Pikkuinenko: Vai ei tullu sulle lähtöä sittenkään...
Pötkylä: Jep, mulla on tänään rv 39 täynnä ja niin täytyy sit olla sullakin, kun La on sama päivä
ONNEA carla tytöstä!!! :heart: :flower: :heart:
Nuuskis: Vai ei tullutkaan lähtöä synnärille, vaikka me täällä jo niin ennustettiin ja oltiin jo sua "pukkaamassa" synnyttämään... koitahan jaksaa siellä :hug:
Mieskätilöistä: Kyllä minäkin voisin mieskätilön ottaa. Mulle ei oo mitään väliä kuka siellä "alakerrassa" vauvaa ottaa vastaan: pääasia, että vauva saadaan ulos. Eka synnytyksessä mulla kävi mieslääkäri ompelemassa lopuksi tuolta sisältä kun repes paikat sen verran, että kätilöt ei saaneet niitä ommella. Siinä kaikkea juteltiin ja vitsailtiin sen mieslääkärin+mun oman miehen kanssa eikä yhtään ollut epämukava olo, että oma mies on vieressä ja vieras mies "kattelee" (teki siis työtänsä) siinä samalla. Olin vaan helpottunu, ku itse synnytys meni hyvin. Eli: ei siis haittaa, vaikka nytkin ois esim. kätilönä mies -ja tuskin mun miestäkään haittaa (eihän ne mieskätilöt tirskistele meän paikkoja alapäässä vaan tekevät työtänsä ). Tää on siis vaan mun mielipide...
Lellu: Ihana kuva sulla pojasta! :heart:
Saaru: Joo mä oon kans käyny Oys:ssa Aydin Tekay:n luona ultrassa ja mä tykkään kans, että hän on tosi mukava mies!!! =)
Pikulle tsemppiä polikäynnille!!! :hug:
JonnaP: Nauhalla on se vauva-ohjelma Neloselta. Pitää taas sit illalla kattoa se. =)
Saas nähä kuinka kauan tää meijän masu-asukki viihtyy yksiössään... ei oo tuntemuksia nyt ollut vähään aikaan... taitaa viihtyä lähelle laskettua aikaa... no, ootellaan ja katellaan... joka päivä joku kyselee, että joko joko, vaikka La on vasta tasan viikon päästä... taitavat vaan oottaa yhtä innoissaan vauvan syntymää kuin itsekin odotan.
Ruuanlaitto kutsuu, joten heipparallaa ainakin vähäksi aikaa :wave:
Tammiäiti rv tasan 39 ja lapset