The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää koko köörille :)

Nyt on kuulkaas lutrattu ja läträtty, on kastuttu päältä ja alta, sotkettu ja sählätty mutta ennen kaikkea saatu päivän hommat ja asiat tehdyiksi :iik:*peukuttaa* jos myös jälleen naurettu - mä oon mennyt niin hattarahörhönä koko päivän :D - eli tää päivä kaatui kumoon buenosti :)

Mun pitäs vielä tuumailla tota huomista päivää mutta taijan toviksi unohtaa koko homman kun meinaa ilmaantua ryppykertoimiao_O ts. mun pitäs keskellä päivää näyttää yhtäkkiä ihmiseltä ja olla kaikin puolin kuosissa ja katottavana ja varsinkin kuunneltavana asiakaspalaverissa*ufopääkkönen*....ei niiiin tule onnistumaan*tarkistan varpaani*:D

No. Toikin katastrofi selätetään sitten johonkin aikaan huomenna pikkupaniikissa :D

Sataa se :)! Nautitaan siitä nyt....sisätiloissa*peukuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
tsuferaffi
Jaaha, nyt loppui ihana radiohiljaisuus. Strippaliina soitti ja avautu miten rikki ämpäri on ja kuin se tämän tästä itkeskelee, kun on poikasta ikävä ja harmittaa, kun ei saa olla pojan kanssa enempää, ja oispa kiva jos poikanen sais olla heidän tykönä useammin jne jne. En tiiä mitä säälipisteitä koitti kerätä, mut sanoin vaan, et ikävää jos on ikävää, mut jos ämpäri lasta sinne haluaa niin seku ottaa puhelimen kauniiseen käteen ja soittaa mulle ihan itse ja lopettaa sen turhan vinkumisen stripparille, joka ei asiaan voi vaikuttaa millään tavalla.

Ei herunu sääliä savannilta, mutta alla oleva kuva kertokoon ilmeeni kuullessani kootut selitykset lapselle soittelusta. A) "Ämpäri sanoi, että se soittelee poikaselle välillä töistä tauolta, kun ihmettelin miksei se täällä kotona ikinä soittele." B) "Ämpäri sanoi, ettei se viitsi liian usein soitella, ettei poikaselle tuu ikävä ja ettei sen kotona oleminen vaikeudu, jos tulee ikävä ja kauhea itkukohtaus."
Ei varmaan oo tullut mieleen, että kyllä mä varmaan lastani lohdutan, jos hän itkee, ei meillä oo ikävöiminen tai itkeminen kiellettyä. Tai että toi on mm. paskin tekosyy mitä oon koskaan kuullut. Tai top 3:en menee ainakin.

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä