pakko avautua jonnekkin..Elikkäs. Ystävä ja tuttava piirini mielestä elämäni on täydellistä, perheeni on täydellinen. kauteuttakin olen osaksi saanut. Mies ei juo, hoitaa lapsia ja kotia, on rahaa ja rakkautta..
Tosiasiassa olen alkanut miettimään olenko narsistinen..
Mies ei juo, koska mulla on alkoholistiperheessä eletty lapsuus. Olen sanonut alusta asti et jos juo, ni ei voi olla mun kanssa. Pari kertaa vuodessa saa luvan mennä, sen kestän.
Se siivoaa, koska tietää et jos ei tee niin alan huutaa ja itkeä..Siivoan kyllä itsekkin paljon ja joka päivä, mut kait nyt toinenkin tekee?
Mies hoitaa lapsia melkein kaikki illat. Olen pph ja aamusta viiteen lasten ja hoitolasten kanssa. Lisäksi mulla on add ja se päivä on aika raskas kun pitää päätä kasassa sen hulinan keskellä. Haluan illalla yksin ulos tai kaverin luo. Mies päivätyössä 7-16. Mies käy salilla pari kertaa viikkoon, muuten se on lasten kanssa. Myös viikonloppuisin se herää et saan nukkua aamulla. Monesti ollaan koko perhe porukalla, mut aamuisin paan ukon lasten kans ulos että saan juua kahvini rauhassa.. Miks se suostuu? No..voi olla että rouva taas huutaa ja itkee jos ei saa rauhassa olla välillä..
Rahat on yksin minun..Miehen tililtä menee suoraveloituksena vuokra ja pankkilaina. Minä maksan muut laskut, mutta jäljelle jäävät rahat on mun hallinassa. Mulla on miehen pankkikortti ja nettipankki tunnukset. Jos mies tarvii ostaa ruokaa tai limpparia töihin tms. se hakee kaupan tilille. Jos tarvii vaatetta, levyjä tms. se kysyy onko tilillä rahaa ja saisko pankkikortin. Yleensä saakin et tottakai, mut joskus oon ostellu niin paljo omia menoja et on pitäny sanoo et ei oo nyt, osta ens kuussa :ashamed:
Seksiä on silloin kun minä haluan. Joskus mies on sortunut jopa kerjäämään ja olen silti sanonut ei.. Ei mua kiinnosta (voi johtua tuosta add ongelmasta). Silloin kun suostun on se pitkän kosiskelun lopputulos. Jos alkaa vittuilee ettei saa, saa niskaansa huutoa ja itkua ja nopeesti se vaihtuu miehen anteeksipyynnöiksi..
Lomat se kysyy milloin ois hyvä sen pitää. Minä päätän minne lomalla mennään. Minä päätän mitä me syödään ja monelta. Minä päätän mitä lapset pukee päälleen. Minä päätän kaiken..
Olen äkkipikainen ja suutun nopeesti. Yleensä vaan tiuskin ja mökötän ja mies on tottunu siihen ja ei oikein reagoi monesti mihinkään. lapsille supisee et antaa mörököllin olla rauhassa
Lepyn nopeesti. Sitten kun suutun oikeesti (syy voi olla et mies ei oo pannu maitopurkkia roskiin, vaan nakannu altaaseen) huudan keuhkot pihalle ja haukun miehen alimpaan helvettiin. Siitä oikein näkee miten sen itsetunto romahtaa nollaan :ashamed: Ja se on mies joka pyytää anteeksi mun hermoilun jälkeen..Onneksi en suutu kovin usein..
En tiiä miks se ei oo lähteny vielä. Kait mussa jotain hyvää on.. Jos se ei uskalla lähteä kun pelkää mikä hirviö musta kuoriutuu avioero prosessissa.. haluaisin muuttua, mutta vanhat tavat istuu tiukassa. Tuntuu, että jos kaikki langat ei ole minun käsissä, tämä korttitalo romahtaa :headwall: