The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulle on maksettu paitti siitä, että soitan myös siitä, että pidän turpani kiinni.

Kukaan ei tahdo kuulla sitä kun bändi joutuu miettimään voiko naisten vessaan murtautua kun siellä on joku sammunut pöntölle pikkarit nilkoissa... kun hääparin toiveisiin myöskään ei kuulu sekään, että ilta päättyy poliisien paikalletuloon.

Tommoisesta voi saada syytteen.
Voi siitä saada kiitostakin kun ei ihan pienestä tilaa poliisia paikalle.

Et tahdo, että kerron yhtään mitään omista häistäsi. Semmoista mitä bändi näki mutta sinä et.
No höh, eli paljon kertomasi keikat ovat olleet enimmäkseen ikäviä.
Mitäs mun häissä sitten tapahtui? Sulla on selvästi asiasta enemmän tietoa kuin meikäläisellä.
 
Huomenia :)

Varustekassin koosta ja sen vetoketjun pingoituksesta vois päätellä että oon muuttamassa puoleksivuodeksi....jonnekin :D

Ja vaan töihin menossa...tonne äärimmäisen mielenkiintoiselta vaikuttavan kelin sekaan*totisena*....voipi tulla haasteellista päivää kaikkinensa mutta - mä ainakin selviän :)

Mukavaa maanantaita sulle :)*vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
vierailija
Aika perseestä tää et on enää viikko töitä ja sit alkaa loma mut en odota sitä yhtään:unsure: Ei mitään mielenkiintoa jäädä moneks viikoks pyörimään omissa ajatuksissa ja niin tulee tapahtumaan halusin tai en. Kaiken huipuks heinäkuuks on luvattu vesisateita joten aika varmaa on et suurin osa siitä lomasta on vettä ja pimeyttä.
SÄÄSSÄ TAI LOMASS EI OLE VIKAA. SINÄ OLET PERSEESTÄ! :mad:
 
vierailija
Aika perseestä tää et on enää viikko töitä ja sit alkaa loma mut en odota sitä yhtään:unsure: Ei mitään mielenkiintoa jäädä moneks viikoks pyörimään omissa ajatuksissa ja niin tulee tapahtumaan halusin tai en. Kaiken huipuks heinäkuuks on luvattu vesisateita joten aika varmaa on et suurin osa siitä lomasta on vettä ja pimeyttä.
SÄÄSSÄ TAI LOMASSA EI OLE VIKAA. SINÄ OLET PERSEESTÄ! :mad:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä