Yinksu
Pusi pusi vaan sullekin.SÄÄSSÄ TAI LOMASS EI OLE VIKAA. SINÄ OLET PERSEESTÄ!
Pusi pusi vaan sullekin.SÄÄSSÄ TAI LOMASS EI OLE VIKAA. SINÄ OLET PERSEESTÄ!
Älä ny oo tommonen realisti kun toisella on selkeesti paha mieli jostainmää kyllä luulen että tinkerbell on siitä kannaksen toiselta puolen
Hyvää lomaa sullekin!mulla alko loma ja sen kunniaksi lähden lähdenkin reissuun
vähän samalle suunnille mitä buubiskin
Mitäs lepakko?Huomenta
Mitäs kakkanenät?
Mitäs höpöttäjä?Huomenta
Mitäs kakkanenät?
Mitä mussu?Mitäs höpöttäjä?
Haista sinä kukkanen.SÄÄSSÄ TAI LOMASSA EI OLE VIKAA. SINÄ OLET PERSEESTÄ!
Viimeks kun tarkistin, niin en kyllä ollut Batman.Mitäs lepakko?
Jaa-aMitäs höpöttäjä?
Moi, ostin äsken mansikoitaMi
Mitä mussu?
Täällä on joku virailija riehunut niin, ettei meinannut mikään mennä läpi - mie se en ole ollut, kun olen nukkunut koko aamunHaista sinä kukkanen.
Mun kummisetä huilailee siellä kuusamon hautuumaallaPäivää
Kuusamossa sataa ja ukkosta. Tultiin asioille.
Mökillä ei taho netti toimia.
Katso nyt se uusikuu, mut se kuva pitää päivittää ensin sinne, missä satut olemaaneipä oo
Pussaa sinä persettä. Siitähän nimittäin tykkäät.Pusi pusi vaan sullekin.
Ei se oo väärin jos se tuntuu hyvältäPussaa sinä persettä. Siitähän nimittäin tykkäät.
Ok,kiitos.Täällä on joku virailija riehunut niin, ettei meinannut mikään mennä läpi - mie se en ole ollut, kun olen nukkunut koko aamun
Mukavaa retkeä sinulle- kokeile eri paikkoja siellä mökillä. Rannassa yleensä ei toimi ja puhelin saattaa mennä sellaiseen tilaan, et sulle soittaville robottiääni ilmoittaa et sinuun ei saa yhteyttä. Sulje siis puhelin, kun tökkii ja odota pari minuuttia, sitten rauhallisesti auki, toimii - paitsi et saattaa tulla ne huolestuneet soitot ekana. Vintillä muuten toimii aina paremmin kuin laiturilla tai rantasaunalla
Sekoitin eilen iloisesti sut siihen toiseen, joka tykkäsi oopperasta, jos katsot vanhoja viestejä...
Muista sitten, et pääskynen syö 500 sääskeä vuorokaudessa, niin et ei kukaan siivoa niitä pesiä pois! Ihmiset ei vaan ymmärrä aina... Meillä on hirmuisesti mäkäräisiä, mutta eipä ole sääskiä, kun olen vuosikaudet niitä pesiä katon reunustalla suojellut.
Peffanpussaaminenhan on mitä hauskinta hommaa.Ei se oo väärin jos se tuntuu hyvältä
Loma on Suomessa yliarvostettu. Ilmat eivät yleisesti ottaen ole vakaat kuin marraskuusta maaliskuuhun. Parasta Suomessa on n. 60.000 järveä ja vapaa kalastaminen onkimalla.Peffanpussaaminenhan on mitä hauskinta hommaa.