mirkkuli: ikävää tuo migreeni :| . Itsellä on myös lukutaito häviää melko usein kun migreeni tulee. On ihan hölmö tunne, joskus on mennut myös puhe hetkeksi (ei oo löytänyt sanoja). Onneksi nyt raskausaikana ei ole tullut ainuttakaan kohtausta, kiitos e-pillerien lopetuksen (mulla siis todennäköisin syy migreenikohtauksiin)
Kirpulle onnittelut pojusta :flower: . Toivottavasti myös itse pääset paranemaan nopeasti!
Blanca valitettavasti mulle ei sauna auta

. Siellä kyllä voisin istua tarvittaessa vaikka koko päivän, jos kunnon supistuksia sillä sais aikaiseksi! Helmikuisten juttuja on ihan kiva käydä lueskelemassa, huomaa että monella vielä vauvat masuissa, koska tekstiä tulee niin paljon! Tosin kateellisena niitä joudun lukemaan, koska niiiin monella heistä supistelee
kipeästi :ashamed:
Yö meni taas samalla lailla kuin viime aikoina on mennyt. Itku meinaa tulla kun sängyssä joudun kääntymään tai nousemaan ylös. Nivuset on ihan kipeänä, ja masuun koskee tuo makuulla olo :snotty: . Kai nuo sisäelimet & kudokset alkaa olemaan niin kovilla, että sen takia sattuu

. Nyt vain oottelen soittoa / kirjettä äippäpolilta. Ei oo tää vauveli tulossa ulos vielä piiiitkään aikaan. Tuntemuksia aika lailla nolla :| . Omat fiilikset melko maassa, ei oikein jaksa ajatella positiivisesti :/ . Ehdotin miehelle, että lähettäis käymään Pirkkalassa kiertelemässä kaupoissa. Ehkä siltä matkalta sais edes muutaman supistuksen mukaan..
Afu ja iskevä epätoivo 41+1