Tsau!
Pötkylä: kurja tuo sun ihon tilanne, toivottavasti saat siihen jotain apua...
Tyttönen: mä voisin veikata, että jos synnytyksen aikana niitä lisälyöntejä kunnolla esiintyy, niin vauvaa seurataan hetken aikaa keskolassa. Onhan se kurjaa, mutta ei maailman loppu kuitenkaan.
P.O.A: ei oo mitenkään harvinaista, että vauva joutuu uudestaan valoihin... Onneks veitte nopeesti hoitoon. Toi väsähtäminen on selkee merkki. keltasuutta on kyllä vaikea huomata tummemmalta vauvalta. Kun ei ne silmämunat ole todellakaan keltaiset välttämättä muillakaan vauvoilla, joilla bili koholla.
Säihky: hyvä et sait nyt synnytysasiat selväksi. Ei tarvi sitä tapaa miettiä, eikä itse valita. On kyllä varmaan jännää, kun tietää syntymäpäivän etukäteen. =)
Mitäs vielä. Iidukka on lähteny tositoimiin ilmeisesti. Onnea matkaan!
Itse kävin neuvolassa, ja painoa oli tullu nyt sitten reippaanpuoleisesti. Turvotusta oli kyllä kans paljon. Pää liikkui vielä, kuten aina mulla ennenkin ollu loppuun asti. Tosi alhaalla on kyllä. Molemmat oltiin sitä mieltä, että viikon sisään synnytetään... Mä siis olen tosi ihmeissäni, jos ei niin tapahdu. Nää on menny niin samanlailla nyt kaikki kolme raskautta. Terkka meinas, että ultran kokoarvio olis vähän yläkantissa, no, sf-mitta oli nyt ihan sama kuin edellisestäkin viimesessä neuvolassa, ja se oli pienempi kuin nyt veikattu. Vettä oli kuulemma kyllä, et tuo onvaan niin laskenu, että siks on nahka jo löysemmällä. Viime yönä oli ekan kerran pitkään aikaan muutama supistus, että jospa joskus tosiaan alkaa tapahtumaan.
Toivottavasti teillä Saaru ei tauti kierrä koko perhettä läpi! Aaton luulis säästyvän, kun tisulla on, ja erityisesti sun toivois nyt säästyvän!