutenkin juon vettä/light-mehuja runsaasti.
Tuntuu, että kun antaa pahalle pikkusormen, se vie koko käden. ;) Mun tuli kyllä viikonloppuna syöpöteltyä aivan mitä sattuu, ja kaikki alkoi siitä perjantaisesta jäätelöautolla käymisestä! :headwall: Onneksi nyt sain itteeni niskasta kiinni.
Tuloksia aloituksesta on huomattavissa senverran, että yhdet tiukat farkut menee jo huomattavasti sukkelammin jalkaan! Jee!! =)
 
terve tinka! kyllähän minä imetän eli rasvaa kyllä syön mutta herkut vähemmälle. lauantai on karkkipäivä. en oikeen tiedä paljonko sitä pitäs syödä eihän mulla oo kyllä paino puonnu kun kilon kuukaudessa. miyähän se tarkoittaa kun imettäessä laihtuu :/ ei päde minuun . Liikuntaa ei tuu harrastettua paljon sään salliessa kävelyä vaunuilla ja kotona pientä jumppaa.
 
Jess!!!!!
Nyt on keskiviikosta näyttänyt että olisi menny alas 700 gr. jes, syön nyt kyllä enemmän kun mitä aikaisemmin mutta eri tavalla. Katsotaan jos nyt alkais mennä alaspäin eikä vaan kilo kahdes kuukaudessa...toivoa löytyy
 
syöppö possu palasi kotiin...
seisovasta pöydästä vielä jopa kävellen lähdin ;) .. eli söin kuin hevonen aamupala pöydässäkin istuttiin se kaks tuntia ja vedettiin herkkuja niin että napa rutis ja tietty nämä pakolliset laivaostokset päälle..ja imettäessähän ei tota nestetankkausta sovi unohtaa jotan join melkein kokonaisen siiderin torstaiiltana ja toisen melkein kokonaisen pullollisen perjantaiiltana...illalla ja sen jälkeen 8 tuntia ennekö imetin seuraavan kerran...vanhin pojistani oli lapsen vahtina..ihanaa saatiin olla muutama tunti ilman muksuja... :hug: ...
harvinaista herkkua kun ei noita sukulaisia ole ...
niin ja aivan iloinen positiivinen yllätys sitten kun vaalle hyppäsin eilen paino oli laskenut puol kiloo..eli tasan nyt 74kg..
aika outoo, meneeköhän mun kroppa jollain säästöliekillä , syönköhän mä muuten liian vähän..
vyötärön ympärys oli taas pienentynyt 3 senttiä ..nyt on paripäivää vaille kuukaudessa lähtenyt 8senttiä...eli kyllä se siitä
 
alotus 24.1 71.3
7.3 70.03
14.3 70kg -300g
tavoite 58

onhan tuo sentään miinusta vaikkakin aika vähän
eikö se ollu tarkotuskin hitaasti hyvä tulee.

piti lisätä nuo päivämäärät pysyy paremmin kärryillä

 
17.1 67,6 kg
7.3 66,3 kg
14.3 65,7 kg (-600gr)

Nyt alkaa mennä alaspäin, otti päähän kaksi kuukautta kun oli siinä 67 ja 66 välillä, nyt sentään 65 ....

:D :D

katsotaan mitä ensviikko sanoo...

:flower: :flower: :flower: KUKKIA KAIKKILLE JOKA PAINO ON TIPPUNU!!
 
mantariini

-aloituspaino 14.2. 60.5kg
-tiistai 28.2. 59kg
-7.3. 57,5kg (-1.5kg)
-14.3. 56,5kg (-1kg)

-tavoite 52kg



Enää ½kiloa raskauskiloja....jees jees, vähän oon mielissään ku tää alkoiki onnistua, luulin että ei varmasti laske yhtään.. B) 4,5kg tavoitteeseen, ei enää paha!! :D
 


Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
Tavoite 57 kg


YES!

