Tie kutsuu taas. Mitäs muilla suunnitelmana?

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Tämän jätkän pitäisi taas lähteä tienpäälle.
Edessä taas 300 km suuntaansa ja pari asiakastapaamista.
Poliisilla kuulemma tehoratsia, täytyy yrittää pitää nopeus inhimillisenä.
Mitäs suunnitelmia muilla on viikonlopuksi?

ööö, poliisienko takia se nopeus pitää pitää "inhimillisenä"? Entäs jos pitäisit muiden tielläliikkujien takia.

Sori oli asiaton, mutta ihmetyttää asenne että "yhteiset säännöt ei koske mua"

[QUOTE="...";25985686]ööö, poliisienko takia se nopeus pitää pitää "inhimillisenä"? Entäs jos pitäisit muiden tielläliikkujien takia.

Sori oli asiaton, mutta ihmetyttää asenne että "yhteiset säännöt ei koske mua"[/QUOTE]

Oli tökerösti muotoiltu, nimenomaan muiden tielläliikkujien takia, mutta tehoratsia on hyvä muistutus, että tarkkailee sitten enemmän sitä nopeutta.

No eipä tälläsellä sinkkuihmisellä ole juuri mitään mitä tehdä.Kaikilla on jo omat suunnitelmat ja kukaan ei mua pyytänyt minnekään ja kun ite kysyn joltain et lähetkö jonnekin ni ei lähe,aina jotain muita menoja.Eli yksin tässä sitten palloilen taas yhen viikonlopun.Onhan se ihan kiva joskus olla yksin mutta että AINA.

Löhöilyä, oleilua, elokuvia, hyvää ruokaa, ulkoilua ja yhdessäoloa. Täydellinen viikonloppu tiedossa siis :) Ihana saada olla vaan, kun on viime viikkoina tullut juostua eri paikoissa niin paljon. Nyt täytys vaan raahautua kauppaan, niin sen jälkeen saa rentoutua.

Yhteistyössä