Tiesittekö että sossu maksaa romanien hameet? Ja se lukee jopa heidän ohjeessaan.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
voi mäkin laittaa mun hääkuvan jos näyttäsin hiukka rikkaammalta :LOL:
juu juu tarkoitukseni oli kuitenkin se et suomalaiset ei saa niin helposti avustusta kuin muut ja se on totuus se(riipumatta ootko ollu töissä vai ei).
Jokainen voisi mennä töihin ja ostaa hamensa itse,mut miks ne menis kun sossu maksaa ja se ärsyttää...tää oli mun alkuperäinen pontti
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
voi mäkin laittaa mun hääkuvan jos näyttäsin hiukka rikkaammalta :LOL:
juu juu tarkoitukseni oli kuitenkin se et suomalaiset ei saa niin helposti avustusta kuin muut ja se on totuus se(riipumatta ootko ollu töissä vai ei).
Jokainen voisi mennä töihin ja ostaa hamensa itse,mut miks ne menis kun sossu maksaa ja se ärsyttää...tää oli mun alkuperäinen pontti
ja mäkö en sit oo suomalainen, ja kyllämoni menis töihin jos vaan pääsis, sunkin kannattas ennen ku firma menee konkkaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
nii ja päädyit siihen tulokseen et mä oon sun mielestä köyhä ja sä rikas, mitenköhän se liittyy romanien hameisiin?
ei mitenkään,miten sun kommentti soppalasta liittyy siihen??
siihen ku ite sanoit ettet soppalasta mitään saanu, koita nyt hyvä ihminen ees pikkasen pysyä kärryillä mitä kirjotat nii ei tarvii muilta kysellä
 
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
voi mäkin laittaa mun hääkuvan jos näyttäsin hiukka rikkaammalta :LOL:
juu juu tarkoitukseni oli kuitenkin se et suomalaiset ei saa niin helposti avustusta kuin muut ja se on totuus se(riipumatta ootko ollu töissä vai ei).
Jokainen voisi mennä töihin ja ostaa hamensa itse,mut miks ne menis kun sossu maksaa ja se ärsyttää...tää oli mun alkuperäinen pontti
ja mäkö en sit oo suomalainen, ja kyllämoni menis töihin jos vaan pääsis, sunkin kannattas ennen ku firma menee konkkaan =)
ei pelkoa :LOL: Firma on se verran iso et ei varmana mee :p
Ja jos tarvin joskus töitä niin on jo paikka valmiina aina(kaveri on pomo siellä) eli hyvin menee :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
nii ja päädyit siihen tulokseen et mä oon sun mielestä köyhä ja sä rikas, mitenköhän se liittyy romanien hameisiin?
ei mitenkään,miten sun kommentti soppalasta liittyy siihen??
siihen ku ite sanoit ettet soppalasta mitään saanu, koita nyt hyvä ihminen ees pikkasen pysyä kärryillä mitä kirjotat nii ei tarvii muilta kysellä
:xmas: :xmas: :LOL: Taidat olla itse vähän sekaisin B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
suhteillahan sitä töihin mennää, ei kai sitä kokemusta ja taitoo tarviikkaan :)
Sitäkin kyllälöytyy katoskun olen jo 26v :p ja esimiehenä on ollut jo 5v ja koulutus on kohdalla ,ärsyttääkö kun toisilla menee hyvin :snotty:

Voit jatka jos haluut mä meen katsomaan leffaa :D
 
ll
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mua enempi ketuttaa se että sossu varmaankin maksaa myös heidän ajokortit.
Aivan varmasti maksaa kunhan vaan tarpeeksi osaa puhua. Saadaanhan me valkolaisetkin sieltä vaikka mitä jos sattuu olemaan perhetuttu sossuna. Mun mieheni sai rahat ajokorttia varten sieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
suhteillahan sitä töihin mennää, ei kai sitä kokemusta ja taitoo tarviikkaan :)
Sitäkin kyllälöytyy katoskun olen jo 26v :p ja esimiehenä on ollut jo 5v ja koulutus on kohdalla ,ärsyttääkö kun toisilla menee hyvin :snotty:

Voit jatka jos haluut mä meen katsomaan leffaa :D
katsos kun minäkin olen jo 26.... miks mua ärsyttäs jos muillakin menee hyvin, meillä on varmaan vaa arvot vähän erilaiset, sä haalit mainetta ja mammonaa, mä keskityn perheeseen ja seb onnellisuuteen
 

Yhteistyössä