HeHee, eihän sitä osaa päiväänsä aloittaa käymättä täällä. Mäkin heti kurkkimassa onko kukaan lähtenyt tositoimiin.
Täälläkin nukuttiin yö kohtuullisen hyvin. Ei tarvinnut vessassakaan käydä kun vissiin 5 kertaa eikä ollut yhden yhtä lihaskramppia, jee
Tohon yöheräilyyn alkaa jo sillai tottua, ettei se harmita niin kovasti. Onneksi ei ole päivisin mitään tähdellistä menoa niin voi levätä sitten kun siltä tuntuu. Ja sittenhän sitä vasta heräilläänkin tämän tästä kun vauveli saapuu taloon.
Eilen illalla oli taas oikein mojovat supistukset, ja ihan pienen hetken mietin josko... Mutta taitaa olla turhaa toiveajattelua.
Kukas se täällä kirjoittakaan siitä, että kun synnytys hirvittää niin sitä itse alitajuisesti jarruttelee synnytyksen käynnistymistä. Mulla taitaa olla ihan toisin päin, odotan ihan intopaukkuna tositoimiin pääsyä ja sen takia varmaan kroppa reagoi tällai riehaantumalla? Ensikertalaisena kun en voi tietää mitä siellä laitoksella sitten oikeasti tapahtuu ja miten kamalia ne kivut ovat.
Näytti se
Nuuskiskin täällä vielä hengailevan. Mä voin kuvitella miten kamalaa toi ylimenoaika on, kun mäkin olen jo ihan pistoksissa vaikka laskettu aika ei ole vielä käsillä (melkein, muttei kumminkaan )
No niin, nyt voisi keskittyä tohon kahvin juontiin, ennenkuin jäähtyy kuppiin.
Pötkylä ja pötsimönkijä 39+3