Kun ei vaan jaksa..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En jaksa siivota, en jaksa pyykätä, ruoanlaitto saa aikaan kuristavan vastenmielisyyden tunteen ja auta armias, kun pitäisi läjteä töihin. Kotiin tullessa väsyttää ja kiukuttaa, ja jaksaa vielä vähemmän tehdä mitään. Ihan sama, sanon minä, ja jäin tänäänkin sänkyyn makaamaan. Miten saisi itsensä takaisin elävien kirjoihin? Ikävä entistä minua.
 
Mitä sille lääkärille sitten sanotaan? Tai kun soitan...minne? Tk:hon? "Hei, minä en jaksa."

Tein sen Beckin masennustestin, sain tulokseksi 45. Ei vissiin kovin hyvä..
 
Onko teillä mielenterveystoimisto erikseen?
Sinne voi soittaa. Tai sitten tosiaan tk:n mielenterveyshoitajalle/tk-lääkärille, jos tuntuu että vois kokeilla lääkitystä. Ja sitähän sitä äkkiä on tapana kokeilla.
Kyllä sä vaan soitat sinne tk:n ajanvaraukseen, ja sanot että sua masentaa. Et ole ainoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mämä;25227229:
Onko teillä mielenterveystoimisto erikseen?
Sinne voi soittaa. Tai sitten tosiaan tk:n mielenterveyshoitajalle/tk-lääkärille, jos tuntuu että vois kokeilla lääkitystä. Ja sitähän sitä äkkiä on tapana kokeilla.
Kyllä sä vaan soitat sinne tk:n ajanvaraukseen, ja sanot että sua masentaa. Et ole ainoa.

Kiitos, kun viitsit vastata <3 ehkä uskaltaudun sitten huomenna soittamaan jompaankumpaan.
 
Googlaa "mielenterveyspalvelut" ja paikkakunta. Esim. täällä tuli heti, että "mielenterveysasioissa ensisijaisesti omalääkäriin, myös mtt:stä voi kysyä neuvoa." Ja sitten on tietty kriisipäivystysnumerot ja näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mämä;25227282:
Googlaa "mielenterveyspalvelut" ja paikkakunta. Esim. täällä tuli heti, että "mielenterveysasioissa ensisijaisesti omalääkäriin, myös mtt:stä voi kysyä neuvoa." Ja sitten on tietty kriisipäivystysnumerot ja näin.

Ja kiitos jälleen :)
 

Yhteistyössä