The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
mulla alko loma ja sen kunniaksi lähden lähdenkin reissuun
vähän samalle suunnille mitä buubiskin
Hyvää lomaa sullekin!
Aamukahvi meni nyt mulla päiväkahviksi, kun piti yöllä yrittää pelastaa pienenpienet kirsikkapuun taimet tuolta ihmisenkorkuisesta heinikosta:barefoot:
Kuka vieras täällä rähisee, mutta en ainakaan mie ole ollut.:barefoot:
Tunnin päästä alkaa uudenkuun 14.01 tarkalleen , siis yläkuun aika. Mut kerro jos ehdit, mitä se teilläpäin on merkinnyt. -ei sitä tiedä, jos vaikka siitä joukko-opista olis etua. Siis mistä voisit kuvitella näkeväsi tai kuulevasi tai tajuavasi uudenkuun ajan, kun ei sitä vielä aikoihin tuolla valoisalla taivaalla nähdä? Linnuistako?
Eilen lensi joutsenpari etelää kohti:confused::cool:
t.paula
 
vierailija
Haista sinä kukkanen.
Täällä on joku virailija riehunut niin, ettei meinannut mikään mennä läpi - mie se en ole ollut, kun olen nukkunut koko aamun:)

Mukavaa retkeä sinulle- kokeile eri paikkoja siellä mökillä. Rannassa yleensä ei toimi ja puhelin saattaa mennä sellaiseen tilaan, et sulle soittaville robottiääni ilmoittaa et sinuun ei saa yhteyttä. Sulje siis puhelin, kun tökkii ja odota pari minuuttia, sitten rauhallisesti auki, toimii - paitsi et saattaa tulla ne huolestuneet soitot ekana. Vintillä muuten toimii aina paremmin kuin laiturilla tai rantasaunalla(y)

Sekoitin eilen iloisesti sut siihen toiseen, joka tykkäsi oopperasta, jos katsot vanhoja viestejä...

Muista sitten, et pääskynen syö 500 sääskeä vuorokaudessa, niin et ei kukaan siivoa niitä pesiä pois! Ihmiset ei vaan ymmärrä aina... Meillä on hirmuisesti mäkäräisiä, mutta eipä ole sääskiä, kun olen vuosikaudet niitä pesiä katon reunustalla suojellut.
 
Boobabe
Täällä on joku virailija riehunut niin, ettei meinannut mikään mennä läpi - mie se en ole ollut, kun olen nukkunut koko aamun:)

Mukavaa retkeä sinulle- kokeile eri paikkoja siellä mökillä. Rannassa yleensä ei toimi ja puhelin saattaa mennä sellaiseen tilaan, et sulle soittaville robottiääni ilmoittaa et sinuun ei saa yhteyttä. Sulje siis puhelin, kun tökkii ja odota pari minuuttia, sitten rauhallisesti auki, toimii - paitsi et saattaa tulla ne huolestuneet soitot ekana. Vintillä muuten toimii aina paremmin kuin laiturilla tai rantasaunalla(y)

Sekoitin eilen iloisesti sut siihen toiseen, joka tykkäsi oopperasta, jos katsot vanhoja viestejä...

Muista sitten, et pääskynen syö 500 sääskeä vuorokaudessa, niin et ei kukaan siivoa niitä pesiä pois! Ihmiset ei vaan ymmärrä aina... Meillä on hirmuisesti mäkäräisiä, mutta eipä ole sääskiä, kun olen vuosikaudet niitä pesiä katon reunustalla suojellut.
Ok,kiitos. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä