Voihan sampermentti. Pitkät pätkät ehdin jo kirjoittaa ja sitten kaikki hävisi. Se on tätä läppärin käytön ihanuutta! Musta tuntuu muutenkin että tää mun kone on ihan sekaisin, ukko kun on asentanut tähän koneeseen jos jonkinlaista ohjelmaa, vaikkei niille ole tarvetta, aaargh! Ja mä en jaksais nykysin pelata näiden koneiden kanssa yhtään sen enempää kuin on pakko.
Voi
Iidukkakin taisi lähteä hakemaan nyyttiään, onnea matkaan vaikka tuskin on tätä enää lukemassa.
Täällä on kans kärvistelty koko yö pahoinvoinnin ja suolen tyhjennyksen kanssa. Oksettaa ja päätä särkee, toivottavasti ei nyt tiedä mitään vatsatautia tähän loppumetreille. Yöllä oli vielä mojovat menkkakivut, muttei yhtään supistusta
Taisin nukkua jopa 3 tuntia, kun enää ei voi oikein olla kyljelläkään ja istuallaan nukkuminen (vaikka se onnistuukin ) on erittäin katkonaista.
Nuuskis, toi sun pojan kommentti oli kyllä paras. Eihän sitä voi tulla kotiin jos ei ole avaimia
Kerrotaanko Irmelille kuitenkin että ovikelloakin voi soittaa?
Kohta pitäisi suunnistaa neuvolaan. Hirveä pulma mennäkkö bussilla, joka ei välttämättä tule koskaan, vaiko taksilla. Tavallisesti kävelisin neuvolaan, mutta täällä sataa vettä / räntää vaakasuorassa ja sain siitä jo tarpeekseni koiran kanssa aamulenkillä. No ehkä se on pelattava varman päälle ja mentävä taksilla. Onneksi matka ei ole kovin pitkä, joten ei tule älyttömän kalliiksikaan.
Neuvolassa on taas tänään uusi täti, joten saa nähdä mitä siellä saadaan aikaiseksi. Vähän jo ärsyttää se että joka kerta on uusi ihminen ja kaiken saa selittää alusta asti (niitä papereitahan nyt ei kukaan viitsi lukea). No paino mulla on ainakin noussut (varmaan parikin kiloa) turvotus on nimittäin sitä luokkaa. Aion myös ehdottomasti valittaa jälleen kerran tästä ihosta, mulla on jalat nimittäin niin huonossa kunnossa että saavat kohta ottaa mut sairaalaan jo niiden takia (n.90% jalkojen ihosta on ihottuman peitossa ja osittain puuttuu jo ihokin).
Olisi niin kiva jos tämä pötsimönkijä ulostautuisi, niin voisi hoitaa tota ihoakin vähän eritavalla ja toisaalta jos ongelmat johtuvat tästä raskaudenaikaisesta hormoonitoiminnasta, niin luulisi että jo raskauden päättyminenkin helpottaisi tilaa?
No niin, nyt kaffetta jos se vaikka parantaisi oloa