*TheTammikuu2008*

Täällä vieläkin..
Supparit loppu.
Maanntaina olin neuvolassa ja valkuaista löyty, lähetettiin labraan, no tulos oli rajalla eli huomen uudelleen neuvolaan ja katsotaan sit mitä sanovat.

Mulla alkaa kroppa pettämään, eli kyse ei ole enään pelkästään malttamattomuudesta vaan siitä etten jaksa enää selkään särkee jne...

Nuuskis, huomasin että olet jorviin menossa synnyttämään?
Ehkä siellä törmäämme ;)

tuisku 40+4
 
Juu ehtoota!

Mäkin sain itteni hikisesti rekisteröityä sisään, tai ainaki luulisin =) Ei siis ole minkään näköitä kielipäätä mulla, ukko nauraa röhöttää tua sohvalla kun siltä yritin jotain sanoja kysellä :LOL: No eiköhän se tästä.

Voi jestas oli sit söde se pentu mitä käytiin katsomassa =) sit käytiin koeistumassa sohvia, kun sellasen hankinta olis ajankohtasta.. En vaan osaa päättää olisko se nahka parempi kuin kangas..?! Likahan siitä nahasta on helppo pyyhkästä, mietin et mites siihen tulee noita kynnen jälkiä kun noi katit täällä kirmaa ympäriinsä..

No meen nyt herkutteleen mustikkasopalla :p

Niin ja onnittelut vauvautuneille :flower:

Cattie
 
Iltaa,

Voi Nuuskis, vielä täällä :hug: Mä olin jo aivan varma, että nyt sä vihdoin pääset. Mitäs me sulle keksittäis Irmelin maailmaantulon vauhdittamiseksi?

Niipa: Myös täällä kaksi edellistä lasta ovat saaneet tutin heti laitoksella eikä ole häirinnyt imetystä. Nyt mulla on myös tutti pakattuna laukkuun, vaikka Jorvista kyllä edellisillä kerroilla on sen saanutkin.

Piku ja Cattie: tsemppiä äitipolille!

Hokkis: pikaista paranemista!

Mama76: Sielläkin yksi yliajalla :hug: Miten meitä on jo näin paljon...

raksunaksu: Onneksi kaikki vauvalla ok!

Sallu: :flower: ONNEA tytöstä :flower:

Itkyhälytimestä: Meillä ei esikoisen aikaan ollut (vaikka talviaika oli niin pidin parvekkeen ovea raollaan... Hyi mua, energiaa meni harakoille vaikka kuinka). Kakkosen synnyttyä saatiin lahjaksi ihan Philipsin perusmalli. Siinä on paristot kummassakin ja MUN mielestä kummassakin oli mahdollisuus verkkovirtaan, mutta toista laitetta en ole löytänyt. Mihin lie kadonnut tai sitten muistelen omiani... Ihan kelpo väline on ollut.

Olipas tänään kiireinen päivä. Aamulla vietiin esikoinen kerholle (yläalaylämäkeä ) ja kyllä sattui. Supistuksia ei tullut, mutta toi mun häpyluu. Tuntui ihan siltä kuin se paukahtaisi kahtia hetkenä minä hyvänsä. Ei kiva tunne :( Alavatsaakin vähän juili, mutta supparit tosiaan ties missä. Synttärit meni kivasti. Mä vaan hyydyin pöydän ääreen ja tulos nähdään huomenna neuvolan puntarilla :ashamed:

Mitään merkkejä ei edelleenkään synnytyksen lähestymisestä. Huomenna olisi kyllä otollinen päivä syntyä, kun mies joutuu lähtemään työmaakäynnille; siinähän sitä sais pähkäillä ehtiikö se mukaan vai ei :D No joo, mä alan alistua siihen ettei tää vauveli halua tällä viikolla vielä syntyä.

Huomenna siis neuvolaan -mihin en ajatellut mennä vauvamahan kanssa, mutta näinpä tässä nyt ollaan niin sinne menossa...

Jimena 40+4, taidan jäädä taustalle
 
Lenkillä käyty, kovin pitkään ei jaksanut, mutta muuten oli kivaa köpötellä!

Saapis: onnistuin myös rekisteröinnissä, eli hakemus tullut :)

Cattie: http://www.sanakirja.org tuolta saa todella helposti avun vieraiden kielien kanssa!

Nyt vielä ruokaa laittamaan, sitten koitan saada nukuttua. Hieman tuo huominen äippäpolikäynti jännittää, joten saa nähdä tuleeko uni..
 
Mullakin mennyt ihan tuo vauva ohjelma nyt ohitse. Kuinkas mä sitä olekaan muistanut vaikka siitä on päivittäin puhuttu. Eilen en muistanut, enkä tänäänkään.

Perhevalmennusta olis sitten tuossa illalla ja ehkäisystä ja seksistä siellä puhuttiin...tai no terkka puheli. Lantiopohjanlihaksia harjoiteltiin ja oikean tauon pitämistä siinä välillä *hissi ykköseen, hissi kakkoseen, hissi kolmoseen, hissi neloseen, hissi vitoseen ja hissi alas* :LOL: :LOL: meikäläinen sitten repes hitusen nauramaan, tuli ihan lapsiolo, vaikka hyvästä asiastahan tuo täti kertoi.
Päästiin sitten valmennuksen jälkeen katsomaan kaveriperheen vauvaa, olivat tänään päässet kotiin. Kyllä oli sulonen- mäkin haluun jo :whistle:

Saaruihana kun olit Aatosta tuon kuvan laittanut, on niitä vaan niiin kiva katsella.

Saattaapi todella olla, että tuo tukos on nimeltään Irmeli, kuhan irmeli pääsee alta pois, niin alkaa varmaan joukkoryntäys... kukaanhan ei tällä hetkellä halua mennä Nuuskiksen edelle :D Masu- Emppu näyttää myös olevan tukkeena

|O ulostautukaa |O

Onnittelut Sallu75 tytöstä :flower:

Mä meen nyt kanssa koittamaan tota rekisteröitymistä *onpas ihme sana*

Huomenna neuvola!
 
ONNEA SALLU PIENESTÄ PRINSESSASTA!!!!!! :heart:

Minäkin jätin hakemuksen msn porukkaan. :wave:

Mun pitäis mennä maate kun kumpikin poika nukkuu. TÄä oma aika on vain niin kortilla, että pitää vaan valvoa. No jos puolelsta menis jo maate.... :whistle: :wave:
 
Huomenta!

Ai miksikö täällä tähän aikaan?! NO VEDET MENI tai ainakin osittain.. Jokseenkin paniikk iski, aika paljon jotain tuli (oliko osa pissaa?) ja noin tunnin päästä näytille, joten jos ei iltapäivällä kuulu niin tää jäi synnyttään :wave: Sorry etuilu :ashamed: Vielä ei säännöllisesti supista, jotain polttoja kuitenkin on, että tässä voi mennä pitkäänkin viä, siis olen ihan paniikissa IIKS!! Ja voin pahoin..
Cattie ja mahdollisesti ulostuleva Osku :heart:
 
Saapis: hakemus laitettu :)
Cattie: onnea ja tsemppiä matkaan :)
ON: ei mitään uutta, illalla supisteli pari tuntia ihan lupaavasti mut sit ne katos johonkin kun nukahdin :D Ja nyt näyttää et yöunet katos johonkin, oon jo kohta tunnin ollut hereillä..
Noista itkuhälyttimistä, me saatiin veljeltäni kohta lähemmäs 10 vuotta vanha philipsin hälytin ja on tosi hyvä, mitä ollaan nyt sitä testattu.

Täällä on selvästi nyt joku tukos, mut jospa Cattie sen nyt avais ja sit alkais porukkaa virtaamaan, mä nimittäin ajattelin et mun tiistain neuvola jää sit käyttämättä, ja mies haluis jo lauantaina varpajaiset.. :LOL:

Jenni & Hajis 39+2
 
Tsemppiä Cattie nyytinhakureissulle!

Mulla meni kans toi "eräpäivä" eilen, eikä mitään merkkiäkään mistään.. Tein sit eräpäivän kunniaks lumitöitä ja käytiin saunassakin, mut ei mitään.. ei yhdenainoota supistusta. mut olihan siellä jonossa menossa ennen mua jokunen, Nuuskis nyt ainakin (hus, hus mene nyt jo..), Jimena ja HeMa ainakin, Tuisku ja Mamakin tais paukutella yliaikaa jo.. et ehkä mun täytyy vaan kiltisti odotella. alkaa olemaan jo aikas malttamaton olo ja tää "yliaika" menee niin hitaasti..

Meillä oli esikoisen aikana philipsin itkuhälytin, mut nyt pitäis ostaa uus kun jostain syystä se ei oikeen toimi.. (en tiedä onko sillä osuutta asiaan et toinen tippui ylhäältä alakertaan) se oli ihan edukas (olisko ollu n. 65e)ja toimi pattereilla ja vastaanottimen sai verkkovirtaan ja ihan prismasta ostettu.

Mut täytyy mennä päästään toi koira aamupisulle ja sit vois mennä viel pötköttelee hetkeks kun ei toi neitokainen ole vielä heränny.. Erittäin hyvää torstaipäivää kaikille! nii ja kiitti vaan Jonna, olen himoinnu niitä laskiaispullia siitä asti kun mainitsin ne...

Tippiäinen ja iivari 40+1
 
nii piti vielä onnittelemani Sallua tytöstä :flower:

ja yritin eilen ja tänään päästä tonne sivuille rekisteröitymään, mut ei avaudu mulle ne sivut. siis kone ei jostain syystä avaa niitä, näkyy vaan tyhjä putipuhdas valkoinen sivu.. tiedä sit mistä johtuu.. yritän taas myöhemmin uudestaan..

Tippiäinen hiipuu taustalle..
 
Sallulle onnea pienestä tyttösestä :flower:

Cattielle onnea matkaan, toivottavasti kaikki menee hyvin ja seuraavan kerran kun kuullaan susta, niin sulla on vauva kainalossa!

Saapis mieki se hakemuksen jo tunkasin ja käyttäjänimeksi valitsin saman kun täällä ilman ääkkösiä vaan. Oon jotenkin niin kiintynyt tähän nimeen :D

ON: Maha on tosi kipeä. Ei supistele eikä ole menkkakipuja vaan maha on kipeä. Au sattuu! Eilen oli niitä puukon iskuja tasaisesti koko päivän molemmilla puolilla massua, mutta nyt vaan sattuu tasaisesti. Koiran kanssa aamulenkki oli niin tuskaa että vedet vaan valuivat silmistä. Mutta kyllä kai tää tästä, pötsimönkijä onneksi riekkuu välillä ihan niinkuin ennenkin. Tosin juuri nyt taitaa olla pikku päikkäreillä.
Väsyttääkin ihan sikana, mutta täytyy ottaa pienet aamu-unet kohta kunhan ensin käy lukemassa nämä päivän tärkeimmät kaksplus uutiset!

Nyt meni vähän valitukseksi, anteeksi.

Aamupalaa napaan, jos se vaikka siitä...
 
Ja huomenta, täällä edelleen :LOL: Onneksi joku edes tajuaa tulla ennen meidän Irmeliä. Mutta nyt toi poika roikkuu tossa jaloissa. Lupasin et leivotaan pullaa, joten ei kun taikinan tekoon.

Nuuskis ja 41+1 (katsokaa kun toi luku suurenee koko ajan)
 
SALLU: ONNITTELUT pienestä tytöstä!! :flower:

MAMA76: Tervetuloa! Kun sinä, NUUSKIS, TUISKUTUULI, TIPPIÄINEN ja JIMENA (ja ketäs muita teitä on erpv:n ylittäneitä...) lähdette siitä jonon kärjestä voi täällä tulla taas kauhea ruuhka suma =) Taitaa vaan olla nämä tamikuun vauvat tällaista pitkää pinnaa vaativia pikkuisia, joilla ei ole kiire minnekkään. Itse yritän kyllä siihen seuraavaan ruuhkaan tähdätä.

SAARU: Kyllä on ihana tuo teidän Aatto mies.. -huokailee-

SAAPIS: jäsenhakemus jätetty!

MAIJA M: Tsemppiä äitipolikynnille ja PIKULLE myös...mahtoikohan PIKU jo jäädä käynnistykseen!?

CATTIE: Hienoa! Tsemppiä koitokseen...(vaikka tuskin enää tätä viestiä näetkään) Eiköhän tämä suma tästä lähde purkaantumaan!!

Täällä maha polttelee tasaisesti (alamaha) joitakin supistuksiakin tullut...eilinen ilta oli jo tosi kivulias mutta loppuivat kun menin nukkumaan. Tänään heräsinkin kaameaan päänsärkyyn.

Olin jo illalla varma, että lähtö tulee (tuli taas sellaista verensekaista vuotoakin) mutta ei kun ei. Tämä on aikas turhauttavaa :|

t. Pikkuinenko rv 38+6
 
Voi Nuuskis - nyt täällä kuule merkit viittaa pahasti että kohta on nyytinhaun aika täällä :p Et saiskohan sitä lupaa nyt hiukan etuilla - kenties??

...eli aamulla lorahteli lapsivettä, sitten enempi limatulpan kanssa wc:aan...ja lorahteluja ja pientä verta tulee tässä aamun mittaan. Klo 12 meen näytille jos ei tilanne muutu ennen tukalaksi :whistle: MUTTA - voihan se olla että vielä palaan...kukapa tietää?? Tää on vain niin kinkkistä kun koko ajan tulee kuitenkin verrattua ekaan synnytykseen vaikkei pitäisi - mutta tämä menee tähän asti ainakin ihan saman kaavion mukaan kun esikoisen kanssa.

Joten täällä kotona nyt roikutaan ja odotellaan samalla kun pyykkiä pitää äkkiä pestä :whistle:

JA - toki SALLULLE ja tuhisijalle ONNEA!!!!

JonnaP ja valmisPulla? (tasan 40)
 
Kiitti Maximilian vinkistä. Luumuja sun muitakin oon kyllä popsinu. Ei sais syödä mitää huonosti sulavaa, mutta tässä on ollu tää joulukin, ja tytön synttärit, niin sen tietää... Nyt tilanne se, että ilman järeempiä konsteja en pärjää. Tilanne siis viikossa menny niin pahaksi. Nyt vois lähtee tosiaan synnyttämään kaikki eräpäivänsä ylittäneet, niin mäkin pääsen sunnuntaina! Saan sit tän isoimman tukoksen pois! Vaikka kyselijöille oon alkanu sanomaan, että en taida luopua tästä masusta ollenkaan, kun on niin kiva... (siis kun en jaksakaan muuta sanoo). Mies kyllä totes, että onhan se tuolla vielä paljon helppohoitosempi :LOL: Joo, mä kyllä saan hoitaa vauva-ajan, se ei hirveen innostunut ole esim vaippojen vaihdosta. Vaihtaa kyllä, jos tarvis on, mut kyllä mä saan pääasias hoitaa. Nykyään näkee tuolla sairaalassa jo paljon isiä, jotka on ihan mustasukkasia, kun äidit yleensä "jyrää" tossa vauvan hoidossa... Pitävät esim huolta, et kumman vuoro on nyt ottaa syliin ekaks jne. Ihanaa tommonen. No, ei silti, mun mies hoitaa kyllä noita isompia sitten paljon, et se on vaan tuo vauva-aika. Eikä silti, mä taas oon vauvahullu (näkee ammatinvalinnastakin...), et sopii sikäli mulle. Kyllä se sit kanniskelee kuitenkin itkevää vauvaa ym. tärkeetä. Mä taas en oo välttämättä enää niin innokas lähteen vaikka pulkkamäkeen tms...

Menipäs taas jaaraamiseksi, mutta vointeja mammat! ONNEA SALLULLE, ja Cattielle tsemppiä, vaikket ookaan enää lukemassa...
 

Yhteistyössä