Tämän jätkän pitäisi taas lähteä tienpäälle.
Edessä taas 300 km suuntaansa ja pari asiakastapaamista.
Poliisilla kuulemma tehoratsia, täytyy yrittää pitää nopeus inhimillisenä.
Mitäs suunnitelmia muilla on viikonlopuksi?
Edessä taas 300 km suuntaansa ja pari asiakastapaamista.
Poliisilla kuulemma tehoratsia, täytyy yrittää pitää nopeus inhimillisenä.
Mitäs suunnitelmia muilla on viikonlopuksi?