Katja: :hug:
Eikö joku todennut jo viikolla, että nyt voi ihan hyvällä omallatunnolla syödä noita laskiaispullia ja laittaa vaan raskauden piikkiin? Itse söin kaksi pullaa eilen, kun mies oli töistä kotiin tullessa käynyt niitä kaupasta hakemassa. Hassua muuten, että äitini soitti eilen aamulla ja kysyi tullaanko kahville kun on laskiaispullia tehnyt. Ei sitten enää sinne menty, kun mies oli kaupasta jo kotiin pullia hakenut...
Oli muuten harvinaisen kökkö kauppareissu tänään! Käytiin ensin Prismassa, kun oltiin vihdoin saatu päätettyä, että hankitaan sitteri sieltä. No eikös ne nyt ollutkin sitten loppu, joten ei muuta kuin cittariin muita ostoksia tekemään. Olin sitte viikolla jaetusta kuvastosta valmiiksi kattonu yhet puolipotkuhousut, mitkä halusin ostaa ja puuteria. Kumpaakaan ei ollut... Miksi mainostaa tuotteita joita ei liikkeestä löydy? No sitten kysyttiin myyjältä apua yhden tarjoustuotteen kanssa, sanoi katsovansa jostain, lähti, mutta ei tullut enää mitään vastaamaan vaikka hyvän aikaa siinä seisoa ooteltiin...
Ruokasostokset saatiin ihan onnistuneesti tehtyä, mutta autolle kävellessä avasin sitte puolenlitran fantan ja eikös se maistunu ihan oudolle. Etiketissä sitten lukikin, että uusi maku... Saa siis jäädä jatkossa fantat ostamatta kun ovat maun ihan kokonaan pilanneet!
Ostoksilta sitte lähes suoraan saunaan, minkä jälkeen nukahdin hetkeksi. Nyt jaksaa sitten katsoa vielä leffaa tms. kun tuskin heti uni uudelleen tulee.
Mitäköhän herkuja sitä vielä söis? Mä oon jo jonkuaikaa huijannu itseni uskomaan, että nyt saa syödä vaikka mitä herkkuja (huomaa kyllä painosta), kun kyse on vaan omasta terveydestä. Sit kun lapsi kasvaa, niin eihän sille voi sanoa että äiti ja isä saa syödä mitä haluaa, mutta sinun tulee syödä terveellisesti mitä käsketään... Eli nyt vähän niinku viime hetket epäterveelliselle elämälle