V vierailija Vieras 47 min sitten #1 En tuijottanut varallisuutta en titteliä en mitään, olinpa tyhmä..nykyaikana pitäisi kai..menen nukkumaan mutta sen sanon vielä että tälläisiä ihmisiä kun minä olen ei enään valmisteta
En tuijottanut varallisuutta en titteliä en mitään, olinpa tyhmä..nykyaikana pitäisi kai..menen nukkumaan mutta sen sanon vielä että tälläisiä ihmisiä kun minä olen ei enään valmisteta