En olis uskonu että paino tippuu koska en ole pahemmin herkkuja kaihtanut. Tosin vähäisessä määrin on menny pipareita, suklaata, pullaa mut silti.. Pari päivää olen skarpannu etenkin noitten iltasyömisten kanssa.

Mulla on menny viime aika itteni hoitamisessa. Jonkinasteista masennusta kai ilmassa kun pinna on niin kireällä, mielialat vaihtelee, väsyttää ja viikonloppuna oli hirveä ahdistus päällä. Nyt on pari päivää menny paremmin.

Ajattelin aloittaa Callanetics-jumpan tänää.. Saa nähdä kuinka kauan jaksan, ehkä kaksi päivää
:LOL:
 
Äiti 72
28.2 aloituspaino 82.2 kg
7.3. 81.5 (-0.7 kg)
14.3. 80.5 (-1.0 kg)

Paino putoaa hitaasti, toivottavasti pysyvästi. Kateeksi käy niitä joilla lähtee monta kiloa viikossa. Ja niitä keillä senttejä sulaa monta kuukaudessa. Itellä kun ei niitäkään tunnu sulavan, enkä ole viittiny edes mittailla enää.
 
:flower: hyvä me...

juu sentit sulamaan..mäkin jumppaan videoiden kanssa 4-5 kertaa viikossa..ja sentit sulaa pois..

nyt taas mentävä jumppaamaan ja sen jälkeen suihkyyn ja aamupalan syöntiin...sitten voi taas hiukka herkutella tobleronella..(eilenkin meni 3 palaa :ashamed: )..
mutta pisteissä yritän pysyä..
 
noin nyt mä tein sen eli sain mun uuden vaan ja tosi mukava yllätys.. eli mun vanha vaaka on näyttänyt koko ajan liian vähän.. kyl mä sitä muistelin että neuvolassakin aina kirosin neuvolan vaakaa kun paino näytti paljon enenpi, mutta nyt sitten nollattiin tilanne kotona..

suosittelen tilasin hobby hallista sen mikä näyttää rasvaprossaa ja kehon nestettä ja tietty painon..
hyvä seurata että on sitä tarpeeks nesteissä ja pieneneekö se rasvaprossa...

eli tänään paino oli nyt sitten

74.9kg (kivaa :ashamed: )
rasva 35.4
ja nesteet 49.9

matkaa tuli nyt sit taas lisää B)
 
nirzu, minäkin olen ajattellu sen hankkia.... onko se hyvä???
minä olen aina niin skeptinen...


meillä oli vieratita kyläs eilen ja sitten syötiin pizzaa, pullaa oma tekemä jätski kakku ja sitten tänään kävin puntarilla ....

heti tullu 300 gr lisää :/ :/

nyt pitää vaan olla skarppina eikä syödä mitään erikoista... tiistaina nähdään miten olen onnistunu..
:wave: :wave:
 
miro.. jeps.. mä tykkään siitä vaaasta aivan tuhottomasti.. kun se kertoo karuttomasti aina edellisen kerran paino ym tulokset.. siinä muistipaikat 10 eri ihmiselle...että mun mielestä hyvä...
ainoo mistä mä en siitä tykkää kun on niin kylmä ;) ...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 09:33 miro05 kirjoitti:
no niin... tilasin sen vaán... tulee ens viikkolla
mulle ne sano että toimitus parin viikon verran, tuli kahdessa päivässä :D

nyt sitten näet rasvaprosentit, nesteen määrät kropassa...onkohan osa maitoo :LOL: ...mulla ainaski vielä.. :D
 
tinka... se vaka maksaa 39 egee hobbyhallista.
juu sillä on 10 kpl muistipaikkaa ...

niin tuleehan mulle vielä maitoo mutta nyt kun on tippunu melkein kilo viikossa niin vähemmän maitoa tulee... harmi... :ashamed: :ashamed:

se imettäminen on niin ihana.... :D
 
no jospa minäkin tänne. raskausaika toi +30kg:a

raskaana, 24.9.05, paino 105kg:a (olen 181cm)
Synnytyksen jälkeen 28.9.06, 97,6kg:a
Nyt alkaa helpottaa 20.3.06, 76,6kg:a
takana jotakuinkin 28,4kg:a jo
Niin ja viime viikkoon verrattuna ei pudotusta

Mulla myös imetys epäonnistui tytön halkion vuoksi..
Eli tiukalla dieetillä mennään..


 
noin taas nöyrästi yritetään palata ruotuun.. oltiin synttäreillä ja on vielä laivatuliaisia jäljellä.. eli selitysetn mestari täällä..

niin ja se samperin uus vaaka..

75.2kg
rasvaprosentti oli 33.8
nesteet 49.90 (maidot varmaankin)
vyötärö 91cm se oli sentään pienentyny....

vielä löytyy puolikas toblerone niin sit taas palataan kunnolla ruotuun.. niitähän ei voi antaa olla kaapissa( joku muu voi syödä ne) :ashamed:
 
alotus 24.1 71.3
14.3 70kg
21.3 69.4 kg -600g
tavoite 58

JEE JEE ensimmäinen tavoite saavutettu pääsin eri kymmen luvuille =)
mulla on niin hidasta tämä pudotus ettei onneksi maitoon vaikuta.

Luin tuossa uudesta vauva lehdestä eräs rouva kertoi että synnytyksen jälkeen putos paino kilo per päivä ihan itestään huh huh :whistle:

Paljonko ne rasva ja neste prosentit pitäs olla?
Miten se kone ne tietää?
 
Sinttura harmaana


Lähtöpaino (25.1) 65,4 kg
7.3 62,4 kg (viikossa +0,3 kg)
14.3 61,8 kg (- 600 gr)
21.3 62,0 kg (+200 gr)
Tavoite 57 kg


Joopa..... :kieh:
Kivaa sahaamista...

Onpa tossa herkuteltu mut aika pieniä määriä. Vauvauinnilla kun kävin lauantaina niin uimahallin vaaka näytt 61,35 kg. Ja mulla toi vatsa ei ole pelannut kunnolla pitkään aikaan. Perjantaina söin kasan kuivattuja luumuja, se selittääkin tuon lauantaina painon. Luulenpa että toi ylimääräinen paino on ihan pelkkää pa...kaa :LOL:
Mistäköhän toi ummetus johtuu? Syön kyllä ruisleipää ja hedelmiä ja vihanneksia. Voiko laihdutuksessa olla joku sellainen vaihe?

Mä olen nyt viisi päivää tehny tota Callanetics-jumppaa. Ei kyllä näy painossa. Mutta siinä kirjassa kyllä kerrotaan, että jumpan aikana vois unohtaa koko vaa'an, koska lihakset painaa enemmän kuin läski. Paitsi ei tässä varmaa viidessä päivässä mitää lihaksia ole kasvanut..

Seli seli...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 07:54 Snappis kirjoitti:
alotus 24.1 71.3
14.3 70kg
21.3 69.4 kg -600g
tavoite 58

JEE JEE ensimmäinen tavoite saavutettu pääsin eri kymmen luvuille =)
mulla on niin hidasta tämä pudotus ettei onneksi maitoon vaikuta.

Luin tuossa uudesta vauva lehdestä eräs rouva kertoi että synnytyksen jälkeen putos paino kilo per päivä ihan itestään huh huh :whistle:

Paljonko ne rasva ja neste prosentit pitäs olla?
Miten se kone ne tietää?
vaan mukana tuli ohje vihkonen..(minäkin olen sen lukenut).. ja se kerto mitkä arvot minkäkin ikäsellä on hyvät normaali jne...
vaakaan laitettiin ensin oma ikä ja pituus ja silleen se sitten itte laskee...fiksu vekotin... :saint:

onnittelut taas kaikille onnistuneille pudottajille ja muille eli ainaki minulle potkupersuksiin ja tsemppiä :D


mut nyt loppu tobleronet ja lakut...jippii..eli varmaan huomisesta alkaen on ote taas vähän parempi...onhan..
 

Yhteistyössä