dinomamma: KIITOS tuosta hotmail.com -tiedosta! Mulla itellä on nyt luukku.com :sta sähköposti-osoite ollut jo monta vuotta, mut voisin ottaa myös tuolta hotmailista niin pääsis sinne msn: ään kirjoitteleen myös.
Katja: Koitahan jaksaa ja pikaista paranemista vauvalle!
:hug:
raksunaksu: Laskiaispullaan tulee ehdottomasti molemmat eli hillo ja mantelimassa ja tietysti kermavaahti kruunaa kaiken!
Mi
rkkuli: Mä oon samalla aaltopituudella kuin eli täysin samaa mieltä: mullakaan ei oo kiirettä heti sairaalasta kotiin (siis seuraavana päivänäkään synnytyksen jälkeen). En kylläkään pysty kunnolla nukkumaan sairaalassa, mutta oon samaa mieltä kuin sä eli "lomallahan" siellä tavallaan saa olla, kun synnytys on ohi: valmis ruoka (kun saa tosiaan sairaalassa ruokaa valmiina melkein nenän eteen), ei pyykkejä, tiskejä eikä muutakaan kotihommaa! Mulla kans on niin ihana mies, että se pitää kodin "pystyssä", sillä aikaa, kun olen ite poissa: hoitaa lapset ja kodin ja voin täysin luottaa kaiken hänen käsiinsä. Ja en pidä kiirettä kotiin senkään vuoksi, että näkee, että vauvalla on kaikki ok ja imetys lähtee hyvin käyntiin.
Saaru: Olen tosi pahoillani pappasi vuoksi! Koitahan jaksaa! :hug:
Jimena: Tsemppiä!!! Taidat päästä nyytinhakureissulle!!! =)
Nuuskis: Tsemppiä sullekin huomiselle... jospas saisit viimeinkin vauvan jo lähtemään yksiöstään... =) Ihanaa, että sulla vielä kuitenkin tuo huumorinkukka kukkii (pitkästä odotusajasta huolimatta)! Ittekseni höröttelin naurussa niitä sun makuupussi ja grilli-juttuja...
din
omamma: Voi, joko sä oot ehtinyt runebergillä herkutella.... ne on sit niin
tuli ihan vesikielelle, kun aattelin, että sä oot jo sellaisen herkutellut...
JonnaP: Kiitos synnärikertomuksesta! :heart:
Täältä vaan alkaa pikku hiljaa porukkaa "valumaan" synnäreitä kohti... itse saan edelleen joko-joko -kyselyitä (ihmetyttää välillä, vaikka La ei oo vielä menny edes ohi), mut ihmiset vaan on uteliaita...
Eilen illalla tuli jo aika kipeitä suppareita, mutta sanoin miehelle, joka oli lähdössä yövuoroon, että mene vain, että mä sit soittelen, jos tarvetta lähteä laitokselle... no nukahdin sit ja heräsin aamulla vasta 4.30 hirmuiseen vessahätään. Taitaa meijän vauva viihtyä masun suojissa lähelle laskettua-aikaa... no, nautitaan nyt tästä ajasta vielä kun voi
Mä oon kans huomannut, että nyt lähellä laskettiua-aikaa vauva on alkanut ihan tosissaan jumppaan masussa: välillä näkyy mahanahkan läpi pyllyä, jalkaa, kättä. Tuntuu kuin vauva tanssisi sambaa välillä tuolla mahassa, vaikka eihän siellä tilaa voi olla enää paljoakaan. Mua vaan askarruttaa, että kuinkahan iso vauva sieltä on tulossa. Neukkatäti meinas ettei pitäis olla iso, mutta hankalahan se asia on arvioida käsikopelolla mahan läpi... Toivon kuitenkin suht. normaalin kokoista vauvaa...
Huomenna ois neuvolaan meno aamusta ellei....
Ja nyt ruoka-huollon puolelle... jaksamisia kaikille (vatsakkaille ja vauvaantuneille) tasapuolisesti! :wave:
Tammiäiti rv 39+4 ja lapset